dünyaitiraf.com

#özgürler 

3621.
bugün kendimi karınca gibi hissettim.otobüse bi kız bindi ama boyu en az 1.90 ve yanında karınca gibi kaldıhttp://m.bi de yol boyunca yan yanaydık psikolojim bozuldu.tamam ben hobitim pigmeyim ama bu kadar da uzun olunmaz ki http://yahu.bi parmağının boyu iki parmağım kadardı.ben kısayım ama o da çok uzun ya.
bide isim şehir onarken ç harfinden hayvan bulmadım çilli horoz yazdım kabul etmediler ama düşündüm de çilli horoz olurmuş.
devamını gör...
3623.
tarihimin en büyük ergenliğini yapmak üzereyim. aman Allahım bu yaşıma geldiğimde mi yapacaktım bunu. inşallah pazartesi hoca fazla tepki vermez
devamını gör...
3624.
sözlükteki uzun yazıları okumuyorum. istesem okurum ama hemen sıkılıyorum. uzun yazmayın kardeşim, bak ben iki cümlelik yazıları okurum tamam, ama o kadar. beni yormayın.
devamını gör...
3627.
arkadaşımın apartmanında küçük bi kız çocuğu var.2-3 yaşlarında.dün gittiğimizde kapıda ağlıyodu. çocuğun derdi birazcık ilgiymiş ilgilendik elini yüzünü sildik şeker verdik,öptük çocuk mutlu oldu.ama bende çok garip hissettim ya gördüğüm anda içim ısındı kendi kardeşim ya da ne bileyim çocuğum gibi hissetim garip yahu.tamam ben çocuklara bayılırım zaten ama ilk defa bu kadar yakın hissettim.
devamını gör...
3628.
uzun bir süre tarihte kölelik dönemini inceledikten sonra, köleliğin aslında o kadar da kötü bir şey olmadığını düşünmeye başladım. eskiden köle sahipleri para verip köleleri satın alır, daha sonra ömür boyu bedavaya çalıştırırlarmış.

devamını gör...
3629.
birazdan okula gitmek için yola çıkacağım. akşam 11 gibi sağsam evde olurum. şimdi böyle olunca gözüm korkuyor işte. bizim de yaşadığımız hayattır be kardeşim demek istiyorum. dua edin bari napalım.
devamını gör...
3631.
içimde bir boşluk var,düşsem kendi içimde boğulurum ama öyle bi boşluk.hiç böyle tuhaf hissetmemiştim.sürekli mutsuzum bi ağlama halleri ergen kızlar gibi.valla utanmasam kimse beni anlamıyo bile derim.... dersim 11 de ama bankaya gitmemiz lazım.bu saatte giyinmiş arkadaşımı bekliyorum çünkü uyanamamış.pardüseyle tanım yazmak da değişikmiş denemiş oldum.ütüsü bozulmasın diye dikkat felan etmeye çalışıyorum eminim çok garip gözüküyorumdur dışarıdan.tanımı da hiç bitiresim yok yani bi yarım saat yazarım heralde.içimi döktüm gibi oldu sanki.. bugün arap hocanın dersi var adam yıllardır türkiyede olduğu için türkçeyide şiveli öğrenmiş resmen geçenlerde ''bilmiyom ki'' dedi.ama sinirlenince çok komik oluyo yani arapça fırça atıyo o yüzden anlamıyosun bişey.pişmanlığını duyduğum çok şey var ama bunlar benim için tecrübe olmuş onu gördüm.söyle deyip de bitireyim sözümü, insanoğlu nankördür kimse bilmez fendini kime iyilik ettiysen ondan koru kendini....
devamını gör...
3633.
sarf-nahiv sınavından 43ü çakmışım.garip bir şekilde sevindim ama caaaaanım ortalamayı mahvettiğim için de üzüldüm.anlıcanız yaz okuluyla ciddi düşünüyorum.

yaz okulu <3 ben
devamını gör...
3634.
son bir haftadır tanıdık numaraları arayıp gece 3-4 arası teheccüde kaldırıhttp://yoruz.ve bunu yaparken ahiret işlerinden aradığımızı söylüyoruz.yalnız biri kalkıp kıldı o da ayrı bir mevzu tabi,tartışmaya kapalı.sonra işin rengi değişti akşamları arayıp milleti kandırmaya başladık.bir kızı kapınızın önündeyim bi uğradım diye nasıl kandırdım.kız camdan bakıp ama yoksun dedi.en az 15 dk kapının önünde olduğuma inandırmaya çalıştım.babası camdan bakıyo anası arkadan o kim diye bağırıhttp://yor.biz 5-6 kişi odada yerlerdeyiz.

Allah'ım sen affeett.
devamını gör...
3635.
patronum bana küstü sözlük.sebebini bilmiyorum,sormuyorum da çünkü biliyorum ki sorsam da söylemeyecek ve aramızdaki uçurum daha da derinleşecek.kendi haline bıraktım onu.ters davranmıyorum,yüzümü asmıyorum,iş gereği sormam ya da söylemem gereken şeyler hakkında konuşuyorum.içten içe de çok kızıyorum hani,iki katım yaşındaki bir insana ergen gibi küsmeyi konduramıyorum çünkü.bu durumu kabullenip oturup dertlenemiyorum da.düşündüm taşındım intikam almaya karar verdim, nasıl mı??

telefonumun mesaj sesinden çok rahatsız oluyor kendileri.ben de bu durumu bildiğimden hep sessizde tutardım teli.ama artık o devir kapandı.telefonumun zil sesi açık ve en yüksek seviyede,artı sürekli whatsapptan arkadaşlarla mesajlaşıyorum.ha bir de operatörden ve diğer gereksiz yerlerden gelen mesajları hesaba katarsak varın siz düşünün patronumun halini.biliyorum beni seviyor ben de onu seviyorum,ama bana böyle davranmayacaktı.

(bkz: üzgünüm canım bunu sen istedin)*



devamını gör...
3636.
dün vize çıkışı kızlala baya http://gezdik.bi mekanın mescidinde akşamı kılacaktık.yurtta alışmışız bir seccadeyi yan serip 2 kişi kılmaya.bende saflığımdan mescidde serilen seccadeye yan durup başladım.çok sonra dank etti bana.

Allah'tan yabancı kimse yoktu.kafam harbi harbi 1 milyar 750 milyon.
devamını gör...
3637.
bazen emekliliği filan beklemeden alıp kendimi tek başıma bir sahil kasabasına yerleşesim var.ciddi ciddi düşünüyorum.
devamını gör...
3638.
gripken sesim rihanna+shakira karışımı bir şey oluyormuş.itirafım:bunu tek başıma' lan lan nasıl da benziyor lan ela ela eh eh andır may ambırella' diye diye farkettim.allah dan etrafta kimse yoktu.
devamını gör...
3639.
son 29 dakikadır papa seçimi için online video izliyorum, hala bi olay olmadı. tam kapatıcak gibi oluyorum ha şimdi çıkar, ha biraz daha bekleyim, sanki kıpırtılar görüyorum derken şaka maka yarım saattir papa görmeye çalışıyorum. hayır katolik olsam yine bi derece de, bana n'oluyorsa artık. tabi ya, ders çalışmamak için yapılan saçma sapan şeylerden biri kesin bu.


ekleme: 50 dakikadır izlediğim yayın sonunda papanın kim olduğunu ve bize hitaben yaptığı konuşmada bizi kutsadı mı, üfürdü mü, gençliğe mi hitap ettiğini anlamadım. çünkü italyanca/vatikanca bilmiyormuşum ya ben! kapak oldu bu da bana. bak bonasera dedi onu anladım işte.
devamını gör...
3640.
bugün sürücü kursunda arabayı çok güzel kullandım. hoca tam "direksiyon hakimiyetin iyi, yolu da kavradın, araç kontrolün altında, aferin" gibisinden methiyeler düzerken ben de havalara girip " yani hocam" falan derken, hoca "sağa çek durdur" dedi. sağa çektim durdurdum, el frenini de çektim. pedallardan da ayağımı çekince olanlar oldu ve araç stop etti. vitesi boşa almam gerekiyormuş. sonuç olarak, elim böğrümde eve döndüm *
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar