dünyaitiraf.com

#özgürler 

5606.
işe gitmek istemiyorum ama param da yok. aristoteles mantığına göre gitmek zorundayım. babama göre de gitmek zorundayım çünkü okumadı boş herif anneme göre de gitmek zorundayım borç var kardeşime göre de gitmek zorundayım ıphone alacam ona yok lan almayacağım 2 bin lira bir telefona mı verilir zaten aldığım asgari ücret.
devamını gör...
5608.
ilkokul beşe giden kuzenimin kabartıp kabartıp kocaman kıskaçlı bi tokayla tepesinden topladığı saçlarına kıs kıs güldüm. bu kızı kim seksenler modası geri döndü diye kandırdı ki. ayıb. yazık.
devamını gör...
5609.
sabahtan beri cemaate çakıyorum, çok politize oldum. sıkıldım. kendimi beğenmiyorum.

kızlı mızlı başlık açın lütfen. boş muhabbet istiyorum biraz.
mayday mayday.
devamını gör...
5610.
hiçbirinizi sevmiyorum. aynı dine mensubuz, müslümanız diye sizi sevmek zorunda da değilim. şükür ki tanımıyorum sizi ve çok önyargılıyım bu da cogüzel. sevmiyom lan sizi.
devamını gör...
5611.
bilirsin sözlük, öyle pek itiraf eden biri değilim ama samimiyetimize güvenerek sana bir şey söyleyecem: cep telefonuma okey progrmı kurdum hafız. nasıl? niye lan gül gibi oyun. seviyom ben onu... yok yok öyle müptela filan değilim. arada iki el atıp çıkıyorum. neyse bilader tamam. senle de iki kelam edilmiyor he... hemen o nasihatçı, vaazcı yanın kabarıyor... kaveye gitsek daha mı iyi..?

devamını gör...
5612.
bir kısmı boldlaştırılmış tanımların sadece o kısımlarını okuyorum. telefona ben de okey indirmiştim. ne var la çok zevkli. böyle simit döner falan kazanıyorsun. tam türk işi.
devamını gör...
5616.
önyargı dediğimiz şey şu hayatta ne çok şey kaçırmamıza neden oluyor sözlük. yeni anladım desem. küçücük bir olay üzerinden, düşününce, insan çok seveceği, muhteşem bulacağı şeyleri daha denemeden elinin tersiyle bir kenara itiyor, bunu anladım. valla bi denese sevecek mesela, bayılacak... oha ya falan olacak hatta. o olay ne biliyor musun? bak söyliyim: daha önce bir kaç kez adını duyduğum halde dinlemeye tenezzül bile etmemiştim alt j adlı grubu. alt j adında güzel grup mu olur lan diyerekten. sırf adı klas gelmediği için sen onca zaman tek bir videosuna bile tıklama youtube'da. neyse bir vesileyle izleyeyim artık ya dedim. şu an en sevdiğim grubu bulmuş durumdayım sözlük inanabiliyor musun? sen adını beğenmeyip ne damgalıyorsun dimi grubu. itirafımsa şu ki ben bunu hep yapıyorum sanırım hayatımda. * ama artık yapmıcam, inanıyorum. bu nasıl güzel bir müziktir lan, ağlıyorum şu an.
devamını gör...
5619.
o kadar muhteşemim ki antik yunan'da doğsam insanlar beni zeus'un ete kemiğe bürünmüş hali sanıp tapmaya, adıma tapınaklar kurmaya başlarlardı. ben de onları bre melun putperestler diye döver, hak yoluna çağırdıktan sonra olimposa kafa dinlemeye giderdim. ama şimdi iş bile bulamıyorum, oldu mu hayat ? yapılır mı bu bana ?
devamını gör...
5620.
o kadar muhteşemim ki antik yunan kalkıp nasıl ayağıma gelmiyor anlayabilmiş değilim. illa biz mi gidecez yani. e hani muhteşem bizdik?
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar