kulaklığımı takıp, yatağa yüz üstü uzanıp şu şarkıyı dinliyorum: call me maybe, bi de dinlemekle kalsam arkadan da ayaklarımı sallıyorum. *
devamını gör...
telefonda teyzemle konuşurken hayır duası silsilesine başladı sağ olsun hepsine içtenlikle amin,cümlemizin,inşallah diyordum ki çalıştıysan korkma emeklerin boşa gitmez dedi.hayır çalışmadığımdan değil de en nihayetinde tereddüt yaşıyor insan be teyzeciğim ne var direk geçsen dersleri diye dua etsen de diyemiyorsun böyle yumru olup kalıyor.
devamını gör...
cem yılmazın son gösterisinde anadoluyu gezen adını şimdi hatılamadığım adamın yuttuğu su böreği ile ilgili bölümde kendimi gördüğüm için çok güldüm ama utandım da sözlük.
devamını gör...
abimin dersleri hep çok iyiydi, sürekli taktir alırdı bir kez bile teşekkür aldığı olmadı, öys'de derece yaptı ama pek bir etki yapmadı. benimse okulla hiç işim olmazdı, beş zayıftan aşağı götürünce babam sevinirdi. hatta üniversiteyi kazandığımda babam sevincinden neredeyse kurban kesecekti. hasılı belki abimin başarılarını bu denli kanıksamış olmasalardı örnek alırdım adamı. sonuç olarak işin itiraf kısmı: ben tembel tenekenin tekiyim.
devamını gör...
cogito sözlük yazarlarının objektifinden başlığında bir yazar sürekli başka insanların çektiği fotoğrafları paylaşıyor. bunun farkına vardım ve ne diyeceğimi de bilemiyorum. isim versem bi dert vermesem bi dert. ben bunu içimde tutamıyorum lan sözlük * neyse gidem de biraz orcik yiyem *

edit: sadecesule değil, öbirkisilerden biri.
devamını gör...
şubat dizisi üzerine olumlu eleştiriler çıkıyor(du) karşıma hep bir yerlerden. okuduklarımda hep merakımı kamçılıyordu. dayanamadım izlemeye karar verdim. izlerken de dizinin yavaş akmasına dayanamadım. hadi ona dayandım güç bela; bu defa da oyuncuların kostümüne dayanamadım. ışıkları berbat, giyimleri berbat.

şimdi yine bir yerlerde karşıma bu dizinin çıkmasına kıl oluyorum. izlemeyeceğim. ısrarla ve inatla izlemeyeceğim.
devamını gör...
az önce, akşam kendisiyle tartışmış olduğum, babam geldi ve elimi öptü. hadi barışalım dedi birde. Allah'ım bu adam bi harikaa. ama baba olarak.

hayır bide ben haksızdım haa. ay lav yu babilii. *
devamını gör...
sinirlendim, telefonu duvara attım. artık nasıl çarptı ise havada ana gövde + batarya + kapak + simkart şeklinde gördüm.
yarım saattir bataryayı arıyorum, bulamıyorum.
tam bir gerizekalıyım. artizlenmelerim bile elime yüzüme bulaşıyor. :/
devamını gör...
bugün ablamla dışarı çıktıhttp://k.mc donaldssın önünden geçerken ablama ''iğrenç yaa valla iğrenç burası, nasıl yiyolar anlamıyorum'' derkeeeeenn o otomatik kapı açıldı ve sesim içeriye kadar http://gitti.bi anda bir kaç çift gözün şaşkın bakışlarına maruz kaldım. çok utanç vericiydi ama en nihayetinde haklıydım. *

neyse ben gitcem zaten,bi daha beni nerede görecekler.
devamını gör...
yaşlanmak gibi bir korkum varmış.. yaşım çok yok belki ama yirmili yaşlara gelmek çok pis ürküttü yeminle..
devamını gör...
herkesi kendim gibi sanmak gibi kötü bir huyum var.sonra ben üzülen ben oluyorum ve dolayısıyla üzende ben oluyorum.kendimi frenleyemiyorum gerçekten..
devamını gör...
ağlak bir insanım. sert yapımın altında naif duygusal dokunsan ağlayan bir insan barınıyor oysa. bu yüzden kimsenin yanında duygusal film izleyemiyorum. eğer beni etkileyen bir film varsa ortada salıyorum gözyaşlarımı gidiyor. sonrası burun çekmek falan işte. hissettiğim gibi yaşamak bazen utandırıyor beni. mola verip çıkmak istiyorum bir süreliğine bu hayat tarzımdan. öyle çok paralel evren yarattım ki kendime onlardan birine gidip mutlu olacağımı düşünüyorum. şu an kendimden korkuyorum. filmden girip gitmek arasında nasıl bağ kurdum bilmiyorum.
devamını gör...
en az 25 tane sudoku çözdüm bugün. amacımda 5 dakikanın altına inmekti. deli oldum yaa,minimum 05:29 yaptım. kendimi salak gibi hissediyorum. 25 tane yaa az mı *
devamını gör...
geçen hafta yaptığım alışverişte epey para bayıldığım ürünleri * bugün bir alışveriş sitesinde indirimli satılırken gördüm. hissettiğim şeyin tarifi imkansız. az buz değil üçte biri oranında yane. neyse karar verdim bundan sonra bu kazıklanmış olma duygusunu bir daha yaşamamak için hiç alışveriş yapmayacağım. ciddi düşünüyorum.
nasıl bir duygu biliyor musunuz? böyle o siteyi çökertmek falan istiyorsunuz. sonra sitenin ne suçu var, aldığım mağazaya bomba atayım falan diyorsunuz. sonra bir site nasıl çökertilir ki acaba?lara kadar tekrar düşüyorsunuz. derdimi sevebilirsiniz. çünkü ben kendisiyle hiç mutlu değilim. dillerim kuruyaydı da annemin başının etini yemeseydim, alalım, alalım, alalım, alaalıııhhhmmm demeseydim. çok üzülüyorum şu anda.
devamını gör...
çok saçma ve o kadar da berbat çağrışımı olan bir mahlas (mahlas dedikse lafın gelişi) var. çok mu aramış merak ediyorum. yazdıklarını da okumuyorum.
devamını gör...
çok agresifim bu aralar. her şeyden nem kapıyorum. biri bişey dese de bi laf söylesem,tartışsak derdindeyim. bi telefon sapığım olsa,açsam telefonu saysam sövsem. şiddete meyilim var böyle baya bayaa. hiç mutlu değilim lan.
devamını gör...
her şey üstüste geliyor. son bir ayı hiç yaşamak istemezdim. bugün de telefon gitti. vay be.

bir de ailem ilk defa beni merak etti ya. normalde gitsem filan rahattı bizimkiler hani nerede kaldın filan sormazlardı yani bana. bugün telefon kaybolunca. ben sabah evden çıktım 11 e kadar gelemedim tabi. kapıyı babam açtı, çok şaşırdım. adam resmen beni merak etmiş ya. demek bu dünyada hala beni sevenler var. Allah razı olsun baboli, hoşuma gitti.
devamını gör...
itirafların zor olduğunu biliyorum. her bir itiraf kendimizde bulunan bir mahremin ifşaatı gibi geliyor bana. bu yüzden sözlüklerde en ziyade rağbet gören kısımlar bu itiraflar oluyor galiba. insanların en dürüst oldukları zamanlar itiraflardır diyebilirim. bu yüzden itirafları okuma gereği duyuyoruz. çünki itirafın içinde var olan şeylerin niyet olarak doğruluğuna kanaatimiz var. aldanıyor muyuz, aldatıyorlar mı? bilmiyorum.

itiraflarımızın öznelerinin çoğunluğu yüzüne karşı söyleyemediğimiz dostlarımız. söyleyemeyince buraları mekan tutuyoruz.
ne garip itiraf ediyorum; yüzlerine karşı söyleyemediklerimi buraya da itiraf edemiyorum.
devamını gör...
babama zaafım var. biriyle tanıştığımda ilk olarak kendimden ziyade "babam sever mi" diye bakıyorum.
arkadaşım olan birinin bazı duygularını öğrendim.
çok çok iyi bi insan. ama? babamın kesinlikle sevmeyeceği biri.
reddedildi.
iyice manyağa bağladım. saplantılıyım.
devamını gör...
bu aralar vara yoğa ağlıyorum sözlük.sanırım depresyondayım.dün akşam da annem bişey dedi normalde umrumda olmaz ama niyeyse acayip içerledim,ne içerlemesi adeta gurur meselesi yaptım.neyse gittim erkenden yattım.namaza da kalkamadım sabah.kalktım ona da ağladım.bu kadar evde oturmak bana yaramadı.ben böyle ağlamazdım yahu.her neyse kafa tatili yapma fikrini askıya aldım.dersler başlar başlamaz ben giderim valla....
devamını gör...
online listesinden bir yazara mesaj atacakken sürekli + butonun basıp dost listesine ekliyorum. dost listesinin kalabalık gözükmesini sevmediğimden kaldırıyorum sonra bir daha aynı şey oluyor.

(bkz: paradoks)
devamını gör...
gülerken gözümden yaş gelen günleri özledim... her şeye güldüğüm ve artık gülmekten yorulduğum günleri.... geçen yine öyle bi güldümdü Allah var inkar edemem ama eskiden daha sık olurdu... büyüdüm mü yoksa ben?
devamını gör...
kaç kişiyim ben diye düşündüm az önce. sadece bana ithafen "yazarlar" diyen var. bana neyse.
devamını gör...
karışık çerezin içindeki antep fıstıklarının kabuklarını geri içine attım maksat abime pislik olsun. pişman değilim.
devamını gör...
az önce babam aradı. napıyon ne ediyondan sonra ha babacım niye aradın dedim.adam bildiğin bozuldu hee.babanım merak edemem mi dedi.bıraktığın gibi herşey dedim.

şimdi annem evde yok ya adam endişeleniyo.bakalım akşama kadar kaç kere arıyacak.
devamını gör...
ciddi sorunlu olan yazarlar var sözlük ciddiyim bak!

aklınca kutuplaşmış,biri birşey yazdı mı kıyısına köşesine altına üstüne illaki birşey yazacak.
arkadaşım gerek yok karalama çalışmalarına görüşünü söyler çekilirsin bu kadar!
sen kimle neyin yarışındasın?

burada saçma sapan şeyler tartılışırken suriye konusundan olsun türkiye gündeminden olsun bir ton başlık görmezden gelinirken
kimsenin bir itirazı yoktu ki yeri geldi bende bu konuşmalara dahil oldum.
lakin azıcık gündem değişsin herkes dalgacı alaycı kesiliyor,garibi birde kutuplanılıyor!
saçma,çok çok saçma.

herkes birbirine saygı duymalı,sıkıldıysan git başka başlık aç orda takıl.
milletle laf yarışına girmenin hiç mi hiç anlamı yok,
valla bak enerjine yazık!
devamını gör...
ciddi ciddi sorunlarım var. hoca her gelene neden catia diyor. aklıma cem yılmazın eski österisindeki neden mizah geliyor.
devamını gör...
babama zaafim var. su an annemle ikisi yanmda. pc'de poker oynuyoruz yapacak bisey olmayinca. hazirlamam gereken projeler var. ing calisiyorum bi de odaya her girisimde veya kendiliginden pc yi getiriyo kizim isin vardir diye. diken ustunde hep. o rahat etsin diye gittim kendime kucuk bi tablet aldim. ama soyleyemiyorum cunku oyaladim ben seni diye uzulur. tableti bazanin altinda saklayip battaniyeyle kullaniyorum. sigara saklayan ergenler gibiyim.
devamını gör...
beyrut istanbul seferini yapan uçağa yıldırım isabet etmesi işte şu haber elimi ayağımın titremesine, sırtımdan soğuk terler akmasına yetipte arttı. fazla bile geldi... beynimin loblarından bir kaç tanesi şuan sistem dışı * yapamıyorum arkadaş, olmuyor, şu uçak korkusunu yenemiyorum, ki zaten bu yenilmez bişey valla... ben keyfimden 18 saatlik yolu otobüsle gitmiyorum yani, kendime kastım yok yani. hüfff
devamını gör...
cidden kimseye güvenemiyorum artık ya, artık karşı cinsten resmen korkuyorum. bu yüzden kursu bırakabilirim. hani laf var ya yeni bi ilişkiye hazır hissetmiyorum diye harbi öyle.
devamını gör...
gelsin itiraflar.. new mexico'yu çok özledim. annem ve babam yıllardır ayrı. biri müslüman biri hristiyan. başta güzelmiş her şey, ama sonradan bu dini ayrışım etkilemiş aşklarını. tahammül sınırları keskin olunca da.. en çok çocuklar etkileniyor tabi, siz siz olun eşinize inancınızı dayatmayın. çok zor.
devamını gör...
bugün evlilik görüşmesi yaptım. çocuk iyiydi hoştu da, kalbim ısınmadı. ben tam "yha beğenmedhim bhen, hayır yane, olmass" gibisinden ergence çıkışlar yaparken, aracı olan kuzenime "bu iş olmaz, uzatmanın anlamı yok, kusura bakmayın." diye bir mesaj geldi çocuk tarafından.

eheh, hiç böyle morarmamıştım. *
devamını gör...
babaannemi çok seviyorum yaa. hoş sevilmicek gibi değil ki.daha dün konuştuk alcağım bişeyden bahsetmiştim bugün gitmiş almış.az önce verdi.
sabahtan beri 5. gelişi yanıma.sürekli benim için bişeyler yapmaya çalışıyo.canım benim yaa. Allah uzun ömürler versin,yokluğunu göstermesin bana.
devamını gör...
yaklaşık 10 aydır filan hiç görüşmediğim bir arkadaşım dün mail atmış, naber, iyidir vs vs giden sohbetten sonra bi yerde sustuk tabi, ki en son maili ben atmıştım. bana bugün atarlandı biraz, neden yazmıyorsun bana küstün mü diye !!! kızım niye küseyim, en son maili ben attım hem dedim, bana hala çok zekisin, hala hiç bişeyi unutmuyorsun dedi !!!! görende 15 yıl geçti aradan sanacak. kendisiyle seyrek görüşme kararı aldığım için, kendimi bir kez daha kutladım.
devamını gör...
insanın insana insafı kalmamış lan sözlük. geçen saat 22:30 civarı eve gidiyorum, eleman elindeki beyzbol sopası ile hısmını bir dövüyordu ki, görsen suriye mi lan burası dersin. işin ilginç yanı tam mobese kameralarının önünde. adam sopayı attı 5 dk. sonra polis ve arkasında ambulans geldi.

o an çocuğu annesi yada babası görse tanıyamaz hani. suratı parçalanmıştı resmen. insanlık ölmüş lan.
devamını gör...
ne bekletmeyi severim ne de bekletilmeyi.ama hep bekletirim.evet şuan babaannem beni bekliyor. *
devamını gör...
moralim çok bozuk cümlesini "morelim" çok bozuk diye yazanlar, telaffuz edenler olunca benim moralim bozuluyor ve düzeltme ihtiyacı hissediyorum ama o kişinin moralini daha çok bozmak istemediğim için bişey diyemiyorum bu da beni rahatsız ediyor. morel demeyin beni germeyin nolur ya.
devamını gör...
üzerimde yaptığım araştırmalara göre müzik dinlerken sözlükte yazma oranım %95. yani bir nevi ilham aldığım söylenebilir.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar