dünyaitiraf.com

#özgürler 

5501.
sözlükten çok soğudum. girmek istemiyorum artik. hele ki reklamlar yüzünden ekşi sözlüğe bakasım gelmiyorken burasi da ayni olmaya basladi arkadaş.
devamını gör...
5506.
hayatımın %80'ni tatil şeklinde geçmiş-geçiyor olabilir herdaim orda-burda-şurda olabilirim ve sanırım buna baglı olarak gelen mesajların hatta aramaların %90 nı nerdesin? istanbula döndünmü şeklinde ve bundan nefret ediyorum..yahu tr hattımı arıyosun açıyorum nerdeyim tabikide burdayım..

onun dışında bir itiraf daha..ben istanbuldayken sanırım evden sayılı çıkıyorum..seviyomuyum burayı? çok ama niyeyse burda gezmeyi hiç sevmiyorum çözemedim bu işi..bugün böle saçma sapan yazasım var..

sonra kalabalık yerlerden nefret ediyorum..dipdibe masalardan daha bi nefret ediyorum..elalemin saçma sapan bagırarak konuştugu konuları dinlemek zorunda kalmaktan nefret ediyorum..dışarda oldugunu unutup saçma sapan konuşup çok yüksek sesle kahkaha atıp dikkat çekmeye çalışan ablalardanda extra bi nefretim..sonra poff yemegim bitsinde kaçayım burdan modu..sevgili sözlük olurda haberin varsa sakin güzel mekanlardan öneriye hep açıgım..

gerçi sakin diye bi yer keşfediyorum..işte bu diyip aşık oluyorum 2-3 gidiyorum sonra bu yüksek kahkahalı zibidi tayfasıda boşdurmayıp keşfediyo ve mekanım sizlere ömür.. neyse çok saçmaladım ve de sustum.
devamını gör...
5508.
cogito sözlük müdüriyetine başvurup kendime kadro açmayı planlıyordum. sevgili blind bender'in açtığı başlıklara ikinci entryi girme memuru kadrosu. ama kendimi yeterince koşullayamıyorum galiba. tam yazıcam.. evet..
devamını gör...
5510.
enteresanım bu günlerde. durduğum yerde dalıp gidiyorum. aklıma olmadık eski bazı şeyler geliyor ve tekrardan acı mı hasret mi bilemediğim duygular içimi kaplıyor. iş hayatımı sorguluyorum, niçinler bir türlü terk etmiyor beynimi. hele bazı şarkılar varki şakaklarımı zonklatıyor. gece yatağa girince hücum ediyor tüm mazi.... neyse Allah inşirah versin bana.
devamını gör...
5511.
hep yanlış yazdığım gibi yanlışta anlaşılıyorum sözlük, çok salağım ben la, iyi niyetim suistimal edilir, iki kelam laf etmeye giderim söylenirler, öncesinden hoşlandığım kıza duygum kalmadığı halde iki kelam bi selama geldim demeye giderim, yapışkan muamelesi yapılır, anlatmak istediklerimi unutup söylemiyorum artık böyle durumlardan iyice yanlış anlaşılyorum sözlük.
devamını gör...
5512.
hocam bizim kız arkadaş yazmış mesleğini: "corporate communication and marketing specialist, project advisor... " arkadaş kızın kısmet otomatik olarak tıkandı... ben şimdi annem e kızı isteyelim dedigim de: kız ne iş yapıyodu aziz??? cevap :corporate communication and marketing specialist, project advisor anne....anne anne dur izah edebilirim..

devamını gör...
5515.
yoruldum sözlük, düşünmekten yoruldum. düşünüp çıkış yolu bulamamaktan yoruldum. ümitlerin yok olmasından yoruldum. sabretmekten başka elden bir şey gelmediği için yoruldum. önümü görememekten yoruldum. bu belirsizlik bitirdi beni.
devamını gör...
5516.
fizyolojik olarak yaşıyorum ama ruhsal olarak bir ölüden farksızım sözlük... tutku mu denir heyecan mı denir yaşama isteği, azim, mücadele ruhu mu denir ona işte her neyse o bende hiç kalmamış..beni kendime ne getirir bilmiyorum. gözlerinin içi gülen, yüzleri parlayan insanlardaki o neşenin kaynağını bir yakalayabilsem.. çıkmak istiyorum bu durumdan, çabalıyorum da bunun için ama hiçbir fayda vermiyor.. sadece kendimi kandırıyor gibi hissediyorum.. değişebileceğime dair inancım yavaş yavaş azalıyor..bir şeyler beni sarsıp kendime getirmeli bir an önce ama ne?!
devamını gör...
5519.
ne diyimki genç, kız arkadaşının sana sarılırken bakıyor muyum diye bana bakması sana en büyük ceza zaten. takibe devam, enrique'den geldi.
devamını gör...
5520.
sözlük; buraya gelir gelmez diğer yazarları eleştirmeye başlayanlardan, şöyle yazmayın, böyle yazmayın diyenlerden; hep dini konularda yazılıyor, hep gündem hakkında konuşuluyor diyenlerden, yapılan esprileri beğenmeyip kendileri daha iyisini yapamayanlardan, tematik yazıldığında sol şeridi işgal etti diyenlerden, şarkı sözleri paylaşıldığında "şarkı sözlerinin buraya taşınmasına ne gerek var ki yaaahh" diye çemkirenlerden, alıntı bir şeyler paylaşıldığında burası alıntı yapma yeri değil diye şikayet edenlerden vs..vs.. kısacası kendileri daha iyi şeyler yapmayıp buraya katkı sağlamaya çalışanların hevesini kıranlardan hiç ama hiç hoşlanmıyorum..sözlükten soğutuyorlar.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar