dünyaitiraf.com

#özgürler 

8343.
kimseye anlatamadığım bi özlem var içimde. güçlü görünmek kolay da, güçlü olmak çok zor. gizliden ağlamak kimseye anlatamamak. meğer nefes alması bile yetermiş bazen. gitmesen de görmesen de varlığı huzur verirmiş.
devamını gör...
8344.
günden güne sözlükten sıkılıyorum. sözlük sıkıcı olduğu için değil sıkılmak genlerde var. sözlük bırakılmaz diyenler var. bunlar hep aşık olan tipler gözümde. evlenip boşanma taraftarı olduğumu da ekleyeyim.

hiç rahatlamadım.
devamını gör...
8345.
cumartesi ve pazar günleri pijamalarınla kendimi evde bi koltuktan diğer koltuğa atmak hobilerim arasındadır.
çünkü cumartesi pazar tatil günü olduğu için babam evde olduğu için annem bize bulaşmıyor.azat ediyor.
haftasonları değerlidir.
devamını gör...
8346.
mail gonderecegim zaman artik iyice dikkat ediyorum yazdiklarima, zira bircol maili yanlislikla selmalar'a gonderdim gecmis zamanda. "selamlar" yazmak dururken "selmalar" yazinca komik gibi oluyor ama degil iste. muhatabina dalga mezesi oluyorsun. dramlar dramlar.
devamını gör...
8347.
dün gece uzun bir gece yolculuğundaydım. 03:40 civarı camdan bakınca gök yüzünde hiç görmediğim kadar yıldız var sandım. oysa en çok yıldızı 17 ağustos gecesi görmüştüm. daha fazlaydı. yalan yok içten içe otobüs o an bozulsa ve biz yukarı uzun uzun baksak diye içimden geçirdim. şehirlerden uzakta samanyolunun görülebildiği gerçeğine hala inanamıyorum.
devamını gör...
8348.
insan gibi yaşamıyorum sözlük bi süredir. hayatımdaki geçiş süreci çok hızlı gerçekleşti. adaptasyon sıkıntısı yaşıyorum ve mütemadiyen yorgun hissediyorum.
devamını gör...
8349.
ben bayağı pasaklıymışım. bunu annem evi temizlemeye girişince anladım. ben niye farkına varmadım evin bu kadar pis olduğunun? kirliliği kanıksadım zahir..kadın bir geldi, kırk yıllık beton çayır çimen oldu. gül açtı penceremin parmaklığında..evde kavrulmuş soğan kokusu... hergün oturduğum çekyat bile gözüme daha güzel göründü.. tevekkeli değil," bunu aldığımda rengi daha açıktı sanki" deyişim. demek hep tozdanmış..

itirafımı bir şiirle noktalıyorum:

bursa'dan annem gelmiş
evde bir hijyen havası
annem beni çok severmiş!
devamını gör...
8350.
çok zor günler geçiriyorum sözlük. öyle zor günler geçiriyorum ki, beş gündür evden uzağız. günlerdir yüzlerce arama ve mesaj aldım. ama hepsini cevapsız bıraktım. telefonu açsam ne diyeceğimi bilmiyorum. o kadar kırgınım ki, ağlayarak okuduğum o mesajlara ne cevap verilir bilmediğimden tek cümleden öteye gidemiyor cevaplarım. "biz iyiyiz, merak etmeyin."
bugün bir kez daha anladım çaresizliğin insana neler yaptırabildiğini. meğer insan elli yaşına gelse de çaresiz kalınca ağlayarak sesli mesaj atabiliyormuş son çare diyerek. böyle olmasaydı keşke. bu kadar çıkmaza girmeseydik. bu kadar paramparça olmasaydık. aynı dört duvarın içinde bu kadar yabancılaşmasaydık, bu kadar yanmasaydı canımız. çok aciziz sözlük. biz insanlar o kadar aciz ve nankörüz ki. gözümüzün içine bakarken birileri değerini bilmiyoruz. zerre kadar umurumuzda olmuyor varlıkları bazen. sevgisiz bırakıyoruz, saygı göstermiyoruz, aşağılıyoruz. sonra kaybediyoruz o gözümüzün içine bakanları. aklımız başına geliyor güya. ama giden geri gelmiyor...
bazen fazlasıyla duygusal olduğumu biliyorum. ben şu an düşündükçe bile gözümden yaş geldiği halde, o "zerre kadar içim acımıyor." diyebiliyorsa kalbinin benden çok kırılmışlığından... 27 sene dile kolay. ne çektiğini gördüm, ama ne hissettiğini göremem. paramparça biliyorum. ayakta duruyor, gözü yaşarmıyor ama içi mahşer yeri, biliyorum. kimse bunları yaşamak istemezdi. aşk denen şeyin tükenebildiğini kimse kabullenmek istemezdi. onlar da istemezdi, biliyorum.
pencere önünde sokağı seyreden biri gibi seyretmiyorum olanları. bizzat içindeyim, cepheye mermi taşır gibi. o kadar zor, o kadar yorucu ki. daha küçüğüm sanırdım, büyümüşüm meğer. büyümek zorunda bırakılmışım.
öyle işte sözlük. aklıma bile gelmiyorsun. "bana müsaade" dediğim günden beri kendimle uğraşmaktan aklımın zerre ucundan geçmedin. beni unutun, beni unutsunlar. kuytuda unutulup yok olayım istiyorum. itiraf'ta hakkım vardı, içimin yangını söner belki dedim burayı da ucundan tutuşturunca. sönmüyormuş. olur da okuyan olursa dua etsin. kendim için dua etmeyi bıraktığım günden beri derdim başımı aştı çünkü. iyi değilim. iyi değiliz. zor günler geçiriyoruz. rabbim sonumuzu hayr eylesin...
devamını gör...
8351.
3. sınıfa giderken anaokuluna gitmemek için Allah'ın günü servisi inleten hatta bir gün servisçinin şapkasını kapıp fırlatarak saçsız başını görmemize vesile olan çocuğun biraz önce facebookta kendi yazdığı iki paragraflık siyasi bir paylaşımı okudum.idrak kabiliyeti, geniş bakış açısı, olgun cümleleri afallattı.üstüne üstlük bu yazıyı beğenenlerden biri elini tutarak okula götürdüğüm kuzenim.yahu bunlar ne ara böyle büyüdüler ve benim zamanla alıp veremediğim ne.
devamını gör...
8356.
kardeşim ayak parmağımı çatlattı sözlük.
lütfen şu 16 17 yaş erkek çocukları için bi ıslah evi ya da bi kafes yapsınlar gücünün farkında değil canımı okuyo insan irisi.
geçen gün kavga ettik. gücüm de yetmiyo uyanıklık yapıp vurup kaçayım dedim. kaçamadım.
odanın kapısını kapatmaya çalışırken kapıyı itmesiyle kapı ile yer arasındaki o 3 cm lik bosluktan ayağım yırtılmak suretiyle geçti.
ayağım yara içinde parmağım çatlak.
devamını gör...
8357.
5 yıl boyunca düzenli olarak gerek arkadaş ortamında, gerek sözlükte, gerek kendi kafamın içinde sürekli bizim okulun ne kadar da kendini bir şey sanan, abartılmış, saçma sapan bir yer olduğundan bahsedip durdum. şimdi okul biteli daha 3 ay oldu fakat kendi mezuniyetine bile gitmeyen ben, ekim ayında yapılacak mezun buluşmasına gayet gitmek istiyorum.
yani yuh bana ya. bi' çeneni tut değil mi? hep kocaman kocaman sözler ettim okul hakkında fakat yeni okuluma daha iki gün gittim ve neredeyse eski okulda alakam olmayan insanları özledim diyeceğim utanmasam.
gelen gideni aratırmış demek... yaşlı gibi hissediyorum kendimi, geri dönebilseydim biraz daha az öfkelenmeye ve iyi yönlerini görmeye çalışırdım fakat biraz salak olduğumdan ancak bir şeylerin elimden kayıp gitmesi gerekiyor bunları düşünebilmek için. insanlık hali.
devamını gör...
8359.
bugün hindistan cevizi aldık pazardan. hoplaya zıplaya eve geldim sevine sevine. kıramadım. üstünden delik açtım bari suyunu içeyim dedim suyu da kusmuk gibiydi.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar