dünyaitiraf.com

#özgürler 

6562.
eksi oy vermem genellikle, lakin dün gece kendisine oy verilemeyen bazı yazarların bile tanım numaralarına sağ tıklayarak açılan sayfada eksi oy verme gibi bir eziyete katlandım, yazılanlar o kadar bayağı idi zira, o eksiyi hak ediyordu.
eklembik: sen beni rahatça eksilersin tabii, tanım numaramın üzerine sağ tıklayıp zahmete girmene gerek mi var, oyumu veriyorum, oylanıyorum sonuçta. *
devamını gör...
6563.
arkadaşlar geçtiğimiz günlerde, ki daha 2 gün evvel falandı, ben burada sevgilimden ayrılmamdan sebep dert kedere bağlaşmıştım. şimdi cehennemin dibine kadar yolu var çok afedersin. acayip tiksindirtti kendinden. acı macı da kalmadı bende. ha benim koçuma. oh be. içim rahat rahat rahatladı. benim gibi dersinden 3 senedir kalmama rağmen hocasına tek kötü laf etmeyen, çevresinde sakin bilinen, bundan önceki ilişkilerinde gayet medeni olan bendenizi bile çıldırttılar yav. oh be. vallahi içim rahatladı. sigara içmiyorum ama olsa şu an içerdim galiba. kendimi çok hafiflemiş hissediyorum. hayırlı sözlükler, bol tanımlar herkeşlere
devamını gör...
6564.
bugün bulunduğum köyde ilk kez cumaya gittim. köylüler şafii ben ise hanefiyim. bilenler hatırlar şafiiler kaza borcu varken sünnet kılmazlar. bir de cuma günü hem cuma hem öğle namazını kılarlar.

hanefilerse bir vakitte iki namaz olmaz deyip cumanın sünnetleri ile 2 rekatlık farzını kılarlar.

camiye vardım hutbe okunuyodu. oturdum hutbeyi dinledim. imam hutbeden indi köyün yaşlı/büyüğüne namaz kıldırmasını söyledi. anlamadım çünkü kürtçe söyledi. neyse başladık namaza iki rekatı tamamladık. ben alışkanlık olduğu üzere saftan ayrıldım bir adım geri attım sünneti kılıcam. baktım kimse safı bozmadı. dedim herhalde yaşlılıktan kıpırdamak istemediler. neyse tekbir aldım namaza durdum ama bu surada safından çekildiğim abi bana tuhaf tuhaf bakmıştı.

ben namaza başladım imam Allahu ekber deyip cemaatle namaza durmasın mı? ben şok! çok bozuldum ama öyle böyle değil. aklıma geldi ki bunlar şafii ve öğleyi de cemaatle kılıyorlar. çabucak namazı bozup safa tekraradurdum ama şaşkınlığı ve o bozgunluğu üstümden atamadım uzun süre. çok kötü oldum ama*
devamını gör...
6571.
bazen o kadar umarsız, duyarsız, vurdumduymaz, ilgisiz, bencil, narsist, egoist, gamsız oluyorum ki adamın kendi twitter hesabında yazdığı şey hakkında bana ne ulan senden, ne yaptığından, ne halt yediğinden şeklinde düşünürken buluyorum kendimi. adamın kendi twitter'ı bu yav. şaka mıyım lan ben.
devamını gör...
6572.
ölen ya da ölecek birinin ardından kötü konuşmak istemem huyum değil. ancak şu itirafı etmeden duramayacağım, ingilizler margaret thatcher'in ölümünün ardından caddelerde dans etmişlerdi. çok yadırgamıştım. ayıp ve aşırı gelmişti. yıllar geçti, haklıymışlar diyorum, bazen böyle olabilirmiş, yaşadıklarını onlar bilir. bize göre değil kabul, ancak kenan evren haberleri gelmeye başladığından beri hissettiğim budur.
devamını gör...
6576.
küçükken, daha ahmet kaya'yı tanımaz bilmezken bir süre boyunca selda bağcan tarafından söylenen giderim* parçasını dinleyip söyleyeni de ahmet kaya zannettim.*
devamını gör...
6577.
hayatımda ilk defa evliliği düşünüyorum çünkü yurt dışına gitmekten ölesiye korkuyorum.
evlenirsem bahane uydurmuş olacağım kendime "evlendim, napayım gidemezdim." diye.
ama hiçbir bahanem olmadan gitmekten vazgeçersem kendime hayat boyu "korkak!" diyeceğim.
uçaktan indiğim ilk anı, kalacağım yeri bulma telaşımı, okula ilk gidişimi, danışmanımla ilk görüşmemi ve bunların hepsinin hiç bilmediğim bir ülkede olacağını bilmek ödümü koparıyor.
trafik bile ters ya rabbi, trafik bile ters!
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar