dünyaitiraf.com

#özgürler 

7786.
minimal romana bir sahne yazabilmek için az önce altılı hakkında araştırma yaptım. delicihan diye at ismi olur mu lan? deli dana gibi öyle çıldırmış, sağa sola saldıran bir şey geliyor insanın gözünün önüne. düz koşamaz ki o at ismiyle müsemma ise. neyse konumuz bu değil. küçük bir senaristcik olduğum günlere geri dönmek istiyorum Allahım! gerçekten çok istiyorum bunu!
devamını gör...
7788.
hayatta sevilmeyi hak etmeyen insanlara boşa zaman harcamayın. bırakın kendi çamurunda debelenip dursun. sonra pişman olan yine sizler oluyorsunuz. tecrübeyle sabit.
devamını gör...
7789.
annemin ben memlekette yokken bulup buluşturduğu bütün kızlar beni reddetti. hamd olsun çok mutluyum, çifte bayram yaşıyorum. annemse iki gündür yasta, başına tülbent bağladı oturuyor. ağız tadıyla bayram temizliği bile yapmadı çilekeş anacığım. biri yanılıp yakılıp he deseydi, işin yoksa nişan düğün. şimdi kurban bayramına kadar kafam rahat.
devamını gör...
7790.
az önce arabayla geçerken az kalsın bir kirpinin üstünden geçecektim. durdum ve kaçmış gitmiş. kontrol ettim sıkıntı yok. Allahım şükürler olsun.
devamını gör...
7791.
yemin ederim demin ödüm agzimdan cikiyordu. ev de herkes uyumus tamam mi evin cengaver anasi olarak yarinki bayram hazirliklarini geceden yapma isine giristigimden ayaktayim haliyle. koridordan muzik sesi geliyor ama nasil bir uzaklasiyor bi yakinlasiyor gibi bakiyorum kimse de yok. Allahim gecemiyorumda koridordan megersem bizim koca bebek yeni aldigi oyuncagini * deniyormus. ulen soguk soguk ter attim akil isi mi ya? saatgece 2 2, insafsiz.
devamını gör...
7792.
ne kendi memleketimi seviyorum , oralı gibi hisetmiyorum, ne yaşadığım şehri seviyorum, buralı gibi hissetmiyorum, göçmenim, türkte değilim türkede benzemiyorum, bugün anneme onu dedim anne ben neyim diye. ciddi olarak müslüman kimliğim haricinde ne idüğü belirsiz biriyim. kendimi garip hissediyorum samimi olarak. ben neyim lan?
devamını gör...
7793.
tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır derler ya. bazen, size sevgi duyduğunu söyleyip size saygısını yitirmiş insanlar tarafından size söylenir. onun için gerekli ama değersiz birisinizdir. siz onun için varsınızdır hissi oluşur nedensiz. o önemlidir sadece, siz değil. o insanların, tilkinin kürkçü dükkanına nasıl bir vaziyette geldiğinden haberleri var mıdır acaba ? veya geri döndüklerinde o dükkan kapalı olacaktır bilmezler mi ? bir gün birileri de onlara aynı muameleyi yapacaktır bilmezler mi ?
devamını gör...
7794.
il dışından bi kız arkadaşım ziyaretime geldi, 1 kutu marlboro light getirmiş. ulan cezaevinde görüş gününe mi geldin diyemedim, içimde kaldı....
devamını gör...
7795.
gönül yüküm ağır.. en azından bir kişiye karşı.. hatalı olduğumu biliyorum; düzeltme imkanımın olmadığını da biliyorum.. konusu hiç açılmasa da selamlaşmada dahil utanıyorum..
kendime yediremediğim şeyler var.. hatamı düzeltememem de bitiyor beni..
devamını gör...
7796.
benim umrumda olan insanların umrunda olmamam çok net hissedilir bi şekilde kalbimi acıtıyor.
zaten umrumda olan insan sayısı elin parmaklarını geçmez, bana bunu yapmasalar keşke.
bu duruma üzüldüğümü karşı tarafa çaktırmayacağım için de umursamayan kendi kaybettiğini düşünür *
hayır düşünmez çünkü umursamadığı için herhangi bi kaybetme/yenme durumu söz konusu değildir. dimi? her türlü yenilen benmişim. çok salaklar.
devamını gör...
7797.
geçenlerde uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşım bir tweetimi göstererek bu yazdığın bana mıydı, laf mı çaktın gibisinden birşeyler söyledi. yok estağfurullah ne alakası var manasında cevap verdim. içimden, sana olsa ne olur artist ?! hesap mı soruyorsun bir de ? diyesim geldi. ama diyemedim. selamlar.
devamını gör...
7799.
bir bayramı daha sıradan bir günden farksız geçiriyoruz sözlük. uyandım, kahvaltımı yaptım ve odamda oturuyorum. senelerdir böyle. ne heyecan ne heves. insanın gidecek kapısı olmaması ne kötü. memleket desen zaten yok. anneannem varken böyle değildi. daha güzeldi bayramlar o zaman. artık bayramlığa da ihtiyacım yok bu yüzden. huzurevindeki yaşlı insanlar gibiyiz. çok genç yaşta üstelik...
devamını gör...
7800.
diyabet hastası bir bireyle aynı evde yaşayınca, üstelik bu birey evin babası olunca ve bir kilo baklavayı üzerinde bir kilo dondurmayla birlikte tek seferde yeme potansiyeline sahip olunca, ne şeker ne çikolata ne baklava valla. çok sağlıklıyız, fazla sağlıktan ölücez diye korkuyorum sözlük. neyse bayram ziyareti olmasa da şekere çikolataya gömülürüm diyordum, taki eve bunların alınmayacağını hatırlayana kadar... toz şeker almıyoruz eve öyle bi haldeyiz. dün anneme tatlı yapıcam canım çekti dedim. kesme şeker at ağzına, ben öyle yapıyom dedi. at mıyız la biz yemem ben kesme şeker falan dedim de. keyfim bilirmiş. ne güzel anılar biriktiriyorum Allahım. buna da şükür.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar