dünyaitiraf.com

#özgürler 

12221.
Allahım bi şey demek istemiyorum ama ofisteki oda arkadaşım çok boş konuşuyor, sesi falan kısılsa da kafamızı dinlesek biraz. yani müzik dinliyorum ve çalışıyorum, yoğunlaşmışım işe, saçma sapan şeyler söyleyip duruyor. bi insan durduk yere "sana bi şey demiyorum şiddetin ne hoş" ya da kedilerine bakıp "uyutmuyorsun bizi şiddetin ne hoş, uyuyoruz diyoruz şurada" ya da "çok işim var şiddetin ne hoş, çok çalışmam lazım çook" gibi şeyleri neden söyler? kafamı ütülemek için mi? sanmıyorum. galiba birileri konuşmayınca ortamı rahatsız edici bulan tiplerden, kendi rahatsız hissedeceğine beni rahatsız ediyor. sus be kadın.
devamını gör...
12222.
yabancı dilde ilerleyememe gibi bir durumum var, önce ingilizce, sonra korece, şimdi de japonca, b1 seviyesinden sonra sanki tıkanıyorum her şey bitiyor, aslında sadece dilde değil mesela hat sanatında da temel eğitimi aldım ama sonrasını getiremedim, bu sıralar go oyunu ile ilgileniyorum hatta bu halimle dün turnuvaya katıldım ama cahil cesaretiydi tabi, neyse, go' da aynı son olur sanırım. hiçbir şey de tam olamama durumu, yalnız ben mi böyleyim yoksa sadece ben mi bu kadar kafaya takıyorum.
devamını gör...
12223.
aidiyet meselem kafamı fazlaca kurcalıyor bu aralar. bazı şeyler zamanı şekillendirmeli, zaman o şeyleri değil bence. bu yüzden zamana da bırakamıyorum. baydı bu varoluşsal sıkıntılar.
t : ilk entrymi attığım başlığa ad olan.
not : evet boyacı cocug'un yeğeniyim. dışarıdan süzüyordum şöyle, içeri gireyim dedim...
devamını gör...
12224.
bir itiraf etsem çok rahatlayacağım ve her şeyi itiraf edeceğim. ama sanıyorum ki asla itiraf etmeyeceğim.

alın size bundan büyük itiraf mı olur? hem de oksimoron yani...
devamını gör...
12226.
gündüz bir başlık açmıştım "hiç oy vermediğin partiye oy vermek" diye, sözlükteki muhabbeti okuyunca vazgeçtim. mhp ye verecektim büyükşehirde. veremeyeceğimi anladım. mecbur yine töröröstlöre verecem.
devamını gör...
12228.
13 yaşındaki velet’e karşı konsol oyununda seri mağlubiyetler almaya başlayınca “adaptör ısındı kapatıyorum lan” dedim. çocuk memül memül yüzüme baktı. kapatmadım tabi. sonra yine yendi..
devamını gör...
12230.
pis olan insanları görünce öğürmemi zor tutuyorum. (bu arada nedensiz pis olanlardan bahsediyorum yani insanlik hali bazen bazı şeyleri engelleymezsin ama hem para kazanip hemde su faturasini dert edip banyo yapmamak ayrı)
devamını gör...
12232.
gizli gizli vizelerin nasıl anasını ağlatsam diye düşünüyorum sonda da amaan deyip vazgeçiyorum ama ben galiba pislik yapıp seçim için eve gittiğimde sınav çalışacağım. *
devamını gör...
12234.
elimi neye atsam bende takıntı oluyor. ne vazgeçebiliyorum, ne de elde edebiliyorum. hayatımın özeti bu desem yeridir aslında. bu yüzden de sık sık ruh halim değişiyor. bi "tamam oldu, vazgçmeyeceğim" diyorum, bi de "olmayacak galiba ya" deyip oturduğum yerde kala kalıyorum. hatta bu yüzden kendimi zorunlu durumlara koyuyorum bazen. işe yarıyor gerçekten ama yumurta da kapıya dayanmış olması lazım. bilmiyorum arabayı aşağı vurdurma misali bir süre sonra zor duruma düşmeden de bir şeyler yapabilecek miyim acaba? birkaç işaret gördüm ama yine de emin değilim. neyse. annie are you ok?
devamını gör...
12235.
#6531702 < #6545981 < sözlük bugün aşırı kötü bir pilav yaptım.

yani bu konuda da çığır açmak üzereyim. pilavı yanlışlıkla kırık pirinç ile yapıp tuz katmayı unutmuşum. tuzsuz olunca tuzlu su ekleyip pişmiş pilavı tekrar karıştırarak pişirdim. tabi ki ağzımı bile sürmedim. dökecektim ama ailem benden umudu kessin artık diye dökmedim, şu an mutfakta servis edilmeyi bekliyor. ee hayırlısı yani.
devamını gör...
12236.
sen kalk, 50 yıl önce köyünden ve köylülerinden nefret ettiği için kıbrıs'a göçmüş bir dedenin torunu ol. yıllar yıllar sonra memleketine dön. ve ysk, istemediğin halde tutup seni dedenin kaçtığı köye sandık başkanı olarak atasın! ben böyle şansa...
yani dedemin köylerden de köylülerden de neden bu kadar nefret ettiğini o kadar iyi anladım ki, bizi vaktinde köy denilen lağımdan çıkardığı için kendisine minnettarım. gerçekten minnettarım!
devamını gör...
12237.
genelde etrafımda olup bitene bakarak durumu ve sebep sonuç ilişkilerini inceleyip sözlüğe yazıyorum. bazen gündemdeki başlıklara tevafuk ediyor, mesaj verdiğimi falan sanıyorlar. gerçi bazen sol taraftaki başlıklar bana bazı olayları hatırlatıyor, onların üstünden bazı meseleleri anlatıyorum ama insanlar laf attığımı sanıyor. mesaj vereceksem çoğu zaman monşer nuri'ye veriyorum ama hödük anlamıyor, gidip de tanımımı beğeniyor. hödük işte. neyse. yazdığım tanımlar çoğu zaman doğrudan kişiye hitap eden şeyler değil, günlük yaşamımda karşılaştığım olaylardır. onlar üzerinden analiz yapmaya çalışıyorum. doğru olup olmaması ise ayrı mesele.

bir de şu sözlükte tanım okumak gerçekten hoşuma gidiyor. yani internet aleminde fikrime en yakın mecra burası. bilgi ve yorum ile harmanlanmış konularda hep buraya bakarım. bazen beklediğimi bulamıyorum, konuyu kendim açıyorum. yazarlar tanım giriyor, güzel oluyor.
devamını gör...
12238.
biriyle konuşmaya başlarken kısmetin açılması hangi kanundur bilemiyorum ama hiçbir zaman sekmiyor. normalde yalnız olmayı ve yalnız vakit geçirmeyi çok seven biri olarak bu mevzulardan ne kadar uzak kalsam da arada bu sevda yüklü kervan bizim de semtten geçiyor. fakat ne hikmetse sanki herkes bu durumu bekliyormuş gibi olaylar art arda gelişiyor. böyle bir durumda benim aklım çok karışıyor ve işler sarpasarıyor. şimdi seçim şansını sandığa mı giderek yoksa o piti piti yaparak mı belirliyoruz benim aklım tam bu kısımda veri alışverişini kesiyor. evet seçim gündemi de çok yordu beni.
devamını gör...
12239.
bebekleri aşı olurken, bebeğin ağlamasıyla beraber ağlayan, bebeğin ağlamasını duymamak için bulundukları kattan birkaç kat aşağı inen anneleri anlamaya başladım. bir bebeğin rutin sağlığı için aşı olması ne kadar güzel, ileride hatırlayamadığı bu aşıların acıları onu büyütecek, daha sağlıklı bir birey olarak hazırlayacak. aynı bebek bir birey olduğunda ise bu sefer umutsuz bir acı ile hastane katlarında, doktor odasında anne babasını bekleyecek. keşke yalnızca bebekleri,çocukları değil de yetişkinleri de parmuklara sarabilsek.
devamını gör...
12240.
dün gece sözlüğe girdim saat 4 falan. 3 kişi online gözüküyor. biri ayran shot biri ben diğerini tanımıyorum. unuttum nickini. neyse bir şey yazacaktım yazmadım çıktım sözlükten. uyudum. rüyamda sözlüğü gördüm. yazacağım şeyi yazmışım. millet beni özel mesaj yağmuruna tutmuş falan. sonra sevgilim oluyor bir tanesi.
rüyalarımı kontrol etme yeteneğim olduğu için lap diye kestim rüyayı. sonra bu neyin kafası diye düşünürken yine uyumuşum.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar