anonim yazar

#sözlük 

yalnızca bende çıktığını düşünüp kısa süreli bir heyecan yaşatan profil kısmındaki james bond 007 ikonu.
devamını gör...
halka ait olan, halklaşmış demektir. sözlüğün basit yazarlara bir hediyesi sanırım. halktan olabilmek kadar güzel bir şey yok.

''merhaba ben anonim! james anonim!''
mahlasların yanındaki ikon o kadar gaza getirdi ki gece gece uzun palto giyip ve güneş gözlüğü takıp öyle entri giriyorum!
devamını gör...
anonim olmak ayıp bir şey mi şimdi anlamadım ben mevzuyu. ben internet hayatım boyunca hep mümkün mertebe anonimliğime dikkat ettim. burada bile belki yöneticilere bile okulumu söylemedim mesela. hatta güzel bir teklif gelmişti kaliteli bir whatsapp grubuna davet edilmiştim bu sözlüğün kurmayı düşündüğünden başka ona bile girmedim. gerçi şimdi pişmanım orası ayrı. yani ben anonim olmayı tercih ediyordum. bakalım sözlük bize neyi uygun görecek?
devamını gör...
kelimeler bazlı inceleme yapacak olursak;
sözlük kurallarına uyan yazarlara " dünyalı" derken

kurallara uymayan, cezalı yazarlara falan "anonim" demek bir ihtimal kabul edilebilir.

aksi durumda birileri dünyalı olup ben anonim olursam -ki sözlüğün ikinci sınıf yazarı(!) konumunda olacağımdan, dış kapının dış mandalı konumuna öteleneceğimden- kırılırım. kırgınlığım tanımlarıma da yansır yani derviş bey.
devamını gör...
yakında "dünyalı" yazarlara,

"merhaba dünyalı, biz dostuz."

diyerek yürümeye çalışanları olacak yazar grubudur.
devamını gör...
sözlükteki yeni gelişmelerden bir tanesi. dünya sözlük ahalisi; dünyalı ve anonim olmak üzere iki gruba ayrılacaklarmış.
amaç; yazarları fake veya troll yazarların art niyetli yaklaşımlarından ve çabalarından uzak tutmak.

yeni gelişmeler için:
(bkz: dünya sözlük kararnameleri)
devamını gör...
kime göre? benim için hepiniz anonimsiniz. bu küçük adam ve tik işaretlerinden hiçbir şey anlamadım.
devamını gör...
bunu hanginiz yaptı lan ? moderatör oldum zannettim.
devamını gör...
tam da sözlükten adam nasıl kaçırılır sorusuna cevap...
devamını gör...
ne var yani kardeşim anonim kaldıysak. halk tabakasını temsil ediyoruz şurada. adamlar inanmıyorsa demek gerçek olduğumuza.
devamını gör...
"olayın mahiyetini yeni kavrayacak kadar saf biri olarak, sahte olmayacak kadar güzelim" diyesim geldi. *
devamını gör...
yabancı hissettiğimi söylemiştim geçenlerde. gelen yeniliğin kokusunu almışım da haberim yokmuş. aldığım anonim sıfatı beni hiç şaşırtmadı.

anonim yazar... üvey evlat daha çok yakışırdı bu konuma. uzaylı yazar da olabilirdi bak, dünyalı değiliz ya. ver fondan anonim türküyü sebastian!
devamını gör...
oncaaaaa yıllık sözlük yazarlığımdan sonra, - buradaki uygulamadan bağımsız olarak - söylemeliyim ki bir interaktif sözlük kullanıcısı için en hayırlı sıfattır anonim yazarlık sıfatı. devir insanları anonimlikten çok uzağa bir yere itiyor. direnemiyoruz. hepimiz farklı, biricik, özel olmak, böyle algılanmak peşindeyiz. hemen çözülüyoruz, hemen bilinmek ve takdir edilmek istiyoruz.
devamını gör...
açılın yıllardır şu sözlükte dirsek eskitmenin karşılığını nihayet alıyorum, açılın açılın gözyaşlarım üzerinizi kirletmesin.

bence güzel bir teşvik olmuş.
devamını gör...
özendiğim yazarlardır. ben tik değil ajan istiyom, esrarengiz olmak istiyom, anlaşılamayan olmak istiyom, gizemli olmak istiyorum.
devamını gör...
yeniliktir efendim. bazen ortama renk katmak için bilinmeyen kişiler çok önemli şeyler söyler ve değerli olur. *
devamını gör...
anlaşılamayan durumdur.

o değil de ben niye anonim oldum ya. yıllardır burdayım. bin küsur tanımım var.

geçenlerde http://sahibinden.com a kimlik fotosuyla fatura gönderdim isterseniz buraya da gönderiyim yani.

anonim değilim ben. anam belli babam belli.
devamını gör...
sözlükte yazmanın en önemli gerekçelerinden biridir anonim olmak. ancak sırf anonim olduğumuz için bu sıfatın arkasına gizlenerek birilerini eleştirme-daha çok hakaret etme- hakkına sahip değiliz. bir iki tanımına denk gelip birinin ne yaşadığını, nasıl bir hayatı olduğunuz bilmemiz mümkün değil, sırf bu yüzden geçenlerde başka bir sözlükte hesabımı sildim. çünkü hayatında açıp bir kelime bir şey okumamış adamların ağzına meze olmuştu yazdıklarım. ilgisiz bir yönetimdense yeni çareler deneyen yönetim her zaman daha iyidir. sözlükte yazmak dışında bir amacım yok, artı eksi dahil umurumda değil. orada anonim yazmış yazmamış, bir şey değişmez yani benim için. maksat çok sesli bir ortamda, saygı çerçevesine paylaşım yapabilelim.
devamını gör...
topu topu bir gün olabildiğim yazarlık.
bugün itibariyle dünyalı olmuşum.
başım göğe ermedi ama neyse. ne işe yarar onu da anlamış değilim.
ama çok çalışıp uzaylı olacağım.
devamını gör...
yeni sıfatım... sözlüğün, daha doğrusu interaktif tüm sözlüklerin anonim olduğunu ve bu durumun insanlara yazma özgürlüğü verdiği için tercih edilen bir unsur olduğunu zannediyorum. zannediyordum. şimdi mahlasımın altına bu yafta gelince bende tereddüt hasıl oldu. herkes tanıdık da ben mi yabancıyım dünyalılar? uzaylı mı sandınız yoosam beni. yoksa anonim şirket kur borsaya gir, gerçek kişiler yok olur gider bu ekonomik krizde alt mesajı mı var bu tanımlamada? çaylaklık müessesini önemsiz kıldığın halde, 3000 küsur entrysi olan bir yazara anonim diyorsun, ne açıdan baksam sevimsiz bir durum.
devamını gör...
ne demek olduğunu bilmesem de nickimin yanındaki tuhaf adam ve ben de buradaki yerimizi alıyoruz.
devamını gör...
sözlük kütüğünde muamma bulunanların sıfatı. dünyalı olduğumuza inandırmak için ne yapmamız gerekiyor acaba?
devamını gör...
reel kullanıcı iseniz yan hesabınız yoksa ve herhangi bir sosyal medya linkini ibraz ederseniz gerçek kullanıcı olduğunu düşündüklerini değil bildiklerini veya öğrendiklerini veya ikna olduklarını dünyalı klasmanına dahil ediyorlarmış. biz öyle duyduk
not: e-devlet üzerinden ikametgâh istemiyorlar basının abartmasi.
devamını gör...
ben sizinleyim kardeşler, abiler, ablalar. tikli olduğuma bakıp senin tuzun kuru tabii demeyin, ben anonimin yanındayım. çünkü anonim yazarlar gibi ben de yerli değilim henüz.
anonim yazarlar fazla yazar tanımaz, nickaltı cancişliği olaylarına pek girmezler. zaten adı üstünde, anonim yazarlardır.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.