ayran shot

1 /
kız ne yazmış be abi. gittiği halde her başlığın altında tanımı var. inşallah bir gün döner. kendisini trivia quiz'de yenmişliğim vardır.
Cocigliğini bilirim az çok. Acar bir hafiyeydi. Baş belasının tekiydi diye aklımda kalmış. Ha bir de falçatalı, pıçaklı falan. Hep ürkmüşümdür kendisinden.
Ayran shot bir dizi karakteri olsa kesin cengiz atay olurdu. Tam da şöyle mantıklı bir şey konuşuyor diyerek dinlemeye koyuluyorsun, saçmalamaya başlıyor. İyilik yapmasını beklediğin cengiz'in çıyanlık yapması gibi...
Sozlukte falcata ile geZen yazar. Sozlugun gediklisi, bu yuzden bazi yazarlar ve sozlugu asiri sahiplenisi. gayet anlasilabilir buluyorum. *

Edit: kalplerimiz de karsilikli atiyormus meger. * valla danisiksiz.
(#6843823)

(#6843828) nolu tanımda kendisine kallione gerekli cevabı kibarca vermiş. fakat ben konuşmadan olmaz. bu sözlüğü artık hanımcı beyler çiftliği ne çevirdiniz. sözlüğe giriş yapıyoruz kek kokuları geliyor. bakın normalde bir yerde yemek tarifi verilirken genelde kadın yazarlar verir. biz de girin yüzde doksanında hanımcı bey tarif vermiş. ya evlenmeden hanımcı olan yazarlar var isim verip rencide etmek istemiyorum.*

bekar yazar. bana gelirsek ben sözlükteki kurbanları gördükten sonra evlenmek bilemiyorum yani. bir süre almasam olur sanki.