dünyaitiraf.com

#özgürler 

10141.
13 yıldır aynı apartmanda yaşıyorum ve tam 13 yıldır bir einstein asansörün havalandırmasını kapatıyor. o kapatıyor ben açıyorum. her kimsen umarım mozambik'e falan taşınırsın.
devamını gör...
10142.
iki kızım var biri 4 yaşında diğer 3 yasına girmek üzere, ikiside birbirlerinden farklı. biri çok duygusal, kırılgan, alıngan, narin. diğeri realist, komplekssiz, ne dersen o, erkek gibi bir kız yani.
bazen aralarında kalmaktan hangisine nasıl davranacağım, ne şekil konuşacagım diye düşünmekten yoruluyorum. öyle bi yorulma ki sanki tüm gün üzerimde ağırlıkla yol yapmışım gibi.
duygusal olan kızım, her şeye hemen ağlar, en ufak bir yeri çizilse sanki orası kopmuşcasına triplere girer.
diğer ise geçen gün kaşını yardı evet evet resmen yardı ve çıt çıkarmadı. doktora gittik, Allahtan dikiş atmadılar da deri yapıştırıcısı gibi bir şey yaptılar. ulan gıkı çıkmadı çocugun yav masallah.
ama ben bu durumu anlamıyorum ikisinide ben dogurdum ufakta olsa insan benzer bi yanları olsun ortak bişilerle ugrastırabileyim istiyor. yok arkadas olmuyor, tek bir ortak taraflları yok. büyüdükçe daha cok ortaya cıkıyor bu farklılıklar çıldıriciim yani.
devamını gör...
10143.
annem bir kursa gidiyor. kursta malum cemaatin kurslarından. her şeye özel bir zikir ve dua mevcut. geçen oturuyoruz annem dedikodu yaptıktan sonra okunacak bir duadan bahsetti,okuyunca dedikodu yapmamış gibi oluyormuşsun. ben de dedim ki alemin akıllısı zaten bi senin hocan,böyle dua olmaz falan diye uzun uzun açıklama yaptım. işine gelmedi zaar, durup biraz düşündükten sonra bana döndü ve dedi ki "eeeğğhh Allah kabul ediyor be aykomiğimgeldi sana ne oluyo" akdjsj
taze ilahiyat mezunu olduğum için herkes acaba bu kız sapıttı mı diye temkinli yaklaşıyor bana. ben de üstlerine gidiyorum. baya eğlenceli......
devamını gör...
10144.
son günlerde çok doğru kararlar almışım. içimde bazı konulara dair acabalar vardı fakat hepsi yerini iyikilerle değiştirdi ve hiçbir huzursuzluk emaresi kalmadı. acayip rahatladım ve şunu farkettim; merhametin ve affın geçerli olmayacağı yerler varmış.
devamını gör...
10145.
böbrek taşı doğuruyorum. ona düşürmek denemez zira. taşım hele bi doğsun, 7'sinde tüm sözlüğe tavuklu pilav dağıtacam.
devamını gör...
10146.
bugün bizim yavrukuş okula başladı.

aslında okul değil, diyanete bağlı bir kız kur'an kursunun 4-6 yaş kısmı açılmış, oraya verdik. çocuğa da okul dedik, çünkü okula gitmeye çok meraklı.

ben ondan daha heyecanlıyım.

inşallah hayırlı olur. inşallah güzel bilgiler edinir.
devamını gör...
10147.
--- alıntı ---

sözüm meclisten dışarı dostlar
bugünlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum

hani dilim dilim doğrasalar beni
marmara ege karadeniz ve hatta akdeniz
cacık olur diyorum

--- alıntı ---
devamını gör...
10150.
sesini beğendiğim insanların sesini bir süre duymayınca seslerini özlüyorum garibim ben garip. hep anormal arkadaşlarımdan oldum böyle. *
devamını gör...
10151.
tanımıma verilen yaniler zoruma gidiyor, böyle değişik bir insanım.
eksile beni ama yaani verme, kıps..
edit: hmm demek denilenin tam tersini yapıyorsunuz.
eksile deyince yani veriyorsunuz, bunu öğrendiğim iyi oldu.
öyleyse şimdi de yaani verin bana asdfghjk..
devamını gör...
10153.
bu itiraf başlığına pek melankolik entry girmiyorsunuz yazar kardeşlerim. ekşi itiraf da olmasa kendimi yalnız hissedeceğim. mutsuzluğunuzu açığa vurun biraz hüzünler paylaştıkça azalmıyor ama olsun.
devamını gör...
10157.
staj yaptığım yerden nefret ediyorum.
başımdakilerin dediğine göre diğer syajyerlerin 9 ayda öğrendiğini ben 2. gün yapıyormuşum. hal böyle olunca adamlar beni kullanmaya başladılar.
ne iş olsa bana yaptırıyorlar. normalde 3 kişinin caliştiği sahada tek başıma iş yapıyorum.
bir de oruclu olduğumuzda yemek molasına cıkmıyoruz. verilen 1.5 saat molada da calişiyorum.

işe giderken calişmamak icin bileğime bandaj sardım. elimde zaten sıkıntı vardı. bunu da bahane olarak kullanmış oldum.
ama ne yapayım?
ben oraya öğrenmeye gidiyorum. işleri bana kitleyip onların gezmesi icin değil.
devamını gör...
10158.
sosyolog bir dostum var onu dinlemmeyi seviyorum. konuşsun çaylar bendeen.
─────█─▄▀█──█▀▄─█─────
────▐▌──────────▐▌────
────█▌▀▄──▄▄──▄▀▐█────
───▐██──▀▀──▀▀──██▌───
──▄████▄──▐▌──▄████▄──
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar