bosch

yıllar önceki reklamının para kaybetme kısmı için kaybedecek saçma sapan örnekler verilerek kendisinden tiksinmemizi dolaylı yolla sağlamış beyaz eşya üreticisi
devamını gör...
en azından beko ve arçelikten daha kalitelidir umuduyla daha fazla para verip çamaşır makinesini tercih edeceğimiz marka. umarız bosch amcanın özlü sözünde dediği gibi çıkar.
devamını gör...
otomotiv sektöründe büyük bir ağırlığı vardır. bir çok otomotiv yedek parçasını üretmektedir. fren merkezleri, elektronik aksam, dizel püskürtme sistemleri gibi. alman araçlarının çoğunda bosch marka bir elemana rastlamak mümkündür.
devamını gör...
yetkili servislerinin yoğun olması sebebiyle 20-25 gün sonrasına cevap vereceklerini söyleyerek, beni hayal kırıklığına uğratmış şirket. " ee peki biz 20-25 gün -misal- buzdolapsız, klimasız, çamaşır makinasız ne yapacağız?" diye sorduğunuzda çağrı merkezi "haklısınız" diyor sadece. oysa ben türkiye de tüketici haklarının gelişmesinde bosch un çok önemli bir yeri olduğunu düşünüyordum. onlarda türkiye ye ayak uydurmuş olmalılar. servislerin yogunsa çoğalt kardeşim.
son olarak; ey robert * kalk, kalk ta gör şirketinin halini.

sonradan aklına gelme editi; en cok zoruma giden şey de bunu bana söyleyen servis çalışanına: "peki bu durumu genel merkez biliyor mu ?"diye sorduğumda, "isterseniz telefonunu vereyim siz söyleyin" diye rüzgar yapması oldu.
devamını gör...
çamaşır makinesi bir şeye benzemeyen marka. makineyi yenileyeceğimiz zaman sağa sola sorduk soruşturduk. herkes öve öve bitiremiyordu makinelerini, biz de araştırdık ettik bu markada karar kıldık ama kazıklandık. bilmiyorum yani belki her sene nazarlık kötü bir model çıkarıyorlardır ona da biz denk gelmişizdir kim bilir (?) bir çamaşırı 2 saat aynı kirli suda evirip çevirip 1-2 durulamayla yıkamış farzedebiliyor bu beynine turp sıktığım alet. nasıl bir programlama mantığı anlayabilmiş değilim. ön yıkama yaptırayım desen yıkama süresi nerdeyse 3 saati buluyor! sayesinde çamaşır yıkamak izafiyet teorisine döndü.
"hmm ön yıkama yaptırayım bu sefer. hızlı program yaptık mı süre biraz daha kısalır ek durulama da yaptımmıydı..." ?!?! programcı oldum! kafamdan program üretiyorum. yine de istediğim sonucu alamıyorum.
devamını gör...
aynı seri bir malzemenin türkiye üretimi ile avrupa üretimi arasında en az 500 tl fark olan marka.

avrupa üretimi malzemenin kalitesi oldukça iyidir.

mesela tr üretimi bulaşık makinelerinin içi, plastik bir malzeme iken; avrupa üretimi olanın iç kısmı paslanmaz çeliktir. tr üretimi plastik malzemeden dolayı koku yapar.

ürün kodu eu ile başlayan ürünleri alınması ve sıkılıncaya (bozuluncaya demedim dikkat edin) kadar kullanılması tavsiye edilen markadır.

bir diğeri için: (bkz: sharp)
devamını gör...
türkiye'de çerkezköy'de bsh profilo isimli fabrikada üretim yaparlar. siemens, bosh ve profilo tamamen aynı bantlarda aynı fabrikada üretilir. dışı farklı, içi aynıdır. türkiye'de bulabileceğiniz en tertipli ve temiz fabrikalardan birisidir.
devamını gör...
çamaşır makinam iki de bir duruyordu aradım servisi geldi "abi elektiriktendir" dedi 30 tl mi aldı ve gitti..işte o zaman anladım ki hayat bosch..

ulan nasıl bir marksınız Allaha havale ediyorum...kendi mallarının arızasını tespit etmek için bile para istiyorlar...

(bkz: evlat acısı)
devamını gör...
almansa iyidir abicim. bu adamların kötü bişey yaptığını görmedim daha.. ürünlerini kullanıyorum ve memnunum.. ama birisi bana buzdolabından sürekli gelen "çatt" şeklindeki buz kırılma sesinin sebebini açıklarsa huzur içinde öleceğim..
devamını gör...
buzdolabı, çamaşır makinası gibi ürünleri ne kadar güzel dizaynlara sahipse küçük ev aletleri o kadar kötüdür. 2000 yılı modellerinde takılı kalmışlar bence. küçük aletlere bir el atın gari. yoksa philips, arzum ve arçelik'e bu alanda daha çok müşteri kaptırırsınız.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar