keşke işlemeseydim! sözü sessiz bir çığlık halinde kalbimin kulağını tırmalar durur. ne çare, olan olmuştur artık!
günah gider, izi kalır. bir zehirli tortudur bu izler.
devamını gör...
ailemle konuşmuyorum,
kendime şirket stajı ayarlayamadım,
ortalamam çok düşük ve yurtdışına gideceğim için bazı bütlerime giremeyebilirim. (okul akademik takviminden 2 gün sonraya sınav koymuş)
onunla konuşmuyorum, onunla da konuşmuyorum, kimse benle konuşmuyor.

ciddi anlamda sınanıyorum fakat Allah'ın bana vermek istediği mesajı anlayamıyorum. anlamadıkça bu belaların devam etmesinden çok korkuyorum. *
devamını gör...
sınıf defterine tarih olarak 32.05.2012 yazmışım. okuldaki öğretmen arkadaşların alay konusu oldum.
devamını gör...
sınıf defterine tarih olarak 32.05.2012 yazmışım. okuldaki öğretmen arkadaşların alay konusu oldum.
devamını gör...
senin tavrını veya düşünceni kıyafetinden, hareketlerinden anlayan kişilerin " aa öğlen ezanı kaçta okunuyordu" demesine, arabanın kontak anahtarını çevirirken bastıra bastıra "bismillahirrahmanirrahim" demesine, dini konulara vurgu yapıp, gösteriş yapmalarına karşı iyi şeyler hissedemeyip, midemde bulantı çekebiliyorum.
devamını gör...
uykum var, vücut sistemim çökük durumda ve işteyim; işin komiği iş yok sevkiyat yok bir şey yok. bu durumda olmak değil evde uyuyor olmak isterdim.
devamını gör...
böcek fobim var.
ama öyle böyle değil.
bi böcek görsem öldürmek şöyle dursun,yanına yaklaşamıyorum.
o an evde yalnızsam yalnızlığıma en çok belayı o zaman okuyorum.
yapabileceğim en iyi şey elektrik süpürgesine davranmak.
ama onun da böceği çekerken sanki böcek mutasyon geçirip boruyu delerek elimden ağzıma girecek diye korktuğumdan böceği çektiğim an hortumu yere atıyorum. mal mal bağırıp çağırıyorum. kahretsin çok saçma.
devamını gör...
şimdi benim 8 tane sümüklü böceğim var. onları şu an dışarda besliyorum. ama beslemek denilirse tabi. sadece kafalarından aşağıya su döküyorum. nemli bir ortam olsun diye. ama 6 sı firar etti. açlıktan olsa gerek. şimdi bunlar ne yer, ne içer. evde beslemek istersem her yeri sümük yapmadan nasıl durdurabilirim. birde kış uykusuna yatarlar mı? nasıl çiftleşiyorlar? dişisi erkeği nasıl ayırt ediliyor? hala çözebilmiş değilim.
devamını gör...
eskiden cok eskiden(cennet plajınn yerınde yeller eserken), entryleri alt alta okuyor idim. yeni entry girmedigim icin ezik hissettim kendimi neden sonra, utandim da hic girmez oldum. hala(a lar sapkali) icimde kalmissa demek kırıntıları. bu kadar. simdilik.
devamını gör...
ayinesi iştir kişinin lafına bakılmaz cümlesini bir türlü anlayamıyorum, yani üzerinde çok düşündüm ama ne manaya geldiğini bir türlü çözemiyorum bir kör nokta olarak kabul ediyorum düşündükte balataları sıyırır gibi oluyorum.
devamını gör...
insanların kendi itiraflarını okumak * ayrıca hoşuma gidiyor. kendini eleştiren gözle bakan, bişilerin farklı olduğunu görüp tasalanıp endişelenip mahcup olup buraya yazan yazar daha bir samimi oluyor sanki. o yüzden bu başlık sol frame de ise hemen dikkatimi çekiyor bunu okuyorum hemen. *
devamını gör...
geçenlerde sebepsiz can sıkıntısı ve haz verici bi melankoliyle beşiktaştan maçka ordan da şişliye berduş gibi yürüdüm. bu yürüyüş yol boyunca en hüzünlü yüzleri, sokakları, evleri bulma arayışımla konulu bi yürüyüşe dönüştü. fotoğraf falan çektiğim yoktu ama gözümün karesine karesine bi dolu yalnız teyze, pislenmiş camlarıyla eski evler takılıyordu. normalde sallamayacağım, sallayanı da yapmacık olmakla suçlayacağım bir dolu ayrıntı içimi şişirdiğinde kendimi bi mağazaya attım ve o an için hissettiklerimi perdeleyebilmesi için ancak kuzenin nişanında, yeğenin sünnetinde neyin giyilebilecek bir elbise aldım. kasada elbisenin dikişinin söküldüğünü gördüğümde kasiyer çocuk " anneniz dikebilir, ufak bisey" dediğinde, tüm günün ağırlığıyla ağlamaya başladığım yetmezmiş gibi ailemle yaşamadığımı söyleyip, " şimdi bu söküğü kim dikecek " diye baya baya böğürdüm. sonra çocuk çok üzüldü, beni üzdüğü için. bense başkalarının acılarıyla dertlenen birini görmekten mutluluk duydum. ziyanı yok diyerek elbiseyi alıp çıktım. sonra kendimden çok utandim elin çocuğunu yok yere üzdüm diye ama geçti. bu arada ailemle yaşıyorum ve annemin son model singeri var.
devamını gör...
halk sağlığına bir sağlıkçı olduğum için çok önem veriyorum. özellikle sıcak havalarda insanlar daha da fenalaşmasınlar diye bazı espirilerimi içimden yapıyorum. olsun yine de gülüyorum ben kendi çapımda, hatta bazen kötü bile olsa ***içim kaynıyor gülmekten. ***
devamını gör...
geçen gün marketten 20 tane buono çikolata aldım.bide kasiyerlerin ''zam mı gelecek çikolataya ve mevlid mi var? '' gibi esprilerine de maruz kaldım.
devamını gör...
telefonla konuşmayı doğru düzgün beceremiyorum. çok samimi olduğum bir insanla konuşurken bile bazen ne diyeceğimi bilemeyebiliyorum.
sırf bu yüzden telefon çalınca heyecan yapıyor ve bazen telefonumu açmıyorum.
o çalıyor, ben sessize alıyorum ve o çalmaya devam ediyor.
arayanın ne için aradığını aşağı yukarı biliyorsam, ne söyleyebilirim diye tasavvur edip bir süre sonra ben ona geri dönüyorum.
devamını gör...
ilkokulda alt dişim ortadan kırıldığında öpüşemeyeceğimi sanmıştım ve gözlerim dolmuştu.
devamını gör...
küçükkene kardeşimle apartmanda sinir olduğumuz komşuların ayakkabılarına tükürürdük,pişman değilim
devamını gör...
ben küçükken emniyet şeridini bisikletler için sanıyordum.
devamını gör...
evin mutfağının penceresinin tam karşısında yan yana 2 apartman var ve bir dairenin içi olduğu gibi görünüyor.
tutup röntgencilik falan yaptığım yok tabii ama, arkadaş ben bu pencereden ne zaman baksam bu dairedeki aile yemek yiyor.
günün muhtelif zamanlarında o pencereden bakmışlığım vardır; sabah, akşam, öğle ikindi..
abartmak gibi olmasın ama o pencereden 20 kere baktıysam bu aileyi yemek yerken görmediğimin sayısı 2-3 falan olmuştur en fazla.
bunun üzerine gizemli bir etki yaptı bende bu daire.
devamını gör...
bugün benim doğumgünüm, bi taraftan herkes kutlasın, hediyeler,sürprizler yapsınlar istiyorum bir taraftan da yaş kaç oldu demesinler istiyorum bir de çok pis hayal kurarım ve bu hayallerin gerçekleşmesini çok istiyorum çünkü onlara çok inanıyorum.
devamını gör...
şuan üyeliğim onaylansın diye düşünmeden entry giriyorum. hiç birisinden mesul değilim. üyeliğim onaylansın hepsini kontrol etcem. o zaman bakarız. *
devamını gör...
bugün hayatımda ilk defa fal baktırdım. hep bu komşu kızının işi valla beni yoldan çıkardı. * o değilde çok değişikti yaa resmini falan da çektim. kanıt olsun elimde yarın öbürgün çıkarsa falan. *
devamını gör...
hayırlısı demenin,
diyebilmenin, rahatlığına sığınmak ne güzel..
devamını gör...
etsem mi diye çok düşündüm ama içimde tutarsam çatlayacağım artık.
korkmayın benden tamam mı?

geçenler rüyamda komşumuzun vefat ettiğini gördüm,
bugün vefat haberini aldım.
pek tanımazdım da. çok tuhaf hissediyorum yine.

(bkz: bilinç altına kaçırmak)
devamını gör...
buz kalıplarından buzu kolay çıkarmak için bi aparat var ya hani.çeviriyosun buzlar dökülüyo.işte onu fazla çevirmişim kırıldı * çaktırmadan dolaba tekrar koydum.allahtan benden başka kimse buz almıyo dolaptan.farketmezler uzun bi süre.*
devamını gör...
çocukken gizli gizli sobanın arkasına pastel boya değdirip, boyanın eriyerek soyut sanat eserlerine dönüşmesini izlerdim.
devamını gör...
küçüklüğümden beri bakkalı olan insanlara özenirim.. bak market değil ama bakkal.
devamını gör...
annem küçükken bizi döverken.. 'terlik verin bana elım acıyor '' diyordu.. sonra çok araştırdık.. üvey değilmiş. *
devamını gör...
ilkokul 3.sınıfta bı kalemlık *almıştım..içi boş.. jıletıninden yenı çıkmış..ama çok janjanlıydı ..

pişman değilim yine olsa yine yaparım. *
devamını gör...
ilk okulda öğretmen parmak kaldırmayanları özellikle tahtaya kaldırdığı için...çok parmak kaldırmışlığım vardır.
devamını gör...
bi de ben baya ilkokulu bitirene kadar yatağa işedim ya..
devamını gör...
ben cesurmusum! ne cesareti bu bilmiyorum. benim ihtiyacim olan tek şey kırmızı ufak bir bavul derdim eskiden bayagidir da var. hakikaten böyleymiş. o ne hisim ve ne cesaret ki gözüm hiçbirşey gormeden uçup gittim yine. ben bile farketmeden. yine sevenleri üzerek.
itiraf ediyorum bazen aklima eseni öyle bir yapıyorum ki kendim bile şaşıyorum !
devamını gör...
5 yaşında kendim öğrendiydim okuma yazmayı. zaten bende ki o zekayı görünce ilkokula beş yaşında başlamıştım. ama ne oldu bilmiyorum şimdi kendimi mal gibi hissediyorum. o küçük zeki kız yok artık.
devamını gör...
benle aynı boyda olan erkeklere sapık gözüyle bakıyorum. hele otobüste, tramvayda yan yana gelmez miyiz. allaa.. işte sonum geliyor.
devamını gör...
itiraf etmem gereken çok şey ama buraya yazmıyorum. neden buraya yazmadığımı söylesem beni aforoz edersiniz diye neden yazmadığımı da itiraf edemiyorum. çok mağdurum gardaşlar çook. *
devamını gör...
kapesese kitaparı okumam gerektiği bu mübarek günlerde öbür bütün kitapların bana ne kadar cazip geldiğini anlatmam o kadar imkansız ki... anlatmıyım o zaman. iyi geceler.
devamını gör...
dün çok acayip şeyler öğrendim. aslında tahmin ettiğim şeylerdi de. ama bizzat olayın failinden dinleyince daha bir garip oluyor. hayat çok garip ve ilginç ve anlamsız! elim, ayağım buz kesmedi, dinlediklerimden ötürü ama ne bileyim, ilginçti işte. hayat insana neler gösteriyor ve öğretiyor. bir kez daha anladım; yaşıyorsan ya da yaşıyormuş gibi yapıyorsan herşeye ve herkese hazırlıklı olacaksın.
devamını gör...
futbol ile pek ilgilenmememe rağmen, kendimi hangi takım hangi futbolcuyu almış haberlerini okumaktan alamıyorum, zevk veriyor adeta.
devamını gör...
sınav sonuçları açıklanmış.. iki dönem de 12 ders var ve ben 4 dersten kalmışım... 2-3 dersi de yükseltmeye almam gerekiyor ortalamadan dolayı.. tebrik ediyorum kendimi.. daha kötüsü olamazdı...
devamını gör...
dün gece yarısı kuzenle telefonda konuşurken tüm yasaklı kelimeleri söyledik. anında ses yankılanıyor,dinlemeye alınıyorsunuz. çok eğlenceliii. deneyin gardaşlar. ben bunu daha önce de yaptıydım işin peşine düşülmüyo niyeyse. belki hain planlarım var gelip evi bassanıza polis abilerr. cık cıık.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar