formatsavar

13751. (Tematik)
iftar için 2 tavuk dürüm söyledim. var mı isteyen gençler ?
devamını gör...
13752. (Tematik)
tadilat işinden nefret ediyorum.iki gündür ayak üstü koştur koştur bi iftar oluyor.
devamını gör...
13754. (Tematik)
ve cellat uyandı yatağında bir gece.
tanrım dedi, bu ne zor bilmece.
öldükçe çoğalıyor adamlar, ben
tükenmekteyim öldürdükçe.
devamını gör...
13757. (Tematik)
bunu bir dostum bana mesaj olarak atmış. çok kızgın olan bitene. lan bi' dur dedim ama durmamştır kesin. bu gazla rojava'ya doğru gitmektedir.


"sömürgecisi ile iş tutup başka bir halkın sömürgecisine diş bileyen halka, kürd halkı denir!.."
devamını gör...
13759. (Tematik)
dedi ki, sen şairsin, elindeki bu taş ne?
dedim ki, şair aşka boyun eğer, zulme değil.

*
devamını gör...
13760. (Tematik)
özledim lan.birde bilin ki bundan sonra formatsavar yetim kaldı.
devamını gör...
13761. (Tematik)
formatsavar bizimdir bizin kalacak said.
devamını gör...
13762. (Tematik)
neyse sözlük ahalisi ben bu gece yola çıkıyorum inşallah şimdiden hepinizin bayramı mübarek olsun.kazasız,belasız güzel bir bayram olur inşallah.
devamını gör...
13763. (Tematik)
kaç zamandır şunu birinin söylemesini bekliyorum, kimseden ses yok madem ben alayım bu cesareti:

ekmeleddin bulamıyorlarsa tayyip yesinler. *
devamını gör...
13766. (Tematik)
bebeğimiz yolda diye bir sayfa buldum facebook denen yerde. birisi "kızlar eltimin çocuğu olmuyor herkes bir ayetel kursi okusun"demiş. lan çocuk başka şekilde oluyor abla, onu bir denesinler önce.
devamını gör...
13767. (Tematik)
afrika'da ebola virusu, hindistan'da musonların olusturduğu çamurların altında kalan insanlar, nijerya'da hala pek coğu bulunamayan kayıp kızlar, somali'de peçe kullanmadığı için öldürülen kadınlar, arjantin ve yunanistan'daki ekonomik kriz ve bombalanan filistin.

dünya, şu an itibari ile böyle bir yer.
devamını gör...
13768. (Tematik)
ahshdjs neden yazmıyorsun şapşik
devamını gör...
13769. (Tematik)
ş, ego sadece melih gökçek'de kaldı. aşırı büyük. senin dediğin anlamda ise tarih oldu. atacan onu çöpe.
devamını gör...
13770. (Tematik)
evet. özellikle metro için şart. ya oraya gidince bir gişeye sor arkadaş. nedir bu derdin? neden bu kadar içlendirdi seni bu kart?
devamını gör...
13771. (Tematik)
üzülme sakın diye yazacam dalga geçti denilecek. ş, kusura bakma lan kardeş. ama komik bir durum bu.
devamını gör...
13772. (Tematik)
ona sorsana bi yazdığı başka sözlük var mıymış?
devamını gör...
13773. (Tematik)
“yarın gazze’de okullar tatil, çünkü okula gidecek çocuk kalmadı” – foti benlisoy
devamını gör...
13774. (Tematik)
"keder, kımıldamadan sarkan bir peçedir ve kendisini kaldıracak hafif bir rüzgarın özlemiyle yanıp tutuşur."

böyle cümleleri nasıl kuruyor lan bu insanlar.
devamını gör...
13775. (Tematik)
selamunaleyküm abiler ve de kardeşler.resim yüklemeye çalışıyorum ama her seferinde hata veriyor acaba güvenilir bir resim yükleme adresi bilen var mı?
devamını gör...
13778. (Tematik)
Allah razı olsun abi hallettim sağolasın.:)
devamını gör...
13779. (Tematik)
biri sivrisinek gibi sinsi sinsi eksiliyor. abi bi oku da eksile ayıptır ya. kaşıntı yaptı yeminle
devamını gör...
13780. (Tematik)
arkadaşlar sokağa tükürdüm hakkınızı helal edin. bi de bulutlar çogzel

edit: bulutlar ters yönde gidiyo sanırım kıyamet kopucak
devamını gör...
13782. (Tematik)
ağla firuze ağla!
devamını gör...
13784. (Tematik)
canim manti cekti yine yaa. oyle uluorta sormayiniz kayserililer nerde, yok efendim antepliler ve urfalilar nerde filan diye...
devamını gör...
13786. (Tematik)
hiç bir hareket yok burada geceleyin. sanırım bütün yazarlar saat dokuz on gibi meyve suyunu içip uyumuş gibi. neredesin ey sözlük ahalisi? ses verin yahu!
devamını gör...
13787. (Tematik)
eve daha yeni giriyorum... cok uykum var be moruque.
devamını gör...
13788. (Tematik)
he valla uyudum nerden bildin sen yorgunluk nedir bilir misin yeğen?
devamını gör...
13789. (Tematik)
ulan istanbul'un yanarım şarkısını beğendim. son 2 aydır içimdeki kroluk baş göstermeye başladı!
devamını gör...
13790. (Tematik)
aloo, ben kemal, geliyorum.

cüneyt arkın hınç filminde bu cümleyi düşmanlarına kuruyor. aloo ben abbas diyen abi, kaç lan kaç.
devamını gör...
13791. (Tematik)
telfonuma gelen mesajladan en ilginci ne eminim bilmek istersiniz. kırmayacağım sizi. yazıyorum hemen.

yeni premium shapewear koleksiyonunda yüzde 20 indirim. keşfedin. tel no şu şu şu.
devamını gör...
13792. (Tematik)
sözlükçüler, bugün gazze'de yedi saat kimse ölmeyecek. hadi iyisiniz. vicdanınız az dinlensin, çok yoruldunuz lan. kıyamam size.
devamını gör...
13793. (Tematik)
bakın, adım ozan. beni bir başkası sandığı için mesaj atan sözlükçülere duyuruyorum. yeter arkadaş lan.
devamını gör...
13796. (Tematik)
mutfak robotunda ayran istedi canım. içine buz atarsam robota bişey olur mu?
devamını gör...
13798. (Tematik)
dei intellectualis, damn it, nasıl aklıma gelmez. sağol dostum.

harbiden bişey olur mu ya, aydınlatın, almayalım robotu elimize.
devamını gör...
13800. (Tematik)
bir şey olmaz ikks.
olursa hakkını helal et ama.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar