formatsavar

1003. (Tematik)
kızgındır, hırçındır, burnundan soluyordur...sen kalk ankara'dan taaaaaaaaaaaaaaaa ardahan'a git ve silüeti görememe. bu kızgınlıkla hemen ankara'ya dönüp anıtkabir'in etrafında hızlandırılmış bir tavaf serisi düzenler. soru:yapar mı? el cevap: yapar valla!
devamını gör...
1004. (Tematik)
kafasını çalıştırıp meteorolojiden beş günlük hava tahmin raporu almayan kemalist'tir...bu ritüeli öylesine içselleştirmiştir ki artık bilimselliğe bile karşı çıkar bu konuda.inanmaz onun için meteorolojiye bile inanmaz icabında.hatta meteorolojide kadrolaşma oldu ve onlar da bu havaya müdahale etti vs türden bilimdışı saçmalıkları bu defa kendisi sıralar...

ama yok yine de pes etmez.hemen çankaya'nın ya da batıkent açıklarının müsait bir yerinde bu dağın imitasyonunu yaptırmak için harekete geçer ve bu ritüelini projeksiyon yöntemiyle halletmeye çalışır.bu defa ise karşısında tedaş vardır...olur ya o gün elektriklerde bakım ve onarım yapılabilir.

bu hikaye sürer la.
devamını gör...
1016. (Tematik)
bu cümleyi çalışıyor mu diye kontrol etmek için yazıyorum.
devamını gör...
1017. (Tematik)
bugünü pazar zannedenler parnak kaldırsın he he..
devamını gör...
1018. (Tematik)
sen bana: "oğul, saç ısındı hamur kalmadı, ev bitti ömür kalmadı" dedim ama yine de seviyorum seni ak sakallı dedem.
devamını gör...
1021. (Tematik)
kolalı kahveyi dün deneyeyim dedim iğrenç oldu valla. yarısına kadar içtim döktüm sonra. tamamını içseydim kusardım kesin... tavsiyem o ki, içmeyin hacı.
devamını gör...
1025. (Tematik)
kolalı kahveyi için ama, ambulans olsun bir sağlık personelı olsun kolayınızda olsun derim ben. çokça atıyor kalbiniz, durabiletesi yüksek olabilir. içmeyin en iyisi,bir şey olur felan şimdi. yok yok içmeyin.
devamını gör...
1026. (Tematik)
nerde o eski formatsavarlar :) 90 larda formatsavarda yazmak varmış. çok bozdu çok.
devamını gör...
1030. (Tematik)
ya şuan cumartesi gecesi mi ki hacı ? uykum geldi zaten işin içinden çıkamadım. biri bana anlatsın :d
devamını gör...
1032. (Tematik)
ulan buranın formatsavarı bile xx sözlüğün normal tanımlarının yanında xy kalır..
devamını gör...
1034. (Tematik)
falcon zirveye moderasyon olarak aynı giyinip gelelim. kırmızı dar kot pantolon. uyar mı ?
devamını gör...
1035. (Tematik)
howard wolowitz'den kemer tokası da isteyin bence. kırmızı dar kotla giden kemerleri kesin vardır.
devamını gör...
1036. (Tematik)
haydi bakalım oturmaya mı geldik! hamdi abi olmuyor ama.
devamını gör...
1037. (Tematik)
uyar ama bari yarin degisik giyiniym demistim, yine ayni seyleri giyicez anlasildi..
devamını gör...
1040. (Tematik)
yarın sabah zirveye gitmek için en az 2 saatlik yolum var. o sebeple kepenkleri indiriyoruz. topunuzun gecesi hayrolsun.
devamını gör...
1041. (Tematik)
radyoyu açıp dinleyince daha bir güzel oluyormuş buralar...

biz öyle duyduk (:
devamını gör...
1047. (Tematik)
yarın zirveye gelirsem, yöneticilerden bir adet yüksek formatsavar meal-i âli si isticem.
devamını gör...
1048. (Tematik)
tanım: sözlük yazarlarının kendi aralarında eğlendiği... şaka la şaka tanım mı yazılır bu başlığa :)
devamını gör...
1049. (Tematik)
bunca şey yazdınız, Allahaşkına burda okunmaya değer bir şey var mı?
devamını gör...
1050. (Tematik)
@el jimador: sen neden okuyorsun?
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar