son iki haftada 4 kilo vermişim. 4 yıldır düşmediğim bir kiloya düştüm...

bazen tüm gün yediklerimi çıkardım...
bazen yemek yemeği unutup, başım dönmeye başladığında yemek yemediğimi hatırladım.

insan kendini nasıl unutur. bilmiyorum.
psikolojik olarak da çok kötü bir dönemde değilim, çok şükür her şey yerinde.

bilmiyorum, kendimi unutuyor olmama endişeleniyorum.
sözlüğümüzün doktorlarını göreve davet ediyorum, o hipokratlar yeminler boşuna mı edildi?
devamını gör...
gündüz yemek yemeyince şimdi kıtlıktan çıkmış gibi yemek yedim uyumam da gerekiyor göz göre göre nasıl yaparım bunu kendime Allahım?...
devamını gör...
başta kendim olmak üzere, insanların midelerine olan düşkünlükleri, tiksinti derecesinde midemi bulandırıyor.. gerçekten nefret ediyorum.. büyük bir iştahla ve saldırarak yemek yiyen insan görüntüsünden ciddi anlamda rahatsız oluyorum, tahammül edemiyorum..
devamını gör...
büyük bir iştahla yemek yiyen insan görüntüsünü çok samimi buluyorum umarım tüm insanlik yemeğini bu samimiyet ve iştahla yer.
devamını gör...
mide ağrısı ve üzerine mide bulantısı günü ve akşamı zehir ederek tam gaz devam ediyor.
devamını gör...
itirafları(m)nız çok dandik.
devamını gör...
bugün öz bolu lokantasına kelle paça içmeye gittim. boş bulduğum bir masaya yerleşiverdim. kelle paça yokmuş, ayak paçası içelim dedik. koyun bacağı ayıptır söylemesi. neyse oturdum çorba geldi. çapraz masadaki iki insan evladıyla göz göze geldim. sarımsak doldurduğum çorbayı kibarca içmeye çalışıyorum, "çok sağlıklı siz de alır mıydınız?" diyecek kadar kibar. (bol sarımsaklı oluşu kibarlığımdan bir şey azaltmıyor) tam kaşığı ağzıma götürüyorum tögbe yarabbim gene bana bakıyorlar. bacağı parçalayıp yemeye çalışan bir barbara bakar gibi, hay gözünüz çıksın.
nalet gelsin pes ettim. yarıda bırakıp orayı terkettim. sakatat keyfime turp sıktılar. yazıklar olsun.
devamını gör...
komşusunu öldürüp bahçesine gömen bir yazarımızın bunu itiraf ettiği tanımını artıladım.
devamını gör...
komşusunu öldürüp bahçesine gömen bir yazarımızın bunu itiraf ettiği tanımını artıladım diyen yazarın tanımını artıladım.
devamını gör...
komşusunu öldürüp bahçesine gömen bir yazarımızın bunu itiraf ettiği tanımını artıladım diyen yazarın tanımını artıladım diyen yazarın tanımını artıladım.
devamını gör...
aşşırı dikkat bozukluğu var bende sözlük. insanları dinlerken falan 25. saniyeden sonra çakkıdı çalmaya başlıyor fonda öyle bir bozukluk. mesela derste öne oturuyorum ki dinlemek zorunda kalayım, bu sefer hocayı dinlerken acaba eşiyle kavga ettiği için mı bu kadar mutsuz yoksa uykusuz mu, çocuklarına karşı nasıl bir baba bilmem ne diye yine düşüncelere dalıyorum hoop ders bitmiş oluyor ve ben derse dair çok az şey öğrenmiş şekilde sınıftan ayrılıyorum. hayli canımı sıkıyor bu durum. ama şu var ki aşşırı ama aşırı aşşırı odaklandığım zamanlar hocanın her söylediği, okuduğum sayfanın nerdeyse tümü aklımda kalıyor ama bunun için de baya bı motivasyon gerekiyor o da nadir geliyor.
neyse birkaç aydır benim var ya kesin b12 eksikliğim, tiroid fonksiyon bozukluğum veya demir eksikliğim falan biseylerim var ondan bu dikkat eksikliği, mental gerileme filan yoksa ben canavarım canavar diyerek kendimi teselli etmeye çalışıyordum.
hastane enfeksiyon riskinin tavan yaptığı bir ortam, hocalar aşılarınızı olun diyince antikor titreme baktırmak için kan tahlili yaptırmaya gittim. sonuçlar geldi ulan her şeyim normal. tiroid, b12, demir her şey normal, diyabet desen yok. başımdan kaynar sular döküldü. her şey normalse bendeki bu dalgınlık dikkat eksikliği neden Allahım şimdi neyle avutucam kendimi derken psikiyatrideki bir hocanın dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu dersini anlatırken anlattığı şey aklıma geldi. aynen şöyle demişti, arkadaşlar şimdi aileler çocukları derste başarısız olunca getiriyorlar bize hocam kesin dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu var bizim çocukta yoksa çok zekidir bilmem ne diyorlar, halbuki çocukta dehb yok salak olduğu için yapamıyor aile kendini avutuyor demişti. * bu durumda.... bu durumda ben de bu konuma mı düşüyorum sözlük..... *
devamını gör...
aynaya yumruk atmıştım. şöyle anlı şanlı herkes ömründe bir kez ayna kırmalı. sonrasında herkes ayağını denk alıyor.
devamını gör...
kapıya tekme atmıştım topuğum içine göçtü sonrasında babam beni hadım edecekti.
devamını gör...
samimiyetsizim. hatta epey yakınırım. aylar, yıllar bu şekilde geçip gidiyor. küfreden biri olsam, gece gündüz kendime küfrederdim.
devamını gör...
gizlice konuşan bir ben var benden içeri. ben de onunla konuşuyorum. beni değil onu tanısanız severdiniz. zira diğerleri de onu seviyor.
devamını gör...
itiraf değil de fark etme. dünyarealize nokta com diye başlık yoktu buraya geldim.

oturup beraber maç izleyecek gaassaraylı adam kalmamış yakın çevremde. nereye elimi atsam ya beşiktaşlı ya fenerli. bunlar da birbiriyle koalisyon kurmaya çok yatkın malum. değerli yalnızlık gibi bi şey yaşıyorum. bu ne yaman stratejik derinliktir.
devamını gör...
komşusunu öldürdüğünü söyleyerek kendini ihbar eden yazarı siz de buradan ihbar edebilirsiniz entry altına salakça ulamalar yapmak yerine.

şayet bu kişi dikkat çekmek isteyen bir ergense, dileği yerine gelsin diye emniyete ilgili itirafını bildirdim.

vpn kullanıyor olsan bile rahatlıkla bulunabilirsin. @dunyasozluk zorunlu olarak seninle ilgili ip/adres bilgilerini emniyetle paylaşacak ve kısa zamanda hakkında gerekli incelemeler yapılacaktır @we born we play we die
devamını gör...
bundan yaklaşık 1 hafta önce üsküdar da okul servisine silahlı saldırı diye bir haber gördüyseniz eğer o durum bizim mahalle de yaşandı. bizim sitenin yöneticisi aynı zamanda servis şöförlüğü yapıyormuş. sen kalk bizim eski apartman görevlisi ile yasak aşk yaşa.
kadının kocası da gel sen bunları minibüste vur. olay iki sokak ötemizde yaşanmış. biz tv den öğrendik. yönetici evli barklı 50 yasında adamdı. kadın da aynı şekil. şimdi biri ölmüş, diğeri hastanade çoluk çocukları kaldı öylece.
ne gerek vardı ki?
devamını gör...
50 yaşımdayım ve ödev yapıyorum ve ne zaman ödevim olsa bu mecralarda buluyorum kendimi. zabahları aç karnına ılık su içemeden varoluşumun zehirini içiyorum. güldünüz mü? valla ben de güldüm, varoluş deyince gülesim geliyor. güzel adamlar hep benim yaşlarımda ölüyor, 28 yaşımdayım aslında ölmek için güzel bir yaş. lakin ödev yapınca 50 yaşına geldiğim için ölmek için çok geç ve biraz da erken.
bazen kendime diyorum ki, olm git memur ol. yeraltından notlar diye kitap yaz. duymaz sağır uydur bağır diyorum. sonra bakıyorum yine 28 yaşındayım, yine ödev yapıyorum sözlüğe gelmişim. dejavu godumun.
devamını gör...
merak ettiğim yazarlara fotonu at seni çizeyim diyorum. böylece gül cemallerini görüyorum. hepinizi kandırdım.
devamını gör...
bütün arkadaşlarıma sözlükte yazarlık teklif ettim ve biri gitmiş sözlük deyince ekşiye kayıt olmuş!
devamını gör...
1 sene içinde 30 defa adliyeye gittiğim için avukat bi hatun bulup onunla evlenme kararı aldım. avukata verdiğim para cebimde kalsa muazzam bi yatırım.
devamını gör...
sözlükte yaşı hakkında şu kadardır diye düşündüğüm insanlar bildiğin bir 10 yaş daha büyükmüş.
devamını gör...
eskisi gibi. herşey bıraktığın gibi. ben hariç. bir gözlerimin ferini özledim bir de sesini. biri geçmiş zaman, diğeri şimdiki zaman. tek bildiğim heba olan bir hayat.

geri kalan günler, ömürden sayılacaksa amenna.
devamını gör...
şu an okuyorum kisvesi altında bir dönem daha rahatım. yumurtanın kapıya dayanmasına çok az kaldı lakin. bakalım ne halt yiyeceğiz. nereden ekmeğimizi kazanacağız? çocukken tek derdim ütülen misketlerimdi lan. şitresleniyorum ciddili.
devamını gör...
geçen gün gerçekten aşşırı düşüncesizce davrandım. yurt müdürüyle sohbet esnasında birden konu benim nöroloji stajında olmama gelince, şikayetlerinden bahsetmeye başladı. zaten genç şişman bir kadın. bana diyor ki beş yıl önce papil stazı var dediler bende, ama mrda bişey çıkmadı, bos basıncım yüksekmiş, bı de görme bozukluğu var bu aralar bende. ama ben ilaçları kullanmayı çoktan bıraktım. parçalar birleşmeye başladı lan dedim bu kadın bildiğin psödotümor cerebri tarif ediyor, e ilacı da bırakmış. baya da bı şaşırdım çünkü nadir görülen bişey. tedaviye tekrar başlamak zorundasınız dedim hiç ciddiye almadı. ben de hastalığınızın yol açabileceği şeyin görme yetinizi kaybetmek olduğunu soylesem? deyince kadın bı kaldı. ben de o zaman anladım ki çok ileri gitmişim. yani kadın tedaviye devam etsin, durumun ciddiyetinin farkında olsun amaçlı yaptığım bir şeydi ama yine de hata ettim. sonra ha ha hadi ya. o kadar ciddi bişey mi bu falan demeye başladı. sonra ona bilgi verdim, birlikte çok sevdiğim ve beni çok seven nöroloji hocama gidicez. öyle yani, sonradan hatırlayınca o anı baya içim acıyor kadına zönk diye kör olabilirsiniz dediğim için.
devamını gör...
hematoloji bölümündeydik bugün. uzman doktor her iki stajyer doktora bir hasta düşecek şekilde hasta dağıtımı yapacak dediler. gittik uzmanın yanına siz ikiniz 308 numaraya, siz ikiniz 205 e falan diye kafasına göre dağıtım yapınca birkaç kişi itiraz etti hocam biz şu arkadaşla olsak olmaz mı vs diye. hoca da o zaman herkes kendi eşini bulsun sonra dağıtım yapalım dedi. o sırada resmen kaos oldu herkes kime gideceğini bilerek ona gidiyor, bir koşuşturma vs. bı tek ben olduğum yerde duruyorum çünkü gerçekten gidilebilecek bir eş bulamadım ve bana gelen biri de yoktu. laaan kalbimden çaat diye kırılma sesi geldi resmen. film sahnesinin içindeydim sanki, o an böyle sündürülmüş gibi uzadı falan. yukardan çekim yapılsa birbirine doğru koşuşturan insanlar ve en ortada sabit duran bir ben.
neyse çok sallamamaya çalıştım, sınıfa indik.
hoca bir türlü gelmeyince bir kız sekreterin yanına gidip hoca gelince bize haber verin demiş, arkadaşlar burda beklemek zorunda değiliz sekreter haber vericek dedi. hurraa bı anda yine bir koşuşturma, zehraa kantine gidiyoruz gelsene, ali hadi olm açım ben biseyler yiyelim, merve hadi dışarı çıkalımlar vs. bir anda herkes toplu bir şekilde sınıftan çıktı, tüm sandalyeler boşaldı falan. tek sandalye dolu onda da ben oturuyorum öyle. olmmm laaan kalbim ezildi yine. biraz öylece boşluğa bakarak oturdum. sonra montumu giydim çıktım sadık yârim ziraat atmsine gittim. şükür ki arkadaşımız yok ya param olmasaydı diyerek para çektim.*
devamını gör...
sokakta baktığım bir kedi var. dişi çok tatlı bir şey. havalar soğudu dışarıda çok üşüyor. apartmandaki herkes duyarsız. ben de kapımın önüne çocukların bebek arabasını koyuyorum. onun altında sepeti var oraya yatak yaptım. gece gidip apartmana alıp oraya yatırıyorum. kimsenin benim aldığımdan haberi yok tabi. bi öğrenseler kapım susmaz sanırım. bence masum bir gizlilik bu. sakın söylemeyin.
devamını gör...
en kötüsü de ne biliyor musun ağladığını kimse görmesin diye tek mahrem alanın olan banyoda suyun altında ağlamak.
bir zayıflık belirtisi değil de bir iç dökme rahatlama aracı saydığım ağlamanın artık lükse dönüşmesi beni kahrediyor.
devamını gör...
bugüne kadar tüm ettiğim dualar, ve evet en olmayacak, en ütopik duam da 2 gün önce kabul oldu. Allah'tan belamı bulmamışımdır inşallah.
devamını gör...
birisine kırıldığım zaman uzun süre etkisi gitmiyor hatta baya bir gitmiyor bütün gemileri yakıyorum. acaba ben çok mu kindarım diye düşünüyorum sonra kırıldığım kişiye göstermiş olduğum toleranslar vs limitini doldurmuş diyorum. öyle bir doldurmuş ki zamanında haklı olduğum halde adım attığım hamleler bile kalmamış. bazı kırgınlıklar geçmiyor ben de.
devamını gör...
sivas'a gitmek gibi bir hayalim var. inşallah gerçek olur.
devamını gör...
edis diye bir şarkıcının varlığını dün öğrendim.
devamını gör...
tamam hepiniz çok şirin iyi çocuklarsınız ama aranızdan en çok iced guardian'ı seviyorum.

lan iyi ki tanışmışız, Allah için seni çok seviyorum kardeşim. öz kardeşim gibi seviyorum. buluşmalarda bizi bazen ekip gelmesen de seni böyle kabul ettim lan.
devamını gör...
bu dünyayla ne yapacağımı o kadar bilmiyorum ki, dünyayla işi tamamlanmış ölülere özeniyorum.
devamını gör...
öğrenciyken, öğrencilik kraldır derdin tasan yok bi ders çalışacaksın diyenlere nefretle bakardım. yahu gerçekten öyleymiş be! ya da zihnin güzellemesi mi ki, sadece güzel yanlarını mı hatırlıyorum. bilmiyorum sözlük, şu sıralar kafam çok karışık.
devamını gör...
sözlük bugün tatsız mı sessiz mi bilemedim.
devamını gör...
erkek kardeşim ve babam iğrenç, kusmuk, duyunca kulak kanatan espiri yapmaya bayılıyor. memlekete haftasonu tatiline geldim güya şuvan iki ateş arasında kaldım sağdan babam soldan kardeşim hiç affetmiyolar. annem bağışıklık kazanmış artık herhalde kadın hiç tepkisiz yaşamına devam ediyor. bak hiç abartmadan söylüyorum demin sadece ördekle ilgili zibilyon tane espiri yaptılar. her şeyi bilen ördeğe ne denir bilendaks, her şeye gülen ördeğe ne denir kıkırdak, çıplak ördeğe ne denir cıbıldak, rusya'da yaşayan ördeklerin kralına ne denir çardak... bu sonuncuyu da babam ben buldum nasıl diye övgü bekliyo bı de. Allah kimseyi soğuk espiriye maruziyetle imtihan etmesin arkdşlr ne diyebilirim ki çok çaresizim şu an..
devamını gör...
pazar gününden itibaren göçebe ve çilem tekrardan başlıyor. 1 hafta dişimi sıkacağım artık.
devamını gör...
5 dakika bakayım diye girdiğim sözlükte 1 saatimi doldurmak üzereyim. bildiğin vicdan azabı.
devamını gör...
her davranışım, oturuşum, duruşum, düşünüşüm, her şey yapmacık, eğreti geliyor.. doğal, içten, olması gerektiği gibi değil de ezberden, sanki dikte edilmiş ya da bir robota programla yüklenerek öğretilmiş gibi.. bir türlü içselleştirilememiş, doğallaştırılamamış, mekaniklikten arındırılamamış gibi.. her şeyimle tam bir "-mış gibi"yim.. baştan aşağı uyumsuzluk, baştan aşağı garabet.. doğallığımı, doğal, fıtri olma yetimi tamamen yitirmiş, kaybetmiş gibi..
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar