bugün sözlüğe bi gireyim de az tanım atayım dedim her entry'm birer artı aldı. şevkim kırıldı. bilerek yapılıyor bu. buna şüphe yok. bence iyi troll.
devamını gör...
demin uzun süredir yazmayan bir arkadaşımla yazışıyordum. bana iltifat etti aslında asılmaya çalıştı desek daha doğru olur. neyse çok pis bozdum, bence fazlasıyla pişman olmuştur yazdığına.
devamını gör...
aradan o kadar yıl geçmiş, her haber alışında mı heyecanlanır insan.
devamını gör...
en yakın iki arkadaşım birkaç gün arayla bana diğeriyle artık görüşmek istemediğini söyledi. yani ikisi de gelip bana "ben onunla artık yakın olmak istemiyorum" dedi. ikisi de iyi insanlar gerçekten. işin tuhaf yanı ise bu ikili iyi arkadaş iken benim aralarına sonradan katılmam. 4 yıldır arkadaşız, 4 yıldır hep aralarında tartışmalar oluyordu ama sonunda hep barışıyorlardı. şimdi ise birbirlerine haber vermeden arkadaşlıklarını bitirdiler. ben de etkili hiçbir şey diyemedim. çok üzgünüm.

(bkz: en yakın arkadaşla küsmek)
devamını gör...
itiraftan çok anı defterim gibi oldu burası..

şimdi böle bıcır bıcır konuşurum genelde gülümseyen bir suratım vardır ama ben aşırıda bi çekingen insanımdır..şimdi herşeyde oldugu gibi bundada tezatlıgım vardır sıcak insanımdır iletişime kolay geçerim ama işte bu karşımdakine baglıdır ama böle konuşam birinin suratına bakabilmem için belli bi sürenin geçmesi lazım o tiplerdenim..

cücükken ingilizcem iyiydi benim zaten anaokuldan başladım ögrenmeye ama lise zamanı pek ilgilenmedim okulumdaki hocada da hayat yoktu bu yüzden kendisini gömdük unuttuk gitti..çekingenligi boşa açıklamadım utangaçlıkta oldugu için bildigimi diyemem moduda hakim..

amaaan dedim ben dil egitimine gidicem..ailem tabi başladı sen yalnız yapamazsın alışamazsın döner gelirsin sen alışkın degilsin şu bu..inat ettim yok dedim gitcem alışırım bişi olmaz..yaparım hallederim..neyse herşey hazır gidiyorum..

uçaga bindim böle bi geldiler bana kızım napıyosun sen..sen yapamazsın ki..amaan dedim ne olabilir ki yaparsın yaparsın kendime çalışıyorum orda..zaten gidicem agzımı açmama gerek yok biri elinde döviz pankart adım yazılmış beklicek alcak beni agzımı açıcagım durum bile yok..gülümse benim misali git onunla..bu arada taze ameliyat olmuşum öle çok agır kaldıramam 45kg mı ne devasa bavulcuklarım var..onları nasıl çekip alıcam sıkıntısı bile bastı beni ama herşeye amaaan diyorum..

neyse uçak indi pasaport şu bu kısımlarını geçiorum..bavulcuklarımı alıcam gördüm birini çekiorum ama çekemiorum tabi..o beni kendisiyle götürmeye niyetli..en sonunda bi abi yardım etti bana..yarım yamalak anlıyorum çok agır vs bişiler dedigini..neyse şimdi beni bekleyeni bulalım..aa ama hiç bi yerde adım yazmıyo kimse beni beklemiyo nası yani?

çekik gözlerim japon animesi misali kocaman bakmaya başladı sulu sulu..sonra bi kız geldi yanıma türkmüsün diye sordu Allahıııım kıza nerdeyse sarılcam daha erkenden başladım memleketcilige..* kız avukatmış anlattım işte..sonra birileriyle konuştu bi kısa boylu garip adam geldi adımı sölüyo ama ahmetse mehmet der gibi sölüyo..benim ya bu benim ben dedim..abla avukat ya herşeye şüphe..yok diyo yazılı göstersin..adamla kavga ediyo resmen..en son dayanamadım abla benim bu ben gidim ben nolur..numarasını verdi bişi olursa ara beni diye gittim o garip adamın peşinden..bi yer gösterdi oturdum öle çocuk gibi bacaklarımı sallıyorum kimsecikler yok etrafta..gözlerim hala sulu..sonra geldi kaş göz anlaşıyoruz resmen..servis gibi bişeyin yanına gittik bavulcuklarıma o da laf söledi tabikide onları attı bagaja bana bin bakışı salladı ama bende kafa kalmamış bence..bizdeki gibi kapı kısmına gittim bişi yok ama kapısı nerde bu arabanın diye birikmiş zırlama merasimim başladı..safmısın kızım öteki tarafta tersten işte herşey..ama aglamaya bahane arıydum ben..kapıyı bi açtım içerde hepsi annesinden basketçi dogmuş zenci abiler..allahım dedim ben nereye düştüm!! beni okula bırakması lazım ordan beni evime götürcekler..adam beni okul diye bi yere bıraktı yarım yamalak ingilizcemle burası degil adı başka diyorum bıdı bıdı jet gibi bişiler diyip beni bırakıp gitti..taşıyamadıgım bavullarım ve ben bilmedigşm biyerde yolun ortasında kaldım..ee farz oldu yine muslukları açmak..telefonumda kapanmış açılmıyo çözemedim noldu..kaldırıma oturdum bildigin zırlama merasimi yapıorum sonra plan yapcam ama bi akıtayım şu gözyaşlarını..sonra kafayı bi kaldırdım yaşlı bi amca..anlamıyorum ne diyo..konuşamıyorum fenalık geçirdim geçircem..sonra okulun adresi vs bişiler olan kagıt vardı onu verdim..adam hemen aradı..sonra benimle oturdu bekledi..lüx bi araç geldi durdu önümüzde çocuk gibi zıpladım resmen onları görünce aldılar beni evime götürdüler..ben tabi kaybolmanın verdigi tedirginligi taddım çıkarmıyım daha dışarı!! kalıcagım ev büyüüük bi evdi ve 3 kişi yaşıcaktık..alman,rus ve ben..rus kıza emanet ettiler beni..bak o kız olmasa ben alışamazdım heralde oraya..kız gelcem diye bana yemek hazırlamış müslümanım diye herşey bana uygun..ama anladı tabi kaybolma tedirginligimi o yüzden beni yolladı markete..git dedi ögren al sana harita..kendine bişiler al çekinme..haritaya işaretlemiş herşeyi ev market okul vs...çıktım yola marketi buldum..ama ilk çok zorlandım herşeyi türk parasına çevirme kafası var bizde doguştan ee o zaman çok pahalı oluyo kıyasta..sonra amaaan dedim tabi böle gidersem bişi alamıcam kendimce aldım bişiler..başarıyla görevini tamamlamış edasında bi mutluyum zıplaya hoplaya eve gidiyorum..eve gidiyorum mu dedim..aslında gidemiyorum kaybolma rekoru kırcam yine kayboldum..haritaya bakıyorum dogru cadde ama bakıyorum evim yok heryer aynı tipten sarı taş villalar..ama bizimki nerde üzgün suratlar..15dklık yol oldu tabi 2 saat ben evimi arıyorum bulamıyorum gözler yine kocaman oldu..ben daha bu korkuyla dışarı çıkmam eve gitmek istiorum evim nerde..kız tabi 15dklık yol oldugu için düşünemedi ama havada başladı kararmaya..konuşamıyorum ki birine sorayım..o gün Allah paso bana çalıştı eminim..yine yaşlı bi amca geldi haritamı aldı yolu el kol gösterdi bana resmen koşarak gittim..evimi bulduuum yaşasın dedim kapısın açtım bahçeye girdim yahu bu çiçekler yoktu sanki bizde başkaydı..kapıya geldim tam..kapı açıldı bi çocuk..o bana bakıyo ben ona..heralde rusun arkadaşı çocugun yanından girdim içeri..çocuk şokta ama bana bakıyo..içeri girmemle çıkmam bir oldu tabi..burası benim evim degil, bildigin elalemin evine girdim çocuk ondan şoka girmiş..anlatamıyorumda derdimi..bende türkçe konuşmaya başladım..haritamı aldı beni evime götürdü..bu arada mutfakta annesini falanda gördüm tatlı kadındı..* ..neyse evi bulduk yani buldu..kapıya çıkmış rus ve alman meraktan ölmüşler kız resmen sarıldı bana görünce..ruslara önyargımı o kız yıktı geçti diyebilirim..

bitti sanmayın çilemi..kız bana dediki umarım kalın kıyafetler getirmişsindir? yoo iyide burası sıcak memleket araştırdım sordum normal şeyler getirdim ben..ama çok soguk oluyo burası dedi..amaan ne kadar olabilirki..bunu diyen rus ruuus salak kafam bu detayı atladı..gece hiç soguktan agladınızmı? gerçi ben o gün herşeye agladım..ısınamıyorum yok böle bi soguk bavulda ne varsa kat kat giyindim resmen yok yine üşüyorum..burnum buz tuttu yere düşcek sanki..en sonunda üstümü resmen eskimo misali kapattım nefes almak için minik bi delik bıraktım ordan nefes alıyorum..içimden tabi nerden geldim burayaaaaaa zırlaması.. işte benim ilk günüm..

ps:yine gereksiz uzun yazdım okumayın siz bunu..
devamını gör...
önüne gelen yurtdışına çıkıyor biz daha siteden çıkamıyoruz...ne olacak bu iş böyle.
devamını gör...
sözlük bilirsin, aramızda gizli-saklı yok, seni sevmiyorum; hele bu başlığı hiç sevmiyorum amma bunu bir yere yazmam lazımdı ve yazıyorum:

kitap okuyasım gelmiyor. sevmiyorum artık kitap okumayı. hangi kitabı elime alsam en fazla 5 dakika tahammül edebiliyoruz birbirimize. sonra bırakıyorum ve lüzumsuz işlerle uğraşıyorum. oysa böyle değildim eskiden. çok okurdum; başım ağrıyıncaya, gözlerim yoruluncaya dek... hatta bak sana ne anlatacam; bi ara şehir kütüphanesindeki raflardan birini seçmiş ve o raftaki tüm kitapları tür, yazar vs. ayırt etmeksizin okumuştum. raf m harfi ile başlayan kitaplardan oluşuyordu. gah roman, gah ansiklopedi; ya da yazarlar, yerli yabancı... ama hepsini okudum.

böyle bir okuma deneyimin yoktur muhtemelen. tavsiye ederim. ya da boşver... okuma... hem gerçek hayatta bunlar ne işine yarayacak? hiç... haa bu arada, bu anlattıklarım aramızda kalsın sözlük. sağda solda bir şey duyarsam gömçürürüm haberin olsun...

devamını gör...
sinifta elemanin birini, ongoing -tamamlanmamis- mangalari okumuyorum deyip terslemistim iki sene once. cok basimin etini yiyordu. bir insan her arada anime veya manga muhabbeti yapmak icin gelir mi ya.. neyse bahsettigi mangayi okudum, okumaya devam ediyorum. cok da hevesli okuyorum ustelik.

gecenlerde bulustuk, sinav oncesi sozluye hazirlik muhabbeti filan.. onceki senelerde bu cocugu niye bu kadar ezdik diye cok dusundum kendi kendime. sanirsam zamanla kivama geldi sayemizde sozluk ya. pisman degilim, yine olsa yine yaparim.
devamını gör...
evet itiraf ediyorum; "uçağa binmekten korkuyorum".. hem de defalarca bindikten sonra başlayan bir korku bu..
bir türbülansa girmekle başladı her şey..
yanımdaki adamın;müşkülat fi?* (sorun mu var?) demesine karşılık "lâ lâ, mafiş müşkülat (hayır hayır, sorun yok)" desem de adam benimle uğraşmaya, el işaretleriyle uçağın düşeceğini anlatmaya çalışıyordu.. iki lafından biri "vallahi müşkülat fi" idi..
sinirlerimin gerildiğini, bozulduğunu gören bir başka yolcu: "korkuyor musunuz?"dedi evet dedim.."sizin korktuğunuzu anladı ve bence mahsus yapıyor" dedi..

yolculuk boyunca benimle ilgilendi*ne zaman dağ veya deniz üzerinden geçecek olsak ; "şimdi sarsılabilir, korkmayın" gibisinden detaylı açıklamalar yapınca mesleğini sormak ihtiyacı hissettim.. savaş pilotuymuş* *

yolculuk bitmeye, kemerler tekrar takılmaya başlamıştı ki savaş pilotumuz endişeli bir halde; "şu an pilot en tehlikelisini yapıyor.. kule izin vermedi yeniden yükseliyor.. uçak kazalarının en büyük sebebi budur" demesin mi.. neyse anlaşıldığı üzere o uçak o piste indi.. lâkin bende de uçağa binme korkusu hâsıl ve bâki oldu..
devamını gör...
konjonktürel işsizlik dönemim yarın bitebilir sözlük hadi bakalım:)
devamını gör...
bugün cumhurbaşkanı geçerken sigara içilen meşhur kafeye gittim.garson belediyeyle anlaşmaları olduğu için kesilen 6 bin tl lik cezanın ödendiğinden emin olmadığını söyledi.adam açıkca belediyeyle anlaşmamız var ama erdoğan öyle dediği için olay çıktı dedi.

padişahımız öyle emretmiş...

kurala uyulsa içim yanmaz ama ben* koca istanbul emniyeti'nin çaprazındaki birçok kapalı kafede 'okul kıravatlarnıızı çıkarırsanız saat 7'den sonra sigara içebilirsiniz arkadaşlar' sözünü duydum.lanet olsun ego denen illete.
devamını gör...
ben hiç yaşlı dedelere kıyamam..yaşlı teyzecikleride severim ama dedecikleri ayrı bi sever korurum..

babamın babasını annem bile görememiş erken yaşta hastalık fakirlik vefat etmiş..burda ayrı bir hikaye var ama bunu yarına saklıcam..geriye bana kalan dede namzeti annemin babası tabikide..dedem almanya,avustralya gidip geldigi için sürekli bana degişik şeyler getirirdi..bunlar sadece oyuncak gibi algılanmasın dedemin her hareketi benim ögrenmem üzerine kuruluydu..degişik aletler,kitaplar,boyalar,saatler, gözlükler,çikolatalar, meyveler..sene bilmem ne kaç el kadar bebeyim dole nin ananas suyu hiç unutmam..o zaman tabi zor şeyler bunlar ama dedem bana ananas diye bir meyve var bak tadı bu diye ögretiyo..tabi benim için o ananaç o zamanlar galiba ç ye ayrı ilgim var..yeeey ananaç teçeççür edeyiim dedeeee! sonra ansiklopediler meşhur eskiden..seçerdim bi kitap açardım bi sayfa cücük elimle gösterirdim..dedem okurdu bana anlatırdı..çok karizma bi dedem vardı paltosu şalı şapkası gözlükleri..wayfarer o zamanlar moda tabi dedem almanyadan almış havana modeli..tabi o zamanlar nerden bilcem ama yapıştım ona dede bu coc güzel noluuy bu benim olsun..kıyamadı verdi..gözüm gibi bakarım ve moda oldugu için 3-4 senedir kullanırımda..yolda gören sorardı nerden aldın diye dedemin bu derdim ondan hatıra..

tabi dedem benle çok durmadı aklımın kestigi yıllar olarak sayarsak 3 sene falan benimleydi..kıbrısa gittik beraber kucagında nasıl mutluyum yine ögretmeli işler ama rengi soluk çabukta yoruluyo sanki..dede, dedeee indir beni aşaa ben yürücem ayaklarım acıdı havada..yalana bak keyfim ne yerindeydi oysa ama bi terslik var sezdim..annem dedem ben gitmiştik..dedem 1 hafta sonra döndü..biz baya kıbrısta kaldık ama aklım dedemde yüzü niye soluktu ama çocugum işte portakal bahçeleri arasında koşuşuyorum..babam sivaslı benim hayatımda köy görmemişim annemle karar verdik ordan sivasa gidicez..babamda gelicek oraya anlaştık..

sivas günlerim ayrı bir komedi ama şimdi onuda kenara atalım..babam bir türlü gelmiyo gelmek bilmiyo biz köy hayatı ögreniyoruz annemle..anneme sivaslı aslında ama orda dogup büyümemiş benim gibi fransız..sonra bi gün babam geldi..ama bizi götürmeye gelmiş öle istanbula döndük.. babamın gelmeme sebebi dedemmiş onu hastaneye yatırmış ugraşmış çabalamış ama en sonunda doktorlar umut yok diyip eve yollamış..babamda evde bakımına devam ettirmiş..hemşireler vs..ama işte onları ayarlamış artık anneme söleme vakti diye gelmiş..istanbula geldik evimize gitmeden dedeme gittik..annem anlayamadı tabi durumu..dedeme yakın akrabalarımız var bizim beni oraya bıraktılar..ben şüpheci bebeyim ama her çocuk gibi eglence görünce unuturum gider..

3 gün beni kimse almaya gelmedi..kaldıgım akrabalarımızın çocugu olmadıgı için benimle aile tablosu modunda aşırı ilgi sevgi ama benim annem babam nerde beni niye kimse aramıyo? ben bu sefer üzülmeye başladım hatta onlara verdiler sandım..sonra telefon geldi beni birileri aldı dedemin evine gittik..annemin yüzü aglamaktan bembeyaz, babam bi solgun..yeeey abiiim abimi çok özledim..ama abimde gülümsemiyo..biraz daha ilerledim dedem yatagında ama benim dedem karizmatik adamdır demiştim..süslü püslü adamdır öle yatagında pijamayla göremezsin karşılamaz..hemen anladım dedem hasta ama dedem bence grip..zaten ben başka hastalık bilmem..ama dedeme hortumlar geliyo su şişeleri var..dede niye su veriyolar sana agzınmı acıdı? dedem gülümsedi..yanına zıpladım..yatagıda sıcak etmişsin dede dedim..annem bi aglamaya başladı kaçtı gitti bişi anlamadım...dedem sevdi beni gülümsedi ama pek konuşmadı..ben dururmuyum dedeme maceralarımı ögrendiklerimi anlatıyorum beni bi öptü..sonra dedem babama işaretler yaptı resmen beni yollattı..dedem böle yapmazdı nie beni yolladı diye agladım içerde..bu grip dedemi yemiş dedim babama..grip dedemi yemiş işte..sonra kusma sesleri duydum korktum bu grip gerçekten kötü bişi dimi baba? öle kızım hadi biz gidelim..abim yanımda boynuna sarılıp yapışıp duruyorum her huysuz abi gibi itikliyo beni dur durrr..yine o akrabaya gittik..ama akşam oldu abim ateşlendi ilaç verdiler ateşi düşmedi titremeye başladı..ben başladım aglamaya abimde grip olduu abimide yiyo grip üzgün suratlar...o sırada telefon çaldı abla telefonla konuşuyodu resmen klasik türk filmi gibi tel elinden düştü aglamaya başladı..abimi grip yiyo dedemide yedi..bu abla aglıyo küçük bünyemi nasıl kastıysam bende yapışmışım yere..sonrasını çok aşırı hatırlamıyorum ama kendi evimizdeydik bir sürü kişi gelmişti kuran okunuyodu..başınız saolsunlar vardı..ben bilmem ölümü ölmeyi.. biri geldi deden dedi cennette dua et ona..dizine tekme attım..cenneti hatırladım gidince hiç gelemedigin bi yerdi..kabul etmedim bastım dizine tekmemi ooh işte öle bişi yok dedemi grip yedi yatagında uyuyo o! sonraki gün dedemin evine gittik..yatagı boş ışıgı yanıyo..paltosu orda şapkası orda dedem yok...

anne dedem nerde dedim ses yok..baba dedem nerde ses yok..annane dedem?..abim dedi gitti dedem..dedem beni öpmeden gitmez abi..o gitmez beni öpmeden..öpmüştür dedi..düşündüm öptü beni dedem..agladım..teyze yalan sölememiş dedem gitmiş..dedemi grip yemiş..

ben işte 3 senelik dede sevgisi gördüm..zaten 1 dedem vardı onuda azcık gördüm..o yüzden hiç kıyamam extra ilgi alaka gösteririm yaşlı bi dede görsem..dede sıfatı ayrıdır bende..böle dede torun görsem çok hoşuma gider çok mutlu olurum..hiç kıskanmadım ama ufacıkken bile dua ederdim herkesin dedesine..grip olmasınlar diye..ben o zaman ufagım gripten başka bişey bilmedigim için grip sandım..oysa kansermiş dedem..ve ölümüde çok bilmedigim için dedem vefat etmedide yurtdışına gitti dönmedi gibi gelir hala..yine avustralyaya gitti ama dönmedi..

işte öle..dedeniz varsa arayın sorun 5dklık muhabbet size bişi kaybettirmez..ben gibi dedesiz büyüyen biri için anlamını bilemezsiniz..fırsat varsa benim için öpünde..

ps: yine uzun oldu ama bunu eklemem lazım..dedem puro gibi bişi içerdi..ama çok güzel kokardı..minnak hafızam o zamandan almış bunu içeri..geçen sene libyalı bir arkadaşım bişi içiyo resmen atladım bu ne diye..demirden kutusu vardı gösterdi kokan bu diye..bu benim olabilirmi dedim ama gözlerde yaşlar..adam şoka girdi aglama tamam tabikide diye..dedemdi kokan..
devamını gör...
üniversitede bir kız ile konuşmak istiyordum ama bir türlü ona açıklayamıyordum. bir gün bir bayan arkadaş kadınların çiçeklerden ve sürprizlerden hoşlandığını söyledi. bende bu ikisini bir araya getirerek kızın defterinin arasına çiçek koydum. ne tepki verdiğini görmedim. bu olay bir kaç defa daha tekrarlandıktan sonra bir çiçek daha koydum ve beklemeye başladım o gün o kişi ben diyecektim. kız geldi defterini açtı ve çiçeği görür görmez o güzelim kız müthiş bir trakyalı şivesiyle'' kim ya bu ge..zeka.. ve bir çok küfür etti''
tabi durur muyum hemen usulca yanına yaklaşıp '' ya ne tip insanlar var böylelerini yakalayıp döveceksin'' falan, bir de bir kaç küfür savurdum. işin aksi yani bu hareket ile kızla yakınlaşmış kantine gidip bir kaç çay içmiştik.
devamını gör...
cücük bir köy anısı..

hayatımda ilk defa köye gidiyorum..ama kıbrıs dönüşü ve orda bol boool denize girmeye alışmış bir bünyem var..cücük olmama ragmen annem bana orda şortlarımı eteklerimi giymememi söledi..etrafa uyumlu olmak gerektigini..hııı tmm ama neden anlamadım tabikide..neyse köyümüze gittik Allahın dagı denilen şey gerçekmiş gerçekten dagın tepesinde..ben tabi herkesi akrabam sandıgım için gülümsemeli suratım..ama onlar için istanbuldan gelenim..ben istanbuldan gelmedim tamam mı kıbrıstan geldimmm..5 yaşında falanım bu arada..tabi benim için müthiş ilgi çekici herşeyi görmek yapmak istiyorum..ekmek yapalım bende yapim yeey..patates sökeyim topraktan tabi sökerken geri düşmelerim efsane şapşallık o biçim..ama geceleri korkudan aglıyorum çünkü bişi möö diyo başka seslerde var..5 yaşında inegi bilmiomuyum nasıl bilmiorum ayrı bir muamma ama acaip korkuyorum ben onlardan..kapısı açık ahır görsem fıtı fıtı deli gibi kaçıyodum..

sonra annem dediki oyuncaklarından al hazırlan yaylaya gidicez orda kalcaz..yayla ne ki? deniz varmı anne yüsülürmü? deniz yok dere var..su mu su mu? su..
ayımı aldım sonra çantanın kenarından sallasan fuşya parlak bikinimi gördüm..su varki orda yüserimki diyip onuda çektim aldım..pıtı pıtı koştum arabaya atladım..yaylaya gittik tabi ilk hayal kırıklıgım inekler..çok inek var..tahtadan evler var ahıra benziyolar ama içleri ev gibi..bütün gün agladım..gidelim mö çok gidelim mö geldi eve..mö geliyo anneee..

sabah tabi herkes pes etmiş modda..inekler ortada yok bende çıkabildim dışarı..ilerde bi taştan bişi var koştum baktım aaa havuz! ama bu havuz nie böle ufak..çocuk havuzu buuu evet çocuuuk havuzu hatta bebek havuzu yeeey..eve koştum bikinimi giydim havuzaa dogru depar..bu arada annem olayı anlıyo ve dışarı çıkıyo ama ben çoktan havuzun içinde oturuyorum..ama bu havuz bi garip içi yeşil dar ama bana yeter ama ne garip havus..bunları düşünürken kafamı bi kaldırdım inek! bana bakıyo sonra havuzumdan su içti..ben tabi korkudan kıpırdayamadıgım için aglamaya başladım sessiz sessiz anne, annee möö anne havusumu içio anne möö..ama zaten annem çoktan bana dogru depar modunda..beni çekti aldı ordan.. bu havuz aslında yalak diye ineklerin vs su içtigi bi yermiş..havuz falan degil yani..

annemden azarıda yedim köyde bikini yasak demedim mi şort yok demedim miii..yalagıda anlattı..ama seneler geçti hala hatırlayıp gülen var bana..ben ne bilim yalagı vs havuzdu işte o cücük havuz..
devamını gör...
ıtiraf ediyorum her gece yatmadan cherry blossomın yazdığı itirafı okuyup yatıyorum. şimdi yazar kısa öykü gibi bende okurum diyerekten. ama duygusal yazma üzülüyorum. *
devamını gör...
sözlükte forumsal tanımlar bir hayli artmış ama hepsi de çok güzel olduğundan silmeye kıyamıyorum. üstüne üstlük artı veriyorum. mesajla uyarıp uyarmama konusunda tereddüte düşüyor ve "bazen" istemeye istemeye mesaj atıyorum ama içimden "değiştirme ya, aslında bu hali daha güzel" diyorum.

(bkz: yazarın modluğu elinden alınmadan önceki son sözleri)
devamını gör...
4 yıllık en yakın arkadaşımdan resmen "ayrıldım".
beni instagramda unfollow etmiş. fotoğraflarımızı silmiş. hatta nasıl başardığını anlamadım ama benim takip ettiklerimden de çıkmış gitmiş.
gerçekten suçlu ben değilim ama sözlük! zaten kendisi de bana "ben bir hafta önce zaten artık arkadaş olmak istemediğini söyleyeceğini anlamıştım" dedi.
üzgün gibiyim ama bir rahatlama hissi yok da diyemem. en azından helalleştik. hayırlısı...
devamını gör...
toplamda 10 kişi etmiyorlar sanırım hep aynı mahlasları görmekten sıkıldım. hep de aynı kapıya çıkıyor bu tanımlar ha. yalan dolan yok açık açık söylüyorum işte. biraz yol verin da.. veya egolarınızı paspasa silin de öyle tanım girin.
devamını gör...
birtakım şarkıları içinde şirk ifadesi geçtiğinden dinleyip dinlememe arasında kalıyorum. placebo'nun bi şarkısını direkt sildim bu yüzden. ama dinlemesi de iyi geliyor. bu ne yaman dilemma be kardeşim.
devamını gör...
yazıp yazıp sildiğim tanımları hep biri okuyor sanıyorum.. ne bileyim yöneticiler görüyor zannediyorum.. o yüzden böyle önce yazıp sonra göndermeyip sildiğim tanımlar için vicdan yapıyorum.. göndermem gerekiyor o tanımı sözlüğe kazandırmam gerekiyor sanıyorum..

ikinci itiraf da gelsin.. aslında burada başka bir itiraf vardı ama onu silince böyle hissettim bunu yazdım.. (u: )
devamını gör...
ınsanlara hayır diyemiyorum. herkese yetişmeye çalışıyorum. mesela şimdi işe girebilirim haftada iki gün iznim var öğrencimi bırakmayacağım çunkü neden kozmik söz verdi yani para muhim olmasa da benim gitmem lazım. herneyse kıza fizikle matematik verirken bu hafta sonu hadi kimya sınavın var madem kimyamda iyi benim onu da anlatayım dedim bunlar hep ekstralar yalnız mesela saat ucretim var dimi hayır o saatte bitiremiyorum mutlaka anlayıp hazır olana kadar bırakmam. simdi mesela ne gerek var kimyaya salak miyim ben? ac bari dershane kendi kendine her derse gir dimi. asil bu da degil komsumuzun kizi var onunda matematik sinavi varmis yarin, iki gundur calistiriyorum tam giderken dedigim lafa bak her zaman gel ben sana fizikte anlatayim tamam mı dedim abla tamam dedi. evet bunlar soylenir mi soylenmez ben mutlu oluyor muyum hemde cok lakin ben heryere yetmeye calisirken kendime vakit bulamiyorum. mesela sevgilim is gorusmesine gitcek ben daha heyecanliyim alirim karsima insan kaynaklari benmişim gibi mulakat yaparim. bir arkadasimin başı mı sıkıştı kozmik dinler veya yardim eder ama mesela ayni seyi insanlar bana yapinca cok duygulanirim sanki benim onu yapmam normal baskasinin yapmasi bir lutuf. bu arada ne yazdigimi hic bilmiyorum yalniz durduramiyorum da, bir gun kalkip hayat hikayemi bile yazabilirim valla olamaz mı olabilir. neyse bu da böyle bir itirafımdır.
devamını gör...
uzun süredir sözlükte yazmıyorum. yazmak zaten çok yaptığım şey deildi de, artık okumuyorum da. fakat inanır mısın cogit, yani niçin inanmayasın, nadir denemeyecek sıklıkta, belki gavurların several times dedikleri gibi olabilir, girip ego ma bakıyorum. eski girintilerden yürüyen eden var mı die. varsa bakıyorum. artı almışsa hehey iyi yazmışım ama güzel demişim ay ne de komikmişim die seviniyorum. eksiyse nesini eksiledin ulam bunun diyorum ve bir kaç saniye üzülüyorum. sonra çekip gidiyorum.

hayat böyle geçiyor. değşik demi. bence değşik. hatta saçmasapan. biliyor musun cogit, 2014 ün dünyasında hepimiz biraz ruh hastasıyız.

bu da burda dursun istedim. çünküsü şu yüzden, olur a belki bu davranışımı farkeden yönetici mönetici varsa, yaptığım dangalaklığın farkında olduğumu bilsin de, çok da şeyapmasın. dalga geçmesin.

ok.
hoşçakalın.
devamını gör...
sabah 8 den beri derste olmak beni dellendiriyür.
devamını gör...
lanet bi mikro milliyetçiyim, kendimi bundan alamıyorum. memleketimi aşırı derecede seviyorum, diğer memleketler kaka bi bizimki güzel.
devamını gör...
2011 yılından entrylerim oylanınca bi garip oluyorum. bunu da mı ben yazmışım lan diyorum adeta.
devamını gör...
şimdiye kadarki hayatımın en saçma döneminden geçiyorum. umarım ilk ve son olur ayrıca da uzun sürmez.

göz göre göre büyüyorum ve bu beni üzüyor. zaman neşemi alıyor benden sanki. zalımsın hayat.
devamını gör...
demin yolcu şoförü kemerini çıkarıp dövmeye kalktı.dövmeye çalışanın karısıda kocasını tutarlarken merdivene çıkıp şoförün suratına karşı annesine küfretti.sorun şu ki,nasıl tahrik oldum nasıl sinirlendim sana anlatamam sözlük o yolcuyla karısının ayaklarımın altımda çiğnemek istedim.o güdük herifin atarını görcen Allahım bana mukayyet ol.
devamını gör...
sözlük şu gariban kardeşinize lütfen dua edin gerçekten ihtiyacım var,çok deli sinirleniyorum bir gün başıma iş alıcam.
devamını gör...
mütedeyyin görünüp karşı cinsten her insana sırnaşan, sempatik görünmeye çalışan, sarkan tüm insanlardan iyk geldi artık. ne yani görmeyince, sesini duymayınca, profili gizleyince yazdığın hiçbir şeyden mesul olmuyor musun yani. bu tipler, üstüne üstlük tüm mütedeyyinlerin haklarına giriyorlar. ahlak kurallarını sindiremeyenler ne yazık ki takva sahibi olamıyor.
devamını gör...
görevlendirme yapılalı daha 1 ay oldu ama son 2 gündür okula gitmedim. velilere mesaj attım, hastayım 2 gün gelemiycem diye. gerçekten de rahatsızdım ama rapor falan da almadım. daha önce de bir gün gitmemiştim. bağlı olduğum okul yan köyde. pek benden haberleri yok. köyde tek öğretmen benim. kafama göre takılıyorum. çocukları her gün bir saat erken bırakıyorum. okula mütemadiyen yarım saat-1 saat geç kalıyorum. muhtarı arıyorum sonra, yol çatındayım birini gönderin diye. hemen gönderiyor. vay arkadaş köy öğretmenliği ne kebap işmiş yahu!
devamını gör...
insanların ne denli alçalabileceğine bugün bir kez daha şahit oldum. adama benzeyen bir yaratık bugün annesini kullanarak bir yalan yere yemin etti ki, yer gök utandı resmen. yazıktır yazık.
devamını gör...
kaliteli, mizahı güçlü fakat bilinmeyen, tanımları hakettiği artıyı almamış tüm yazarları çok yakında tek tek ifşa edicem! bekleyin!
devamını gör...
kaliteliyim,mizahım güçlü, fakat biliniyorum da,son derece ifşa da edildim niye hala hakettiğim artıları alamıyorum.tell me cop..
devamını gör...
4 sene önce şu maraton şeysine gittiydik. yolumuzu kaybedip bilmem hangi otoyollar arası atlamaca zıplamaca oynarken başıma güneş geçmiş olacak ki yan yola geçelim denince bi koştum zıpladım oto korkuluğuna takılıp yere yapıştım. biri videoya alsa şu an ünlüydüm ahahsh. o yüzden de gitmeye korkuyorum, yine bi mallıklara kalkışırım diye.
devamını gör...
bugün katıldığım bir toplantıdan sonra, (16 kisilik grubun icindeki tek kız bendim) erkeklerin aldatma ihtimallerinin ne kadar yüksek olduguna bir kez daha sahit oldum. evet, kendime cok kiziyorum. ben de herkes gibi dunyadan bihaber kendi yagimda kavrulabilirdim ama gittim lgbt bireyleri arastirdim. hak ettim galiba bunlari.
devamını gör...
bbc sherlock holmes'un son bölümünde............ ay yok itiraf edemiycem............
devamını gör...
bugun ultaslan adi altinda ki galatasaray taraftarindan bir kez daha nefret ettim sozluk.
devamını gör...
döndüğümde bıraktığını yerinde bulmanın sevinci içimde sımsıkı kucaklamak için sabırsızlıkla bekleyen heyecan gözümde tütüyorsun..
devamını gör...
bu hafta çok zor vizelerim var ama ben sözlük yazıyorum üstelik ailem bilgisayar mühendisliği okuduğum için kod yazdığımı sanıyor.gerçi arada bir visual studio ya da bakıyorum
devamını gör...
demin sözlüğe girdiğimde enteresan bi şekilde entrylerimin altında kimlerin oy verdikleri yazıyordu, modlara özel diye bildirilmiş ama ben de gördüm .az çok hepsine baktım, mimledim hepinizi korkun benden sizi bulacam olum eksici cogitonlar. *
devamını gör...
ara sıra ismail yk açıyorum, dinlemek acayip zevk veriyor. hatta cankan falan. ergenlik yıllarımda sözlerini ezberlediğim için şimdi o hızlı şarkıları tekrar etmek bir nevi psikoterapi etkisi yaratıyor. siz de benim gibi bir çocukluk geçirdiyseniz deneyin derim. kesin bilgi, yayalım.
devamını gör...
tüm kadınları cinsel meta olarak görüyorum. baktığım her şeyden nefret ediyorum. bir kültabağı bile cinnet geçirmeme neden olabilir.
devamını gör...
çocuklarıma karşı ilgisizim. saf sevgilerini istismar eder hallerim var. büyük oğlan artık utana sıkıla öpüşüyor benimle. belki de yaşından ötürü. üzülüyorum.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar