dünyaitiraf.com

#özgürler 

1502.
ben etkilere tepki olarak doğmuşum sözlük.anarşistlik kanımda var,durdurulamaz bir şey olmuş haberim yok.
devamını gör...
1505.
ben asalak, kene, beleşçi bi insanım. bugün artiz artiz ton balıklı salata yiyip hesabı yeni tanistigim cogitanlara yıktım. valla istemeden oldu, çok utaniyorum. lutfen kim ya da kimler odediyse gelsin hesap sorsun, borek corek yaptirsin. cok utaniorum nann.
devamını gör...
1508.
bugün hesabı ödemeden giden bir arkadaşıma yaptığından dolayı 500 kere "ben asalak, kene, beleşçi bi insanım. bugün artiz artiz ton balıklı salata yiyip hesabı yeni tanistigim cogitanlara yıktım. valla istemeden oldu, çok utaniyorum. lutfen kim ya da kimler odediyse gelsin hesap sorsun, borek corek yaptirsin. cok utaniorum nann" yazma cezası verdim, gece yeni başladı henüz 2 kere yazdı. vicdanım sızlamıyor. *
devamını gör...
1511.
itiraf ediyorum hesabi bilerek kastim. biri beni sahiplenir, nimbusun hesabi benimdir der diye dusunmustum ama herkesler oflamis, puflamis ceplerindeki bozukluklari dokmus ve hesabi oyle kapatabilmis. o degil de, zirt pirt kaprisle suistedigim, bana kekik bulamadigi icin surat yaptigim garsonun gozunde nasi bi insanim pilemayrum.
devamını gör...
1512.
itiraf edemiyorum, iftira algılanmasından korkuyorum.
incitmekten korkuyorum.
karışık duygular içindeyim.
sanırım benimle ebediyete intikal edecek itiraflarım.
bardak kırmak kolay,
kalp kırmaktan korkarım
evet yukarıda Allah var
tatlı adam.
devamını gör...
1514.
muhtelif yerlerde arıza çıkaran, hak arayışı içinde olan, makyajsız, saçlarını alelade toplamış, komunist kılıklı ablalara hep çok heves etmişimdir. şöyle bir imkanım olsa da ben de istemediğim bişeyi yapmama konusunda dirensem, ''hayır, buna hakkınız yok'' diyebilsem diye geçirirken içimden, dolmabahçe giriş kuyruğunda olduğumu hatırladım. çantayı makineye soktuktan sonra beni x-ray aletinden geçmeye buyur eden polis abiye

-''ben bu cihazdan geçmek istemiyorum'' dedim.

aslında bu cihazların bedenimize zarar verdiğinden, bu kontrollerin insanları daha da histerikleştirmeden başka bir şeye yaramadığından falan bahsedecektim ama polis abi belli ki mesai saatinin sonlarındaydı ve oldukça öfkeliydi.

''hanfendi neden geçmiyorsunuz?'' diye sorduğunda, cılız bi sesle, boş olan yüzük parmaklarımı saklayarak:

''gebeyim ben, bebek bekliyorum da'' diyebildim. sonra iyice gaza gelip, ''ilk aylar tehlikeye atamam, kusura bakmayın, bi bayan memur arkadaşınız gelsin arasın gerekiosa, hayatta geçmem'' falan da dedim.

yorgun polis lanet ossun sana geç şurdan Allah'ın cezası bakışı ile geçmeme izin verdi. ben de yalan söylediğim için kendimi çok az suçlu hissettim ama hemen geçti. çünkü bence benden çok şefkatli bir anne olacak. evet, içimdeki anneyi gördüm. mahallenin en çocuğuna müslüman annesi olucam bence.
devamını gör...
1515.
son bir haftadır annemden mutfakta kirli bıraktığım sarı bezleri yüzüme süreceğine dair tehditler alıyorum.yardım et sözlük bi tek sana söyledim.
devamını gör...
1518.
derdimi anlatayım rahatlayayım insanı olmaktan sıkıldım.. tam olarak da sıkılmadım... birilerinin derdine derman olabiliyorsam mutlu olmalarını sağlıyorsam çok güzel bu beni mutlu ediyor ama gelip de kimse demez mi senin sıkıntın ne diye.. bunu geçtim 2-3 gündür hasta yatıyorum... yemek bile yiyemiyorum bunu biliyor*lar.. ama bir geçmiş olsun bile demiyorlar işte bu çok koyuyor sözlük... itirafa gelince de; böyle boş boş konuşmak istediğim de hep buraya sığınıyorum... itirafım da bu olsun bare...
devamını gör...
1520.
ortaokul arkadaşım var koca adam facede ergen gibi mal mal aşkla ilgili malca şeyler yazıyor.üstüne daha mal sorular soruyor.170 boyundayım sizce uzunmu arkadaşlar kız 175 boyunda off ya.yazmış erkek lan bunu yazan bide.şeytan diyor bas küfürü.bide bu adam askeriyede çalışacak yarın birgün.bunun emir verdiği askerlere acırım lan.böyle bi malaktan emir almak cidden koyar adama.faceden siliyim diyorum aynı binada oturuyoz yılda bir iki defada olsa merdivenlerde karışıyoz of ulan of.bu mal için facemi bile kapatabilirim o derece verem ediyor beni.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar