devlet bahçeli

#siyaset  #özgürler 

1523.
ocak dışısın diyecek bir yığın ülkücü var bu adama ancak adamın içinde led ampül var ve insanlar söylemek istediklerini yüzüne bakarak söylemiyorlar, led ışığun güçlü olmasından ötürü.
devamını gör...
1524.
2019 seçimlerinde, ülkenin ve milletin içinden geçtiği zorlu süreçte oy/o/bu/şu hesabı yapmadan millet idaresine verdiği destekten ötürü partisine oy vermeyi düşündüğüm siyaset adamı.

bu ülkenin sigortası olarak yaptığın kaliteli muhalif duruşunla seni uzun yıllar siyaset sahnesinde görmek istiyoruz ; Allah ömürler versin ''reis''.
devamını gör...
1526.
oha seçim açıklamasından sonra bir tane bile entry girilmemiş kendisine neyse.

ulan hani devletin başına devlet geçecekti noldu o iş lol. yüz karası herif.
devamını gör...
1527.
bizzat kendisin de destekledigi % 15 seçim barajı ortalıkta dillendiriliyor. 2019 secimi ne oyunlara gebe lan. aceba, kendisi akp ile ittifaka gideceği için mi bu yuzdeyi destekliyor.
devamını gör...
1530.
ccc devlet reyiz bir döndü tam döndü be ya. bu dönüş bence çok akıllıca bir hareketti ama kurtçaların bazıları buna oldukça tepkili tabi, halbusem siyaset budur, biz sittin sene devletin başına tek başımıza iktidar olamayız bu saatten sonra bari iktidara yanaşalım ilerde bir koalisyon cakarız düşüncesi içinde. olmasi gereken her zaman buydu fakat kendi kendilerine bir sol damarı tutturdular.
devamını gör...
1532.
ozan arif'in şerefsiz şiiri yüzünden canı sıkılan siyasetçi. bahsolunan şiir nedeniyle mahkemeye baş vuran bahçeli'nin istediği ceza gelmedi sanırsam. söz konusu kişinin 6 bin gayme tazminat ödemesine karar verilmiş. arif'in ben şiirde isim belirtmedim savunması da ilginç. şiir de harbi ağır.

“sus!.. kraldan fazla kralcı olma,
utan ulan biraz utan şerefsiz!..
sakın ha beyliği ağzına alma,
konuştukça boka batan şerefsiz!..

beylik kim, sen kimsin tövbe et tövbe!..
bey kısmı ellere kalır mı gebe?
senden aşirete bey mi olur be?
aşireti ele satan şerefsiz!..

aşiretin temel taşını söküp,
hayalini söküp, düşünü söküp,
kurtları aldatıp dişini söküp,
götürüp davara katan şerefsiz!..

kendi eski kapımızı batırdın,
yeni diye el kapsına götürdün!
kendin gibi sevdamızı bitirdin,
kendi gönüllerde biten şerefsiz!..

vâkıf olamadın bizdeki aşka!
eller ile girdin devamlı meşke!
bu gün böyle dersin yarın bir başka
sözünü yalayıp yutan şerefsiz!..

yalan mıyım dansöz gibi kıvırdın,
yönümüzü başka yöne çevirdin,
şoför yaptık arabayı devirdin,
bizi uçuruma atan şerefsiz!..

bülbül idik gülümüzden ettin sen!
töremizden ilimizden ettin sen!
yahu bizi yolumuzdan ettin sen,
rotan belirsiz be rotan şerefsiz!..

böğürmeden konuş adam ol önce,
çıtın çıkmaz el hakaret edince,
ele çıkmaz ama bize gelince,
çatlak zurna gibi öten şerefsiz!..

ne huzur bıraktın ne bizde dirlik,
bundan sonra seni görmemek körlük,
sadece sen değil seninle birlik,
artık sana alkış tutan şerefsiz!..

çok geç anlaşıldım içim yanıyor,
ama şükür artık herkes tanıyor!
halâ kendisini kağnı sanıyor,
kağnı gölgesinde yatan şerefsiz!..

vatan-matan bu arif‘i kandırma,
kendini hiç vatanperver sandırma,
senin derdin koltuk, lafı döndürme,
senin umrunda mı vatan şerefsiz!”
devamını gör...
1533.
şöyle bi başlığa bakayım dedim de , 2019 açıklamalarından sonra çok bir şey yazılmaması şaşırttı. neyse, kendimce eleştirel-eğlence kapsamlı yazımı yazayım.
ülkede her zaman sigorta görevi gören partinin başkanı iken partiyi artık kaçak sigorta haline getirmiştir kendisi. genel olarak herkes, mhp varsa isteyen istediğini koşturamaz diyorlardı. bu mhp'yi destekleyen desteklemeyen herkes için ortak bi düşünceydi. ama maalesef ki 2018 itibari ile bunamıştır kendisi. neyse Allah affetsin. artık geriye çıkacak bi sinema filmi ve aşağıdaki efsane tiradı kalmıştır:
o bir bunak : ülkü center değil brain health center (2019) sinemalarda.
ayrıca şöyle demiştir;
metalikanın 2019'daki çıkacak olan albümünü destekliyorum. metalika bozdu diyenler , metalika 40 yapar yıldır müzik yapıyor. ayrıca vur devlet aşkına bahçeli vur şarkısını hiç sevmem.
devamını gör...
1535.
28 şubatta başörtüsünü çağdaş olmayan kıyafet olarak tanımlamış siyasetçi. valla hacım iyi dönüyon güzel dönüyon. döndürmesinler seni.
devamını gör...
1538.
herkesin işine geldiği zamanlarda nerede olduklarını sorguladığı, işine gelmediği zamanlarda ise arkasından atıp tuttuğu “gayesi vatan” olan bir topluluğun lideridir. çok konuşmayın uzayın!
devamını gör...
1539.
chplilerin hdp ve iyi parti ile ittifakını unutturmak için üzerine oynadığı siyasetçi. bu rezilliğiniz de size 100 yıl yeter merak etmeyin.
devamını gör...
1540.
baraj altında kalacağından gayet emin olan, battı balık yan gider hesabı mhpyi tamamen akp çatısı altına sokan, koltuk için o ağır bilinen şahsiyetini iki paralık eden, koltuk değneği diye anılan, erdoğan her topalladığında yardımına koşan, tüm gerçek ülkücüleri sahibinden öğrendiği şekilde fetöcü ilan eden, davutoğluyla kaseti olmasından şüphelendiğim siyasetçi. mhp'nin başına gelmiş en büyük beladır. cidden ülkücüyüm diyip hala destekleyen adamların da ya bir çıkarı olduğuna yada beyni olmadığına kalıbımı basarım.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar