posthoc

hoş bulmuş yazardır.
ben tek geldim bence kabul görür. örgütlü hareket etmemeyi (bkz: dmk)dan öğrendik.

cici bebe olayına hiç girmeyin hocam müptelasıyım. çocukken böyle değildim ben yaşarken oldum. velhasıl hoşbuldum herkese sevgiler.
devamını gör...
(#6057199)

kalbin üst kısmında bulunan göğüs alanı
tıp dünyası ve özellikle de anatomi anabilim dalı ağlıyor şu an. *

insan vücudunda, turiste yer yön tarifi yapan yurdum insanı misali bir yer keşfinde bulunmuş yazar.
ha bi de hoş gelmiş.
devamını gör...
çok neşeli bir karakteri var. altında saklamaya çalıştığı bir hüznü olduğunu kilometrelerce öteden anlıyorum o yüzden.

ama deşmeyeceğim. bir gün kendi serecek çakıl taşlarını.
devamını gör...
elinde kağıtla adres soranlara nokta atışı tarif yapabilen bir yazardır kendisi. hoş bulmuştur sayın başkan. bu arada;


çok neşeli olduğumu söylüyorlar. haklılık payı vardır. yok diyemem. çakıl taşı konusunda ne yazık ki işleminizi şu anda gerçekleştiremiyoruz. sistem bakımda.
devamını gör...
(#6060241) kendisinden bahsetmeyerek oldukça kabalık ettiğimden mütevellit kendisini de ilgili entryde baş köşeye koydum. pişman olmak istemiyorum beni indirin sol frameden...
devamını gör...
#6072165


kendi nick altına yazılmıyor diye kıskanan yazardır. abi baştan diyeydin yazardık yav bu kadar üzülme kıskanma. *

not: yalan söylemek çok kötüdür abi. Allah iftiralardan korusun. *
devamını gör...
o kadar da komik olmayan yazar.
görüntüler sızarsa biterim. açık ve net.
boş tenekeden ses gelir mi? geldi.
ayran shotla falan uğraşmadı kafasını soktu ayrana...
grupta sessiz sakin duranlar var. onların nefessiz kaldığını düşünüyorum. umarım haber alınır onlardan da...
devamını gör...
#6105726

bir adet yazar abi. * valla gece gece çok sevindim. bu hareketleri diğer abla ve abilerden de bekliyorum arada elinize yapışmaz ya arada sevindirin şu mod yavrucağı. *
devamını gör...
bir süreliğine sözlüğe ara veren yazar.

bir süre buralarda olamayacağım. reel hayatta başımdaki bir kaç dert tasa sebebiyle sanal alemden bir süreliğine uzak kalacağım. kalmam daha hayırlı olanı. umarım fırsat bulur da yine aranızda olurum.

dünya sözlük; adminleri, modları ve yazarları ile bende çok güzel anılar bıraktı. çok güzel bir aile ortamı var burada. diğer başka sözlüklerde pek rastgelmediğim cinsten. bir çok yeni insanla tanıştım. güzel sohbetlerimiz oldu. tanıştığım tüm arkadaşlarım. sizleri seviyorum. en çıtırtılı olanınızı dahi. *
umarım işler düzene girer aranıza katılırım tekrar. şimdi hiç sormayın hayırdır falan diye. sadece bir kişiye söyledim açıkçası. pek anlatmak istediğim şeyler değil. kendisi yine boş bulunup söylerse ona da pek kızamam.

velhasıl. hepinizin yeri ayrı. çok güzel insanlarsınız. umarım tekrar buluşuruz.

kelimelik oyunundaki firuze_07 gıcık mıcıksın sağda solda tüm kızlar etrafında falan diyorsun ama sen de iyisin seni de seviyorum. sen kesin görürsün bu notumu zaten. namı diğer observer kendisi.

he bir şey daha. herkese iyi forumlar.

forumsal içerik engellemez.

kasetle gelen kasetle gider hesabı biz de video ile geldik video ile gidelim.

devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.