dünyaitiraf.com

#özgürler 

1181.
neredeyse 2 aydan beri bulunduğum yeri sorguluyorum, neredeyim ben olum bu ev benim mi, bu eşyaları ben mi aldım, hala inanamıyorum, hayal dünyası gibi geliyor yaşadığım yer, destek mi alsak ne.
devamını gör...
1183.
sevgili father bilmem hatırlar mısın hani bir gün işten geldiğinde arabanın ön sağ farı ve sinyali kırık bantla yapıştırılmıştı.sen ise bunu kimin yaptığını sorarken -ulan terbiyesiz herif bir de bant ile yapıştırmış dedikten sonra ben de - vay adi herif ulan ne adamlar var şu dünya da dalga geçer gibi banlatmış bide he ? demiştim.babacım, aracı park ederken duvara toslayarak farı ve sinyali kırdıktan sonra bantlayan o adi benim.
devamını gör...
1185.
de ve da nın cümle kullanımında dahi anlamda olduğunda ayrı yazıldığını liseden biliyordum. kinin de hadi bazen -ama neden olduğunu bilmiyordum- ayrı yazıldığını bir yerlerden hatırlıyordum.
ama cogito bu soru eklerinin ayrı yazılmasını ben tamamen unutmuşum. sözlüklerde yazmaya başlayınca hatırladım ya da öğrendim her neyse işte. o kadar uzun zaman oldu ki dil anlatımla haşır neşir olmayalı.. zaten lisedeyken hiç anlamazdım imladan..
o zaman deselermiş git yazarlık yap -kendi çapında- öğrenir, sınıf birincisi olur hatta ve hatta dahi olurmuşum. işte dahi olamamamın sebebi budur.
devamını gör...
1187.
çeyrek yüzyılı geride bıraktım, annem hala evden çıkarken ''kapıyı kim çalarsa çalsın açma, otur ders çalış'' diyor.
devamını gör...
1190.
sinirlendiğim zaman çok tehlikeli olabiliyorum. bu bir itiraftan ziyade kaygı. salağım resmen. aptal saptal bir mevzu yüzünden dalaşı bırakmadığım için bir insanla tüm bağlarımı koparma noktasına varıyorum neredeyse. yani karşımdaki sinmese öyle kolay gelecek ki o an. aile fertleriyle bile yaşıyorum bu durumu. ve devam ettirmekten öyle haz alıyorum ki. karşımdaki sussun ben kazanayım değil mesele, o da devam ettirsin ve en sonunda bakalım ne olucak diye öyle merak ediyorum ki. evden falan kovulabilirim, ya da çarpıp kapıyı çıkıp gidebilirim. salaklık belki ama hasta insanlara tek hastanın kendileri olmadığını göstermek gerek diye düşünüyorum.
devamını gör...
1191.
yine gözlüğümü düşürdüm camlarını kırdım.inat ettim yaptırmıycam bi süre böyle puslu bakıcam dünyaya.işime gelmeyeni görmeyip,gözlüğüm yok bahanesini kullanıcam.
devamını gör...
1192.
itirafımdır. bu başlığa girilen her tanımı okuyorum ama heyecanımı hep boşa çıkarıyorsunuz kıymetli yazar arkadaşlarım.
bak olsa ben yazacam okkalı bir itiraf ama maalesef taze bitti. biraz yaratıcı olun lütfen başlığı tıklayıp elim böğrümde çıkmak hiç hoşuma gitmiyor.


(bkz: kendimi tenzih ederim)
devamını gör...
1193.
itiraf ediyorum. vakti zamanında arabayla giderken bir şeye çarptım. deliye döndüm ve ellerim titreye titreye arabadan indim. unutamıyorum o sahneyi, hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor. karşılaştığım manzara inanılmazdı. biraz önce köşeyi dönmeden evvel karşıma çıkan ve 'sileyim mi abla?' diye arabama yapışan miniğin elindeki kovaydı bu. ya arkama dönüp baktığımda gördüklerime ne dersiniz? arabam uçmuştu resmen. çalmışlardı hırsızlar, ben bir kovanın neyi olduğunu anlamaya çalışırken. oracıkta oturup ağladım hüngür hüngür. * * *
devamını gör...
1194.
insanın belli bir işi olmayınca her Allah'ın günü çalışabiliyor.
millet haftasonu oldu diye seviniyor, ben iki gündür yorgunluktan canım çıkmış hâlimle sabah kalkıp iş yapmaya gideceğim.
buna rağmen hâlâ ayaktayım!
iş olmasından, çalışmaktan şikayetçi değiliz ama düzensiz hayat zor.
durum şimdiden böyleyse okul bitince ne olacak kimbilir.
Allah yardımcımız olsun.

devamını gör...
1196.
birinci sınıftayken millet aşı olmuştu.ben sonra olmuştum.bir bendim.hiç canım yanmadı.gayet iyiyken baktım sınıfa gelince herkesin soruları falan gözler üstümde..ıhııı çok acıdı ya deyip ağlamıştım.*
devamını gör...
1198.
çevik bir,in kişi olduğunu bugün öğrendim.küçükken falan hep duyardım ama bi grup,bi oluşum falan zannederdim.sonra hiç merak edip bakmadım çocukluk algım devam etsin istedim.bugün ismini bi kez daha duyunca baktım ki insanmış.**
devamını gör...
1199.
tanımlarda verilen hemen her linki tıklarım. bir keresinde bunu tıkladım: **" target="_blank">http://urlac.com/8ceafd~~~c...

o gün bugündür yine hemen her linki tıklıyorum fakat ondan önce sandalyemde daha bir dik oturuyor, biraz bilgisayarı itip biraz kendim geri çekiliyorum ve ellerimi omuzlara doğru çekip ağzımı hafif gerdiriyor öyle bekliyorum açılacak sayfayı.


edit: link ölmüş tüh. bir cesaret arayayım tanım anlam kazansın.
devamını gör...
1200.
yüksek ihtimalle bu tanımı aylar sonra görecek. hatta belki görmeyecek ben demesem. ama bugün onun doğum günü. hayatımın her evresinde her önemli olayında yeri olan ve candan öte benden öte biri olan sakız hanım! doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce...
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar