dünyaitiraf.com

#özgürler 

4364.
sözlük bugün çok doluyom..zalimlere bişey anlatmakta zor artık iftirasına karşı mücadele ediyorum...

ya resulullah şimdiki ebu lehepler seni son peygamber olarak kabul eden ebu lehepler gibi değiller..onlar senin hak olduğun gerçeğini kabul ediyorlardı..bunlar hiç birşeyi..
devamını gör...
4367.
lisedeki gibi matrax dinleyip üşüyen ayaklarımı terliklere gömüp yarım yamalak ders çalışmayı çok özlemişim. bir de sanırım büyüdüğümü fark ettikçe paniklemeye başladım. ve yine sanırım biraz da bu yüzden okumaya hep devam etmek istiyorum. masasından silgi tozları eksik olmayan biri olarak kalmak istiyorum. istiyorum. kısmet.
devamını gör...
4370.
ey gidi sözlük, facebokta dolaşıyorum, liseden bir kızın profilini gördüm, kız böyle sınıfta aşırı uzun boylu ve lalaydı, yani nasıl desem böyle boş boş bakardı, ağzından salyalar aktığını bile gördüm derste, soru sorulduğunda bön bön bakardı , hani sınıfın böyle artık mazur görülen bi özürlüsü vardır ya öyleydi gariban, ama anam nerdee o kız, profile baktım kız öğretmen mi ne olmuş, dubai de yaşayan bir adamla nişanlanmış üstelik o yeni moda nişan fotoğraflarından çekinmiş -hani şu yakın temaslı salak pozlu olanlardan- itirafım şudur ki sevgili sözlük: ulan nasıl oluyor da ben de öğretmen oldum bu kız da öğretmen oldu üstelik bir de nişanlanmış evlenecek, neden lisede kafamı sıraya vurup uyumadım! nenden!
devamını gör...
4371.
bugün son günüm stajda. defteri sallapati hazırladım inşallah okul kabul eder. şefin mühürüyle paraf atmak suretiyle defteri onayladım zaten.

son kez izgaz a bildirimleri girdim. her şeyi son kez yapmanın garip bir burukluğu var.... yok la yok hiç bir şey umurumda değil, oh be bitiyor sonunda . 1 ağustosta başlamıştım. ne çektim be sözlük.

bu arada odtü de olanlarla alakalı herkesten farklı düşündüğümü fark ettim. ilginç. insanlar çok fena tarafgir olmuş vaziyette. şu an bile osman usta odtü deki ... .. ...... ... yapmaktan bahsediyor. garib.

devamını gör...
4374.
bilinçaltlarınızda neler olduğunu biliyorum. kaçabilirsiniz ama saklanamazsınız. tanımlarınız sizi ele veriyor merak etmeyin. o naif yüzünüzün altında zamana ayak uydurmuş insan modeli var. bunu sakladığınızı zannediyorsunuz ama saklayamıyorsunuz. umarım bir gün foyanız ortaya çıkmaz ve o mutlu mesut görüntünüzü sergilemeye devam edersiniz.
devamını gör...
4375.
sözlük bugün itibariye sözlüğe gelmiş bir kaçtane adam olmayanlara bizim sözlük yazarlarımız cevap yazarak bu kişilerin kendilerini bir anlıkta olsa adam zannediyorlar...
bunların amacı belli gayet açık yazdıklarından..cevap yazıpta pekiştirmemek lazım..bırakın kendi haline yazsın gitsin amacı sinirlendirmek..

unutmayın bazıları kin ve nefretle beslenirler...
devamını gör...
4376.
çok boş boğazım ben ya.

gereksiz yere saçma sapan açıklamalar yapabiliyorum insanlara sonrada
neden ben dedem neden ben!

en basit örnek. bak en basiti!

garson geliyor sipariş verecek misiniz?
ben hemen başlıyorum sıralamaya. arkadaş bir yere gitti de markete gitti! marketten gelsin. sigara almaya gitti şimdi gelir. ozaman verelim biz sipariş.
lan bir sus bir sus bir kere sus!

http://cogi.tk/yjzdhx bide bu dert oluyor işte vay arkadaş!
devamını gör...
4378.
uzun tanım okumayanların isimlerini not alıyorum, tanımlarımda isimlerini açık ederek haklarında ileri geri konuşuyorum, nasılsa okumuyorlar.
devamını gör...
4380.
uzun koridorlarda yürürken tribe giriyorum sözlük. rolümü büyütüyorum resmen. böyle hemen bir klip çekme havaları.bide bir fon müziği açıyorum. tripli tripli dolaşıyorum.
ve ayrıca iki gündür sürekli ders çalışıyorum bıktım usandım çalışmak bana göre değil. benim içimden şiirler akarken bu sınav niye. ..
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar