676 başlık / 1786 tanım
malakanlar supernatural hastalıktan kurtulamayan insan hayal kırıklığı gayrı gider oldum bir bilen modern köleyi azat etmek yossi mizahi balçık dünyanın kadınlar tarafından döndürülmesi beşer litrelik erikli bidonlarını sopaya bağlayıp halter yapmak acil kan aranıyor sözlüğü okurken sesli kahkaha atmak muskat bir insanın sahip olduğu bilgi birikiminden rahatsız olmak kaçak sigara yaşlıya yer verdikten sonra oluşan takdir edilme beklentisi yazarların mal varlıkları seksenler a horse with no name islami esaslara göre yaşayan bir türkiye rene futbolda ağız tadıyla galip geleceğimiz ülkeler hangi devirde yaşıyoruz göz nezlesi öpücem sanatçı izel'in bile mutluluğun formülünü bulduğu bir dünyada mutsuz olmak çift yumurta ikizi leica 21 ocak 2019 bursaspor-fenerbahçe maçı sana layık değil ama gölgesine tüküren adam sosyal medyada düzenlenen çekilişlere etiketlenen arkadaş biz senle ahçik 2500 liralık atatürk kitabının düğünde takı olarak takılması kafirun suresini yanlış okumak tacize sessiz kalmayan öğrencilere belgelerinin verilmemesi ibrahim kaypakkaya düşüyor mu böyle arapça kendiliğinden üst sıraya çıkan başlıklar yavuz ağıralioğlu gitar vs bağlama 32 bin karton bardak kullanarak yapılan atatürk temalı harita yılmaz özdil'in 2500 tl değerindeki kitabını satın alıp bu kitapla özdil'in başını yarmak hacamat aslı omağ seylan çayı sevilen tanımın fake hesabına ait olduğunu sonradan fark eden yazar

hasan karakaya'nın viagra sebebiyle öldüğü iddiası

iğrenç ve seviyesiz iddiadır. lan tamam sevmeyebilirsin de bu nedir be. adam ölmüş gitmiş işte. ölünün ardından konuşulmaz demeyeceğim. adam gibi eleştirini yap ama bu nedir be kardeşim. bu kadar mı iğrençsiniz. ha bunu yeni akit'in iddia ettiği gibi fetöcüler mi yaydı bilmiyorum ama yapan seviyesizin tekidir.

yeni akit gazetesinin bir açıklama ile cevap verdiği iddiadır.

"fetullahçı örgütün sosyal medyadaki tetikçileri, vefatından sonra da karakaya'ya saldırmaya devam ettiler... geçirdiği kalp krizinin farklı bir nedenden gerçekleştiği iddiası hasan karakaya'ya alçakça iftiradır."
devamını gör...

semih kaya

bu sene ne top oynamış, top oynadığı hangi maçı beğenilmiş, neye göre a milli takıma alınmış, kimden torpili varmış diye meraktan çıldıracağım topçumuz. evet dibine kadar galatasaray'lıyım ve eleştiriyorum. semih bu sene ne top oynamışta a milli takıma seçilmiş fatih hoca?
devamını gör...

çocuklar için dinsel eğitim kitapları

yansız, cemaat öğretilerinden uzakta, çocuklara hitap edecek akılda olması gereken kitaplardır.

bugünlerde dikkat ettim. eşimin bizim çocuk için aldığı kitap seti caferi - şia öğretisine sahip. zaten kitabın arkasında dünya ehli beyt kurultayı tavsiyesi diyor. ehli beyt'e sevgimiz, saygımız sonsuz. zaten bu yüzden içeri sokulmuş. ama çocuğa bu kitaplardan birisini okuyayım dedim. aman Allah'ım! kerbala'ya giden hz. hüseyin'den, ona örülen çoraplardan bahsediyor. tamam, davanızı anladık ta, bu aile kavgalarını küçük dimağlara işlemenin sırrı ne? küçük şii milatanlar yetiştirmek için olmasın?

şiilikte, ve onlardan aleviler yoluyla türk sol'una geçen bu yasçılığı ve tarihsel kin tutmacılığı ayrı bir başlık altında değerlendirmek lazım.

ikinci bir nokta daha var, gözüme batan. resimli kitapta o düzenbaz münafıklar falan dedikleri tam bir arap siluetini taşıyor. hain bakışlar, top sakallı tok ya da sivri yüzler; göbekli tıknaz bedenler.. bu arap imajını daha çok batılılar ve bizim gibi modernleşmeci ülkelerde modernist seküleristler kullanır. fakat iran şiiliğinin ve ondan etkilenmeci diğer şii fırkalarının bu kötü arap imajı dikkatimi çekti. demek ki şer durumu sadece batı'dan gelmiyor.
devamını gör...

kürdistan bayrağı

görüyorum ki aramızda henüz yerini bilmeyen arkadaşlarımız var. kürdistan ırak'ın kuzeyinde yer alan kürt bölgesidir. savaştan sonra özerkliğini ilan etmiştir. eskiden ırak'a bağlı idiler. şu an kendi parası ve kimliği vardır.
heh ışte bahsi geçen bayrak da oranın bayrağıdır. bizim resmen tanıdığımız , siyasi ve ticari ilişkiler içinde olduğumuz bir özerk bölge. hatta elçiliğimiz bile var orada.
devamını gör...

siyah naylon poşette cam şişe içecekler taşıyan dindar gerilimi

*

içki satışı yapan büfelerin siyah naylon poşet tutkusu beraberinde gelişen mütedeyyin otokontrolü.
müslüman hem vakur hem de dikkatli olmalıdır. yıllar yılı hassasiyetle bina ettiğin profili elinde taşıdığın siyah poşetteki birkaç soda şişesinin birbirine çarparak çıkardığı ses kolayca tarumar edebilir.

uyanık bir müslüman kendisini bir naylon poşette birbirine çarpan cam şişelerin sesi yüzünden alkolik eyleyecek semtindeki kem gözlülere fırsat vermeyendir.
bundan dolayı her daim yanında siyah harici renkte bir naylon poşet taşıyarak önlemini alabilir.

milletin ne düşündüğü umurumda değil diyorsan madem siyah poşete koydum nalına da mıhına da vur bakkal diyerek durumu daha da abartabilirsin.

- o ne abi ?
+ hangisi ?
- siyah poşete mi koyacaksın şişeleri ?
+ bir mahzuru mu var ?
- yoo elin değmişken bir de gazete kağıdına sar abi hepsini öyle koy poşete
+ hee anladım. rahat ol kardeşim sen yaa. senin gibi hassas müşterilerimiz için hazırladığımız "taşıdığı siyah poşetteki şişelerde soda bulunmaktadır" yazılı döviz vereyim. diğer elinde bunu tutarak poşeti taşırken kimse hakkında yanlış düşünmez.
- kurban olurum senin gibi bakkala ben..
devamını gör...

caner taslaman ebu bekir sifil tartışması

nasıl yunus özyavuz(sagopa kajmer) ile bilgin özçalkan(ceza) bir daha bir araya gelemezse bunlarda bir araya gelemez diyordum lakin yanılmışım.
sabah yürek yiyip akşam ringe çıkacak olan bu iki yiğide başarılar diliyorum.
mısırımı patlatıp niğde gazozumu açarak atılan dissleri büyük bir heyecanla izleyeceğim. ağız,burun,göz patlatılmayan tadında,tuzunda bir atışma olsun.

not : adnan oktar bunu beğendi.

devamını gör...

sözlük yazarlarının karalama defteri

annem facebookta o'na dair dualarım diye bir sayfa beğenmiş. sayfanın paylaşımları hep şu tarz
??hayırlı cumalar??
?kişi başı 200 la ilahe illallahül melikül hakkul mübin okuyoruz
?öncelikle Allah'ın rızasını kazanmak niyeti ile okuyalım .. sonrasında da niyette vebalde sizlerin.
?tek seferliktir. özel halde iken de okunur.
?okuyacak olanların varım yazması yeterli .. asla okudum yazmayın !!!
?fazla okumak isteyenler 200 ün katlarını yazsın (400...600...800. vs)
? bügün okuyoruz cuma gününe özeldir okuyacagınız rakamı akşam ezanı vaktine kadar tamamlayın inşallah.

işte bol gül yerleştirilmiş bir metin, sayıyla dua dağıtılıyor. annem her seferinde gaza gelip bu sayfadan fazla fazla dua alıyor, iki elinde iki zikirmatik pazara giderken, yemek yaparken hep ağzı kımıl kımıl. duanın yetişmesi gereken son güne geliyoruz, annem başlıyor yine çok almışım yetişmezse vebali bende kalacak hem sevaba girersin sen de diyerek tüm ev ahalisinin eline bir zikirmatik takmaya. bitene kadar darlıyor hepimizi. ailecek akşama kadar elimizde zikirmatik duayı bitirmeye çalışıyoruz, yetişmeyecek gibi olduğu durumlarda annem destek kuvvet ekipleri olan gün arkadaşlarını arıyor.
demin yine geldi, yetişmiyooo al şunu çabuk çekmeye başla falan filan. anne dedim yeter yav çok alınca cennete ilk sen mi gircen okuyabileceğin kadar al, bizi darlama. verdiği cevap şu eşşoleşşek final zamanı anneaaağ sınıfı nasi geçicem dua et bana dediğinde bu sayfaya yazmıştım hepimiz dua ettik de öyle geçtin sınıfı. ***
şuraya da sayfanın linkini bırakıyorum, hackleyebilecek arkadaşlar varsa çok makbule geçer.
https://www.facebook.com/on...
devamını gör...

insanları dinden soğutan sözde alimler

insanlar dinini Allah'ın kitabından değil de alimlerin hacıların hocaların sözlerinden öğrenmeye kalkarlarsa gerçekleşmesi muhtemel eylem.

kuran'ı içselleştirmiş ve böylece kuran temelli bir akıl süzgecine sahip kişilerse, dinden değil o alim denilen kişilerden soğuyacaklardır.

bu tiplere bakarak dinden çıkan dinden soğudum diyen zaten o dinle hiç tanışmamıştır ne yazık ki.
devamını gör...

topkapı sarayı nasıl kurtulur

son halife abdülmecid efendi’nin bir ressam olduğunu ve nü tabloları bulunduğunu, kendisinin padişah değil de sadece halife tayin edilmiş olduğunu bilmeyen lakin osmanlı torunu olduğunu iddia eden cahil cühelaya acilen tarih dersi verilerek kurtulur. tiz yapılmalı. ne alaka lan mı? olm osmanlı tarihini, mimarisini ve mimarisinin geçirdiği evreleri bilmeyen, sadece kulaktan dolma bilgilerle hareket eden adamların vekil seçildiği bi ülkedeyiz lan. gazla çalışıyoz biz.
devamını gör...