dünyaitiraf.com

#özgürler 

4323.
anaokulunda sınıftan bir kızın osuruğunun çok güzel koktuğunu iddia ediyordum ve burnum götünde arkasından yürüyordum. gerçekten de çiçek kokuyordu ama şimdi düşünüyorum da annesi çamaşır deterjanını biraz fazla kullanıyordu galiba
devamını gör...
4324.
tam bir mikrobum sözlük. küçükken sanırım kötü bi çocuktum.
mesela babamın çocukluk arkadaşı var bitane.aslında oldukça çok var her neyse.
işte babam bu arkadaşlarıyla hiç bağlantısını kesmemiş.ve hepsi evlenince eşlerini tanıştırmış öylelikle hep beraberdik kendimi bildim bileli onlar var ve kendi amcalarımdan daha çok amcalar bana.
haliyle çocuklarıyla beraber büyüdük.
şimdi babamın arkadaşlarından biri birşeyler oldu hapse girdi. ben 7 yaşlarımsayım oğlu da benden bir yaş büyük. annemler arkadaş olduğu için gündüz oturmaları felan çok olurdu.babam bizi onlara bırakacaktı dün gibi hatırlıyorum dediler ki annemle,zeyde babasını sormak yok baban nerde
demeyin diye. bende tamam demiştim.
biz gittik sonra oyuna daldık kavga ettik.sinir oldum.benim sıramı kapmıştı.
durdum durdum şeytan dürtüyo ama sor babasını sor diye...
neyse gittim pat diye baban nerde zeyd diye sordum.
baktı ve '-sanane beeee'' diye carladı bana.belki o o zaman pek takmamıstır ama ben şuan çok üzülüyorum. kazık kadar olduk yıllardır iki kelime konuşmuşluğumuz bile yok ama vicdan azabı çekiyorum ya....
bu da böyle bir itirafımdır.
devamını gör...
4325.
yav hacı ben durmadan durmadan sözlükte kendimi ekleyip duruyorum,yalnızlıktan falan değil ha yanlış anlamayın,tamamen cahillikten.bir arkadaş yardımcı oldu anlattı durumu sağolsun ama ben hala ne yapıyom nereye basıyosam yine ekliyom kendimi.mesaj kutusunun ışığı yanınca insan bi heyecanlanır ya ben artık heyecanlanmıyom,kendimi ekleyince heyecanlanacam mı lan bide(?)
(bkz: burama kadar geldi)
(bkz: insan kötü oluyo öyle deme)
devamını gör...
4326.
delirmeye ramak kaldı. ama sonra düşünüyorum. Allah buyuruyor ki cehennemi insanlar ve cinlerle dolduracağım, bu söz bir kere çıktı. ben de insanlara bir şey anlatmak için çırpınıyorum. cenabı hakkın iradesine karşı sanki! çüşş bana! akıntıya karşı yüzmek gibi. tövbe ettim şimdi. ne haliniz varsa görün. süpersiniz hepiniz, imam gazaliden bile zekisiniz.
devamını gör...
4327.
sınavım varken geniş ailem pikniğe gidecek. hazır değilim biliyorum onlar da biliyor sanırm. en azından utanç verici olmayan bir puan alıp seviyeyi çalışmaya inanmamı sağlamak istiyorum. evdekilerin rahatlığı da sinirimi bozuyor kursa gidersin o zaman diyorlar. ne demek ya "kursa gidersin" hangi zamanda gideceğim. proje ödevlerim olacak fason proje yaparsam ne ehemmiyeti kalır dil öğrenmenin. okuldan sonra beklemek de istemiyorum. keşke itlik serserilik öğrenebileceğim birileri olsaydı, o zaman nalet edip her şeyi bırakabilirdim.



devamını gör...
4328.
-sözlükten giderli bi şekilde ayrılmak istiyorum ama çok üşeniyorum yahu.
-ikidir şiir kasıyorum, kimse kıymetimi bilmiyor.
-içimdeki vileda alma isteğine karşı koyamıyorum, odamı temizlemek tek hobim.
-kimse bana abilik ablalık yapmıyor. evlenince 5 çocuk yapıp basket takımı kuracağım.
-pablo bebeim'e resmen tivitirdan yürüyorum ama bi dönüt yok. loser mıyım neyim.
devamını gör...
4329.
birine bişeyi vermeye çalışıyosam bal reklamında oynayan adamlar gibi oluyorum.
bizim bi tanıdıkta ilginç bir masaj terliği var onu anlatıyordum birine.diyo ki maşallah bi ameliyat etmiyomuş.annemin deyimiyle cinganım ben.
devamını gör...
4330.
bir yerlere içimi dökmem lazım gibi geldi artık.
ben bir şuraya yazıp kaçacağım gibi olacak ama olsun. buda bi itiraf hani!
evlilikten ödüm patlıyor ve ben bunu yeni fark ediyorum.
hep hayalini kurduğum çoluk çocuk ecişle bücüş oldu gözümde son zamanlarda.
aklım bir yerlere gidip gidip geliyor.
kafam karışıyor.
bazı şeyleri kendime bile itiraf http://edemiyorum.ki burda da etmeyeceğim. sanırım yani
belki "o" olmadığı için böyle hissediyorum diyorum şimdi "bu" ya herşey artık
ama "bu" çok iyi birisi, iyi bi aile, iyi bir yuva her şey onda diyorum. sonra bir yerlerde bir kaç eksik parça "o" yok
atlatığımı sanıyordum sözlük "bu"yuda sevebilirim biliyorum ama işte her ne haltsa.

karışığım dedimya karışıkcada anlattım artık, şimdiden rahatladım gibi bak ellerimin titremesi bile geçti.
devamını gör...
4334.
az önce üniversiteden bir arkadaşıma whatsapp dan zorla seni çok özledim suluuuu dedirttim.bir kaç dilde seni çok seviyorum dedirttim.meaajları ailmeyip şantaj yapıcam. bunu seviyorum..

bide var ya bazı günahlardan kaçmak lazım. kendimden çok Allahı memnun etmem gerek.
devamını gör...
4335.
mesaj kutunuzu sabote edebilirim. aynı saniyede aynı mesajı yüzlerce kez gönderebiliyorum. bu bir sözlük açığı mı bilmem tabi. ama uslu duruyorum.

bir de çok sıkıldım, biri beni eğlendirirse iyilikleri karşılıksız kalmayacak.
devamını gör...
4337.
la nasıl adamlar var . dua ediyor beddua ediyor müslümanlara oynanan oyunlar diyor projeler diyor amerika diyor ısrail diyor amma irana gelince gık çıkaramıyor . la bu hırtlardan bu kadar çok mu korkuyorlar anlayamıyorum .
devamını gör...
4338.
insan ansızın rüyasında görünce, bunca zaman sanki hiç geçmemiş hiç o yıllar yaşanmamış gibi özlüyor, sabah kalktığında burun direği sızlıyor, göreceğim geliyor oysa nasıl da artık özlemez eskisi gibi şimdi yanımda olsa da konuşsak demez olmuştum, zaman geçiyor geçiyor fakat sürekli güzellikleri alıp artıkları bırakıyor. bir şarkı vardı tam da burada söylemelik:rüzgar kırdı dalımı/ellerin günahı ne /ben yitirdim yolumu/yolların günahı ne
böyle miydi hicaz mıydı?
unutmuşum..
aksi gibi unutmam gerekenler yerine fakat bu sefer doğru şarkı:
talihe gücenip küsmek olmaz ki..
müsait bir vaktinizdeyseniz dinleyin bu eseri.
son olarak hepimize gelsin zeki müren'den
hayat sen ne çabuk harcadın beni


fena halde arabeskim evet.
devamını gör...
4340.
bu gün aynı olayı iki kez yaşadım.

sabah erkenden -ki muhtemelen hepiniz uyuyordunuz- kamyoneti yükledik çıktık bir ton odun 4. kata çekilecek.
neyse çekiyoruz . işin yarısında ev sahibesi "-yavrum niye okumadın keşke okusaydın" mealinde bir şeyler söyledi. önce bozuntuya vermedim ama ısrar edince "teyzecim okuyorum şu an üniversitede iki bölümde " deyiverdim. kadıncaz şaşırdı . tip pejmurde sakal olmuş bir karış sırtta 30 kiloluk odun torbası. sonra kendi çocuklarından felan bahsetti konuyu değiştirdi.

bu işi bitirdik bu sefer yaşlı bir amcanın kömürlüğüne odun-kömür çekiyoruz.bizim yanımızda çalışan elemanla klasik muhabbetlerimiz vardır onlarda gırla devam ediyor. yaşlı amca dediki : "yavrum keşke tahsilini felan falan bu işler zor hede hödö" dedi . cevap vermek istemedim amma bu sefer öz emmim konuşmaya başladı mı . anlattı anlattı . sonra da yaşlı adam soruverdi " delikanlı bekar mı " diye . sonra uzunca torunlarını övme faslı .

ya sonuç olarak diyeceğim ki ,

size de denk gelebilir üstü başı dağınık saçı başı kir içinde ayağında dandik ayakkabı uzamış sakalı sırtında yükü ile birisi .

ne olur ne olmaz kafalamaya çalışmayın belki çıkabilir üniversiteli dil bilen sosyal birisi .
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar