18 eylül 2018 galatasaray lokomotif moskova maçı

#spor  #özgürler 

yayıncısı hala belli olmayan maç.

şaka gibi. ülkenin zaten bir iki tane değerinden biri olan takımın şampiyonlar liginde yapacağı maç, başlaması 24 saat kalmasına rağmen hangi kanalda yayınlanacağı belli değil.
devamını gör...
kalbimizin galatasaraylı atacağı karşılaşmadır.
cimbombom ait olduğu yerde ve arenada tekrar şl müziğinin çalacak olması insana muazzam bir haz veriyor...

teker teker geçeceğiz turları, avrupada alacağız kupayı.
devamını gör...
gassray son 10 dakika oyunda fena düştü. ikidir top çizgiden çıkıyor. olm çıkın lan orta sahaya gol geliyorum diyor.. taraftar da uyumaya başlayınca gs ilk yirmi dakikadaki oyun üstünlüğünü kaybetti. gökhan zan seni de oraya yorumcu diye dikene saygılar..
devamını gör...
moskof boş takım değilmiş. terim devre arasında müdahale etmezse gol ya da goller yer.

bu arqda ferdiyi de özlemişiz. halen iş var herifte.
devamını gör...
emre akbaba, belhanda ve eren derdiyok sahaya ilk 11’i doldurmak için sahaya çıkmış. sanırım 3 kez top çizgiden çıktı. fernandes ve farfan kalitelerinden hala bir şey kaybetmemiş.

gassray orta sahayı ve oyunu rakibine verdi. parator ikinci yarı erken bir değişikliğe gitmezse beraberlik hatta daha fazlası bile olabilir..
devamını gör...
ilk yarı itibarı ile iti başladık ama sonradan az kalsın gol yiyorduk. belhanda çalım yapıyor top kaptırıyor. sahada yok. ne diye oynatıyor bu adam anlamadım. eren desen boşa kafa topuna çıkıyor. forvetsiz ve 10 numarasız oynuyoruz. bir de donk tarafından açık veriyoruz. terim önlem almazsa yenilebiliriz
inş yeneriz.
hadi cimbom.
devamını gör...
belhanda linnes'e bir pası dışında = yok. top kayıpları türlü serserilikler = devam.
ndiaye = şiir. 3 kişilik oynuyor ileride ortada ve geride.
emre akbaba = hocam mağripli serseriyi çıkar 10 numaraya ben geçiyim diye haykırıyor.
onyekuru = elleri kaşınıyor çocuğun emre ortaya henry sağa geçtiği an 3lüyoruz. eren'in yerine de girebilir.
savunma = duran top zaafı ve boşluklar devam. net birkaç pozisyon verildi neyse ki atamadılar.
eren ayağıyok = ayağı hala yok. çok net bir pozisyonu harcadı. muslera'nın attığı hiçbir topa zıplamıyor bile. uyuşuk. bi de el kol yapıyor rodri'ye muslera'ya... kendisi süperstar da doğru toplar atılmıyormuş gibi.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar