dünyaitiraf.com

#özgürler 

3164.
yedinci katta oturan bir arkadaşı ziyaret edip gece birde çıktıktan sonra asansöre binen arkadaşlardan sessizce ayrılıp koşarak inerken her katta asansör çağırma düğmesine basan bendim. *
devamını gör...
3166.
bazen tam 22 dakika süren (evet araması, bulması, eklemesi vs vs derken) capsimi paylaştıktan sonra 4 oy alması beni çok üzüyor. halbusi dost listemde tam 7 kişi online. sözlükte o an online olan 47 yazar neyse de siz neden oylamıyorsunuz lan dost listemdekiler *

(bkz: şu an ağlıyorum biliyor musun)
devamını gör...
3167.
moral bozukluğumu, her türlü sinirimi hırsımı, mutsuzluğumu, tepkimi neyim var neyim yoksa konuşarak atıyorum. düşünmemem lazım. düşündükçe delirecek gibi oluyorum ki akıllı da sayılmam. cümleleri ki ile bağlamayı hala seviyorum buna mükabil canım sıkılıyor ve tepki doluyum. bugün çarşamba günkü sınavıma çalıştım. yarın sabah salıya çalışacağım öğle namazından sonra ise asıl derse başlayacağım yani pazartesi günkü sınava. yorgunum uykusuzum sınavlarıma "bakmayın burada olduğuma" çalışıyorum. kronometre ile çalıştığım zamanlara geri döndüm. hırslandımı insan daha iyi çalışıyor. moral bozukluğu ve mutsuzluklar beni çalışmaya ineklemeye mi sevk ediyor ne. bugün çıkardığım notları fotokopiye versem çok kişi sevinir. düşünüyorum sevabına vereyim. bunun yanında evet sözlük on beş tatil dediğimiz zaman dilimini kafamda programladım. hayat herşeye rağmen devam ediyor. herşeyini kaybetmiş insanlar için bile devam ettiğine göre yaşayabiliriz.
devamını gör...
3168.
leblebi gibi yuttuğum antibiyotiklerin de aslında bir halta yaramamasının neticesinde geçen gün alternatif tıbba giriş yaptım ve iki diş sarımsak yuttum. hiç de bir işe yaramadı arkadaş ya, hep yalan hep dolan. ateşim takribi olarak 38'e dayanmıştı ki soluğu hastanede aldım bir serum bir iğne ooohh! mis. yaşasın medeniyet, yaşasın modern tıp.
devamını gör...
3170.
her cuma olduğu gibi dün akşamda 8-9 halı saha maçımız vardı. bizim bir emmoğlu var çok mızıyor oyunda. bir pozisyonda el dedi ki oda şüpheliydi adam yerdeyken hemen başladı gol attılar. zaten cezasahasının hemen önünde olmuş adam bir ayağa kalksın bir müsade edin de. buda benim çok zoruma gitti top önümde kaldı yaptığın yapacağın işin diyerekten topu çektim sinirli bir şekilde. ayıp ettim orda pişmanım sözlük sonuçta benden kaç yaş büyük adam yapmamalıydım. kusura bakma abi de demedim maç sonu. ama lan oda çok zırlıyor yav.
o değil de manuel fernandes gibi bitirici paslar atan biriyim.
devamını gör...
3171.
derdifenâ, erkek, 78 yaşında, bekar, istanbul.

13 yaşlarındaydım, kahvehanede çalışırken bir gazetenin bulmaca ekini her gün sakladım. bir gün çözerim diye. çünkü müşteriler en kolaylarını çözüp bırakıyorlardı bulmacaları. ben en son baktığım için hiç çözebileceğim birşey bulamıyordum. aradaki 7 farkı bile bulmuş oluyorlardı müşteriler. evet neyse sakladım ya ben bulmacaları. sonra çözmedim ben onları naptıysam artık.
devamını gör...
3172.
girdiğim entrylerin artı ya da eksi oylanması bana keyif veriyor. görüşlerimin başkaları tarafından okunup değerlendirmesinden mutluluk duyuyorum.
tanımlarımın günün/geçen ayın en sevilen tanımlarına girdiğini görmek apayrı bir keyif.

edit 1: "artı ya da eksi" dedik ya adam basmış eksiyi.
edit 2: eğer bi tanıma "tamam la vurmayın" veya "eksi alsam da sorun değil" şeklinde bişeyler yazarsan psikolojik olarak eksi veren bazı insanlar çıkabiliyormuş...
devamını gör...
3173.
o değil de, halı saha maçı dedin aklıma geldi. ya arkadaş kaç haftadır halı saha maçlarında ya yeniliyoruz ya da berabere kalıyoruz. tamam bende de ciddi performans kaybı falan var ama bizim takım hepten kötü oynuyor.

ya bir de şu var, bizim maçlarda en çok mızıyan benim. ama elektrik doktoru'nun emmoğlu falan değilim biline. ayrıca ceza alan sahasının hemen dışında ki pozisyon kesinlikle eldi, ve öyle adamın ayağa kalkmasını beklememek gibi bir durum da yoktu. hatta kurulan iki kişilik baraja rağmen roberto carlos'un öldürücü ayak dışı vurşuyla gayette şık bir gol attım. o gole kimse çamur atmasın.

sonuç iki farkla yine yenildik.
devamını gör...
3174.
69 mustang boss umun içinde, elimde bir monte cristo number one ile nevada colünün ortasındayım. gece saat 1 bucuk civarı, ay ışığı yolumu aydınlatırken yavaş ve kararlı ilerliyorum. çölün o vahşi ve ölümcül sessizliğini delen boss un ürkütücü sesi şarkıya eşlik ederken güney amerikanın o yoğun baharatlı aroması beni benden alıyor. camım sonuna kadar açık, çölün rüzgarsız ama kuru soğuğu beni uyanık tutuyor ve düşünüyorum, hakikaten ölmek yok olmak için mi doğduk yoksa, gerçekten doğmak ve yaşamak için mi ölüyoruz? hergün.

http://cogi.tk/1e4b1s
devamını gör...
3175.
çok hastayken hep ölümü düşünür ve yalnız ölmekten korkarım.
eğer umudum azalmışsa iyileşmeye dair, kalkar, kalan son gücümle evi toparlar, bulaşık falan varsa yıkar, geri yatağıma dönerim.
amaç , ölürsem de eve birileri gelirse ve beni bulursa, "ne pis kızmış!" demesinler diye. halbuki ölmüşüm daha ne olsun ama, öyle değil işte.
ah anneciim ah anneciim, nasıl işledin genlerime sen böyle. git gide sana benzedim ben.
devamını gör...
3176.
uzun zamandır bu kadar kötü olmamıştım. kendimi kanser hastası gibi hissediyorum. yemek yiyecek ne hal ne de mide kaldı. 1,5 kilo verdim 1 haftada.ama iyi oldu zayıflamam. * hayal kırıklığı çok kötü birşeymiş. inandığım dağlara karlar yağdı. öyle ki dağı farkedemez,tanıyamaz oldum. annemi özledim ama hiç gidesim kalmadı yanıma. insanın konuşacak,dertleşecek birilerine ihtiyacı var. hele kuzum diyip dizine yatıran insanlara. asiliğim üzerimde,içimdeki kötü kıza durduramıyorum. atara atar yani,alttan alma gibi bi durumum kalmadı. büyüklüğü sahiplenecek halim yok. umarım sınavdan çok düşüp almamda annemle papaz olmayız. kadın 80i beğenmiyo. 40 falan alsam ne yapar benii,kim bilir. öyle iştiiikkk. 18 yaşındayım ama kendimi altın gününde kısır yiyen 40lı teyzeler gibi hissediyorum. annemin bi lafı var ama yanlış anlaşılmasın diye yazmıyorum şimdi. ben kendi kendimede güldüm yani no problem. ha birde serkan hoca evliymiş laa. niye bekarlarla takılıyo bu adam hiç anlamıyorum. * okullar kapandı okulu özledim. bir an önce açılsın. neyyyssseee..
devamını gör...
3178.
bugün onunla buluştum sözlük.bunun neresi itiraf bilmiyorum ama buraya da yazasım geldi.hemde herkese benden çaaaaay diye bağırasım var.
devamını gör...
3179.
dün akşam yemeğinde tavuk çorbası içtim yanında da soğan yedim, bu kadar uyumsuzluk yetmezmiş gibi bir de bon jovi dinledim. ne yani karnım doyarken ruhum aç mı kalsın diye düşündüm ama tam tersi oldu. çorba çok kötüydü, soğan da cidden ne alakaydı. napalım ruh tokluğuyla geçiştirdik günü.(u: )
devamını gör...
3180.
çok kötülenen tanımlar oluyor ya hani bazen. +2'ye -18 falan gibi.
işte o +2'nin kim olduğunu, inanılmaz derecede merak ediyorum.

aynısı +18 e -2 olanlar için de geçerli olabilirdi elbet, ama bu daha farklı.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar