guest of kasseria

guest of kasseria
(Süresiz Uzaklaştırılmış)
[ anonim yazar ]

  • Genel Bilgiler
  • Karma Puanı: 24272.9
  • Kayıt: 2012-06-19 14:05:00
  • En son giriş: Bilinmiyor
  • Genel İstatistikler
  • Takipçi Sayısı: 0
  • Aktif Tanım: 14626
  • Açılan Başlık: 1139
  • Artı Oy: 25445
  • Eksi Oy: 1128
  • Alınan Artı Oy: 23420
  • Alınan Eksi Oy: 3550
  • Alınan Favori: 264

guest of kasseria - en beğenilmeyen tanımları

çalışan kadın

artis olur, dikkafalı olur, herif bir şey yap dediğinde çemkirir, erkekten sürekli her işi beraber yapmayı bekler kısacası kaçıp uzaklaşılasıdır. eline 2 kuruş para geçince bi şey oldum sanıyor bunlar kendini. çekilmez la bu.
devamını gör...

hdp ye oy veren akp seçmeni

bakıyoruz chp oyu aynı, mhp oyu artmış akape oyu düşüp, hdp oyu artmış bu basit denklemden akplilerin hdp'ye oy verdiğini anlamak güç olmasa gerek bilal'e anlatır gibi anlattım. hainler meclise soktunuz diyen ağlama melis senin seçmenin soktu. şimdi o seçmene hain diyorlar, işin ilginç yanı yıllarca o hainler demek sizi iktidar yapmış vay be ben şok.
devamını gör...

burcu esmersoy

37 yaşındadır kendisi. evet sizde şoktasınız şu an benim gibi.

bu erik gibi kütür kütür olan bağyan 37 yaşında. ben en fazla 26 sanıyordum.

devamını gör...
8. (Tematik)

cogito sözlük moderasyonu

tarafsızlıklarından şüphe etmeye başladım. burda durmamın sebeplerinden birisi de derviche moderne ve ekibinin yani moderasyonun tarafsız olmasıydı. akapeli yazarlara tolerans gösterildiği tanımları silinmediği düşüncesi bende hasıl oldu ve bir kaç yazarda bu alenen var. reelde yüzümüze onları diyemeyecek adamların burda hakaretlerini kaldıramam. tolerans vardır yoktur o sizin düşünceniz benim içime kurt düştü ya bunca yıl sonra yeterli bu sebep. eyvallah...
devamını gör...

öğretmen öğrenci diyalogları

lise sonda dersaneye gidiyoruz. ben iyiden iyiye matematikçiye sünüyorum. ama o bana bu izni veriyordu. ed yaşın tutmuyor yaşın tutsa senle bi şeyler olabilirdi aslında falan derdi bana. ben de iyice şımarırdım. bi gün dersteyiz ben hep bunun dersinde espri falan yapardım. hoca bayılırdı bana.

- ed hayatımda gördüğüm en komik insanlardan birisin.

+ buni diyen ilk gadın sen değilsin hocacım.
devamını gör...

yerle yeksan olan akapeli kibri

7 haziran gecesi olmuştur. olmaz olasıca kibrinizden çok bıkmıştık biz dostlar. böyle iyisiniz siz.

yıllardır bugünü bekliyordum her seçim kaybettim hep dalga geçilen tarafta olduk lan ilk defa farklı durum.
devamını gör...

recep tayyip erdoğan

tüyü bitmemişin yetimin hakkıyla akape için oy toplayan akape cumhurunun başkanı. cumartesi sandıkları patlatıyor muyuuuuuz diyordu bir yerde patladı gitti.

ben hakkımı helal etmiyorum kendisine öbür tarafta elim yakasında olacak benim vergimle gidip akapeye oy topluyordu aldı sonucunu. eğer kendisi miting yapmasaydı bence akape daha çok oy alırdı davutoğlu gibi bir akademisyene ayakçı muamelesi yaptı daha ne olsun. başkanlık diyordun 400'ü verin kurtulun diyordun iyi oldu sana efendi iyi oldu.
dün akşam akape balkonuna gelip davutoğlunu aşağıya atacak diye bekledim ama olmadı o da benim hayal kırıklığımdır.

(bkz: kaybedenlerdensin)
devamını gör...

defne samyeli

tayyip erdoğan'la muta nikahı var diyorlar. 25 martta bomba kaset tape falan diyorlar ya bunun kasedi olacak diyolla.

ortalık yıkılıyor twitterda her yerde hiç bi şey yazmamışsınız ayıp lan.

devamını gör...

şaka maka gülen cemaati nin mustafa sarıgül ü desteklemesi

insanları bir grubu asagilamak iftira atmak bu kadar kolay ışte. yazıklar olsun lan aranızdaki bazı insan musveddelerine.

ulan çoğunuz o insanların dersanesi sayesinde üniversite kazandınız, evlerinde kaldiniz o insanlara nasıl olur da böyle alçakça iftiralar atabiliyorsunuz.
ulan üst tabaka tamam verebilir zaten o esfel i safilin değil mı bugün bu ülkeyi buhrana sürükleyen.
ama alt tabakada ki o samimi, halis niyetlerle, Allah rizasi için bir şeyler yapan insanlar verir mı lan oyunu cehepeye aklınız alıyor mu bunu? gülene ve yakın çevresine olan kininiz sizi adaletten, akıldan mantıktan yoksun birakmis.
cemaati değilim kendilerini de sevmem ama aralarında samimi muslumanlar var milyonlarca hemde bu insanlara ettiginiz günahtır. kabaginda sahibi var berber efendi hikayesini bilirsiniz o hesap bu kabaklarinda bir sahibi var...
ofisimizden cemaatler geldiğinde bu soruyu sordu bir arkadaşımız küfür etse bankalar tepki gormezdi. abi oyumuz akapeye bize bunu nasıl dersin chpye biz nasıl oy veririz olmaz öyle bi şey falan diye baya gönül koydular.
akit oku star oku tezcan dinle halkla muhabbet etme ninşalarla diyalog kurmamanin sonucu bu sallamalar hep.

edeb yahu
devamını gör...

fethullah gülen e sorulabilecek sorular

hocam neden memlekete dönmüyorsunuz? her videonuzda memleket özlemi çektiğinizi söylüyorsunuz o memleketin kahvehanelerini bile özlüyorum diyorsunuz ama neden dönmüyorsunuz? gerçekten merak ediyorum şakirtler gelse yurtta izdiham olur yea'dan başka mantıklı bir açıklama yapmıyor. neden gelmiyorsunuz?
devamını gör...

mustafa destici de görülen ciddi değişim

yav bunun her tarafı değişse ne olur kaç lan oyu kaç tabela partisi değil mi altı üstü hayret bi şey ya.

ulan o değil de tayyipi desteklemeyen herkesi siz niye vatan haini gibi görüyorsunuz? tayyip'i desteklerken vauuuv eleştirince auuuv. nefret ediyorum bu tavrınızdan da sizden de.

tanım yapakta ayıp olmasın. fark edemediğimiz değişimdir. çünkü destici akape karşıtı olmadan önce basında pek yer almıyordu ne zaman ekmel'e destek verdi havuz medyası ve aktroller hain ilan etti de gündeme geldi.
devamını gör...

japon kızların yüzlerinin çok güzel olduğu gerçeği

katılmadığım önerme. bu japonlar sürekli kapadokyaya gelir görürüm oralarda bir kere bile arkadaşlarla birlikte bunları gördüğümüzde yenge de erik gibiymiş kütür kütür demedik. güzelliklerini geçtim hijyen sorunu olduğunu söyledi ordaki arkadaş pis baba la bunlar dedi kaç kez. ufacık tefecik la güzel olsa ne olur hem yolda yürüsen koluna yakışmaz.
devamını gör...

kadınlar neden şiddete maruz kalıyor sorunsalı

bir kaç polisten duyduğumu söyleyecem size kadınlar uslu durmuyor kardeşim. bunu diyen bir dünya polisden duydum memurundan amirine samimiyetle söylüyorum. ulan bazı kadınlar var ki dayak cennetten çıkma sözü cuk oturuyor onlara.

ha bu arada kadına şiddete karşıyım. yanlış anlaşılma olmasın sakın.
devamını gör...

tesettür

kıçınızı günelendirip başınızı gölgelendirecekseniz hiç kapanmayın be ablalar. nice açıklar çoğu kapalıdan düzgün giyiniyor. içini boşalttınız bu kutsalında.
devamını gör...

halkların demokratik partisi

kankası akape ile koalisyon yapmak en çok bunlara yakışacaktır. diyarbakırda megri megri dediler, haburda teröristleri beraber karşıladılar, oslo'da beraber pazarlık yaptılar zaten gizli bir koalisyon vardı ülkede artık resmi olur şeffaf olacak yani her şey ben şahsen memnunum.
devamını gör...

recep tayyip erdoğan ın münazara tekliflerini reddetmesi

(bkz: yav he he)

senaryoya bak lan yok ünden yararlanma falan demiş sanki rakipleri mahalle muhtarı adayı kimse tanımıyor anasını satıyım sebeplere gel. tamam münazaraya çıkmasın da zaten dövüşür tartışır biz küfür eder günaha gireriz gerek yok ama bari bir kaç gazeteci soru sorsun lan kendine. hep yancıları, aynı adamlar haticinde başkaları da soru sorsun da görelim bir kere nasıl oluyor. anasını satıyım sonra demokrasi diyorsunuz neresinde lan bunun demokrasi?
devamını gör...

ibda c örgütü lideri mirzabeyoğlu na tahliye

zaman gazetesi başlığıdır.

lan olm nasıl insanlarsınız siz la. adam çıkmış bunun üstünden bile hemen fırsatını bulup cemaate çakıyorsunuz. sizinkiler yıllardır adamı içerde tutup hiç bi şey yapmazken bi şey yok cemaat başlık atınca auuuv. ne iki yüzlü adamlarsınız pardon insanlarsınız siz la.
devamını gör...

berkin elvan

ölümüne çoğu kişi üzülmediği çocuk. samimiyetsizlik yapıyorlar, üzülmüş gibi davranan o kadar çok adam var ki. başta solcular ulan suriyede her gün birileri ölüyor onlar çocuk değil mi?

çoğunuzun da umrunda değil yapmayın böyle lütfen yarın unutulacak.

bu çocuk da dahil gezide ölenlerin hiç birine üzülmedim ben. ha vicdansız mıyım olabilir bu beni bağlar. ama işi ajitasyona dökmeye de gerek yok.
devamını gör...

adem özköse

twitterda erdoğanın namaz kılarken çekilmiş fotoğrafını koyup ''bugünler de geçer'' yazmış yalaka mücahid(!). ulan hala savunuyorsunuz ya yazıklar olsun size insanların dini duygularını sömürererek savunuyorsunuz üstelik. edilecek çok küfür var da size değmezsiniz size küfür edip günaha girmeye değmez.
devamını gör...

ülkücüler boşaltılmış kürt köylerine gelsinler

şahsi konuşuyorum bir ülkücü olarak giderim. ulan amma mağdur ve ezik edebiyatı yapıyorsunuz gel sende bizim köylere götürüyüm ne dersin? hala çar çamur ve sefillik içinde. bir tek sizin köylerinzide sıkıntı yok anasını satıyım bizim oralarda aynı hala. abartmayın etmeyin eylemeyin şunu abartmayın yav. iç anadoluda ki köylerde aynı durumda.

edit: geçen senelerde teröristlerle jandarma çatışma da yaptı. daha 1 yıl olmadı pkk'lıların emniyet lojmanlarını bombaladığı pınarbaşı ilçesindenim. köyümüzün yan köyü dersim alevisi kürtler diyorlar onlar var. abart anasını satıyım abart bir siz çekiyorsunuz. sinirlendim.
devamını gör...

altan tan

şimdi de fetva vermeye başlamış kürt ırkçısı. vatanı bölmek istiyoruz de kısaca böyle süslü cümleler kurmaya fetva vermeye çalışma komik oluyorsun. eskinin islamcısı.
devamını gör...

işi gücü goygoy yapmak olup şiir yazanlarla dalga geçen zevzek tipler

benim lan bu. dalga geçiyorum ama ulu orta değil kendi içimden. ona bakarsanız ben de burda böyle iki de bir aşk şiiri yazanlara ayar oluyom ona ne diyecen beybi. olm siz burda aşk şiiri falan yazarak ne yapmaya çalışıyosunuz lan kız falan mı düşüreceniz. lisede kızlar şiir okuyan erkeklere aşık olurdu. çoğunuz 20 yaş üstü adamlarsınız kızlar bu yaşlarda şiir okuyanı değil espri yapanı sever. neyse konuya dönüyüm ne oluyo lan şiir okuyunca bana bi anlatsana. şiir severim ama aşk şiiri sevmem. ve hatta hiç aşk şiiri bilmem bi eksikliğini de hissetmedim Allaha şükür. neyse genşler bırakın bu işleri. bakın dalga geçmiyorum ortalıkta ama şiir falan geçin bu işleri ben çok romantik bi adamım imajı mı vermye çalışıyosunuz nörüyonuz anlamadım ki.
devamını gör...

kadir mısıroğlu

söylediklerini kaale almamak gerekir malum yaşı itibariyle sağlıklı şeyler söylememektedir kendisi. 30 mart seçimleri süresince hemen her akşam a haberdeydi seçimler bitti çıkmaz oldu. yine bir seçim yaklaşıyor ve paralele sallayacak adam lazım a haberde kadir bey bu iş için biçilmiş kaftanda yine sıkça göreceğiz demektir.
devamını gör...
39. (Tematik)

yetim tanımlar

bakın akapeli arkadaşlara sözüm yok lütfen yanlış anlaşılmasın. ama sümeyye hanımın bir kaç trolü var sözlükte onlar gitmeli abi. ortamı germekten başka bir işe yaramayan aptalca argümanlarla kendisinden ve savunduğu partiden bizleri o insanlardan nefret ettiren bu adamlar sözlükte durmasın diyorum. siz ne dersiniz la?
devamını gör...

recep tayyip erdoğan

işçi ölümleri sebebiyle bile kendisine yüklenilen adam. ulan maden patlamasına bu adam ne yapsın? gitsin kendisi mi denetlesin anasını satıyım. sistemi eleştir önce bi bu memurlar niye denetimi adam gibi yapmaz de önce el insaf kardeşim.
devamını gör...

anadolu haber ajansı

devletin haber ajansı. ama daha çok akape haber ajansı gibi duruyor. akp genel merkezinden talimatlar aldıkları söyleniyor inşallah yalandır. ha bu arada seçim sonuclarina güvenmiyorum.
devamını gör...
44. (Tematik)

koyduk mu

stadyumlarda kullanılan argo küfür vari bir söz. bunun seçim sonucuna yapılacağını tahmin etmistim.

üslup bu ışte adamlarda...
devamını gör...

milli görüş

her şeyi ben bilirim, biz biliriz edasındalar yıllardır. bizim her dediğimiz doğru en doğru biziz hallerinden kendimi bildim bileli vazgeçmediler. her ne hikmetse bu en doğru arkadaşlar %3 e tekabül diyorlar. tayyip hala bu ideolojiye sıkı sıkıya bağlı ikide bir biz biliriz biz demesinin başka bi açıklaması yok.

samimiyetle kendisine bağlı olanın çok az kaldığı görüştür. o adamları seviyorum ama bak Allah rızası için. diğerleri tıpkı ulusalcı görünümlü ülkücüler gibi, milli görüşçü görünümlü akapeli.

devamını gör...

arabasında sigara içirmeyen insan

titiz bir insandır bu arkadaş. efendim bu insan evlatları çok kıl oluyor üstelik. adamın arabasına biniyok sigara yakıyon ''baba arabada sigara içmesek kokuyorda'' diyor. ulan camı açarsan gider duman ne kokusu. bir kere bir arkadaşın arabaya bindik arabada sigara içiliyor mu diye sorduğumuzda ne demek başkan yerlere bas evleniyim evimde de duvarlara basarak söndürmezsem adam değilim dedi. adam nasıl sevimli şirin gözüktü gözüme orda anlatamam.
ne oluyor yani arabada sigara içirmeyince araban daha mı değerleniyor arabada sigara içmedikten sonra arabayla yolculuk etmenin ne manası kalıyor ki.
devamını gör...
48. (Tematik)

formatsavar

ortaligi karistirip fitne fesat tohumlari ekmese iyi kiz aslinda.

sozluge bi tane ekrem dumanli sart fitne toumlari ekenler cikin aradan falan diye tanimlar girmeli.
devamını gör...