barış atay

#sinema/tv 

bir dizi de oynayıp sonra tiyatro"cu" olmuş ve sonra da gezi parkında soluğu almış ve şimdi de hükümetin suriye politikasını bir antakyalı olarak eleştiren tip. tutuklanmış, ilk duyduğumda sallamadım, yapmıştır bir halt dedim, ne de olsa istiklal mahkemesi yok meydan da, bağımsız bir yargı var, abi videoyu izleyince bir de gördük ki, esad'ın yaptığı yanlış yok mu var elbette ama hükümet gak guk. sen kimsin lan teres? dünün ekşi sütü seni. ulan bunları güzel ülkemde adam yerine koyup izleyen, buralara çıkaranlara yazıklar olsun. bu kadar basın var, hiçbiri doğru yazmıyor abi, senin gibi antakyanın bilmem neyine güvenicez doğru söylüyorsun.

http://www.cogitosozluk.net...

devamını gör...
solak kafalı anarşist söylemli oyuncu barış atay serbest bırakıldı.. son taze haberdir.

haber: redhack soruşturması kapsamında gözaltına alınan aralarında oyuncu barış atay'ın da bulunduğu 14 kişi serbest bırakıldı.

gazetecilere açıklama yapan atay, gözaltına alınan 13 kişinin her birinin barış atay'dan daha değersiz olmadığını belirterek şöyle konuştu:

"tarih, hepinizi yazacak ama bugün bu ülkede şimdiye kadar görülmemiş kadar biat kültürüyle yaşayan bütün medya patronlarını affetmeyecek o tarih. ve ben bu medya patronları adına utanıyorum. nasıl serbest bırakıldığımızı söyleyelim: sanırım insanlar, 'kendi rızası vardı' ya da 'satıcı değil ama içiciyiz' dediler ki serbest bırakıldılar. çünkü bu ülkede tecavüz ve uyuşturucu madde kullananlar dışında kimse serbest bırakılmıyor."
devamını gör...
gezi eylemlerine destek verdiği için, red hack soruşturması kapsamında göz altına alınan adam gibi adam. serbest bırakıldıktan sonra yaptığı konuşma tarihe not düşülsün kıvrak sanatçılar gibi yapmamış, lafını esirgememiştir.

devamını gör...
serbest bırakıldıktan hemen sonra da katıldığı programda ihtiyaç sahiplerine gerekli ayarları vermiş yürekli adamdır..

devamını gör...
cnn'di sanırsam, katıldığı program da aleni şekilde nusayri-alevi olduğunu ifşa edip, propagandasını ona göre bina etmiş kişiliktir. ırkçılık denilen zıkkımdan nefret ediyorum, lakin, genel tabloya bakıldığı takdir de, bu adamın söylemlerinin altında yatan şeyin çok daha mübhem olduğunu düşünmüyorum. niyet okuyuculuğu, komplo teorisyenliği vs. gibi şeylere girmiyecem, adliyeden çıkarken yapmış olduğu konuşmaları ezberlediği ne kadar açık. kendi çapında bir giydirme yaptı ve helal olsun sana kimsenin söylemediklerini söyledi, dendi. bu ülkede basın yoluyla açıklamalar yapmadaki özgürlüğü getiren şuan ki iktidardır. senin gibi bir çizik plak çıkıp böyle bıdı bıdı yapabiliyorsa bugünkü iktidara borçludur. eğer sen çıkıp iktidara böyle neyine güveniyorsan artık, sallıyorsan, bu iktidarın halka vermiş olduğu özgürlüktür. ama teröristliğe, kolpa anarşistliğe, biz doğruyuza gerek yok. eleştirin mi var kardeşim? birşeyler yaz, insan gibi eylem yap ama insan gibi, insanları öldürme, kamu malına zarar verme. gülsuyu bilmem ne diyor, ulan haysiyet lazım insana, gülsuyuna kaç kere gittin de veya gülsuyunda yaşayan bu teröristlerin ne halt yediklerini biliyor musun da? gerçi tövbe, size göre bunlar normal şeyler, sizin gibi insanlar için elde edemediğini öldürme, yok etme kanınızda var. kanınızı ....
devamını gör...
sayfa sayfa küfürler yazılması, hatta görünen ilk yerde kafası ezilmesi gereken mahlukat. görürsem aynen böyle yapıcam.
devamını gör...
hakkında sıkıntı yapılması onun kâle alındığının göstergesi olacağından diğer ürüyenlerle birlikte yol verilmesi gerekendir. fazlası değil, itin kopuğun aydın ve sanatçı olduğu ülkemizde o bir sanatçı olmuş o da bir aydın olmuş çok mu? bıyığını..
devamını gör...
@gentledeniz kullanıcı adlı twitter kullanıcısının rt-fav'a doymayan şu twitine konu olmuş kişi.

--- alıntı ---

arka sıradakiler saffet analiz yaptı mı

--- alıntı ---
devamını gör...
bunun gibi insanları gördükçe tiksiniyorum, tek kelimeyle yazıklar olsun. kendi iğrenç dünyalarında boğulsunlar, hepsinin zihniyeti belli. gezi olayları üzerinden toplumda yer edinmeye çalışan bir aktör, baktı oynadığı dizilerle bir yere gelemeyecek. Allah ıslah etsin.
devamını gör...
ciddiye alınmaması gereken mahluklardan biri.
devamını gör...
önce özdilek'in çıkardığı yeni yıl takvimi, sonra bunun attığı tweet. bizim bir şey yapmamıza gerek yok, memleketimizin gidişatına, artan duyarlılığına paralel olarak zaten bunlar kendi kendilerini ifşa ediyorlar.

o değil de kendi yediği nanenin faturasını, yazdığı ''özür'' tweetinde bakanın üzerine atması da kafan çok güzelmiş kardeş güle güle kullan dedirtiyor adama. bu kafa böyle bir kafa demek ki. inadına isyan, hala daha birine laf atmaya çalışma, başkasına suç bulup kendi yediği haltın üzerini örtmeye çalışma vs vs.

yazdığı özür dileme tweetlerinde bile hala daha içindeki kinin, nefretin olduğu besbelli. tahmin etmediği bir şekilde cereyan eden tepkiye mütevellit istemeye istemeye yazdığı besbelli.

sen bir milletin dini ve milli değerleriyle dalga geçersen o tweeti de silersin, tükürdüğünü de yalarsın, istemeye istemeye özürünü de dilersin... diletirler adama*.
devamını gör...
ucuz yoldan meşhur olma yolunu bulan ucuz insanlardan...

ne iş yaptığını bile bilmiyorum....

sorsan atatürkçüdür.devrimlerinin sıkı korumasıdır..ama laiklik ilkesindeki din ve vicdan özgürlüğü konusunda müslümanlara her türlü bskının yapılmasına karşı değildir..

sorsan en kral özgürlükçüdür...ama kara çarşaflı bir anneye laf sokmaktan,insanlık dışı biriymiş gibi bakmaktan geri durmaz..birisi kara çarşaflıysa yüzde yüzde baskı altındadır..ama bir kişi mini etek giydiğinde özgürlükçüdür..

2015'e girdiğimiz şu günde 2014'te ülkemizdeki tahammülsüzleri,kabızları çok iyi gözlemliyoruz...

verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı gayet mutluyuz..o sizin rahatsızlığınız efenim...
devamını gör...
evet büyük terbiyesizlik yapmış zaten genel olarak duruşunu da biliyoruz o yüzden yadirgamadik bunu tabiki.. ama onun yaptığını yapan "senin ananda........." diye devam eden iğrenç cümleler kuran insan da en az bunun kadar bos biridir.. hele de ben müslüman ım diyen insana hic yakışmaz..
devamını gör...
bir iki sıradan dizide rol almayla kendini devrimin önder sanatçısı sanan sıradan, bayağı ve terbiyesiz insan.
bu ilk vukuatı değil. gezi olaylarından beri böyle hezeyanları sürekli yapıyor.
sanat camiasında bunun gibi sahte aydınlardan çok var maalesef.
bu kadar ciddiye alınması bile bu kadar sıradan bir adam için lütuf.
devamını gör...
(bkz: cogito sözlük anayasası)

konu islam olunca eleştirecek yer bulurlar illaki. bir yahudi kadının giyimi mesela onlar için eleştiri vesilesi değildir. veya sözde antikapitalist geçinen bu zihniyet kendi giyimiyle! bir müslümanın giyimini ideolojisi içerisinde bile değerlendirip harmanlayamaz. neresinden bakarsanız bakın tutarsızlık...
devamını gör...
oyuncu/sanatçı kibrine kapılıp halkı aşağılama vazifesi edinmiş lüzumsuzlardan biri.
şahsının oynadığı hiçbir diziyi izlemedim. adını bugün duydum desem yeridir. hiçbir yerde de görmemiştim daha önce. cahilliğimin mutluluk verdiği yerlerden biri olsun. ama belli ki gezi olayları sırasında kendisine "başbakan behzat ç" diye tezahürat yapılan erdal beşikçioğlu'nun o ergenimsi havasına girmiş. oynadığı rollere kendini fazla kaptıran, az çok da dizilerin türk halkı üzerindeki etkisini bilen oyuncuların çoğunun yaptığını yapmaya çalışmış, "bir kenardan bir müslümanı aşağılasam, en azından 'sözde aydın' kesim arasında kendime yer bulurum." diye düşünmüş. kemik gözlüklerini sette mi unuttun parlak zekâlı, onları taksan belki de bir nebze olsun görürsün insanların senin istediğin kadar değil kendi istedikleri kadar vücutlarını örtme kararını verebilmelerinin de özgürlük olduğunu. gezi olaylarına katıldığın zamanlarda kopardığınız "hayat tarzımıza müdahale ediliyor" yaygarasını unutmuşsunuz bakıyorum.
gerçi o vakitler eleştirdikleri ne varsa şimdi ve evvelce işlerine geldiği zaman yapmayı ilke edinmiş omurgasızlara neyin hesabını soruyorsak...
devamını gör...
eleştiride "kavram"lar ve "kişi"ler ayrımını idrak edememesinden ötürü yerin dibine batırılmasında ilk kez cogito'nun çoğunluğuyla aynı fikirde olduğum kişi.

bakın kara çarşaf'ı eleştirmesine kimsenin hiç bir lafı olamaz. hatta ben de desteklerim. kara çarşaf bana göre de ne islam'da ne de günümüz çağında yer almayan, almaması da gereken bir şeydir. ben bu düşünceyi savunurum. ama kimsenin de giyimine kuşamına karışamam. aksi halde başkasının özgürlük alanına girmiş olursunuz.

barış atay denen şahsın yaptığı yanlış ise belirli bir insanla aleni bir biçimde dalga geçmesidir. üstelik burada tercih edilmiş bir ön planda olma, ünlü yahut popüler olma durumu da yok. ailenin çocuğu yeni yılın ilk bebeği oluyor denk geliyor ve bir anda bakan gazeteciler yığılıyor. belki de hiç istemedikleri bir şeydi bu göz önünde olma durumu.

işte burada üzücü olan nokta da bu. insanların bu ince, hassas ayrıntıları kaçırması. daha yıkıcı olanı ise bakanın fırsat bilip şov yapması ve "kadının tek kariyeri annelik olmalı" açıklamasında bulunması, ancak bu barış atay denen abidik kişiliğin yaptığı bir saygısızlığın koskoca bir bakanın skandalından daha fazla yer bulması..
devamını gör...
bugüne kadar arka sıradakiler saffet'ken gezi dönemiyle beraber tiyatrocu aktivistliğe terfi eden ve sonra oradan yardıranesed muhibbi popüler muhalif.
devamını gör...
türkiye'de nasıl bir sefil zihniyet varsa, sırf akp düşmanı olduğu için bu gibi düşünmekten aciz, kafasında ilköğretimdeki müfredattan arta kalanlarla hayatına devam edebilen zavallıları halk kahramanı ilan ediyor.

90 senelik kemalist zırvaları ilk kez duymuyoruz, ancak artık ciddiye alınmıyorsunuz, sözcü okuyup sinir krizi geçirdiğinizle kalacaksanız, fazlası yok.
devamını gör...
müjdat gezen olmaya çalışan bi yancı. sorsanız bu tiplerin bi tane iyi filmini hatırlayan yok ama efendiler başımıza büyük sanatçı kesiliyor hatta aydın.

hadi git yeşil parkanı giy de belki bi dönem dizisinde solcu oynarsın. sana fazla bu işler.
devamını gör...
aptalca bir yorumuyla histeri krizine girmiş ve gerçeklerle bağı kopmuş şaşkınlar kitlesini ortaya çıkarmış olan kişi.
devamını gör...
ismail kılıçarslan'ın "bir faşist: barış atay" başlıklı yazısıyla ayarın kralını verdiği ne idüğü belirsiz, sıradan insan.

yazının tamamı: http://www.yenisafak.com.tr...

--- alıntı ---

ben senin annenle bir fotoğrafın üzerinden ‘barış atay’ın anasını bulunuz’ yazsam bunun ucunun nereye gideceğini bilir, bu yazdığım şeyin arkasında durabilecek ‘delikanlılığı’ gösterebilirdim. insanların yaşam tercihlerine hakaret ettiğinde senden de zekâmıza hakaret etmeni ya da topu bakana atmanı değil, yazdığının arkasında durabilmeni beklerdim.

gerçi pardon yahu sevgili şey, neydi tutarlılığını sevdiğimin adı, hah, barış. senin ve senin gibilerin tutarlı davranmasını beklemek hata... azıcık tutarlı olabilseniz, sizin bir sürü para kazandığınız dizilerde emekleri sömürülen, üç kuruş paraya saatlerce ve genellikle sigortasız olarak çalıştırılan, yemek için bile sadece 15 dakika izin verilen hakiki emekçilere karşı da ‘sosyalist’ olmanızı umut edebilirdik.

fakat biliyoruz sevgili şey. sizin sosyalistliğiniz ya dizi sözleşmesini ya da cihangir’de içkinin dublesine 30 kaat bayıldığınız cafe-barları görene kadar. onun için biz senin anana bir şey demeyelim, sen de bizimkine dil uzatma. olur mu?

--- alıntı ---
devamını gör...
hiç kimse ölmeyebilirdi... #berkininkatilleriniaçıklayın talebini karşılamak yerine içerde kim varsa öldürmeyi tercih eden #katildevlet tweetini atan oyuncu bozuntusu, terör ve terörist yalakası!
devamını gör...
savunduğu fikirleri önemsemem ama kimse ölmeyebilirdi humanist bir yaklaşımdır velhasılı terörist damgası vurmak hakkına sokar adamın, teroristde olabilir ama görüntüsü humanist olduğu için yineden o damgayı vurmamak lazım eğer terörist meşeeli beslenme kaynakları varsa biriktirip balyoz gibi vurmak daha iyi en azından garanti iş hakıına girmek olmaz yani.
devamını gör...
"onun da canı var o da insan" şaka şaka bunlar insan değil. kılavuzlarını biz zorla seçtirmedik. vatan hainlerini, terörist bebek katillerine sempati besleyen, onları çiçek çocuklar diye adlandıran, ülkede kaosun hakim olması için ellerinden gelen her haltı yiyen, islam hakkında ileri geri konuşan her kim varsa bizim düşmanımızdır. belki kellesini kesmeyeceğiz ama şirin insanlarmış gibi asla bakmayacağız. savcımız katledilirken yaptıklarıyla yine yüzünü göstermiş.
devamını gör...
#1473961 daha önce de dediğim gibi en büyük başarısı arka sıradakiler adlı ergen dizisinde oynamak olan kendini duyarlı sanatçı olarak tanıtan bir militan. orda burda "ben antakyalıyım suriye konusunu en iyi ben bilirim" diye konuşur*, dhkp c ve diğer radikal sol örgütlerin reklamını yapar. bi de açıklama yaparken bir havalar... ulan sanki dizi oyuncusu değil de, che guevara'nın sağ kolu.

kendini ne sanıyor anlamıyorum, deniz gezmiş falan mı ?
devamını gör...
hiç kimse ölmeyebilirdi... #berkininkatilleriniaçıklayın talebini karşılamak yerine içerde kim varsa öldürmeyi tercih eden #katildevlet tweetini atarak fikrini beyan etmiş x kişi, şahıs.
meslek olarak oyunculuk icrasındadır.

fikrini ifade ettiği için çarmıha geriliyor olması bu satırları yazanların kendi kanı / canından torunlarınca komik bulunacak ve utanç kaynağı olacaktır. hani öyle başı yere eğdiren bi utanç değil de, çocukken kırdığın potun komik olmasından gelen o saçma, ucuz, basit utanç.
devamını gör...
adı anıldığında insana dair herhangi bir çağrışım yapmayan canlı...
devamını gör...
devlete katil demiş oyuncu. çok da iyi demiş. katil olan devlete katil denilir ne yani isviçre mi denilecekti? polisleri kahraman edeni yargılamak lazımken doğruyu söyleyen bu adamı linç etmeye çalışıyorsunuz ya sizin oradan siz nasıl görünüyorsunuz bilmiyorum ama buradan çok komik görünüyorsunuz. trajikomik.

not: ışıd gibi bir barbar sürüsü, tecavüzcü guruhunu bile " sebeplerine bakmak gerekir" diyen sizler, bir başkasına tahammül edemiyorsunuz değil mi? ah ulan ah ne hale getirdiniz bu ülkeyi.
devamını gör...
gezi olaylarında yıldızı parlayan isimlerden biri.
herhangi bir sıfat girmek istemediğim için evrensel gazetesinin "kimdir?" sorusuna verdiği cevabı paylaşıyorum:



--- alıntı ---

asıl adı barış atay mengüllü olan oyuncu, 1981 almanya doğumlu ancak üniversiteye başladığı adana yıllarına kadar antakya'da yaşadı. çukurova üniversitesi biyoloji bölümü'nde başlayan öğrencilik hayatının 4 yılında tiyatroya olan bağlılığı nedeniyle okulu bırakan barış atay, bu kez asıl ilgi alanı olan tiyatro bölümünde okumak için yeditepe üniversitesi tiyatro bölümü'ne girer ve buradan mezun oldu. ardından kimi diziler ve filmlerde rol alan atay, 22 kasım 2013'te redhack soruşturması kapsamında polis tarafından gözaltına alındı, 3 gün sonra serbest bırakıldı.

--- alıntı ---
devamını gör...
geçen gün kadıköy-kartal metrosunda karşılaştığım ademoğlu. pek o kadar da isyankar görünmüyordu. sisteme boyun eğmiş bi şekilde akbilini basıp binmişti. hem de lanet olası ak parti hükümeti döneminde yapılan lanet olası metroya. lanet olsun dostum karşıma tam da bir başörtülü geldi oturdu dercesine bakıyordu etrafına.
devamını gör...
şu ara gezici ekşi tayfasının tekfir ettiği oyuncu kişisi.
devamını gör...
ahmet hakan kişisine tepki koyduğu için belli kesimler tarafından persona non grata ilan edilmiş az ünlü şahıs.
devamını gör...
ali atay'ın 3. dereceden kuzeninin baldızının halasının kayınpederi. olabilir yani. niye olmasın? çok istersek olar bence.
devamını gör...
kırmızı fularlı kızın yaşadığı hayatın sorunlarına çözüm bulmak için pkk saflarına katıldığına inanan kişi.

pkk ve hayatın sorunların çözüm bulmak. neyse uzun uzun açıklamaya gerek yok herhalde.
devamını gör...
beş para etmez biri. tiwtter gibi mecralara olmasa adı sanı hatırlanmayacak sadece bir lise dizisinde atarlı ergeni oynamış az ünlü olarak hayatına devam edecekti. şimdi twitter ve bilumum sosyal mecrada solculuk oynuyor.
devamını gör...
camiada bu tiplerden çok var

tvye çıkınca kendilerini bir şey sanmaya başlıyorlar.

yoksa kanalların içinde bunları adam yerine koyan pek fazla insan yok.

en fazla mecburen çekimde suratları düşmesin diye pohpohlanıyorlar sadece.
devamını gör...
barış atay veya ayşe deniz karacagil, pkk'lısından ışid'lisine daha şu veya bu...

"vatanseverliğimiz" ilkel holiganlık duygusundan öteye geçemiyorsa, "milliyetçiliğimiz" hayvanî içgüdüler seviyesinde kalıyorsa, "dindarlığımız" bizi harekete geçirmek yerine nefsin kucağında esneyip kılını kıpırdatmamaya mazeret bulmaktan ve iman sonra dedim ki iyi ki ahiret var avuntusundan ibaretse, böyle "sevilen" bir vatan, böyle "sahiplenilen" bir milliyet, böyle "savunulan" bir din sonunda reddedilince niye şaşalım? bu hayatî mesele, esasında tamamen varoluşsaldır. düzenin insanlığı getirdiği çıkmazda yaşanan "taşkınlıklar" bunlar... gençliğin dinamizmi de, ne dersen de... bu insanları bu çıkmazda yakalayıp "aradığın burda"ya inandırmak zor olmasa gerek... bu tiplerin insanımızdan aldıkları tepkilere bakıyorum da, genelde "neden bizim gibi vatansever(?), neden bizim gibi milliyetçi(?), neden bizim gibi dindar(?) değilsiniz!" öfkesi mevcut, başka bir şey değil.
devamını gör...
lan her şeyi hak ediyorsunuz cidden...

habu çocuk ananıza sövse yeridir...

ben olsam yaparım ...

fatih tezcan da yazdığım gibi...

ulan tanıyonuz bu gereksiz tipleri takip ediyinuz aaa ne yazmış diye, değer atfediyorsunuz " barış atay geçen bi tivit atmış" falan...

manyak mısınız siz...

kim bu insanlar ya hayatınızda ne işi varda yer etti ve siz bu insanların yazdıkları üzerine konuşulması gerektiğine inanıyorsunuz...

az ama az çapınızı yükseltin...

fatih tezcan abi demiş ki üffff ver bi nargike dumanı...

öyle diyorsun ama üstad geçen barış atay bir tivitinde bahsediyor ki ver bi nargile dumanı daha üffff...

aferim size sanki dostoyevski bu çapsızlarda okuyorsunuz sanki nuri pakdil vs vs
devamını gör...
özlatına alınıp serbest bırakılmış. umurumda değil, beni bağlayan bi kişilik değil. tutuklanma sebebi çok ilginç lan. ay çoğuna mantıksız gelecek emme yine de yazak.


"avukatı efkan bolaç barış atay’ın gözaltına alınma sebebi soma tekmecisi yusuf yerkel’in şikayetidir." demiş.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar