dünyaitiraf.com

#özgürler 

8421.
bugün hastaneden çıkmışım, eve gelmişim güneş havuzun üstüne vuruyor misler gibi hava da biraz bunaltıcı günün yorgunluğu da üstümde derken ilk iş eve çıktım, üzerimi değiştirip havlumu kaptığım gibi havuza indim. havuzda bir iki tane yüzen çekirdek kabuğu görsem de ki normalde inanılmaz berraktır havuz, aldırış etmedim attım kendimi serin sulara. bir 10 dk kadar yüzdükten sonra fark ettim ki su klordan ziyade farklı bir şey kokuyordu. ayıkmam fazla zaman almadı hemen çıktım havuzdan, havluyu sarınıp havuz bakımı yapan görevli abiyi aradım ulaşamadım derken resepsiyona koştuğumda acı gerçekle karşılaştım. havuz 6 gündür temizlenmiyormuş meğer, bakım yapan abi izindeymiş. şimdi ne mi oldu? karın ağrısı ile kıvranıyorum bu saatte.
devamını gör...
8422.

hiç unutmam o sonsuz güneşli akşamı. internetin henüz kafe'ye geldiği günlerdendi; bense yirmili yaşların henüz başlarındaydım. o zamanki kelebekvari anlık neşveli hayatıma uygun bir sohbet odasında takılıyordum. rumuzum neydi? belki dövüş klübü'nün kahramanı tyler durden, belki tomcat, belki de jhonhawkins. o soyadı hawkins olan amerikalı kız hikayesi başımdan geçip gitmiş miydi? hani, sabaha dek sohbet yazıları aşağıya inip durduydu, bir öğrenci yurdunun odasında.

neyse, o eleman geldi işte; bir genç adam; ama benden büyük. kadınlar hakkında tecrübelerini açıyordu bana. ne hazine! kedi silvester'ın balık tutmayı öğrettiği o sevecen yavrusu gibiydim. havada kapıyordum balıkları, yani bilgileri. yaşını sordum. 28'miş; komşu bahçelievler'den yazıyormuş. "seni yaşlı çakal" demiştim başımı yukarıya kaldırarak. çünkü çok zirve bir yaşta görünüyordu. yirmi sekizi'ne kadar kimbilir neler yaşanacaktı, neler. tek ayağı çukurda olmak gibi bir şeydi öte yandan. o kadar büyük bir yaştı ki, hiçbir öngörüde bulunulamazdı.

yirmi sekiz'ime geldiğimde babaannem vefat etti. yine bir kafede, başka bir seçenek kalmadığından her şeyi boş vermiş, oyun oynuyordum; o oyunlar ki yaşamımın gerçeğiydi. telefon geldi o arada; açtım ve haberini verdiler. memleket uzak. yapılacak bir şey yok. oyun oynamaya devam ettim. fakat gecesinde cenazeye gidecekleri karşılamak üzere terminalde sabahladım. herkes gittikten sonra bir de şiir yazdım nineme; soğuk demir bankın üzerinde. sonra gün ışıyınca ilk metro seferinde eve gittim. yağmurlu bir sabahtı. yürürken ıslandım. apartman kapısından içeriye girdiğimde duvardaki ayna karşıladı beni. baktım kendime. insan bedeninin en güzel olduğu zirve yaş olduğunu yeni öğrenmişim bir yerlerden, yirmi sekiz'in. kendime baktığımda, nasıl olup ta red edildiğimi tekrar tekrar düşündüm.

bütün bunların üzerinden bir on yıl daha geçti. bu sahile nasıl sürüklendiğimi bilmiyorum. hiçbir şey hatırlayamıyorum. yalnızca hava çok güzeldi ve güneşliydi. birden bir fırtına koptu ve gemi su almaya başladı. sonrasında ben mücadele ederken suya düştüm. sonrası hiçlik.


devamını gör...
8424.
sabah esenler otogardan ulusoy'a bindim, ankara'ya gelmek için. tek başıma bir tek ben varmışım hissine kapıldım. baktım herkes camdan birilerine el sallıyor ama kim kime o belli değil. yalnız görünmemek için bende kalabalığa doğru el salladım.

amaç ne derseniz bilmiyorum. o ara onu yapmak geldi içimden, yaptım.

yarın psikiyatra gideyim mi acaba. şizofren olabilir miyim?
devamını gör...
8425.
sabaha uyanılan gerilimli rüya. bir derebeyinin şatosundan kaçış. derebeyi ve kargılı, mızraklı şövalye ve renkli urbaları içindeki askerleri tarafından aranış; kara cüppeleri ile üç tane keşişle yolların kesişmesi. ve sürekli yakayı ele vermeme için çalı çırpı arasında saklanma nöbetleri...

kimim lan ben.
devamını gör...
8426.
naber sözlük, arkadaşlarımı çok sevindiren bir hadisenin arefesindeyim. sevinemiyorum. çok korkuyorum be sözlük. zilhiccemiz muharrem olabilir, benden her halt beklenir.
devamını gör...
8427.
( #1794421 )

yukarıdaki hadisenin üzerinden 12 gün geçti. gittim dikişleri aldırmaya. doktor, plastik cerrahiye gönderdi. pazartesiydi. gittim doktorun yanına. parmağıma baktı. "tendom da sinirler de kopmuş," dedi. bugüne yatış verdi. saat 3 gibi ameliyata girdim. takriben 20 dakika sürdü. ben, bir iki dikiş atar. pansuman yapar. bende perşembeye okula giderim, diye düşünüyordum. adam tüm kolumu alçıya aldı. üç hafta kalacakmış üstünde. işin kötü tarafı alçı çok kalın, kolum kıyafetlerden girmiyor. atletle de okula gidilmez ki. 1.sınıf almıştım bu sene. çok yazık olacak çocuklara. gereksiz yere onca tatil yaptık, üstüne de bu, nasıl yetişecek müfredat, hiç bilmiyorum.

(bkz: beterin beteri var vol 2)
devamını gör...
8428.
bu tanımdan sonra 26 tanım daha yazıp biraz mola vermeyi düşünüyorum. bu ay çok yoruldum. zaman zaman insanları bunalttığımın da farkındayım ama kendimce bir şeyler karalayıp yazdım işte. bir 26 tanım daha mazur görürseniz beni mutlu edersiniz.
devamını gör...
8429.
uzun bir ardan sonra tekrardan sözlükte yazmak hoş. geçen sürede iş güç evlilik derken baya baya unutmuşum tanım yazmayı. arada hata olursa sallayın.
devamını gör...
8430.
sabah programlarına çıkıp kadınlara bulaşık makinesi nasıl yerleştirilir diye anlatan adam, komik mi? değil. belki eğlencelisin demişlerdir, ama değil.
devamını gör...
8431.
e be yavrum madem böyle olacaktı niye beni uğraştırdınız o kadar diyeceğim bir sürü insan var. bakın birçok demedim bir sürü dedim. vitaminsiz sürüler.
devamını gör...
8432.
kendimi bisey sandığımdan değil ama koskoca şirkette bi tane kafama göre insan yok konuşacak, muhabbet edecek.
dedikodu boş muhabbetler saçma sapan şakalar nebilim aşırı canım sıkılıyor.
tam olarak pragmatist değilim ama ilgimi çeken biseyler öğrenebileceğim bi tane bile insan yok.
ulan bi tanenizin barı selfie dışında fotoğrafa bi ilgisi alakası olsaydı. yok.
devamını gör...
8433.
ah sözlük şu itirafı ne şartlarda yazdığımı bi bilsen bana madalya takardın.
yeni evimde telefon hiç çekmiyor. mutfakta balkon kapısının önünde çekiyor bir tek. hava da çok aşırı soğuk burda. kara kış bildiğin millet mont giydi bugün.
bizim sitenin yöneticisi henüz yakmayacakmış kaloriferleri öyle dedi. donuyorum valla.
2015 yılındayız ve suyumuzda hala kartlı. su bitti ortada kaldık bugün. evimdeki kızların hepsi birinci sınıf hallememişlerde. valla tamirci gibiyim ya suyu bilr tamir ettim. bıkdım.
devamını gör...
8434.
hayatımı ozetliyen bi olay olsa park yeri ararken iki buyuk arabanın arasındaki boşluğa doğru gidip orda dışardan gozukmeyen kuçuk araba yuzunden hezimete uğramak olurdu.
devamını gör...
8435.
bir keresinde yatakta uzanırken yatağın sallandığını hissettim baya baya yatak hareket ediyor. hemen kardeşimin yattığı odaya koştum yarı uykulu bir haldeydi. uyan deprem oluyor dedim. suratıma baktı abla salak mısın git uyu dedi. bende gittim yattım. başım dönüyor heralde diye. 5,9 sallanmışız sözlük. kimseye güven olmuyor.
devamını gör...
8436.
sahne görünce atlayan, lise okul tiyatrosunda baş rollerde oynayıp başka illerde yarışmalara giden, 9. sınıfta üst sınıflardan utanmadan okul temsilciliğine aday olup bu yolda büyük oynayan, okuduğumuz okul ve dershanede herkesin ama herkesin tanıdığı ve sevdiği benim bir tanecik tatlış güzel ve akıllı arkadaşım.o zamanlar benim sana ihtiyacım vardı Allah seni nasıl bana elimden tutman için gönderdiyse şimdi sıra bana geldi sanırım.kalbimize yerleştirilmiş olan sendeki bana dair bendeki sana dair sevgi bizlere emanet.allahın emanetini sana verdiğim için bana minnettar olma teşekkür etme artık.sadece bana nasip olmuş bu.

sen oradaki herkesten daha güclüsün daha iyisin bir de o yuvarlak gözlüklerini takıp kocaman gülünce kim senden daha havalı olabilir ki?bana masal anlatma rümü.
devamını gör...
8439.
whatsapp web'de arkadaş grubuna göndereceğim mesajı imamhatip grubuna gönderdim. içerikte imamhatip derneğine sövgü vardı. tam bir fail oldu. arkadaşın yüzünden. adam iki grupta da olduğu için hatlar karıştı.
devamını gör...
8440.
çoklu kişilik bozukluğu falan yoktur inşallah rabb im ama gerçekten bazen çok uç noktalardaymışım gibi geliyor.
bazen saat sekizde entrika dolusu türk dizisini kaçırmamak için uğraşan biriyken bazen cnbc e dışında kanal izlemeyip piyano çalan bir sanatsevere dönüşüyorum.
klasik müzik dinlerken mustafa sandal a falan geçiyorum.
geçen deniz seki nin korkmuyorum lu bi şarkısına ağladım mesela.
daha da var ama yazıp kendi çılgınlıklarımı okumak iyi gelmeyebilir. iyisimi şimdilik bende kalsın.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar