dünyaitiraf.com

#özgürler 

2821.
sabah ilk kez tehdit aldım! inanamadım adamın telefonda söylediklerine. korkmamış gibi davrandım. ateş olsun cürmün kadar yer yakarsın filan da dedim. itiraf ise çok korktum yahu çok! santralden benim cep telimi karşı tarafa veren kıza da ayrı işkence teknikleri düşünüyorum. du bakalım!
devamını gör...
2822.
küçükken babamın cebinden çok para çalardım.babamda sonradan farkeder ve anneme bağırır çağırırdı.ah güzel anam oda bilirdi benim aldığımı ve kendi almış gibi - bey gün parası uyuyordun rahatsız etmek istemedim, der ve babamı geçiştirirdi.şimdi ne kadar çalmışsam misli ile yerine koymanın şerefine nail olan bir türk erkeği olmanın gururu ile b.k gibi para kazanıyorum.
devamını gör...
2824.
gizli numaradan aranılmaya bayılıyorum. hatta bazen kendimi arayıp alo alo kimsin niye gizliden arıyosun kardeşim diyip suratıma kapatıyorum.
devamını gör...
2825.
yaşından başından utan,
kendime diyorum tabi.

manasız
bu geceki tanımların manidar değil

manasız.

anladın mı çocuk?

burası cogito

düşünce ambarı

sakin
sükunet
itidal

lügat bu

buraya kadar.
devamını gör...
2826.
aldatıldım sözlük.yakın zamanda ya da ne kadar zaman geçse de bana hep yakın http://gelecek.arıyor, yine de açıyorum ya işte benim salaklığım orda başlıyor.aldatmadım diyor da bir anlık inanıyorum ya oradan da devam ediyor işte.zormuş ama öyle filmlerdeki gibi değilmiş.büyüyormuşum öyle diyorlar.tecrübeymiş bunlar.güvenmemek hem huzurlu hem de kaldırması çok ağır bir büyük.kaldıramıyorum sözlük.
devamını gör...
2827.
yazarlıkta hiçkimsenin görmediği dipsiz dehlizlere girmiş bulunuyorum. * tarih öncesi dönemlerde girdiğim tanımım tombalak sayesinde karşıma çıktı, ne dandik tamın laa , kim yazmış ki derken bir gördüm bir gördüm , neonlarla yazılmış nikhu gözüme gözüme girdi.
devamını gör...
2828.
uyandığımda halının çiçeklerine baktığım o on dakikalık dönem var ya. işte o zaman diliminde ne yaptığım hakkında en ufak bir fikrim yok
devamını gör...
2829.
geliyor!
cogitoyla tanışmama vesile olan sevgili yazarlarımızdan birine burda bu kadar vakit geçirmesinin ne kadar mantıksız olduğunu söyleyip durdum yaklaşık 3 ay boyunca!
derken ikna etti ve cogito'ya katıldım. ve şuan saat 12:30 o burda yok ben hala yazıyorum!
devamını gör...
2830.
yıkıldım, tükendim. güçlü, neşeli görüntümün ardında yaşarken ölmüş biri var ve cenazesini kaldıran yok. anlayanı yok, ayıplamadan dinleyeni yok. unutamadım, bana yapılan haksızlığa rağmen unutamadım. pat diye silemiyorum ben başkaları gibi. kocaman bir düğüm var boğazımda. buna sebep olanlara hergün dua ediyorum. bana yaşattıkları acının aynını yaşamadan ölmesinler.
devamını gör...
2832.
ilkokul 5. sınıfta hiçbir çocuğun akıl etmediği bir kopya sistemini keşfettim. 1 sene boyunca hoca anlamadı. ama sadece testler için geçerli bir kopya. herkes dergi ünitelerini ve test sonucu için hocanın elinde bulunan delikli cevap kağıdını hatırlıyor değil mi? hani test kağıdının üstüne koyup deliğe denk gelen işaretlei sayardı. işte kopya bununla alakalı. ayrıntısını merak edenlere anlatırım isterlerse. malesef son sınıfta keşfettim işime yaramadı daha sonra haliyle...
devamını gör...
2835.
bazen bütün ayrıntılarıyla oturup kendimi öldürdüğümü düşünüyorum.
ama ince ince hesaplayarak.
o kadar konsantre oluyorum ki sonrasında hakkaten ölmüşüm gibi tuhaf bir rahatlama hissi yaşıyorum.
devamını gör...
2836.
şerif ve bastiyle oturmalardaydık. ben aforizma olabilecek bir cümle kurdum. bastiani olum bunu sözlüğe yazsana dedi. * *. verdiğim cevap şu idi: oğlum adamlar format istiyolar format. bu yüzden birsürü aforizma hiç olup gidiyor arada.
not 1: aforizmayı merak edenler olur. hayır olur yani. aforizma pınarı olduğumdan ne dediğimi de hatırlamıyorum. hangi birini akılda tutayım ki? ama sağolsun basti yapıyo akılda tutma işini benim yerime. bir nevi sanço panza'm benim o *
devamını gör...
2837.
sabahları erken uyandıgım ıcın bazen gece yatarken sonraki gun gıyeceklerımle yatmak ıstıyorum.. hele kı soguk havalarda.. hem esyanın ısınması acısından hem de 15 dk. daha fazla uyumak icın.. ama utu sorunu var ıste ve bu benım hıc hosuma gıtmıyor..
devamını gör...
2838.
moriarty'nin çizdiği (#632290) bu hatun ile, sundance kid'in çizdiği (#631870) bu hatun arasında kaldım sözlük!!

sundance'nin ki çok güzel. hani okulda bir kız vardır, baktıkça için gider, bakmaya doyamazsın. kampüste karşılaşınca elin ayağına dolanır. kantinde karşı masasına oturmaya çalışırsın. onunla ilgili hayaller kurarsın ama hiçbir şekilde icraate geçemeyeceğini bilirsin. anfide bir arka sırasına oturur, saçına kalem deydirip arkadaşlarınla kıkır kıkır gülersin ya. öyle bir kız işte.

ama moriarty nin çizdiği daha bana yakın. yani gitsem konuşsam sıkıntı olmaz. hatta güler eğleniriz de. benim zevklerimle de uyuşur büyük ihtimal, kafa kızdır. güzel de aslında ama biraz daha baksa kendine. hem ciddi de düşünürüm belki. anacığımın elini öpmeye götürsem sıkıntı yaşatmaz bana.
ama öbürü öyle değil. bırak anamın yanına götürmeyi, sokakta yanında gezemem. evden çıkartmam zaten.

o değil de tam sapık imajı çizdim bu entry ile galiba.
devamını gör...
2839.
her şey bir anda olsun bitsin diyen bir babam var. park yeri ararken burda nerde bulacanda buraya giriyon, hemen hazır olur diyon 4-5 saat sonra oluyor ben bilmiyom mu sanki şudur budur ulan adam bir şeyden de memnun ol yav her şeye muhalefet etmek zorunda mısın.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar