dünyaitiraf.com

#özgürler 

8502.
sozlukte gunde en az yirmi tanim yazmaya niyetleniyorum ama telefonu her elime aldigimda once instagrama giriyorum sonra yazicagim tanimlari unutup sessizce uzaklasiyorum.
devamını gör...
8503.
itirafım yok diyen üjüzmüylonunju kişi olasım yoh. böyle bir işsazlık lakin مآدمت بخير قل الحمد لله dimi اختي

nickinin hakkı nekara!!!
devamını gör...
8504.
ben: fakirlik hali.
lüle taşından gerdanlığa gücüm yetmemiş,
sana sapancadan bir sepet elma almışım.

o: hiç anlamam müntekim! söz verdin, o yüzüğü alacaksın.

sonra da, " türkiyedeki erkekler neden romantik değil," diye yakınırlar. lan, imkan mı verdiniz? ben sevdiğime bir turgut uyar şiiri okuyamayacak mıyım? kaç para ula, bir yüzük?*
devamını gör...
8506.
rıdvan dilmen'i izlemeyi, dinlemeyi çok seviyorum resmen.normalde kızlar arda için, melo için, selçuk için futbolu takip ediyor ben sırf sonunda rıdvan dilmen'le güntekin onay'ı dinlemek için maç izliyorum.
devamını gör...
8509.
şu an annemle oturduk karın germe ameliyatlarını izliyoruz. hadi o bakıyor da bunu ben niye izliyorum hiç anlamış değilim. midem kalktı anasını satiyim. ben nasıl sezaryen oldum hem de iki kere hala inanamıyorum.
devamını gör...
8510.
bir zamanlar ergenliğe yeni girmiş çocuktum ki sene yanılmıyosam 97... bulunduğum taşra şehrinin en zeki veletlerinden biriyim de suça karışmak konusunda da gayet iyiyim... sadece bir cümle ile bunu göstermek isterim ki inanamak size kalmış; izmir fenden düz liseye döndüğümde ortalığı çok fena karıştırmıştım... lakabım ise baba idi... neden mi? rahmetli avukat olan babamın bile sinirini bozdum ki kalemimin gücü Allah'ın lütfu(burada sergilemiyorum, kelimelerim en hoş noktları bir kişiye ait ve ben artıklarla yetiniyorum) ismini versem de önemsiz ve dahi karısını satabilecek kadar değerlere ve kodlara uzak insanların arasında yer aldım....(yaşım 12-13) bunların çoğunu kontrol altına almak cidden kolay... istediklerini, hayatlarında göremedikleri bir hedefi verin...(bunu söylerken Allah rızasına yöneltin... kişisel çıkarları bırakın...)bunlar uzun hikaye... yıllar sonra çin'in kurucu hanedanı qin'den bir elemanla bile zamanında beraber takılmış(ki sormayın kendisi çok sıkı bir aşçı idi ve bir türk kızı ile evlendi) basit bir taşra çocuğu olarak işte bu 97 yılında bir pideciye girmiştim... iki katlı pidecinin üst katında benim gibi ergenlerle takılıp 1.5 kuşbaşıyı güzelce mideye indirdikten sonra 1 kıymalı parası verip çıkmıştım ki siparişleri alanla hesabı alanlar farklı kişiler ve adisyon gibi basit bir sistem yok... yıllarca içime oturdu bu can sıkıcı durum... yakın zamanda memlekete gittiğimde valide hanımın isteği ile kıymalı pide yaptırmak gerekti ve adres belli... yeri değişmiş... sordum, siz yıllar önceki sahipleri misimiz diye... cevap olumlu gelince durumu anlattım ve adam güldü... evet yıllar önce bunu yapmıştınız da ben size hakkımı çoktan helal ettim, demişti... o gün yaşadığım en güzel günlerden biri idi ki ahirette hesap vermek bu dünyadan çok daha zor...

özet olarak bunu neden anlattım derseniz, helalleşmeyi hesabın kapandığı o son güne bırakmamanın gerekliliği için... bu başlıkta işlenmiş günahlar üzerinde vicdan muhasebesi yapmak ki günahlara fazladan şahit eklemek hoş olmazdı... Allah azze ve celle niyetimizi salih eylesin...
devamını gör...
8511.
ıleride Allah nasip eder de kızım olursa onun pamuk ellerini her sabah öpücem. Allah iyi ki seni bana hediye etti canım kızım diycem.
bu sabah tam bir anne gibi uyandım.
devamını gör...
8512.
kime gitsem kiminle konuşsam bilmiyorum. anlamsız derecede nöbetçi olduğum okul koridorunda gözlerim dolu dolu geziyorum. çocuklar yanımda geçip gidiyor sonra geri gelip sarılıyorlar. sanırım bir onlar beni anlıyorlar. tabi ergenlerim de var onlar işin gırgırın da beni anca güldürmeye çalışıyorlar. sağ olsunlar. sanırım artık eskisi gibi hiç bir şeyle savaşacak gücüm yok. eskiden olsa tek başına olmanın keyfini çıkartırdım ama şu an tek başıma kalmak korkunç karanlık gibi geliyor. nasılda değişiyorum çok ilginç. keşke bir sebep bulsam da varşova'ya bir kaç günlüğüne gidip sokaklarında tek başıma dolansam, evime gidip ıssız sokağımdan gökyüzüne baksam. geçen 5 sene içinde varşova da yalnız olduğumu düşünürdüm ama kalabalık içinde yalnızlık duygusu bambaşkaymış. dua ediyorum, kabul olma umuduyla;
-''allah'ım kalbime ferahlık ver yolumu aydınlat yüzümdeki bu kasveti al, bu halimi sevmiyorum. her an ağlamaya hazır olan gözlerimi güldür ve beni dengede tut. lütfen!''
devamını gör...
8514.
müslüman mahallesinde salyangoz satıyolar sözlükcüm.
öyle bir whsatspp grubundayım ki çıksam çıkamıyorum kalsam kalamıyorum.
bizim okulda çok hoş bi proje var engelli çocuklar için bir çalışma.
neyse bugün projeye katılım dedik.tanıtım toplantısına gittik. zaten bizim fakülteden herkes. aslında iyi ama. apır sapır tipler var. işin kötüsü az önce whatsapp grubu da açmışhttp://lar.ne yapacağım bilmiyorum.
çocuğu engellesem olmayacak şimdi. neyse şimdilik idare ediyorum.
devamını gör...
8516.
bizim evde anamdan başka dişi yok lan! çok kötü bişi temizlik yemek aklınıza ne gelirse yardım etmek zorunda kalıyorum biraderleriden birisi başka şehirde diğerde küçük olan bana oluyor lan sözlük! deli dehşet yapmayı öğrendim, temziliği öğrendim, o değilde bu kadar öğrenmişlik bir erkeğe bildiğin fazla ulan nasbimiz beceriksiz çıkacak olay çıkar kan akar lan! neyse o da değil de; bildiğin türlü felan yapıyorum ha. he bunlarda değil şöyle birşey var mutfağa girdiğinde malzeme ne olursa olsun şov yapmadan çıkmayan bir annem var öyle becerikli bir kadından yemek yapmayı öğrenmiş olamk da sıkıntı bildiğin ulan beğenmiyoruz herşeyi Allah affetsin ha birde kilolarımın sebebi bildiğin annem!!!
devamını gör...
8519.
kuzenim whatsapp durumuna "kalp kalp kalp tekkem kalp kalp kalp " yazmış.
sonra kocasıyla kara el izi çıkartmışlar onu koymuş felan. instagram açmış yaptığı yemekleri felan atıyo.
bu kiz ki telefonda yabancı bi erkek sesini duymasın diye arkadaşlarıyla şifre uydurmuşlardı. telefonun camına 3 kere tıklatıyolardı öyle konuşuyolardı. bu kiz ki ben üniversiteyi kazandığım yıl " okuyan kızlar iffetsizdir rereerörörö" diyr konuşan kız.
neyse ben bişey demiyorum.
devamını gör...
8520.
hoca bana evinden getirdiği keki ikram ediyor, dedikodu filan yapıyor, ben hala ondan çekiniyorum sözlük. yaş farkımız da çok yok, çok rahat arkadaş olabilirim. neden bu öğrencilik psikolojisinden çıkamıyorum.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar