en iyi örtünme şekli

dindarların görüşü merak edilen durum. yani tabi baş.

a) şal *

görsel;



b) çarşaf



c) klasik başörtüsü




d) büyük siyah başörtüsü *



e) köylü tipi



f) diğer

görüş beyan etmek isteyen bir tanımla katkı yapıp şıkkı yazabilir.

edit: bunda ne var anlamadım. gayet faydalı bir konu. bir yerme yok hakaret yok. sınırları zorlayan mesajlaşmalarınızı eleştirdim diye olmaz ki ama. sizi gidiler.
devamını gör...
önce zihni ve ruhu örtmek gerek. bu bedene de sirayet eder.
devamını gör...
ben genelde şekil a daki gibi örtünüyorum. tabi herkesin giyimine kimse karışamaz.
devamını gör...
e şıkkı diyorum. ayrıca c şıkkı klasik bağlama şekli gibi gelmedi bana. klasik dediğin o köylü tipinin alttan bağlananı değil mi? c şıkkı anca düğüne giderken işte.
devamını gör...
anketle bulunamayacak olandır.
merak ediliyorsa dinin kutsal kitabında, sahih ve yardımcı kaynaklarında her şey belirtilmiş. açıp okunabilir.
devamını gör...
başörtüsü takmayacak er kişileri ilgilendirdiğini düşünmediğim örtünme şeklidir. kişi hangisinin içinde kendini iyi hissediyorsa onu takar. bide kategorilere dizmiş aklınca. kenardan bakıp a iyiymiş yok yok c daha iyi aslında bunlar yetmez başka alfabelerden de x q falan getirelim. seçenek çoğalsın. maksat size konuşma alanı olsun.
devamını gör...
> şal şıkkının hiç belirtilmediği konu. ağırlıklı b ve d olanları. bence de d.

analizlerime göre şal takanlar böyle konulardan oldukça rahatsız oluyorken b ve d şıkkındaki gibi örtünenler açık yüreklilikle ve edeplice görüşlerini çekinmeden beyan edebiliyorlar. bir rahatsızlıkları yok yani. bu da zaten gayet normal olanı.

bir suçlama , bir hakaret falan yokken birileri feci derecede rahatsız. ben sizi anlıyorum. buraya yazmıyorum ama ben gibi çokları da anlıyor.

lan yoksa bunlar çarşaflı kızın o güzelliğini nuraniliğini mi kıskanıyorlar ahah. suratındaki boyaları silersen belki sana da gelir nuranilik.
devamını gör...
örtünmeyi tercih eden bireyin kendi bileceği iştir. bu tip meseleler kitap işi değil gönül işidir. kişinin yaratıcısıyla arasındaki iletişime bağlıdir. o ve inandığı yaratıcı dışında kimsenin eleştiri hakkı yoktur.
devamını gör...
d şıkkı güzel.
tabi öncesinde hatun kişinin ehli sünnet çizgide inancı, ahlak sahibi bir kişiliği ve en azından standart güzelliği olmalı.
devamını gör...
bunlar kişiye göre değişir ben şal dolama ile rahat ederim başkası başörtüsü örter başkası çarşaf giyer herkesin giydiğine kimse garışamaz . *
devamını gör...
çelişkili ve şova dönük olmadığı sürece kişinin bileceği iştir.



devamını gör...
25 tanım sonunda hala bulunamayan örtünme şekli.
aha bu da 26. gene bulunamadı .
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar