bugün içimde hiç yazma isteği yok sözlük,yazıp yazıp siliyorum bir çok tanım harap oldu gitti ..
devamını gör...
özgürlüğümün tadı var fakat ben tadını çıkaramıyorum. zaten ben hep böyleyim bir değişim. söylemiştim hatta birinin yanında mutluyken bile bir kaç saat sonra ayrılmanın üzüntüsü ile doluyorum.
devamını gör...
ne zaman bir toki açılışında coşkulu konuşan erdoğan görsem "toki toki, toki toki atıyoooor, atıyor kaaaalbim" diye şarkı söylüyorum. dalga değil, coşkusu mu geçiyor nedir. bi çeşit meslek hastalığı bende toki. deli oluyorum.


planlamadaki o incelik, o dahice kriterler yemin ediyorum ne barcelona'da, ne la plata'da ne de palmanova'da yok. benim için varsa yoksa toki. adeta dünyaya çakılmış bir kazık, dikilmiş bir direk.

kim iz bırakmak istemez ki.
devamını gör...
türkçe kompozüsyonun nasıl yazıldığını unuttum lan çok garip giriş gelişme sonuç eyvallah da bunların içini nasıl doldurduğumuza dair bi fikrim kalmamış resmen.
devamını gör...
beklentileri karşılanmadı diye kalbi nefretle dolan insanları anlamıyorum en çok da kendimi.
devamını gör...
salak mısın numara mı yapıyosun? diye sormak istediğim insanlar var.
devamını gör...
sabahın köründe arayıp iş soran herifi mermi manyağı yapmak istiyorum. lan olm cumartesi sabah saat 8'de bir insan aranır mı? uyku gitti, salak gibi yatağın içinde dönüyorum!
devamını gör...
sabahın köründe dondurma yedim ve donuyorum. ama parmak uçlarımda çıkan sarkıtlar klavyede yazma kolaylığı sağladı. olaylara iyi tarafından bakmalıyım galiba.
devamını gör...
insanlar sürekli beni birine benzetiyor. bu "biri"nin insan olmadığı durumlar bile var. ama sürekli ya gerçekten. oyuncu, çizgi karakter, bir akrabalarının çocuğu, eski okulundan bir arkadaşı ve hatta kedi... annem bile gelmiş bu kedi sana benziyor diyor. ne sıradan tipmişim Allah'ım.
devamını gör...
cumartesi günleri çalışmaktan nefret ediyorum. işe geldim de ne oldu? bütün gün sözlükte vakit geçireceğim.

ayrıca ilşah'ın sabah sabah uyandırıldığını öğrendiğim için kısa süreliğine mutlu oldum. ben işe gelmişken o niye uyusun? arayan kimse Allah ondan razı olsun.
devamını gör...
şuan star da kibar feyzo var ve ben izleyemiyorum.
devamını gör...
sözlüğe bir 10 günlük ara verdik kimse mesaj atmamış.. hatta fark etmemiş bile.. yazıklar olsun kanki dediklerime..
gittim ben diye acıtasyon yaptıklarım bile takmamış.. o da çok ayrı bir konu.. onlara da yazıklar olsun.. * * * *

(bkz: geçen yine çok atarlıyım)
devamını gör...
sessizliği paylaşmak başlığına bir alıntı verecektim, şiir sandım önce kimin hatırlayamadım, googleda arattım yok. meğersem bi arkadaşımın attığı twit aklıma gelmiş.

ne twit, ne şiir, ne ders, ne gerçek, ne gerçek değil hakim olamıyorum..
devamını gör...
kendileri sürekli ama sürekli konuşurlar, başkalarına söz hakkı vermezler, bir şey söylemek istediğinizde dinlemezler, sözünüzü keserler, bir şey sorduklarında da sırf sormak için sormuşturlar cevabını dikkate almazlar.. sonra da "ıy cınım bıgin çık sıssızsin" ya da "niye hiç konuşmuyorsun cnm yhaa.." diye yüzsüzlük ederler..
bir diğer şey de, bir insana bir şeyler sormanın bir adabı usulü vardır değil mi ama? karşınızdakine sorguya çekermiş gibi yöneltirseniz soruları düzgün cevaplar da alamazsınız tabiiyle..
ve en sonunda da: vay efendim "nerelerdesin yaşıyor musun?" , "yüzünü gören cennetlik" , "hiç görmüyoruz seni" bik bik bik..
devamını gör...
çocukluğumdan bugüne çeşitli ayrımcılıklara tabi tutulduğumdan bu bende özgüven sıkıntısı oluşturdu. o yüzden kurduğum arkadaşlıklarda geri dönüş bekleme gibi bir sıkıntım var. bazen abartıyor olabilirim ama yazdığım mesaja bir nokta ile bile olsa cevap verilmez ise bir kaç defalığına sorun oluşturmaz ama sonraki tekrarlarda değer görmediğimi hissederim ve sonra sessizce uzaklaşırım bulunduğum yerden. geçmişte nasıl büyük bir yara açılmış ise kapanması zor... kızmayın!
devamını gör...
keşke şu sözlükteki kimseyle tanışmasaydım, samimi olmasaydım, kimse beni tanımasaydı da içimi rahatça dökebilseydim şuraya.
devamını gör...
bildiri metnimi hala tamamlamadım. şu entrylerime gösterdiğim özeni ona gösterseydim çoktan uçmuştu.
devamını gör...
ben iradesizin tekiyim!evet nete sızdırılan game of thrones ın 4 bölümünü birden izledim.büyük bir hüzünle bitti.şuan kara kara 4 haftanın nasıl geçeceğini düşünüyorum.
devamını gör...
çocukken özgü namal kim bilmiyordum adını da özgün hamal sanıyordum. evet.
devamını gör...
mayışımı alamadığım için iş yapmamakta bi beis görmüyorum. dünü kitap okuyarak geçirdim,bugün de uyukluyorum.
devamını gör...
yaklaşık iki haftadır ekşisözlükte yazılar yazmaya başladım sözlük..

ne yalan söyleyim burdan daha çok orada yazıyorum iki haftadır..
devamını gör...
dersin hangi sınıfta olduğunu ararken okulu 7 kere tavaf ediyorum.
devamını gör...
kimse mutlu olsun istemiyorum. mutlu olan kimseyi görmek istemiyorum. muhatap bile olmak istemiyorum. hepsi bana mutsuzluğumu hatırlatıyor.
devamını gör...
ağlamadan rahatlayamıyorum, ağlayınca da ıüzülüyorum ağladığıma. bazen diyorum ki ben ne kadar güçsüzüm böyle ağlıyorum hemen. bazende ağlamak medeni cesarettir. böyle ne tarafa çekeceğimi bilemiyorum işte. Allah baska dert vermesin aman tek derdim bu olsun.
devamını gör...
bugün öğretmenler odasının kapısında sevdiğimin adının baş harfinin stickerını gördüm, yere düşmüş, şuursuzca aldım tozunu silkeleyip yüksek bi yere koydum.
bence bu aşk beni ilahi aşka ulaştırmazsa hiçbiri ulaştırmaz.yaratılanı yaradandan ötürü sevmemiz gerekirken yaratılandan ötürü yaradana yaklaşıyorum,terslik yunus emre'de değildir muhtemelen.
devamını gör...
kursa gittiğim yerden online kariyer gelişim seti hediye ettiler. bir sürü seçenek vardı ve ben zaman planlamayı seçtim. çünkü iflah olmaz bir erteleme hastalığı var bende. erteliyorum sürekli. 60 gün içinde bitirmem lazım. ayıptır söylemesi 25 gün geçti ve ben henüz açmadım.

yalan yok, şimdiye kadar ertelediğim şeylerden dolayı inanılmaz vicdan azabı çektim. zaten ertelerken de çekiyorum. ama o "ya artık bu saatten sonra olmaz nasılsa" deyip kapadığım an var ya. o an derin bir rahatlama yaşıyorum. ruhum yenileniyor sanki. sonra üzerime umursamazlık çöküyor. karşıma çıkan olumsuzlukta hatamın yaptığım erteleme olduğunu bilerek hiçbir şeye kızıp üzülmüyorum da.

böyle biri değildim ben. ama çevremdeki insanlar beni ertelemeye o kadar alıştırdı ki. ruhuma yapıştı sanki. biraz atlatabildiysem ekşi duyuruda yardım eden insanlar sayesindedir. haklarını buradan da teslim edeyim. içimi kemiren bu sıkıntıyı tez dönemimde terapiste gitmeden çözebilmiştim. şimdi yeniden başlıyor hissediyorum. çevremde beni kamçılayacak kimse yok.

ne bileyim, çevremdeki insanların bana biçtiği rolden de hoşnut değilim. oynamak istemiyorum, bunu onlara söylesem çevremde olmayı bırakacaklarını da biliyorum. ama ne yapacağımı bilmiyorum.

belki de bu nedenle işlerimi erteliyor olabilirim. oysa hep sevdiğim şeyler bunlar. kendimi cezalandırdığımı düşünüyorum. böyle şeyler işte. bu sorunu yaşamayanın içimde yarattığı sıkıntıları anlamasını beklemiyorum. nihayetinde bu da itirafımdır.
devamını gör...
melih gökçek'in transformers heykelinin gerçek olduğuna hala inanamıyorum.
devamını gör...
ünlü insanları, hiçbir zararı olmadığı halde buralarda kötüleyen yazarlara eksi veriyorum. ben yaparsam bana da eksi verilsin isterim. ekşi sözlük'ten bir farkımız olmalı.
devamını gör...
şu an serdar ortaç dinliyorum, evet ciddi ciddi dinliyorum. çok geç olmadan yardım edin lütfen.
devamını gör...
bazen üstteki tanımla onun bir aşağısındaki tanımı birmiş gibi okuyorum gözlerim mi bozuluyor ne misal yukarıda yazılan 2 tanımı az önce aynen şu şekilde okudum
melih gökçek in hiç bir zararı olmadığı halde buralarda kötüleyen yazarlara eksi veriyorum.ben yaparsam bana da eksi verilsin..

ben bi göz doktoruna çıkayım en iyisi...
devamını gör...
instagram'da minnos bebek sayfasını takip ediyorum.

bazen fotoğraf yerine "poto" diyorum. hatta çoğunlukla "poto" diyorum.

socially awkward bir insanım. zorla götürüldüğüm kuzenimin doğum gününde sırf somurtuk durmamak, bir muhabbet konusu açmak amacıyla kuzenimin selfie çubuğuna "vaay ne güzelmiş" gibi şeyler söyledim. birkaç gün sonra doğum günümde o ortamda bulunan iki kişi bana selfie çubuğu hediye etti. halbuki selfie çekmem. çeksem kırk yılda bir çekerim, onu da paylaşmam.

araştırmalarımın sonucunda su kaplumbağalarının duygusuz olduğunu öğrenmeme rağmen evdeki su kaplumbağasının beni sevdiğine inanıyorum.
devamını gör...
youtube da video izlerken, sağ sol tuşlarının videoyu ileri-geri sardığını bilmeme rağmen, yukarı aşağı tuşunun sesi yükseltip kıstığını daha yeni öğrenmiş bulunmaktayım, arz ederim.
devamını gör...
baba nasıl bir şey? yenilir mi içilir mi? hiç tatmadım da.
devamını gör...
pekdemir marketlerde patates 3,79 şakirtler...bizzat gittim gördüm..bu hizmetim ücretsizdir..
devamını gör...
bir taraftan tanımı yazıp gönderdikten sonra diğer yandan ney'i elime alıp ney üflüyorum.
devamını gör...
bugun yemek yapmaya usenidigimden 3 ogun ton baligi yedim hani su promosyonlu kutuda 3 lu satilanlardan kahvalti ogle aksam yemegi sonra babam geldi eve dediki soktan ton baligi al ton baligi yiyelim dedim kirk yilin basinda eve geliyorum babami mi kircam gittim 3 lu paketlerde ton baligi aldim onuda yedik.
solungaclarim cikarsa sasirmayin.
devamını gör...
yine hayati bir kararın eşiğindeyim.bu kaçıncı değil mi,maddi anlamda seçimlerim değişse de sonuç hep aynı.ve şimdi vereceğim karar da bana aynı sonucu getirecek adım gibi eminim.kulaklığı aksaray'dan da alsam,teknosa'da 80 tl de bayılsam önce bir teki bozulacak.ben yine yenisini alsam israf olur,almasam bütün gün ruh halimi olumsuz yönde etkiler diye kendimle çatışacağım.metroda camdan dışarı bakıp müzik eşliğinde klip çekmezsen yolculuğun çekilir yanı kalır mı?peki ya gözümü açar açmaz dinlediğim halay müzikleri?tek kulaklıkla sabahları nasıl uyandırıcı şok etkisi yapacaklar?bilmiyorum sebastian bilmiyorum...
devamını gör...
en son gittiğim tiyatronun baş karakteri pet şişe canavarıydı. etrafı kirletiyordu. şarkısı da vardı ama hatırlamıyorum şimdi.
devamını gör...
insana kendinden başka zarar veren yok.. bile bile isteye isteye zarar verebiliyor kendine insan.. bedenen de ruhen de.. * *
devamını gör...
17 nisanın bundan önceki yıllar da olduğu gibi bugün de önemli bi gün olması.. bi insan hep aynı tarihten mi sınanır? hep o tarihte mi başına bi haller gelir.. bakalım görcez bugün ne yaşıcam. hadi hayırlısı.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar