genç kaynana şehvet uyandırır

ihsan şenocak'ın bir sohbetinde ebu hanife'ye ait bir fetvada geçen bir ifadeyi ihsan şenocak'ın yorumu medyada özellikle de islam karşıtı kişilerin elinde olan medyada başlıktaki gibi yer bulmuş.

halbuki temelde bu anlama gelecek bir şey yokken, bizim ferasetsiz hocalar bu tür açıklamalarla gündem olmayı çok seviyorlar gibi yanlış anlaşılma var yine. kardeşim, bunu ya adam gibi açıkla ya da yayma şu sohbeti. senin ferasetsizliğinden dolayı islam düşmanlarına karşı bizi neden sessiz olmak zorunda bırakıyorsun! adam gibi yap işini yapacaksan.

piyasada gırla toplumsal meselese varken, kaynana damat ilişkisindeki en uç en saçma konuya neden değiniyorsun? amacın ne senin?

hasılı, tek kelimeyle talihsizlik. bizler bunlardan daha çok çekecez...
devamını gör...
ayni şahsa sorsan genç yaşta evlenin derler. ulan ne pis hayal dünyanız var be. olmaz degil mutlaka bu düşünceye sahip insan var ama istisna üzerinden konu gündem etmek ve bunu piyasaya sürmek senin içindeki mide bulandırıcı karaktersiz libido tutkusunu ortaya çıkarır sadece.
devamını gör...
sen hocalık yapmak yerine sözlükte yazar olsursan meyda şenocak a kalır.
o da eltiden girer kaynanadan çıkar.
devamını gör...
bir yudum suya hasret gebermesini dilediğim zihinlerden bir kuple iğrençlik daha.
devamını gör...
"anasına bak kızını al" lafını yanlış anlamış olmanın beyinde yarattığı tahribatı açıklama yöntemidir.
devamını gör...
yabancilarin milf kavramina yakışır ifadeler. sorun şu ki biz turkiyedeyiz. müslümanız genelde. ve bunu söyleyen bi hoca.

nerden baksan tutarsızlık nerden baksan ahmakça ..
devamını gör...
ne denilse boş söz. umarım yalan ya da iftiradır. böyle bir şey dememiştir.
sanki şehvet uyandıra uyandıra genç kaynana kaldı geriye.
sapıklıktan başka bir şey bu.
ona gelene kadar neler var neler. ama onlara hiç sesleri çıkmıyor üçkağıtçıların.
bu örümcek beyinli islamcı tayfa sadece yese içse uyusa bile islama zarar verir.
devamını gör...
kirli bir zihnin iğrenç imasıdır.
şöyle olur, böyle olur diye maval okuyacağına ben şerefsizim kaynanama bile halleniyorum desen daha yerinde olurdu.
devamını gör...
çalmayın, hak yemeyin, yalan söylemeyin, dürüst olun diyeceğine tek derdi uçkur olan kişinin sözleri.

bazı hocalarımızın ilginç fantezileri var, adnan oktar bunların yanında melek kalır..
devamını gör...
ığrenç bir açıklama. hepimiz biliyoruz ki bu ve bu tip açıklamarın sonu hiç gelmeyecek ve iğrençlikler devam edecek.
devamını gör...
islam alemi olarak her şeyi hallettik, geriye boyamadığımız bi fıstık yeşiliyle bir de almadığımız sakal tarağı kaldıydı, o yüzden bunlarla uğraşıyoruz.

28 şubat döneminin haber bültenlerini filan gençler hatırlamaz. şöyle söyleyeyim de hesap edin, bunlardan birinde muhabir kümesteki tavuklarla röportaj yapmaya çalışıyordu..

bilmem anlatabildim mi?
devamını gör...
yazmayacağım yazmayacağım diyorum dayanamıyorum.

ifade arızalı... ancak, şu sözün daha da ağırını freud söyledimi. bilimsel açıklama oluyor.

ulan sanki bu ülkede hiç ensest olmuyor.
ulan sanki bu ülkede tecavüz yok.

neyse; ihsan şenocak söyleyince ahlaksızlık, freud söyleyince ahlaklı olan bir kaç tespit.
devamını gör...
aga bu nedir gerçekten. yani ekşicilerle aynı şeyi konuşaağım aklıma gelmezdi ama siz neler düşünüyorsunuz gerçekten, kafalarınızdan neler geçiyor. ulan bir insanın aklına kaynanasına sulanmak nasıl gelir siz nasıl bir manyak oldunuz böyle.

işsiz güçsüz oturduğu yerden bunca problem varken niyeyse bu konuda fetva veren bir tipin milletin aklını bulandırmasıdır.
devamını gör...
ihsan şenocak bir ilim adamı, bahsettiği mevzular ilmi mevzular denmiş ki dürüst olun zart zurt desin. ulan adamın mesleği islami ilimler ve bunun içinde hayatın her alanından bilgi var. sabah akşam oturup saçma sapan siyasi mesajlar mı versin sağa sola? bu ayrı bir mevzu.

bir de bir ilim adamı meseleye ilmi yaklaşır. ay böyle olur mu, sapıklık bu bilmem ne diye yaklaşmaz. ulan bir de aranızda akademisyen var ha. saçma sapan şeyler söylüyorsunuz. hadi ekşicilerin derdi malum, islamı karalamak, size ne oluyor? ilmi bir mevzudan bahseden bir alim için için pis senin falan gibi kahve ağzı kullanıyorsunuz.

bu ne arkadaş ya. diyanet bir fetva yayınlar hoplarlar, bir alim ilmi bir mesele açıklar hoplarlar. olm sizin alanınız değil lan. avamsınzı siz. gidin kahvede pişpirik oynayın.
devamını gör...
fıkhi bir konu. hocayı bunun üzerinden karalayıp suizan etmek müslüman ahlakına yakışmaz. hanefiyim diyen herkes ebu hanife neden bu konuda fikir belirtmiş, yoksa sapık mıydı diye düşünmüyorsa ilhan hoca için de böyle düşünülemez. fıkıh ilminin gelişim seyrine komple bir eleştiri varsa belki o zaman tutarlı olur bu hocayı bu konu üzerinden karalayanlar, fakat o da ayrı bir tartışma konusu.
devamını gör...
(bkz: genç kaynana şehvet uyandırır)

(bkz: ehli dile keyif verir kahvenin kaynaması eşeği yoldan eder sıpanın oynamas)

daha başlık ekleyecektimama anladım bunlr yetiyor. oğlum bizim ırkta sorun var, ritmik oynayan ağaç dalından falan tahrik oluyoruz biz.

hoca geçinen tiplerin keskin konularda öne çıkmaya çalışmasıyla karşılaştığımız durum bu, kimse demiyor ne oluyoruz, hoca dediğin adamların cinsel suçların ve düşkünlüğün bu kadar öne çıktığı müslüman memlekette doğruları anlatmaması ile alakalı.

bzim gerdek gecemiz var ve tutturmuşuz alakasız adamlar mevzuyu anlatıyor. bir erkek ve kadın helal dairesinle neler yapabileceğini bilmiyor.

bizde özel konular her şekilde yasak olarak anlatılıyor, neresi yasak peki? kişinin kendine yasakladığı kadar yasak. arkadaş gerekçe yok, sebep yok. amaç yok. olay sadece cızzzztttt yasaaaaah modunda. kim takar?

kimse!

böyle ahmak hocaların ve imamların eseri bu ülkenin gençleri. hocalar böyle olursa yakında swinger damacanacılar türer bu ülkede.

haramı, günahı, hele hele zinayı kalıba sokarak irrite ediyorlar sadece.
devamını gör...
ebu hanife olayı ne güzel açıklamış, ihsan hoca berbat etmiş.
ebu hanife diyor ki eğer sen bir eşeklik edip, kaynanana bir meyil duyarsan tamam dönüşü yok, hanımın sana ömür billah haram.
ihsan hoca da gelmiş diyor kaynanan gençse uzak dur elini öpme... ebu hanife durumu anormal durumlar için sunarken, ihsan hoca günlük hayatta olabilecek bir şeymiş gibi tedbir sunuyor. sen ıslah et.
devamını gör...
şehvet her insanın içinde olan bi duygudur. buna doğrudan taciz ve tecavüz etme isteği olarak bakmak doğru değil. ihsan şenocak ın açıklaması nedir bilmiyorum izlemedim ya da okumadim. onun soylediklerini kenara koyup ebu hanifenin ne dediğini araştırmak lazim. bu konular orada konuşulmasın burada konuşulmasın demek te doğru değil. hepimiz cahiliz ve ilim öğrenmemiz gerekiyor.

şehvet duygusu insandan insana değişir. günümüzde malesef bazı insanlar kendi cinslerine, hayvanlara hatta cansız nesnelere bile şehvetle bakar duruma gelmiş. o yüzden her iki cins yani kadın ve erkeğin itikadını sağlamlastirip doğru davranışları sergilemesi lazım.
devamını gör...
yan gözle bakan için doğrudur.

lakin yan gözle bakan bir ırz düşmanı için hiçbir kimse farketmez!
devamını gör...
ihsan şenocak bir müslümanın hakkının savunulmasına layık olduğu hak sahibidir.
bilmeden popüler medya dolduruşuna gelenlerin vicdanlarında itiraf etmek isteyebilecekleri pişmanlıklarına eyvallah deriz.



hucurât-6: ey iman edenler! eğer bir fasık size bir haber getirirse onun aslını araştırın. yoksa bilmeden bir kavme sataşırsınız da yaptığınıza pişman olursunuz.
devamını gör...
"şüyuu vukuundan beter" dedikleri bu. sanki toplumdaki aciliyetli tüm sorunlara dikkatle yaklaşılmış yaralara merhem olunmuş ahlaki meselelerle ilgilenilmiş gibi hocalar böyle açıklamalara doymaya dursun. buralarda kimi te'vil etmeye çalışırken kimi saydırmaya çalışırken zihin faaliyeti yürütüyor, yürütüyoruz. çünkü başka meselemiz yok. tek yaralı parmak bu, buna şeyapın. bu ne ya.
devamını gör...
bir insan arsız, ahlaksız ve de uçkur düşkünü ise ihtiyar kaynanadan da tahrik olur eşekten de tahrik olur taştan da tahrik olur. geçiniz...
devamını gör...
kafirin dolduruşuna gelen *saf* müslümanların salya sümük hakaretler yağdırdığı bir alimin ifadesi. kuzum adam ilim adamı. senin saçma sapan siyasi meselelerinle uğraşacak zamanı yok.

ha diyorsun ki bu mevzu da nereden çıktı, sanki adamı her gün takip ediyormuş gibi, adamın görevinden, yaptığı işten haberin varmış gibi. tabi sen zannediyorsun ki bu adam senelerdir sustu sustu birden gündem olayım diye böyle sivri sivri konuşuyor. yeri gelmiş bir sohbetinde, dersinde konuşmuş. belki konuştuğu zibilyon tane mevzudan sadece bir tanesi.

tabi işi gücü islama ve müslümanlar saldırmak olan, müslümanları birbirine düşürmek olan kafirin gazına geldin ve coştukça coşuyorsun. kafana tuğla atasım var. o yayık yayık konuşan ağzına küreğin tersiyle vurasım var. gafletine sövesim var. ama senin de suçun yok be gözüm. seni de böyle yetiştirdi bu sistem. kendi dinine uzak. kendi meselelerinden habersiz.

sizinle ne yapacağız bilemiyorum.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar