formatsavar

6901. (Tematik)
dimi ama bu ne eziyet hem vize hem final yeter ama şimdide quiz! neyseki çoktan bıraktım çalışmayı
devamını gör...
6902. (Tematik)
aynen bende çalışmıyorum,yok çalıştım da ne oldu yani ..3 vize 1 final ve quizler öldürsünlerde rahatlasın yaaa ...

amma da doluymuşum :)
devamını gör...
6903. (Tematik)
orhan atasoy un aykırı klibi ile gemiler, sibel tüzün ün hamamdaki o işveli hali, bir ah canım ahmet in michael jackson un dansçısı ile “ööööö ımmmm aaaaa” demeleri, yonca evcimik ve salak dansçıları, levent yüksel ve sertap erenerin gencecikliği, serdar ortaç ın karabiberim klibinde yeşil biber tutan hatun, delikanlim şarkısı (yıldız tilbe den nefret ederim ama ne şarkı bee), kerpeten kolyeli ayrık dişli tarkanın a acayipsini, bence yine en güzel kliplerden ve süper hoş şarkı mirkelamın koşuşturduğu her gece, tuğçe san ın garip dans figürleri, muhteşem cartel şarkıları, sibel alaş ın harikulade be adam klibi ( bu da çok iyidi bence), elleri kolları kınalı bebek, highlander a benzettiğim soner arıca, güzelcene kızlar olan ve şarkıları üzerlerine lakab kalan bendeniz sonra of aman nalan, asya nın vallahi öptürmem şarkısı, george michael çakması cankat ın süper şarkısı bırak çek git, cemali duymak istiyorum…

ve son olarak en sevdiklerim top 3: umay umay ın müthiş eseri şu dünya üzerinde en sevdiğim şarkılardan biri olan düşmedim daha, nezih ünen in klibi de zamanın ötesinde olan karnaval veee ünlü kafam, rüya, estarabim ….

şaka maka ne şarkılar gelmiş geçmiş... listenin sonlarına doğru hatırladıkça coştum, coştukça hatırladım…
devamını gör...
6907. (Tematik)
@sundance çok iyi anlıyorum seni:-) yazdıklarını okuyunca geçmişe gittim bir an için. güzel şarkılar, güzel yıllardı... biz 90 ların çocukları çok özeliz yahu:d
devamını gör...
6912. (Tematik)
bedava 1 gb internetimin tadını çıkartıyorum. hergün ortalama 150 mb gidiyor bir hafta sonraya biter.
devamını gör...
6913. (Tematik)
@nekre inanmam. gerci diyet yapıodun di mi yazııık :p
takıldığın yer olursa sor, ömrüm gecti ve geciyo onlarla ühü
devamını gör...
6915. (Tematik)
@puskuut ilk ve son olacak diye umuyorum ben de. aşure yesem bir şey olmaz di mi :p
devamını gör...
6916. (Tematik)
@nekre ahahaha yok olmaz :d çiğ köfte su böreği irmik helvası hiçbiri bozmuyo diyeti
ki basta asure yani :p
yine de asure demeyeydin iyiydi ühü :/
devamını gör...
6917. (Tematik)
nefret ediyorum uyku düzenimden.pardon düzensizliğimden.tavuk gibi erkenden yatan ev arkadaşıma çok sinirleniyorum ama baktığım zaman benden üç dört saat fazla uyuması da çok kıskandırıcı.ben orta yolu bulamıyorum.
devamını gör...
6918. (Tematik)
@puskuut bugün iki tane mabel çikolata kahve ile gitti, dün cheesecake, yarına ne nasip olacak bakalım :))
önceden deseydin demezdim.
devamını gör...
6919. (Tematik)
@nekre hakkaten gülüyorum aferin cocuğum böyle devam et, diyen imalı öğretmen bakısı da atıyorum :d
yarınkini ben seceyim, nasılsa yiyemyiorum: pizza?
çiğ köfte?
su böreği?
irmik helvası ama dondurmalı.
e)hepsi.

doğru cevap: e.
devamını gör...
6920. (Tematik)
@puskuut arkadaş hamburger yiyelim diyordu ama pizza olsun, hem o daha çok görünüyor :)) diğerlerini de aperatif olarak alırım.
devamını gör...
6922. (Tematik)
bir derdim var dinleyin, ey münzevi yıldızlar. erkin meriç...
devamını gör...
6923. (Tematik)
@nekre aperatif diğerleri? iyiki böyle arkadaslarım yok :d
töbe est :d ehehe eyvallah bu arada, afiyet olsun.
devamını gör...
6924. (Tematik)
gençler siz b saatte ne yapıyorsunuz burda yahu gidin uyuyun biraz:-) hadi dağılın evlerinize:d
devamını gör...
6926. (Tematik)
hickirmaktan uyuyamamaktan daha iyi bir durum oldugunu dusunup sukredin lutfen.
devamını gör...
6927. (Tematik)
bu şirince geyiği ne yav. tamam 21 aralıkta kıyametin kopacağına inanıyor bazıları ama şirince ne alaka lan orda niye kopmayacakmış.
devamını gör...
6928. (Tematik)
çağın safı ünvanı bana verilmeli ama ciddiyim istiyorum.sabah 8 de kalktım,10.50 deki derse yetişebilmek için.sonra neyin kafasını yaşadım bilmiyorum tam olarak ama 9 olan saati on kabul ettim hazırladım baktım ki saat daha 9. gelde ağlama.iyi sözlük varda biraz vakit geçiyo...
devamını gör...
6934. (Tematik)
her şeyi senin için var ettim." diyen rabb'e; her şeyi senin için terk ettim!" diyebilmektir aşk... - şems-i tebrizi ..
devamını gör...
6935. (Tematik)
arama tuşunu ne yahu ben bilmiyorum vallahi. ne değistirildi de millet sevindi, ne ise yarıyor?bana acıklayın bir zahmet.
devamını gör...
6936. (Tematik)
uyuyorum uyanıyorum bekliyorum habire bekliyorum yemin ederim ağaç oldum 3 gündür.
devamını gör...
6937. (Tematik)
üşüyoruz diye kaloriferli eve çıktık terliyoruz.
devamını gör...
6940. (Tematik)
@vosvosumolsun yazdım, sana aşıkmış dedi.

vıyş! ben de sana boş değilim vosvos!
devamını gör...
6942. (Tematik)
@reddoc şimdi oldu evet çok güzel oldu süper oldu ooo çok iyi oldu bu yeni şey.
devamını gör...
6944. (Tematik)
@deli kız valla her on başlıktan sekizine yazmışımdır :d
devamını gör...
6946. (Tematik)
sözlüğe ne olmuş yahu! 2 gün gelmedik 50 katlı bina yapılmış, o kıvamda :)
devamını gör...
6948. (Tematik)
afyonda çok soğuk, gündüz güneşe aldanıp converse giydim, eve geldiğimde ayaklarım 2 saat kendine gelemedi.
devamını gör...
6949. (Tematik)
yazmıyım yazmıyım diyorum ama çok açım ya..
formatsavar a klasik koşullandım zahir..
adını görsem midem kazınıyor. :/
devamını gör...
6950. (Tematik)
korkuyorum ve korkumu buralara yazmaktanziyade yapabileceğim bi seyim yok. muş.
durumum gittikçe acıklı bi hal alıyo, onu fark ettim.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar