manisa turgutlu'da bir avm'de olan olay.

adam 2 yaşındaki kıza göz kırptığı için babası tarafından dövüldü hatta çevredekilerde katıldı ve linç edilmek istendi. polis adamı gözaltına aldı ve çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

umarım haberde eksik bir şeyler vardır. sırf sevimli olduğu için bir bebeğe/çocuğa göz kırpmanın neresi yanlış. hatta sevimli bir harekettir. hayır bu psikolojiye gelmişsek yani çocuğumuza dönüp bakanın sapık olduğunu düşünmeye başlamışsak bizim toptan tedaviye alınmamız gerekir.

haber
devamını gör...
çocukluğumu hatırlıyorum da; abiler göz kırptıkça mutlu olur, utanırdım hep. kim yaşamadı ki bunu? olay tam olarak böyle olduysa insanların tedirginliği kat be kat artmış demek... milletçe içimize kapanmaya ve tebessümü tamamen bitirmeye ramak kaldı. Allah sonumuzu hayreylesin.*
devamını gör...
aslında mevzu bu noktaya doğru gidiyor.

oğlum anaokuluna gidiyor ve okul yürüme mesefesinde. her gün saat 4-5 arası okuldan alınıyor. yürüme meseafesinde olduğu için de servise vermedik haliyle. eşim her gün gidip oğlumu okuldan alıyor. e 1,5 yaşında bir oğlum da olduğu için çok zor oluyor. zor oluyor deyince bende 7 yaşındaki kızımı göndermesini söyledim. eşim olmaz sokakta tek başına okula kadar göndermem onu dedi.

ve bu konuda ciddi ciddi tartıştık. şimdi bir yandan kadın haklı. onca pedefoli haberi çıktıktan sonra tedirgin oluyor haliyle. kızım artık her gün kardeşini gidip okuldan alıyor ama eve geldiğinde annesi kızım yolda bir şey söyleyen oldu mu, şöyle yapan oldu mu, böyle yapan oldu mu diye bir sürü soru soruyor. hatta bak şöyle böyle yapan olursa basacak çığlığı sesini duyuracaksın diyerek veriyor gazı. çevreden kızımın oğlumu okula gittiğini duyan kadınlardan bazıları aa neye güvenerek gönderiyorsunuz diye eleştiriyor.

yukarda dediğim gibi kadın haklı. çocuğu tek başına sokağa salmaktan korkar hale geldik. ama bu gerçekten normal psikoloji değil. milletçe kafayı yiyoruz.
devamını gör...
bu olayın aslı astarı ortaya çıkar elbet ama mesele farklı.
yakında çocuk da sevemeyeceğiz. bu gidişat hiç hoş değil.
ben şahsen bazen avm'de falan sap gibi dururken vakit geçirmek için hiç tanımadığım çocukları eğlendirmek için cee yapan biriyim.
anlaşılan yakında dayağı yiyecez bu gidişle.
devamını gör...
eğer sadece göz kırpması nedeniyle adam dövülüyorsa gidişat fena. avrupadan gelen arkadaşlar orada başkalarının çocuklarını sevmenin suç olduğunu, insanların bu konuda hoş görülü davranmadığını, bu nedenle bizim abartılı çocuk sevme ritüellerimizin orada görülmediğinden bahsetmişlerdi. bizim toplumumuz da yavaş yavaş tüm düşünce ve alışkanlıklarıyla batıya evrilmeye başladı.
pedofili maalesef artık sık karşılaştığımız veya en azından duyduğumuz için bizi paranoyaya sokan bir sapkınlık. ayrıca toplumsal histeriye de yol açmış durumda. şüphelerimiz ve korkularımız bazen iyi niyetli davranışları bile yanlış anlamaya sevk edebiliyor.
devamını gör...
çocuğun ailesine hak vermemek elde değil. zira ortalık şerefsiz sapıklarla dolu. ancak, ben bu haberde bir yanlış anlaşılmadan ötesini düşünüyorum. şöyle ki: velev ki babası adamı sapık zannetti, çevredekiler de dövdü ve polise teslim etti. ok buraya kadar yanlış anlaşılma var diyelim. fakat mahkeme tutuklama kararı veriyorsa burda başka bir şey var demektir.

hiç kimse çocuğa göz kırptı diye tutuklanmaz arkadaşlar. böyle bir suç yok. suçun kanuniliği ilkesi var çünkü. hülasa mahkeme tutuklama kararı veriyorsa pek de masum biri gibi durmayan adam. daha öncesinde böyle bir suç işleyen biri olabilir mesela.
devamını gör...
babanın yaptığını aşırı buluyorum. tabi şu verilen bilgilere göre aşırı fazladan bir mevzu varsa bilemem.

ama başkasının çocuğunu sevmeyeceksin kardeşim hele bir de öpme olayına falan girenler var. çocuk sevmek istiyorsan evlenip yapacaksın bir tane.
devamını gör...
zaten istenilen buydu çocuklara olan sevgiyi tüketmek. ben gibi çocuk seven bir adam bile artık korkudan yiğenim dahi yaklaşırken bir düşünür oldum. türk insanının balık hafızalı oluşu sebebiyle biran evvel unutulması ama tedbirinde elden bırakılmaması gereken durum.

ben yolda sevimli gördüğüm her çocuğu eşime göstererek severim, dayak mı yiyeceğiz şimdi bunun için! yuh ki ne yuh.
devamını gör...
göz kırpmak abartı ve saçma gerçekten tecavüzcülerin serbest bırakıldığı adalet sisteminde bu adamın tutuklanması garip ama hiç unutmamamız gereken şeyler de var toplumun bizi getirdiği noktada çocukların iyi ve kötu dokunuşu ayırt etmesi anlamında zorluklar olduğundan çocuğu istismara açık hale getirmemek için dokunmadan sevmek zorundayız yani kendi çok yakın çevremizin çocuğu değilse asla dokunmadan sevmemiz gerekli hatta ve hatta yakın çevremizdekileri de özel bölgelerine dokunmadan çocuktan izin alarak sevmek zorundayız maalesef herkes iyi niyetli değil hiç ummadığınız insanlar hiç ummadığımız şeyleri özellikle çocuklara yapabiliyor.
devamını gör...
mevzunun buraya geleceği taa başından itibaren belli değil miydi? her hastalıklı istisnayı zoomlayip toplumun tümünü yargılamadık mi? herkese her şeye düşman olmadık mi? kim kime güveniyor artık? tebrikler el birliğiyle delirttik birbirimiz.
devamını gör...
arabistanda başkasının çocuğunu sevmek hoş karşılanmaz. adamlar bizden 100 yıl öndeler bu konularda. sahte şeyhlerden silkinip kurtuldukları gibi pedofiliye sebep olabilecek davranışların da önünü kesmişler.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar