davut heykeli

michelangelo tarafından üç yılda tamamlanmış rönesansın baş yapıtlarındandır, rivayet odur ki, heykel bitince michelangelo elindeki çekici heykele fırlatıp ''konuş be adam'' diye diye ünlemiştir, o derece gerçekçidir...

başka bir çağırşım için değerli bir dostumuz umarım bir gün buralarada uğrar.
devamını gör...
falcon of makalu ulan bu nasıl müstearsa neyse bu arkadaş vakti zamanında burada yazan bir çokları gibi yazdığımız yerden bizide çağırdıydı, davete icabet gerek dedik geldik...

geç geldik, çok sık uğramadık, bizi çağıranları belki üzdük ama geldik uğrarız arada bir nasip olursa...

böyledir işte davut heykeli o heykelliğin verdiği tembellik ataletsizlik sinmiştir üzerine davutluk bir tarafı az biraz rebab çalmasıyla var dahi denilemez biliriz zira davut kimdir ve biz kim olalım ki o'nun yanında...

öte taraftan aklınca dürüstür bu hergele doğru bildiğinden pek şaşmaz, pek değil şaşmaz hıyarağası bazen doğru bildiği doğru çıkmayınca modern dönem tabiriyle kapak olur kendisine zira yunus dahi erik dalına çıkınca üzüm yiyorsa bu hergele ne naneler yemiştir varın siz hesap edin...

ukaladır çok okumuş ya kerata kitapları hem sever hemde kendisine kattığı bu ukalalıktan dolayı nefret eder canım hamurunda da varmış ukalalık o ayrı ...

dost listesi falan demiş bazı arkadaşlar hicap duygusu yüklemişler esmer yanakları ala dönmüş az biraz oysa şu fani hayatta otuz yaşını devirmesine rağmen hepi topu iki dostu vardır, birisiylede 2007 yılının soğuk bir şubat akşamı kadıköy rıhtımında andrea boçelli, melodramma söylerken ayrılmış o gün bugün de ''bir gün dostu görmese gözlerim nemdir benim'' kelamınca ıslak gözlerle arşınlar bu şehrin sokaklarını...

haaa birde çok imla hatası yapar, o içine tükürdüğü de leri da ları ayırmaz, virgül nedir bilmez falan çokta kızar kendisini buhusta ikaz edene içinden ''ulan sanki normal hayatta böyle yaşıyor, böyle yazıyor, böyle konuşuyor dürzü'' falan der şimdiden tüm dürzü adaylarını uyarır ki haklarını helal edeler ve hoş geldin diyene demeyene hoş bulduk hoş sada veririz inşaallah der...

sonradan: söylemeden geçmeyelim fanatik değil bildiğin holigandır futbol hususunda beşiktaş'a canım, ciğerim, sevdam, aşım diye hitap eder holigan kelimesinin içini dolduracak çok eylem yapmıştır öyle lafın gelişi değildir holiganlığı polis kayıtlarından, sınırdışı edilmelere, ülke girişi yasaklarından, kafasında ki dikişlere kadar sever futbolu hele siyah beyazsa futbolun konusu...
devamını gör...
halı saha maçı için yazdıklarımız bazı arkadaşlarda haklı olarak gülümseten şeyleri çağrıştırmış...

lakin sıkıntı şu bende bir çoğunuz gibi buraya ihl sözlükten gelenlerdenim oradan bilen bilir şahsi olarak internet ortamında konuştuğum hiç kimse ile dışarıda yüz yüze görüşmem zirve adı verilen kaynaşma mı diyeyim, tanışma mı diyeyim bir çok olguya bireysel davetler almama rağmen gitmedim...

fikri kanaatim bu dünyanın adı üzerinde sanal olduğu ve burada bulunmanın bir gerçeklikle örtüşmesinin gerek olmadığıdır, buralarda kalem oynatan insanların yani bizlerin esas amacının ''hey insanlar bakın bende varım, ben buradayım, işte beni farkedin'' çabasının bir ürünü olduğuna inanıyorum yani ego dediğimiz olgunun gizliden de olsa kendini belli ettiği yer...

işte inanmadığım bir dünyanın insanlarıyla (insanlara inanmıyor deyilim en baştan o dünyaya inanmıyorum) hiç bir araya gelmedim umarım gelmemde...

futbol meselesine gelince beş yaşından beri o meşin yuvarlağın sevdasıyla peşinden koşan adam olarak ve yaşı şuan otuz olan bir adam olarak el insaf çeyrek asırda bir şeyleri öğrenmişizidir diyorum sadece...

ama arkadaşlar gene de haklıdır o tebessüm ettiren şüphelerinde...
devamını gör...
sözlükte gördüğüm en müstesna yazarlardan biri. perspektifi sağlam, ayağı muhkem noktada. daha ne olsun. Allah razı olsun. *
devamını gör...
günümüz modern futbolunda en değerli oyuncunun forvetler (santrafor ve santraf buna dahil) olduğu gerçeğini kabullenmekle en değerli ikinci oyuncu güruhunun defansif orta sahalar olduğunu bilmektedir alex yerine gattuso yu tercih etmektedir zaten...
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar