yoktur. var olanı en 20 yıl önce aramızdan ayrılmıştı. 20 yıl önce de twitter yoktu zaten.

işte öyle de, böyle bir şey var. var yani bildiğin. twitter'da adımızı ya da nickimizi ya da bu ikisi gibi bir şeyleri yazdığımız yerlerde mutlaka 'yobaz' kelimesi geçen milyonlar var. ama islamcı bunlar. bazen laik kelimesini de sıkıştırıyorlar araya. o zaman daha katmerli 'yobaz' olunabiliyor sanırım. nasıl bir ironi, komiklik göstergesi ise bi bitemedi yalnız. bir dönem olur olmaz adamlar, olur olmaz yerlerde kullanınca tabi, öç almak iktiza ediyor, ondan belki. ama bilmem ben ki. ve çok baydı da. hiç komik de değil. artık vazgeçin. denenmemeşi deneyin. siz bulun başkası otlansın. ya da neyse boşverin. hll spr dvm.
devamını gör...
|
yobaz kelimesinden bıktırmıştır. abicim laikyobaz falan yazıyorlar birde ne oluyor bunu yazınca bir söylesine? komik olmuyorsunuz zira abi çok itici lütfen vazgeçin bu sevdanızdan. ağzınızda sakız ettiniz lan.
devamını gör...
|
benimdir.yazınca noluyo anlayamadım daha.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar