formatsavar

8951. (Tematik)
@8912 en iyi kuru fasulye yapan yer diye bi sey yok. insanlarin damak tadi farklidir.
devamını gör...
8952. (Tematik)
@917 yok çok uzun değil normal pardüse boyu . işte bunlar hep oruç.sürüne sürüne geldiysem demek ki..
devamını gör...
8954. (Tematik)
@8918 çoğunluğun beğenisini kazanmış mekanları denemek daha akıllıca değil midir,hiç bilmediğin bir mekana gitmektense??
devamını gör...
8955. (Tematik)
@920 öneri için teşekkürler.hiç aklıma gelmemişti.
devamını gör...
8958. (Tematik)
susadım çeşmeye türküsünü bilmem kaçıncı defa dinlemiyorum. tarzım değil neeaapiyim. ama dinlemem lazım. çok susadım. üstelik sabah otobüste susadım. iller arası seyahat yapsam o mesafeyle yapılırdı. ama il içinde dönüp dolaştığım için seferi de olamadım. aaah aah üvercinka.
devamını gör...
8964. (Tematik)
tvitreden de eskisi kadar keyif alamıyorum çocuklar...... ne çok acı var.....
devamını gör...
8966. (Tematik)
en sevdiğim insan tipi ne biliyor musunuz? yaptığı iş ne olursa olsun onu harika bir ciddiyetle yapan insanlar. mesela sözlük yazarlarını ele alalım, kimi kesim cidden dünyayı kurtaracağını filan düşünüyor yazarken. sonra geliyor benim tüm içtenliğimle yazdığım #819808 no'lu tanımıma eksi veriyor. sevgili eksi veren karşim, eksine alınmadım da * * haber ediyim dedim sözlükte bişiler yazarak dünyayı kurtarmıyorsun inan, ahirette çatır çatır hesabını vereceğimiz vaktimizi ziyan ediyoruz sadece. hadi tartışalım lan negzel olur.
devamını gör...
8971. (Tematik)
@nutella
evet karşim. ne demişler bi erkeği 1000 kız ister 4ü alır. inşallah güzellerin 4ü de beni bulur....
devamını gör...
8977. (Tematik)
@humunculi

duyduğum kadarıyla bugün taksimde sözlü tacize uğramışsın bir takım namahrem karşı cins dış mihraklar tarafından ? doğru mudur ?
devamını gör...
8978. (Tematik)
@nutella
evet, çok doğru. niyetliyim diye başımı bile kaldırmadım. ve sonuç: yine bekarım, yine bekarım. sence faiz lobisinin bu olaydaki etkisi ne kadar?
devamını gör...
8980. (Tematik)
@iok

"seni üzgün görsem ben kahrolurum" şeklinde bir düşüncem olsaydı kahrımdan 3 gün yaşamazdım. ne zaman mutlu olacaksın sen ?
devamını gör...
8981. (Tematik)
@ humunculi

faiz lobisini bilmem ama caiz lobisinin hoşuna gidecek bir hareket yapmışsın. :d
devamını gör...
8984. (Tematik)
genşler millet din toplumların afyonuduru tartışıyo, biz burda mutsuzum, bekarım bilmem ne genşler...
devamını gör...
8987. (Tematik)
çanakkale savaşının seyrini saate çarpan bir şarapnel parçası mı değiştirdi.
devamını gör...
8988. (Tematik)
seviye yüksek değil ya biz onların hepsini biliyoruz=p *
devamını gör...
8989. (Tematik)
@ humunculi

he ya gençler yeni daha. biraz fikir tartışmaları yapsınlar anlasınlar bir şeyleri. :d

@ngr

hoşgeldin hüseyin abi :d
devamını gör...
8991. (Tematik)
hüseyin abi nabıy10 ya? ne çok oldu görüşmeyeli...
devamını gör...
8995. (Tematik)
din kardeşiyiz karşim daha nolsun?!?!?
devamını gör...
8996. (Tematik)
sen bu işi biliyon da, iftar veriyormuşsun haberimiz yok ??
devamını gör...
8997. (Tematik)
yine sözlükte çok vakit harcadım ve hepiniz eylendiniz ya. iyki varım ^.^
devamını gör...
8999. (Tematik)
ne kadar kalabalık o kadar sevap, zaten sadece bana özel bi iftar verirsen hiç sevap bile almazsın. *
devamını gör...
9000. (Tematik)
sen nerden öğrendin? yoksa tvitrede gizli gizli beni mi farovluyon?
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar