bir bilen

bir bilen
(Süresiz Uzaklaştırılmış)
[ dünyalı yazar ]

  • Genel Bilgiler
  • Karma Puanı: 13641.4
  • Kayıt: 2015-03-14 18:44:00
  • En son giriş: 2018-06-08 21:50:19
  • Genel İstatistikler
  • Takipçi Sayısı: 14
  • Aktif Tanım: 7429
  • Açılan Başlık: 697
  • Artı Oy: 16779
  • Eksi Oy: 931
  • Alınan Artı Oy: 17273
  • Alınan Eksi Oy: 1885
  • Alınan Favori: 557

bir bilen - en beğenilen tanımları

çay davetini geri çeviren kız

bu gün, kapanacağını duyduğum eski çalıştığım dükkana gittim. sohbet sırasında özel hayatlar konusu açıldı son demler olduğu için herşey net konuşulurken bir arkadaşımıza sen de bişey var mı dedik. kendisi çok içli bir biçimde bir kızı çay içmeye davet ettiğini fakat kızın " daha zaman var, ya içinden canavar çıkarsa diye çok korkuyorum" şeklinde cevap verdiğini söyledi. ben de dedim bari kahve diyeydin gelirdi malum zamanın kızları genel de kahve içerler falan ne bileyim aklıma gelmedi dedi. yani siz siz olun kız kısmını davet ederken içinizdeki ameleyi ortaya çıkarıp çay içelim diye davet etmeyin. kahve içmeye çağırın elit olun fakirliğinizi belli etmeyin. çay ne lan. oldu olacak cami cay ocağına davet etseydin.
devamını gör...

dünyaitiraf.com

çirkinim lan.

düzeltme: çirkin değilmişim tipsizmişim erkek olanlar tipsiz kızlar çirkin oluyormuş.

not: artılayanlar sizi bulacam olum.
devamını gör...

neden dünya sözlük

çok kalabalığı sevmiyordum ondan burası güzeldi hem tanım yazınca üzerine konuşuyordun falan herkes karşısındakinin nazını çekiyordu kendi yağımızda kavruluyorduk. sonra kız meslek lisesinin önüne gelen meslek lisesi tesviye bölümü öğrencileri gibi diğer taraflardan gelenler oldu. neyse ya benim için sıkıntı yok köşemde otururup gelen selam veren olursa yenilerden küfür eder geçerim.
sözlük olarak suriyelilere kucak açan türkiye gibi olduk. *
(bkz: nerede çokluk orada yokluk)
(bkz: ışığı kapatın gören geliyor)

olm 1 artı daha verin derviche'in elinde olan kupayı alayım. darbe yapmanın vakti geldi 2 yıldır burada zemin hazırlıyorum.
devamını gör...

nickaltı temizliği

yazarın ve yazanın talebi olmadan yapılan temizliktir. sebebi tam olarak nedir bilinmez refere vs denildi hepsini yaptık şurada arkadaşla şakalaşıyoruz ediyoruz neyin peşindesiniz. yazara göre mi davranılıyor?
ben yazdıklarımı silin dememişim yazar gelip bir bilenin yazdıklarını nickaltimdan silin dememiş, şikayet eden biri olduğunu düşünmüyorum o halde bu neyin baskısı anlamak mümkün değil.
cidden bu sözlükte yazmayın artık diyorsanız açıkca söyleyin bende yazmayayım.
ülkeyi baskılari falan konusunda elestirip el kadar sözlukte bunu yapmak ne kadar dogru?
devamını gör...

çelik bardakla çay içmek

her türk gencinin askerde tattığı o muhteşem tat.
kazandan kepçe ile doldurulur şansınız varsa 40 saniye sıcak içersiniz 40 saniye sonra ice tea kıvamına gelir. bir bardakta her hazzı yaşatır size
devamını gör...

sokakta çarptığı kadını yumruklayan karaktersiz

adamın yaptığı ileri düzey o.çlik kendisine en güzel belaları diliyorum ama habere kaynak olan tweet sahibi de az şerefsiz değil hani resmen olayı kutuplaştırmak için elinden geleni yapmış. bakın bu da kadın buna da ses çıkarın demek yerine utanmasa dövülen, şiddet gören şortlu kadınlar için çok gürültü yapmayın demiş resmen. o.ç
devamını gör...

sözlükten biriyle evlenmek

gerçekten entry girip toplum bilincini artırmak için mi sözlükte yazdığımı düşünüyorsun?

tanım: kader, kısmet işidir neden olmasındır sonuçta dünya'nın binbir türlü hali var.
devamını gör...

anaokulunda erkeğin ayağına su döken kız çocukları

kostüm falandan anladığım kadarıyla geçmiş anadolu kültürünü anlatan bir oyun sahneleniyor. tamam 2017 de böyle bişey yapan aile yok ama anadolu da bu kültür zamanında hakim oldu zira kimseler plazalarda çalışmıyor tarla falan biçiyordu meclise bunu taşıyıp meclisi kitleyeceğine daha makul sorunları taşı ulan bunlar çalışıyor diyelim. sonra chp her şeye soru önergesi veriyor meclisi kitliyor deyince kızıyorlar.
devamını gör...

dünya sözlük instagram hesabı

birbirinden güzel, seksi mayolu boy ve portre resimlerimin olduğu instagram adresi demek isterdim lakin hepsi yüksek sanat içerikli kartpostal gibi fotoğraflarla dolu instagram adresi.
nuri bilge ceylan bile buradan kadraj oğreniyormus.

oglum sunu eksileyecek ne yasadin lan allasen bi de bana nolur?
devamını gör...

iyi parti'nin 24 haziran seçimlerine katılamaması

bir zamanlar seçilme hakkı olmayan insanların "düzmece" yolla siirt seçimlerini iptal edip "eniştenizim" diyerek mağduriyetinin giderilmesi ardından 16 yıl geçti ve bugün birileri mağdur olduğu şeyleri başkasına yapıyor.
herşey hazır iyi polis kendileri kötü polis ise mhp oluyor sorarlarsa ortamlarda mhp istemedi deriz kim nereden bilecek havasıyla seçime gidiliyor.
hani iyi partici değilim, iyi partinin kazanamayacağı da belli ama bu kadar kör göze parmak şekilde rakibi saf dışı bırakmayı ben sadece maçlarda melo'nun emreye yaptığı zamanlarda olur sanırdım.
devamını gör...