"ne öldü ölüye karıştı, ne dirildi diriye karıştı" denebilecek insanlara sinir oluyorum.
ya öl, yerini bul; ya diril, kalk ayağa, mücadelen neyse devam et. araftaki bunalımlarını ortama kusup durma değil mi?
devamını gör...
az önce http://oley.com da kalan 2 liramla kupon yaptım.tutmazsa iddaayı bırakıyorum.aha buraya yazdım.

edit: bırakamasamda ara verdim.
devamını gör...
olmayacak şeyleri oldurma adına, zorlayıp zorlayıp duruyorum. ardından yine başa dönüyorum. yaptığım çabanın mantıklı bir tarafı da yok üstelik. bazı şeyleri mantığın olduğu yerde zorlamak lazım ki yapılan mücadelenin gerçek bir anlamı olsun. bu yüzden bir yerlerde bir tuhaflık var duygusu asla peşimi bırakmıyor. sanki her şey çok basit de ben olayı çözemiyormuşum gibi geliyor. her düşüncem bir öncekinden daha fazla karmaşıklaşıyor. az uyku çok düşünce gibi bir durum var. sonum pekte hayırlı gibi gözükmüyor. tabi yine de hayrolsun diyelim.
devamını gör...
itiraf ediyorum odanın kapısı açıkken uyuyamıyorum.**
devamını gör...
dalgasına söylediğim şeyleri sonraları ciddi ciddi değerlendirmeye alıyorum ve mantıklı gelmeye başlıyorlar.mantıklı bulduğum şeylerde zamanla saçmalaşıyor zaten.çok karışık kuruşuk işler bunlar,sıkıcı.
devamını gör...
babam hala elimi,kolumu ısırıyor,saçımı çekiyor.onun için bir sevgi gösterisi bu.bu hastalık bizim sülalede var.hiçte hoşlanmam böyle şeylerden ama.sadece ortanca amcam ısırınca kızmıyorum,kızamıyorum.ama bi son verilmeli bu işe,aile içinde karizmam sıfır. *
devamını gör...
beni vakti zamanında kırmış bir insana ben niye üzülüyorum yaa hemde ortada bir durum yokken deli miyim ben. kendimi anlayamıyorum.
devamını gör...
tutmasaydı söylüyordum.
ahh tutmasaydın söylüyordum.
susmasaydım.
devamını gör...
bademciklerim şişti hemde çok fena,sesim de kısılıyo git gide.sesim kısılınca elektrik süpürgesi gibi saçma sesler çıkartıyorum konuşasım gelmiyo konuşunca gülüyolar.otobüslerden de nefret ediyorum.erkekler gerçekten çok anlayışsız.dindarı moderni kalmamış artık çoğusu aynı.lafa gelince bacılarımız aman şöyle olmasın böyle olmasın diyerek hava yapmayı biliyolar,ama otobüste saçma sapan ayakta kalınca birisi de yardımcı olmuyo.yer verin demiyoruz bari yardımcı olun.isyanım geldi sanırım.bu arada sabahları dişlerini fırçalamayan insanlardan da nefret ediyorum.sizin yüzünüzden her sabah midem bulanıyo.bari burnunuzdan nefes alın.iğrençleştim sanırım bu tanımı silebilirim.silersemde görmemiş gibi yapın bari....
devamını gör...
hoca bir dk otuz sekiz saniyelik çizim için yirmi üç dakikadır boş bırakıyor bizi. şimdi bu top çevirme değilde nedir arkadaş. sonra vay efendim yka da dikkat dağınıklı var. sen ver dersi bana ver dersi ver dersi, bak bakalım dikkatim dağılıyor mu ... alacağımı almak için pür dikkat dinlerim.

bu arada kafamın yastık istemesi tuttu. montumu katlayıp çantamın üzerine koyup şu iki masayı birleştirirsem ben burada uyurum ki, zaten yarın da kurs var.
devamını gör...
iki gündür sıvı el yıkama sabununun * kutusunu doldurmaya erindiğimden rafta bulduğum sarıp sarmalanmış turuncu bir sabunla yıkıyordum ellerimi. pekte köpürmüyordu ama idare ediyordum. bugün kardeşim doldurmuş o süslü püslü kabı. sordum peki o turuncu sabun ne ben onunla yıkıyordum ellerimi diye, kardeşim; o salyongoz sabunu. sivilce için dedi.. çoğ iğrendim sözlük yaa. acaba hakkaten salyangozun sümüğünden filan mı yapılıyor o şey. ya inşallah o da çin malı çakma bir şeydir. ilk defa da böyle çakma olsun diye bişeye dua ediyorum.. *
devamını gör...
biraz önce aynaya baktığımda kendimi o kadar yakışıklı hissettim ki anlatamam sözlük(bu saatlerde geliyo arada zaten), sabah olunca geçer ama,
yatağa pijama atlet yatınca çoğu kaçtı zaten o hissin, şu an bayağı sıradanım, sen ben gibiyim sözlük
devamını gör...
herşey hadi bir sıcak çikolata içelim dememle başladı.

işin bahanesiydi tabiki bu,maksat yurda geç gitmek.okul çıkışı ve saat 9,5.kandırdım 3 kızı sinemaya gittik.önce yurt müdürüne arkadaşta kalıcaz dedik.yolda ablayla karşılaştık ona benzer laflar.bir arkadaşı aradık evini açtı bize.evet sinemadan çıktığımızda saat 12 idi ve sokaklarda in cin top oynuyordu.battı balık yan gider felsefesinden yola çıkarak birazda avare gibi sokaklarda dolaştıktan sonra eve gittik.yol yorgunuyum diyerek okulu asmaya kalkışan ben ilk günden böyle bi şaçmalık yaptım.ama çoook eğlenceliydi.gizli olması işi daha tatlı bir hale getirdi.sabah namazına kadar da oturuncaaa.evet bugünde okula gitmiyorum sözlükçüm.
devamını gör...
ne zamandır grip olmuyorum diye düşündüm sonra şimdi böyle dedim ya kesin olurum diye düşündüm. maşallah diyeyim bari de kendime nazar değmeyeyim dedim. ama maşallah ı geç dedim sanırım. üç gündür hem güçsüz hem halsiz bir haldeyim..
devamını gör...
sevgili hoca-i azam hazretleri efsûs efendiye o kadar rica ettim sırrımı ifşa etme diye ama kendisi ipin ucunu pazara çıkarmış "#707616", hal böyle olunca bize de itiraf etmek düşer, evet "o" benim, sadaret kethüdası benim.*
devamını gör...
başarılı insanların, başarılarının ilk yılına konu yaşını hesaplayıp sonrasında kendi yaşımdaki durumumla kıyaslıyorum.

ne kadar başarısız olduğumuz daha iyi anlamak adında...
devamını gör...
birkartanesilol nickli şahısın tanımlarıyla karşılaştığımda nickini, bir kartanesi erol* şeklinde okuyup gülüyorum. çok da mutlu oluyorum. zaten lol olduğunu da sonradan fark etmiştim. işte bunlar hep ezberci eğitim.
devamını gör...
çok yakın bir arkadaşım nişanlandı. işte nişandan fotograflar koymuş.
bir tepside de büyükce bir pasta var iki katlı.
fotoğrafa uzun süre baktım.
ama ne giymiş yakısmıslar mı vesaireye değil.
o kadar uzun bakmamın tek nedeni şu sorudan kaynaklanıyor:

o pastayı kutudan o tepsiye düşürmeden nasıl koymuşlar?

hala bir cevap bulamadım. bakıslarım devam ediyor.
ühü.
devamını gör...
bu tip sözlüklere takılmadan evvel, "çay" benim için sadece kahvaltıda içtiğim, gün içerisinde olsa da olur olmasa da olur tarzında bir içecekti. hiç bilmezdim bizim romantik islamcıların mazotu olduğunu.
devamını gör...
1.bu başlığı daha önce okumadığımı söyledim bu yüzden şu an yazdığım için azıcık utanıyorum.
2.laptopu aldığım günden bu yana touchpad kullanıyordum. mouse kullanmaya başladım bir hafta önce. 80bin küsür oyu touchpadle vermiş bir manyak olarak bu durumdan bir üstteki maddeden daha fazla utanıyorum. işkencenin hasını çektirmişim kendime.
devamını gör...
verdiğim oyların yarısını akıllı telefon olmayan bir nokia cihazından veren bi manyak olarak uvey abime selam çakmak istiyorum. oy vermek ancak ilgili yazarın nickini adres çubuğuna yazıp yazar sayfasını açmakla mümkün telefonda.
devamını gör...
iki üç yıldır bir dizi ilaç kullandım. bunlardan bir kısmı da yasal uyuşturucu denen türden olup, bağımlılık yaptı bir güzel. ve ben iki gündür ilaçlarımı almıyorum. itirafım şudur ki; donuyorum! yok böyle soğuk. tir tir titriyorum. ama gittiği yere kadar dayanacağım. inadım inat.
devamını gör...
üniversiteye geçtim hala hşiittt kızım konuşma bakayım uyarısı alıyorum sözlük.sınıftakilerede sanırım sinir olucam ne söylesem gülüyolar.(ağızlarını aça aça) otobüslere olan nefretim artarak devam ediyo.ayağımın vurukları da iyileşmedi artık darlandırdı beni.neyse ama yine de şükürler olsun..
devamını gör...
bazı konularda rahat olamıyorum ''insanlar ne der'' çok diyorum.*
devamını gör...
yanlış harekelenmiş cümlenin irabını isteyip yapamayınca laf eden bir nahiv hocam var.neeymiş yanlış hareke koymuşlar diyecekmişhttp://iz.ne biliyoruz da kitaba laf etcez yaa.kitapta yazıyorsa doğrudur,olmalıdır.
devamını gör...
itirafımdır, sabah müge anlı izleyip orlon örüyorum, öğleden sonrada esra erol ile evlendirme programına bakıyorum gün geçtikçe ev kadınlığına adapte olmayı geçmiş daha üst levellere atlamış durumdayım. tez zamanda kurtarılmaya ihtiyacım var.
devamını gör...
gittim yds'ye başvurdum. yıllardır oyuncak gibi gördüğüm, pek sevdiğim, adına öğrendiğim her şeye karşı mutluluk duyduğum ingilizce karşısında şu an o kadar çaresiz hissediyorum ki kendimi. yok bu sınavdan yeterli puan muan alamayacağım ben. bi de anlamıyorum ki neden hâlâ uğraşıp duruyorum? bi tane diplomamı almışım, ikincisi yolda inşallah, yüksek lisans da yapmayıvereyim, başka bir şey öğrenmeyeyim artık, seve seve bir şeyler okuyayım, bi sınava gireceğim için değil.
kafam bi milyon ha. o da değil, kendimi "neden yüz değil de 98 aldım" diye zırlayan kızlar gibi hissettim, öff!
devamını gör...
onu gorunce mutlu oluyorum.
niye bilmiyorum. bambaska bir hayatin, banbaska bir yolun, bambaska'nin da mumkun oldugunun kaniti gibi.
ruzgarla alakali bir cagrisim var.
tasi taragi toplayip yollara dusebilir, ruzgari ardima alip tum zincirlerden kurtulabilirmisim gibi hissettiryor varligi.
iyi ki var.

hicbir sey yapmadan da iyi gelir miymis bir insan?
evet, mumkunmus..
devamını gör...
saatlerce hiç tanımadığın insanların facebook fotograflarına bakmak diye bir gerçek var. özellikle kalkıp yatmaya üşendiğin, ama erken kalkmak zorunda olduğun zamanlarda. garip.
devamını gör...
böyle komikli gülünçlü şeyler yazmak, gülümseten başlıklara katkı yapmak istiyorum ama yok, gelmiyor. yatakta düşünür bir şey gelirse aklıma sonra yazarım artık.
bana iyi geceler, size günaydın.
devamını gör...
sesim resmen gitti. ya hiç çıkmıyo ya da saçma sapan bi ses çıkyo.bütün gün hülya kocyigit gibi öksürühttp://yorum.acıyan gözlerle bakanlara da sinir oluyorum.dersleri hiç dinlemiyorum bi de.
devamını gör...
fakülteden bir çocuk ölmüş.hemen karşı sınıfımda her gün karşılaştığım bir çocuk.daha geçen görmüştüm,oturuyordu en arka sırada,daha geçen gün.hayat ne kadar boş.daha 18inde yatağında ölü bulmuş annesi.işin tuhaf yanı ders olduğu halde dün evine,istanbula gidip bu sabah yatağında ölmesi.neden gitti ki? bazı insanlar öleceğini hissediyorlarmış,gerçekten hissetti mi?
olmayan enerjimi aldı bu olay.düşünüyorum selası verildi bugün,onun için cüz dağıtıldı onca insana.. daha geçen gördüm ya herkes gibi okulda ders dinliyordu..
ve bizim sınıftan bir kız o çocuğu seviyordu,çocuğun haberi yok,asla olmayacak..kızı görmemek için gitmiyorum okula.kaldığı yurttan otobüs kaldırıyorlarmış.cenazesine gitmek için,daha geçen gün beraber yemek yedikleri arkadaşlarının..
bugün yarın okulun sitesinden de duyurulur haberi.bakarız boş boş resmine,yazılan yazılara.
Allah rahmet eylesin,rahmetiyle muamele eylesin..

devamını gör...
bugün ofise büyük patron geldi hani şu big boss denilenlerden. bizim big boss dayım olur kendileri.* benim işin sürekli pc başında tabi sürekli iş yapmıyorum sözlükte de yazıyorum aktifliğimden belli oluyordur. dayım bugün bakmış lan yeğenim sen sürekli bilgisayar başındasın bilgisayara gömülüyon en çok sen çalışıyon burda gözümden kaçmıyor dedi.* ah be dayı arada sözlükte takılıyom diyemedim. desem şimdi iki saat sözlüğü anlatacam anlattıktan sonra oğlum işi gücü bırakıp bunlarla mı uğraşıyon diyecek gerek yok.
devamını gör...
rüyamda paraşütle atladım. çok zevkliydi. ama gerçek hayatta denemeye korkuyorum. aslında çok istiyorum ama korkuyorum. ne yapsam ya. nasıl atlayıp hemde ölmem.

bu arada uçağın kabini açıldı bi atlayışım var görmeliydin. vaay be, baban da mı paraşütçüydü yka.
devamını gör...
tanımadığım bir numaradan aşklı meşkli bir mesaj aldım bugün.gecenin 3ünde yollanmış birde.yanlışlıkla gönderilmiş olma ihtimali üzerinde duruyorum.dayanabilirsem eğer mesaj atmıcam,http://beklicem.inşallah atmam. *
devamını gör...
sabahın saat altısında işler güçleri izledim , evdekilerse uyurken güldüğümü sanmışlar boşver hayalleri yıkılmasın.
devamını gör...
sesim düzelmiyo sanki hep böyle kalacak gibi.yankılı bi ses duyuyorum resmen.ayrıca ateşim çıkınca saçmalamaya ağlamaya başlıyorum ama çok nedensiz mesela geçen gün annem beni hiç sevmiyo diye oturup ağladım sanki ağladıkça ateşim daha da yükseldi arkadaşlarım sağolsun beni susturmak için ne yapacaklarını şaşırdılar canlarım benim. ateş yükselince bilinç kaybı oluyo sanırım yani çok hatırlamıyorum ama bayağı saçmalamışım . beyin bedava ibret alın benden ibretlik bi insanım....
devamını gör...
bazı huylarımdan nefret ediyorum. intihar helal olsaydı sırf bu saçma huylarım yüzünden intihar ederdim. ancak bu huylardan vazgeçmiyorum da. *
devamını gör...
sanırım bu hastalıktan ölücem ben.iyileşemiyorum bi türlü.ilaç içe içe bi hal oldum.şimdi başka hastalıklarda eklendi.uzun zamandır ilk defa haftaiçi eve bu kadar erken geldim.son blokdaki derse de giremedim,çok acı çekiyorum çok.çok süper trip atıyorum yanlız....
devamını gör...
angara havalarını oynayamıyorum. düğünlerde nişanlarda zorla kaldırıyorlar beceremiyorum utanıyorum yerin dibine geçiyorum o an ortada sahnede.
devamını gör...
hiç oynayamıyorum . sadece bir havaya değil hiç bir tarz müziğe oynayamıyorum . insan müziği duyunca hareket etmek ister bendeyse sadece sabit durmak isteği oluyor . çok utanıyorum ne yapacam bilemiyorum .
devamını gör...
bazen ne istediğimi bilemiyorum. biraz ondan biraz bundan olsa ne olurdu sanki.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar