sürekli evde otursam temizlik hastası ve çok iyi bir aşçı olurum. o yüzden evde durmamaliyim, yoksa kafayı yerim.
devamını gör...
umursamazlığını soğukkanlılık zanneden gerzeklere zerre tahammülüm yok.
devamını gör...
birkaç seferdir gelip buraya gece saatlerinde yalnızlığımla ilgili tanımlar giriyorum. bunu özellikle yapıyorum çünkü burada kimse beni tanımıyor, yaptığımın ilgi çekme çabası gibi görülmesini istemiyorum ondan da önemlisi ben ilgi çekmeye çalışıyormuşum gibi hissetmemek için burada ve gece saatlerinde yapıyorum. yine de hala biraz öyle yapıyormuşum gibi hissettim ancak sağ üstteki kocaman (tamam küçük ama bana kocaman gözüküyor) "hiç dostunuz yok" yazısı bile beni incitti be hocam. paylaşmak istedim, istiyorum galiba..*
devamını gör...
şuan itiraf etmenin tam sırası diye düşünüyorum..evet bende bir aralar kore dizileri izledim evet bende lee min hoya bakıp bakıp oppa diye ağladım * çok şükür o günler geçti.
devamını gör...
bir zamanlar ismini vermeyeceğim iki yazarla beraber ya içimizden ya da tanıdığımız ve samimi bulduğumuz bir yazarın nick altına bir anda "doğum günü cogitani" "iyi ki doğdun " nice yıllara" falan yazardık.. sonra yazar daha açıklama yapamadan nick altı dolardı ve o günü gayriresmi dogum günü olarak ilan ederdi mecburen.. bizde kenardan kıs kıs gülerdik.. *
devamını gör...
rumuz: derdifenâ - yaş 81 - istanbul

geçen gün yolun karşısında yaşlı bir teyze gördüm. karşıya geçmeye niyetli olduğundan bir adım ileri atıyor sonra gelen arabaları görünce iki adım geri atıyor. semtte yaşayan ve etrafta the walking death dizisindeki zombiler gibi yürüyen insanlara ibret olsun diye bi gahramanlık yapayım dedim. atladım yolun ortasına arabaları durdurayım da hem ben geçeyim hem teyze geçsin dedim. ellerimi kaldırdım. benim tarafımdan bakınca sağ taraftaki araba durdu. teyzenin bulunduğu yer benim solumda kalıyordu. soldan yavaşça bir araba geliyordu. teyzeye geç dedim fakat o yavaş gelen araba aniden gaza bastı. eğer teyze bir önceki sahnede 1 ileri iki geri yürüme hareketini yapmamış olsaydı ezilecekti. üstelik araba bana da hafif sürttü de geçti. çamurluğun tozunu aldım hafiften bi teşekkür bile etmedi hayvan eti yemiş. neyse ki arkadan gelen araba durdu ve teyze rahat rahat karşıya geçti. o teyze de teşekkür etmedi ama muhtemelen akşam dua etti ki ertesi gün de iki arabaya ezilmekten son anda kurtuldum. üstelik bi tanesi çıkmaz sokak girişinde oldu 5 santim daha gelse çatırt diye dizimi kırardı.

istanbul'da iyilik yapmadan önce michael scofield gibi plan yapmanın şart olduğunu anladım. itiraf ediyorum 4 buçuk senede bunu yeni anladım.
devamını gör...
otobüsteyim. koridor tarafında oturuyordum. yanimdaki amca diger tarafta oturan teyze ile sürekli işaretle iletişim halinde. bi ara kalkar gibi oldular ben de amcaya yol vermek için kalktım bi kadın geldi oturdu direkt. amca da inmedi. yaktın beni amca. bu yaptığına trollük derler. daha 20 durak var beaaahh.
devamını gör...
güldüğüm entirike artı vermediğimde kendimi hakka girmiş gibi hissediyorum. işte bunlar hep yönetimin suçu. bilinçaltıma girmeyi nasıl başardılar bilmiyorum.
devamını gör...
bazen sözlükte bir kaç yazarın tanımlarını okuyup kendime çok yakın hissediyorum onları. niyeyse sanki gerçekte tanışsak çok iyi ahbab olacakmışız da, vay be yıllardır aradığım muhabbet ortamını sende buldum karşiiim diyecekmişiz gibi geliyor. sonra geçiyor ama. *
devamını gör...
katıldığım uluslararası bir kongrede ingilizceyi gayet rahat konuşurken, bana abdest almak için yer soran kişinin abdest almak dediğini anlamadım. tabii sonra namaz kılacağını bildiğim için çaktım abdest almak istediğini söylediğini. el hasıl dinle ilgili kelimeler ikinci planda kaldığı için kendimden utanıyorum.
devamını gör...
yok olayım dedim. azıcık yok olayım. öğlen üçe kadar neti açmadım mesela telefonda. bu kadarcık oldu. "yok" olamıyorum.
devamını gör...
o bar bu bar şu bar gezip sonra ay sonuna elektriğe suya vs. para yetiremeyen keyfi yaşayan sonrada mızıklayan arkadaşları çocuğuna flüt alamadığı için rakı sofrasında ağlayan ibrahim tatlıses e benzetiyorum. ve galiba sizden iğreniyorum.
devamını gör...
bugün bir kızı camdan aşağı atmak istedim. ayıp ama kendime engel olamadım.
devamını gör...
dünyada en boş konuşma kapasitesine sahip insanı olduğum fikrindeyim cezmi. kötü bişi bu. boş teneke çok ses çıkarır. burda teneke ben oluyorum. 75'er dakikalık 3 ders boyunca hiç durmadan konuştuğumu bilirim. mesela bugünden bilirim. Allah razı olsun yanımdaki kız da sus falan demiyor ama iki metre kare sınıfta herkes bizi duyuyormuş onu anladım ve sanırım çok az utandım biraz daha fazla da pişman oldum. inşallah kimsenin ders dinlemesine engel olmamışımdır. bi de bana sinirli muamelesi yapmalarından çok sıkıldım cezmi. suratlarına doğru siz sinirli halimi görmemişsiniz derken gözlerimden alev fışkırsın böyle bi auram değişsin istiyorum evet o filmlerdeki üstün güçlü kötü kadın karakterleri gibi. iletişim problemi mi şimdi bu? sorun bende mi? ne yani şaka yaptığımı anlamanız için gevşek gevşek gülmem mi gerek?

sinirli değilim. sinirli olsam konuşamazdınız.
devamını gör...
whatsapp'da konuştuğum kızdan tiksinme derecesine geldim. suçlu benim kendim kaşındım.
devamını gör...
oyle bir okula düştüm ki sözlük anlatamam.. bazen çok abuk sabun şeyler yaptırıyorlae.. bunlardan birisi de kraft kağıdından kıyafet tasarlamak.. çok saçma.. ama bir o kadar da güzel.. kendimi aşıp boyle bir işe kalkışmak da ayrı bir heyecan açıkçası.. ama burada asil konu aklımda çok fikir var fakat hepsi bir birinden farklı.. hepsini bir tanede toplasam absürt bir şey çıkacak.. ama hepsini de yapmak istiyorum.. çok zor bu isler coookkk.. Allah başka sıkıntı vermesin..
devamını gör...
kpss sınavında soruların çalınması ile ilgili olaylarda cemaati ve yetkilileri savunduğum için şu günlerde çok pişmanım sözlük...allah affetsin beni..

daha dün fetoş diyenlerin haklı çıkmaları konusunda ileriki hayatım ile ilgili çok güzel tecrübeler edindim sözlük...

ayrıyetten ne oldum demeyecen ne olacam diyecen...
devamını gör...
ben birini takip ettim sozluk. istemeden oldu ki. allaamm ya kiz basima aptal aptal isler yapiyorum.
ama cidden istemeden oldu. birden oyle otobusten indigini gorunce sasirdim.
zaten yilda birkac kez goruyorum. o an hemen oyle bitmesin istemis bilincaltim.
ayaklarim kendi kendine adimlar atmis.
beni yolumdan etmis.
farketmemisim.
devamını gör...
bir gece yarısı şehrin ortasındaki inşaatı çeviren demirlerin üzerine spreyle boydan boya "salih mirzabeyoğlu'na özgürlük" yazdığımız için cemaatçi polislerin, terörle mücadelede az polis olduğundan çevre şehirlerden de polis getirtip 6 ay boyunca aradıkları fakat bulamadıkları grubun arasındaki ve "poşuyla yüzünü de kapatmış biri, kim olduğu anlaşılmıyor" dedikleri kişi benim.

yakalansaydık anayasal düzene karşı bir örgüte üye olmak suçundan en hafifinden müebbet yiyecektik.

polisler takibi bırakınca başka bir gece yarısı eski bir evin duvarına tekrardan yazdık fakat bu sefer yazı şehir merkezinde olmadığından olacak ki sesleri çıkmadı.

inşaat bittikten sonra demirler kaldırıldı ama son yazı hâlâ duruyor.
devamını gör...
fd'nin beni unutma'sındaki "ucuz basit ve sıradan pazara çıkmış gibi sanki ipliğim" sözünü sürekli içliğim şeklinde söyleyip kendi kendime kahkahalar atıyorum.

söyledim de kurtuldum be. hayırlı geceler cezmi.
devamını gör...
az evvel tamamen tesadüfi bir şekilde bir zamanlar karşılaşsalar birbirlerini boğazlayacağından emin olduğumuz iki yazardan birinin diğerinin doğumgününü kutladığı, artık pek bir iyi olduklarını belirttiği bir tanıma denk geldim. böyle şeyler görünce midem bulanıyor, bi tuhaf hissediyorum, bana neyse.

aynı zamanda arkamdan çok konuşan ve ciddi şekilde içimde kendisinin kafasına kafasına vurma isteği doğuran biri daha var. bana çok uzak yerde değil, bir gün gidip kendi çöplüğünde boğacağım onu, hoş olmayacak.

içimden bir cadaloz çıktı, özür dilerim.
devamını gör...
bugünlerde mutlu gibiyim be... kendimi iyi hissediyorum, bilmem... mutlu insanlar salak olur diye bir şey vardı, şimdi kime ait olduğunu unuttum... noluyo yaa, giderek salaklaşıyor muyum yoksa?? yoo olamam... biraz ümmetin halini düşünüp kendime gelcem... bekleyin...
devamını gör...
çok içiyorum, öyle böyle değil her gece. artık o da sıkmaya başladı. geçmişi çok özlüyorum, pişmanlıklarım neredeyse yaşımla eşit.
devamını gör...
ben kartonlarla uğraşmamak için okul öncesini bırakmış insanım ama hala kartonlarla bir şey kesip yapıştırmayla uğraşıyorum.. çok becerikli bir şey de değilim hani.. o yüzden de olmuyor..

evet çok şükür tek derdim bu.. Allah başka dert vermesin..
devamını gör...
gerçek oynayışımla oynamak istiyorum ama mazot'un içine su katıyorlar tekliyor her seferinde...
devamını gör...
bugün sınıfta herkes susmuş beni dinlerken yannışlıkla "ulan" dedim. hayır laf arasında geçse yine iyiydi durdum, söyledim, durdum, baya kahkaha koptu sonra vassaptaki eliyle göz çapağını temizleyen maymun = ben. hep söslük yüzünden. çok ağzımı bozdu. gidiyorumahsbabz falan dermişim. baaaaane olum beyenmeyen kendi gider. o değil de ben marmara ilahiyat falan okumamakla hata mı ettim acaba? bak olay itiraftan sapıyor ama bu da bi itiraf sayılır. ben sayarım. mızıkçılık yok. yarın sınav var. ders çalışmak mı? uyanalı 1 saat anca oldu, lütfen. bak marmara ilahiyat'ta tıpla çap da yapabiliyorsun mesela.

10 fava okulu bırakırım.


not: şaka olm annem balkondan aşağı atar beni boşuna favlamayın.
devamını gör...
bişi daha söylicem "kuran" kelimesini hep bildiğimiz mushaf manasında anlıyorum. cümle istediği kadar kurmaktan kuran, kurucu kişiden bahsetsin benim kafa doğru çalışamıyorsa demek. neyse işte yaklaşık 3 sene önce tivaytırda bu sebeple çok pis rezil olmuştum. Allah'tan çok dalga geçmediler. ben olsam yerin dibine geçirirdim valla. bu dünyada hala iyi insanların var olabileceğine dair umudumu asla yitirmedim. **
devamını gör...
istiyorum ki insanlar beni sevmesin. hani bunun için bir çaba içinde değilim ama kendiliklerinden sevmeseler keşke. belki o zaman daha dürüst olurlar.
devamını gör...
günah almak önyargılı olmak çok kolaymış sözlük.. sayende bir kez daha öğrendik..
devamını gör...
öyle bir hasta olmuşum ki nasılsın diyene iyiyim diyecek kadar.
devamını gör...
hersey rutin seyrinde giderken, unuttum artik sanırken...neden boyle oluyor ki. keske o sözleri hiç duymasaydim..simdi hicbir sey olmamış gibi nasil devam edebilirim..

bi daha, en bastan..alfabeyi ezberler gibi yeniden..kanayan sözlerimi nasil durdurabilirim.

devamını gör...
üniversite açmak gibi bir hayalim var ama devlet üniversitesi olsun istiyorum yeri belli adı belli hatta hatta logosunu bile az buçuk belirledim...
mezun olduğum lisenin devamını oluşturacak bir üniversite, içerisinde sayısal,eşit ağırlık,sözel bir çok bölümün oluşturduğu fakülteler olacak tam boğazın kıyısında birde ah ahh..
devamını gör...
aylar sonra sözlüğe döndüğümde ilk entrymi girmeye utanıyorum sözlük. ne dersin sonra bana? darılmışsındır belki biraz. biraz da kırgınsındır ama vallahi bak sebeplerim vardı. *
devamını gör...
bir keresinde kanada büyük elçiliğini türkiye büyük elçiliği sanıp koşmuştum.
devamını gör...
bir an aklıma cogitaneler zirvesi diye başlık açmak geldi ama hemen vazgeçtim. tabii nasıl karşılanacağını da merak etmiyor değilim.
devamını gör...
bir an aklıma yokdahaneler zirvesi diye başlık açmak geldi ama............... öyle geldi işte.
devamını gör...
hayatım boyunca çantasında krem taşıyıp olup olmadık her yerde krem süren kızlara eleştirel baktım. şu aralar kullandığım ilaçtan ötürü dört kremi aynı anda kullanmak zorundayım, yoksa ufalanıp öleceğim. kimseyi kınamamak gerektiğinin sırrına tam olarak varmak için kaç kınama daha yapmam, kaç uyarı daha almam lazım acaba.
devamını gör...
biriyle yan yana otururken aramıza en az bir insan sığacak kadar mesafe bırakırım.
devamını gör...
gerçek çatı aday benim. en çok bana oy vereceksiniz.
devamını gör...
maruz kaldığımız bilgi yığını içinde artık okuduğum şeylerin kafama tam olarak yerleştiğini hissedemiyorum. hani bu internet var ya, o bilgi orada ya, onu kafama sokmak zor geliyor. makaleler yazıyorum, ödevler hazırlıyorum ama her şey kağıtta ya da bilgisayarın hafızasında kalıyor sanki. lisede falan böyle miydi, ne okusak hazmediyorduk, onlardan kendimize fikirler ediniyorduk, okuduğumuz şey hakkında bir word belgesi yerine bir fikrimiz oluyordu.
şimdi her şey taşınabilir hard diskte sanki. nefret ediyorum.
devamını gör...
fakir olduğumu burdan başka kimse bilmiyor.
devamını gör...
diş doktoruma aşık olasım var. bir insan bu kadar mı güzel dolgu yapar, hem bu kadar mı güzel "ağzımızı kapamıyoruz" der. ona ağzıma dördüncü boğaz köprüsünü yap demek istiyorum.
devamını gör...
benden daha tembel bir insan olamaz herhalde. yarın sabaha 1000 kelimelik makale yetiştirmem lazım, ölü gibi uykum var, ben hala sözlükte takılıyorum. demin (15-20 saniye önce) şöyle bi gaza geldim, silkindim, dedim ki "lan 2 saat hemen yazayım şunu yatayım." sandalyede doğruldum, word dosyasını açtım, başlığı attım (onu da önceden vermişti hoca), tam başlıycam; lan canım istemiyo, elim varmadı arkadaş. geri kaykıldım sandalyede, aha şimdi de geldim bunu yazıyorum. müstahak lan bana, valla.
devamını gör...
sürekli entel dantel şeyler yazanlara o tarz yazanlara sinir oluyorum.. çok samimiyetsiz geliyor..
devamını gör...
öğrencileri gördükçe üzülüyorum. yazık size.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar