dünyaitiraf.com

#özgürler 

2921.
hayatımda ilk defa diyet yapıyorum. gayet güzel gidiyordu ancak sanki pişman olmaya başladım da her ne kadar ne gerek var deseler bile bilenlere yarım bıraktı dedirtmemek için devam ediyorum. çevre baskısına ve karın gurultusuna yenik düşmeden tamamlamalıyım.
devamını gör...
2924.
çektiğim acıların demindeyim bu akşam.

ders mers bahane. hüznümün adı belli. hayatla ölüm arasına sıkışıp kalmış gibi yaşıyorum. hayat hep başkalarına güzel. dün ağlamaklı uyudum. bugünüm desen öyle. yarınım zaten yok. son on yılım böyle geçti. güldüğüm günler sayılıdır. hatta şöyle söyleyeyim; ola ki yanlışlıkla güleyim, annem veya babam hemen farkeder ve kızım ne güzel gülüyorsun der. o an, gülümsediğimin farkına vardığım an, büyü bozulur ve ben yine dalar giderim karanlıklara. değişmek öyle yılanın kabuk değiştirmesi gibi zamana bağlı olan birşey de değil üstelik. bilse değişeceğim, mutlu olacağım, ömrümün sonuna dek beklerim. ama bu ümitsizlik başka şey. başa gelecek musibetlerin en kötüsü. ümitsiz vakayım evet. geçmişime bakınca, geleceğime karşı ümit besleme inancım peşinen kayboluyor zaten. dünyam başıma yıkılmış, banane çiçeklerin açmasından...
devamını gör...
2926.
bugün çok önemli bir sınavım vardı, yaklaşık 1 aydır çok yoğun bir şekilde ders çalışıyordum. hatta son hafta ders çalışmaktan başka hiç bir şey yapmadım. evde tek başıma, ders çalışmaktan canım sıkıldıkça mutfağa, tuvalete falan gidip evin içinde salak salak 5 dakika dolanıp tekrar başlıyordum çalışmaya. ders çalışmak hayatımı o kadar çok dolduruyormuş ki günlerdir bugünü beklediğim halde şimdi kendimi boşlukta hissediyorum, napacağımı bilemiyorum. ve her sınavdan sonra bunu yaşıyorum. itirafa gelince, ben asosyalim galiba.
devamını gör...
2929.
48 saattir uyuduğum uyku 8 saat.
size göre bu normal olabilir ama 8-12 saat uykuya alışmış bir bünye için uykuda ceset modu.
bugün cocukları yazılı yaparken masaya oturdum, dirseğimi masaya dayayıp yüzümü de avcumun içine aldım.
sonuç?
uyumama ramak kalmış.
kafam düşüyodu Allahtan fark eden olmadı.
devamını gör...
2934.
yaklaşık 1 saattir kahvaltı ediyorum. gelen gitti gelen gitti ben hala kahvaltı ediyordum. bu kadar yavaş yemek yemek gerçekten de hiç iyi değil. ahh zaman ne de çabuk geçiyor diğğğ mii ?
devamını gör...
2936.
yazılanları okumakta zorluk çekiyorum. o keskin bakışlı gözceğizlerim hastalandı. mikrop kapmış. bana nazar ettiler sanırım.
devamını gör...
2937.
bence üç kağıtçılar ve babanın evlatları filmleri bu zamana kadar sinema tarihinde yapılmış en keyifli filmler ve benim yeşilçam filmleri içerisinde en sevdiklerim * . şöyle bir yazsam diyorum önce üç kağıtçılardan başlayıp, cüneyt arkın dan robert widmark a geçip oradan da babanın evlatları filmine atlayıp, bu iki filmin etkilendiği dünya sinemasından filmleri örnekleyip yeşilçam komedi maceralarından çıkayım. ama olmuyor. ne zaman yazmaya başlasam kafamda bu filmler ile ilgili çok fazla söyleyecek söz olduğundan kalıyorum. evet bilgi ve heves fazlalığından tıkanıyorum resmen... sonra da bu bilgiler yüzünden canım filmleri izlemek istiyor ve işi gücü bırakıp filmlere bakıyorum. * *

neyse ben şunları bi izleyeyim de sonra başlarım...
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar