dünyaitiraf.com

#özgürler 

5202.
ağlamak istiyorum bazen. bazen değil çoğu zaman hatta.
geçmişte yaptıklarımı gözyaşlarım siler diye ümid ediyorum ama ya onlar da kirlenmişse... öyle işte.
devamını gör...
5203.
sabahın köründe arayıp uyanıp bu tanımı girmeme sebep olan kelek arkadaşım fahri sana testerevari oyunlar oynamak istiyorum.bıktım usandım ya gecenin bir yarısı ya sabahın köründen başka arayacak bir vakit yok mu be adam !
devamını gör...
5204.
alışveriş yapmaya üşeniyorum.
gidip mağaza mağaza dolaşıp istediğimi bulabilmek için tüm enerjimi tüketmeyi sevmiyorum.
internetten alayım desem... ona da üşeniyorum arkadaş! o kadar çok var ki insanın gözü yoruluyor "hepsine bakacağım" diye.
en iyisi evden çıkmamak.. mümkün olsa.

(bkz: üşeniyorum o halde yarın)

devamını gör...
5206.
cok okumam lazım cok.
bir de alan degistirmem icin teklif aldım ve ben de düsünüyorum her an cok farklı bir yerde olan bir hypatia gorebilirsiniz.
devamını gör...
5208.
pazartesi günü dersim öğleden sonra 3 te başlıyor , pazartesi sendromu yok yani sözlük.

pazartesi erken kalkmak zorunda olan zavallılar sizlere acıyorum.
devamını gör...
5211.
tükenmişlik sendromum hala geçmedi sözlük. hiç bir şey yapasım yok. 2 haftadır halı sahaya gitmiyorum düşünün durumun vehametini.

bugün birader akşam seni yazdık la halı sahaya diyince dünyam başım yıkıldı. hastayım olm ben dediğimde bırak lan 2 haftadır hastayım diyon adam bulamıyok gelele dedi. bu sığıra şimdi tükenmişlik sendromu desem o ne lan diye iki saat soru soracak. en iyisi mi anlatmaya gerek yok.

halı sahaya gidecem istemez istemez oynayacam amcaoğulları bu neci la mal mal top oynuyor geç kaleye diye eleştirecek sözlükcüm başıma geleceği biliyorum. ergen gibi olacak ama beni anlamıyorlar azizim. kahveye gidesim pes atasım şehrin işlek bir caddesinin bi yerine oturup gelen geçen hakkında arkadaşlarla boş beleş yorum yapasım bile yok.
devamını gör...
5212.
siz hep "ziyadesi"ni istersiniz.varlığınızla değerli kıldığınızı düşündüğünüz şu hayattan. oysa biliyor ve bilmezden geliyorsunuz ki, fanisiniz... siz... sizin sandığınız kadar önemli değilsiniz.


devamını gör...
5213.
eskiden sözlüğe düşündüklerini yazan güruh, şimdilerde ne yazsam diye düşünür olmuş.. şantiye karışık.. (güruh da ne güzel kelime öyle ya)
devamını gör...
5218.
az konuşan bir insanım. o kadar az konuşurum ki insanlar ben konuşurken başka bi şeyle ilgilenemezler. zira o an benim konuşmamdan daha ilginç bi şey olma ihtimali nadirdir. bu özelliğimden rahatsız değilim. ama sözlükle ya da olur olmaz şeylerle örneğin kedilerle de konuşurum. kedilere nasihat ederim genellikle. yanlışlarını gördüysem doğrudan söylerim. zaten öyle her kedi ile muhatap olmam. lafımı dinleyecek olan sağlam karakterli kedilerledir benim işim. itiraf etmek gerekirse bu benim itiraf başlığındaki ilk itirafım. geçen gün genç sokak kedileri derneği karaman şubesi il divanına davetliydim. orada da kedi olmanın, genç bir kedi olmanın, dahası genç bir sokak kedisi olmanın üstelik karaman'da yaşamanın zorlukları üzerine onlarla 23 dakikalık koyu bir sohbetimiz oldu. hepsi tertemiz kediler. kimsenin kılçığında gözleri yok. var ya bu kediler. işte bunlar düzeltecek dedim dünyanın kötü gidişatını. çok verimli bi toplantıydı. ciğer yeyip ayrıldık. şu kuyruklu dünyada kedi bıyıklı bi hayvandır ama onlar kimseye bıyık altından gülmezler. kediler var oldukça ümidi miyavlamaya devam edeceğim.
devamını gör...
5220.
aptalım işte en bilindiğinden. istemediklerimi yapacak yaptıracak kadar aciz, nefsine yenik düşecek kadar basit ve sözünü tutamayan, insanları kolundan tutup istemedikleri şeyleri zorla yaptıran birisi.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar