otobüste bir sevgili o kadar uygunsuz hallerde olabiliyor ki, öldürsen dahi sinirini alamayacak gibi hissedebiliyor bazen insan...
hissettim şu an o halleri bak... ulan dövseydim keşke içimde kalmayaydı
devamını gör...
ne zaman şiddet yerine anlatıcı ve islama davet edici olursak o zaman doğru yapmış olacağız. önce uyarınız uygun bir dille.

neden karıştımsa hiç de karışmamam gerekn bir konuydu. neyse hazır geldim yazayım. babam bu akşam çoştu, bi uzak akrabanın kızı babasıyla sevgilisini tanıştırmış sonra ayrılmış. sonra başkasıyla tanıştırmış diye ilginç şeyler söyledi:

sakın bana gelme böyle konularla budarım seni. ben o kadar moderen değilim! geri kafalıyım ben.

dedi.

ağzım açık babama bakakaldım. * *
devamını gör...
ne zaman şiddet yerine anlatıcı ve islama davet edici olursak o zaman doğru yapmış olacağız. önce uyarınız uygun bir dille.

neden karıştımsa hiç de karışmamam gerekn bir konuydu. neyse hazır geldim yazayım. babam bu akşam çoştu, bi uzak akrabanın kızı babasıyla sevgilisini tanıştırmış sonra ayrılmış. sonra başkasıyla tanıştırmış diye ilginç şeyler söyledi:

sakın bana gelme böyle konularla budarım seni. ben o kadar moderen değilim! geri kafalıyım ben.

dedi.

ağzım açık babama bakakaldım. * *
devamını gör...
sebepsiz gülmeye başladım lakin bu seferki sebepsizlik ciddi boyutlarda. zaten yalnızım noluyor böyle bana. bir fıkra anlatın da sebebi olsun gülmelerimin. yoksa beynim fatality error verecek.
devamını gör...
canım zirve çekti bir anda . şöyle lahmacunlu , çiğ köfteli , ıskenderli , içli köfteli bir zirve olsa.
devamını gör...
canım kavga etmek istiyor sözlük..

canım sıkılıyor..

içim daralıyor..

duvarlara çıkasım var..
devamını gör...
adı meltem olan müşterimin faturasına meltem cumbul yazdım, yetmedi irsaliyeye de öyle yazdım. Allah'tan kimse farketmeden ayıkıp düzelttim, ya öyle gideydi.
devamını gör...
seni özliycem sözlük.kesin özlerim.yani özlerim heralde bilemedim şimdi.
devamını gör...
Allah "bugün kimseye günah yazmayacam takılın kafanıza göre" dese bir kaç saate kalmadan kayınpederin boğazını keserim. o derece nefret ediyorum adamdan.

borsadan ekmeğimi kazanırken birisinden öyle bir kazık yedim ki bir kaç ay süründüm, sonra ben de sahte evraklarla onun benden aldığından daha fazlasını ondan aldım ve beni kazıklayan bana dava açtı. ikimiz de nitelikli dolandırıcılıktan sabıka aldık. adının "nitelikli" olması gururumu okşasa da özellikle devlet kurumları tarafından seri katil muamelesi görmek canımı sıkıyor. üniversiteyi bırakmamın da esas sebepleri arasındadır bu, okuyan iş bulamıyor, ben sabıkalı halimle hiç bulamam diye bıraktım. neyin hayır neyin şer olduğu belli olmazmış iyi ki de okuyup devlet memuru falan olmamışım. bir de ortaokuldayken ibrahim erkal hayranıydım. o değil de şu kadar "canım sıkılıyor", "mabadım kaşınıyor" tarzındaki abuk subuk yazıların arasında tek ciddi ciddi itiraf tanımı bu oldu herhalde.
devamını gör...
hayatım boyunca şu yaşıma kadar hiç bir şekilde yüzümün hiç bir bölgesinde çıkmayan uçuk hazretleri sonunda bana da bugün saat 10:30 sularında teşrif etmişlerdir.* çok şaşırtıcı bir durum ama lisede dikkat çekmek için oralarına buralarına yara bandı yapıştıran kızlarla mukayese edebilirim kendimi şu durumda, küçüklüğümden beri bir uçuk çıksa özentiliği içten içe beni yermiş bugün daha bir fark ettim bunu. hiç üzülmedim dudağım da olmasına hatta bir sevindim geçirmek içinde hiç birşey yapmayacağım. *
devamını gör...
kedileri çok seviyorum. nazlı ve tatlı bakışları, hoş miyavlayışları, kuyruk sallayışları yok mu? var. işte iki ayaklı kedilere bu yüzden sempati besliyorum. (bkz: aşırı tatlı bir şeysin) *
devamını gör...
eevet supernatural ın 4.sezonundayım utanmadan izlemeye devam ediyorum.çok kahkaha atıyorum annem bakınca korkuyor ruh halimden.ama adamlara mesih muamelesi yapıyorlar ne yapayım çok eğleniyorum; iblisler, zombiler, melekler, hayaletler... önceden çizgifilmlerimiz vardı scooby doo muydu neydi öyle şeyler...şimdi pepe falan var.ben geçmişi özlüyorum.işte bu dizi de çizgifilm tadında..
devamını gör...
dün gece 4'te uyudum. sabahın köründe uyanmayayım diye tylol hot içip yattım ki 15 saaten kadar uyutuyor beni. ışık uyandırmasın diye uyku bandımı taktım. telefonu kapattım. sonuç? saat 7 olmadan uyandım. kahvaltı yaptım. mutfak topladım. yerleri siliyorum. sonra koltukları silmeye karar verdim. öyle işte. öyle.
devamını gör...
iitiraf ediyorum ki bundan sonra yapacaklarımdan ben sorumlu değilim. hep iyilik düşünüyorum.
devamını gör...
sol tarafta bana iğrenç derslerimi hatırlatan bütün o başlıkları görmekten nefret ediyorum.
devamını gör...
pişman olmuş olmanı o kadar isterim ki ama söyleyemem bunu, belli dahi edemem. kahrolası gururum var.
devamını gör...
tanımınıza kimin oy verip vermediğini görmek genel anlamda güzel ama bazen çok garip hadiselere de şahit oluyorsun. misal sözlüğe arada bir gelen bir yazar var. giriyor bakıyor birkaç tanım eksiliyor ve çıkıyor. sanki gün boyu biriken stresini sözlüktekilerden almak istermiş gibi bir hali var. bir de dikkat ettim sadece mizahi yazıları eksiliyor. arkadaşım burası interaktif sözlük. burada sadece felsefeyi, psikolojiyi, tarihi, güncel meseleleri, siyaseti konuşursak millet kafayı yer.
mizahı beğenmiyorsan okur geçersin. eksi neden veriyorsun. hayır tanım kimseye sataşma içermiyor hele ki eksileyen o yiğide hiçbir gönderme de taşımıyor.
bu arkadaşın ekranını reddoc'a soracağım sanırım ekranında sadece - butonu var ve okuduğu her mizahi tanımdan sonra "cıvık bacım afedersin" diye kendi kendine söylenerek veriyor eksiyi.
eksiyi verirken de dilinin ucunu yandan çıkarıp hafiften ısırarak veriyor. bünyeyi rahatlatıyor.
sözlükte ne kadar +8,-1 / +12,-1 / +17,-1 şeklinde oylanmış varsa bu arkadaşın eseri. her defasında da verilen artılara değil o eksilere takılıyorum. senin yüzünden manyak oldum lan eksici.
devamını gör...
ofiste ekranlarımız odaya dönük ve tam benim arkamdaki duvarda kamera var. sık sık facebook sözlük twitter üçgeninde dolaşıyorum. amacım, hiç olmazsa bu sefer işten çıkmak değil çıkarılmak.
devamını gör...
kalıplaşmış düşüncelerle uğraşmayı seviyorum.

dün akşam çubuk krakerleri ( ip gibi) birbirine düğümlediğimi düşündüm. düğüm attığım krakerlerin kırılmadan esneyerek düğümlendiğini ve birbirine eklenerek uzun bir kraker ipi oluşturduğunu düşündüm. düşüncemde ara sıra kırılmalar oldu, ancak azmederek kraker ip yapmayı başardım.

devamını gör...
evimde internetim olmadığı için, çay ocağına gidip oradan bağlanıyorum nete bunda sorun yok, sorun bir demlik çay içip evden çıkıyorum, sonra ayıp olmasın diye, canım çekmemesine rağmen birde bardak bardak çay ocağında çay içiyorum.
devamını gör...
valla okuldan iyice soğudum ben dersler iyice boşlandı . bu gün ıngilizce hocasını önceki dönemin finalden beri ilk defa gördüğümü fark ettim.
devamını gör...
itiraf ediyorum: ilkokul üçte çağlar rulosunu dürbün yapıp sıranın altından kızların bacaklarına bakıyordum, dönemsel sınıf başkanlığım süresince inci'yi çok konuşmasına rağmen tahtaya hiç yazmadım. beslenme dersinde o mandalina kabuğunu öğretmenin masasına ben attım. okul çıkışı aziz'le birlikte okulun önüne park eden kamyonun stop lambasını biz söktük. daha yaz yaz bitmez. pişman mıyım değilim, çocuktum la!
devamını gör...
bugün girdiğim bütün tanımlarda mantık hatası varmış gibi hissediyorum.ya da cümleler hep devrik evet evet var. * neyse ben kaçtım.
devamını gör...
bunca yıllık byte tüketicisiyim mirc gördüm mesene gördüm chat avanue gördüm falan filan ama ":/" ne anlama geliyor bilmiyorum. o değil sene 2003te "kib" diyen arkadaşa o ne la diye sormuşluğumu dün gibiyi bırak az önceymiş gibi hatırlıyorum bunu sormaya yemiyor şey.

ekleme: google'a sordum;

aradığınız - :/ - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil.

öneriler:

başka anahtar kelimeleri deneyin.

devamını gör...
o kadar zaman geçmesine rağmen hala ambulans sesi içimden koparıyor bir şeyleri. düşünmemeliyim diyorum, başka yöne çevirmeye çalışıyorum zihnimi ama ısrarla o anı gözümün önüne getirip, nasıl olduğunu hatırlamak istiyor bir yanım. altı yıl geride dolanıyorum saniyeler içinde, ses duyumdan çıkana kadar. önceleri başımı da döndürüyordu iniltisi, daha çok yırtıyordu midemi -ya da karnımla midem arasında bir yer tam tarif edemiyorum-. şimdi öylesi şiddeti yok ama tamamen çıkmıyor da. sadece içsel dolanımlar. belli etmiyorum kesinlikle, söylemedim de kimseye.
devamını gör...
enine boyuna düşündüm, ben eleştiri kaldırabilecek bi insan değilim kardeşim. bence kimse de kaldıramıyor da kaldırabiliyor gibi yapıyor. hadi ordan kaldırabiliyorum diyenler.
devamını gör...
hevesim olsa param olmuyor, param olsa hevesim.. murphy, Allah seni kahretsin...
devamını gör...
kendimi bildim bileli empati yapamıyorum. birazcık sempati. o kadar.
devamını gör...
bu mahlası aldığımda hiç böyle başlıklara, tanımlara uyumlu olacağını düşünmemiştim.
şimdi görüyorum bazılarına cuk oturuyor.
kendime bayılıyorum.
canım ben.*
devamını gör...
yarın sunumum var,ondan sonra 1 sunum daha hazırlamam gerekiyor.ayrıca haftaya vizelerim başlıcak,ve ben hala sözlükte takılıyorum.beni alın dışarı.
devamını gör...
bugün bir arkadaşıma sürpriz doğum günü partisi hazırladım. herkes de katıldı, gayet güzel oldu. keşke bana da böyle bir şey hazırlasalardı...
ya da düzeltiyorum;
bana niye hazırlamadınız lan?
devamını gör...
bu günlerde mal mal yazılar yazıyorum sözlük. bu kurtarır mı bilmiyorum ama en azından farkındayım.*
devamını gör...
sözlüğe ilk kaydolduğumda nickaltıma hoşgeldin vs yazan kişilere hoşbulduk teşekkürler tarzında mesajlar atmam gerektiğini bilmiyordum sözlük. zaten nickaltıma günler sonra bakmıştım. yani gereklilik değil ama bir jeste karşılık yapılması gereken jest olmalıydı sonuçta. hala içimde kalmış bir ukte. ne mesaj atabiliyorum ne de aklımdan çıkarabiliyorum. sanki kötü bir şey yapmışım gibi.
işte ilk gerçek itirafım. *
devamını gör...
kulaklarım bu sıralar sürekli ateşlenip kıpkırmızı kesiliyorlar. ben bu durumu; kulağımın sürekli yalan duyup utandığı için kızarıyor olabiecegini düşünüyorum.
devamını gör...
itiraf ederim ki yazarken kafamı sallıyorum, mimik, jest ne varsa kullanıyorum sonra da okuyanların bunları birleştirip beni doğru anlamasını bekliyorum.sonumu hiç hayırlı görmüyorum.sesli sözlük yapılsın istediğim falan oluyor.çok utanıyorum sözlük bazen kendimi ifade edemeyince.kafamdaki karşımdakine malum olsun falan bekliyorum sonra da çok utanıyorum.bir de bunun nefs boyutu var.şimdi oraya hiç girmiyorum.
devamını gör...
böyle içim içimi yiyor sözlüğe durmadan yazıp durmadan yazıp rahatlayasım var o kuyrukları birbirine değmeyen tilkileri ama insanın kendi yaşanmışlıklarını acılarını oylanabilir bir ortama yazması hiç bana göre değil. birilerinin "aa yazık artı oyu"nu "evet seni anlıyorum" diye sırtımda gezinmesi hoş değil. yazamıyorum, gerçek hayatta da sözlükte olduğu kadar boşboğaz değilim çok konuşmam dert hiç anlatmam.

neşelenmeye kasıyorum haftalardır o da olmuyor. neşeli görünebiliyorum ama olamıyorum hacı. içimde türlü türlü acı birikiyor birikiyor ve şişiyorum devamlı. her şey dışardan çok güzel görünürken sorun nerede hiç anlayamıyorum.
devamını gör...
az önce 23.59 da girdiğim tanımı silip 00.00 da yeniden yazdım. ne yani 23.59 a kurban mı edeydim tanımımı.*
devamını gör...
00.oo tanımımı şans eseri yazdım. hesap kitap yapmam.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar