dünyaitiraf.com

#özgürler 

1523.
derdimi anlatayım rahatlayayım insanı olmaktan sıkıldım.. tam olarak da sıkılmadım... birilerinin derdine derman olabiliyorsam mutlu olmalarını sağlıyorsam çok güzel bu beni mutlu ediyor ama gelip de kimse demez mi senin sıkıntın ne diye.. bunu geçtim 2-3 gündür hasta yatıyorum... yemek bile yiyemiyorum bunu biliyor*lar.. ama bir geçmiş olsun bile demiyorlar işte bu çok koyuyor sözlük... itirafa gelince de; böyle boş boş konuşmak istediğim de hep buraya sığınıyorum... itirafım da bu olsun bare...
devamını gör...
1525.
ortaokul arkadaşım var koca adam facede ergen gibi mal mal aşkla ilgili malca şeyler yazıyor.üstüne daha mal sorular soruyor.170 boyundayım sizce uzunmu arkadaşlar kız 175 boyunda off ya.yazmış erkek lan bunu yazan bide.şeytan diyor bas küfürü.bide bu adam askeriyede çalışacak yarın birgün.bunun emir verdiği askerlere acırım lan.böyle bi malaktan emir almak cidden koyar adama.faceden siliyim diyorum aynı binada oturuyoz yılda bir iki defada olsa merdivenlerde karışıyoz of ulan of.bu mal için facemi bile kapatabilirim o derece verem ediyor beni.
devamını gör...
1526.
sabah trafiğe kalmamak için maltepeden 6:10 geçe çıkıp saat 7'de beylikdüzü'nde oluyorum. itiraf ediyorum saat 3'te de işten çıkıyorum eve geçiyorum..
devamını gör...
1527.
bir istanbul grubu olarak diğer şehirlerin arasında gurur duyuyorum istanbul'la. gerçi izmir grubunu bize ibret olsun diye getirmişler. bakın bunlar kız, ya siz? der gibi. ama üç gündür etrafımda dolanan bacaklar görmekten bıktım gerçekten. istanbul şehirler arasında en muhafazakâr nedense.
devamını gör...
1528.
öğretmenlik yapmak istemediğim için formasyon almayı düşünmeyen bana babam tarafından formasyonu almam konusunda büyük bi baskı var sözlük.adamı ikna edemedim,herkes üstüme çullandı formasyon al diye.kimse de demiyoki parasını ayarlayabilicek misin?ve yahut sen başvurunu yap biz destek oluruz.yok anasını satıyım sadece al.şimdi bunu alabilmem için işe girmem lazım,çalışmak istemiyorum oysa.hoş başvurduklarımdan da olumlu bi yanıt alamadıhttp://m.az para da değil ki bu meret,geçen sene 2600tl idi.ulan dedim ben okumayım işimden memnunum diye.çıkarttırdılar beni işten okul sıralarında sürünüyorum.itirafım: baba sözü dinlediğim için çok pişmanım sözlük,bu yüzden başıma bisürü iş geldi.
devamını gör...
1530.
araba kullanmayı sevmiyorum.ön koltukta oturmak daha zevkli benim için.adam sürüyo sen ne güzel oturuyon sağa sola bakıyon.bugün sürekli dışardaydıhttp://m.bi tane yayaya çarpıyordum az daha.adam yolun ortasında gidiyor bende sağa bakıyodum araba çıkacakmı diye ondan kıl payı kurtardıhttp://k.bi yerden geliyorum hızım 80-90 kaptırdım 5 e attım sığırın teki yeşil ışıkta orta şeritte öylece duruyor frene asılmamla acı fren sesinin duyulması bir oldu Allahtan ondan da kurtardık.yarım saat önce de bi abla çarpacak oluyordu onu da kıl payı atlattıhttp://m.sağ salim eve varsaydım bugün.
devamını gör...
1531.
insancıklar, akademik başarılarını facebook'ta çarşaf çarşaf sergilemeye bayılıyorlar. ego tatmini tamam ama, ayıp denen de bir şey yok muydu ya?
ben mesela bölüm birinci olsaydım, çekinir ve plaketlerimi vs fotoğraflamazdım sanırım. yani, kedi uzanamadığı ciğere mundar der kabul ama, bir de görmemiş ile başlayan atasözleri ve özlü sözler var, bir çoğumuzun unuttuğu.
evet,bunun neresi itiraf diyenler için, bilmiyorum. ben bu başlığı içimi dökmek için kullanıyorum. işte sanırım itiraf bu. kabul edersen. *
devamını gör...
1533.
kızgınım sözlük fallara inandığım için kızgınım kendime.
"her şey olacağına varır" diye bir cümle neden var hiç bir şey olmuyorken hayatımda! ona kızgınım.
kendime kızgınım aptal aptal şiir gibi entry girmeye çalıştığım için. beceremiyorum çünkü biliyorum.
yazmaya çalışıyorumya ona bile kızgınım. insanları iyi bu ya, beni seviyo, değer veriyo diye süzgeçten geçirirken kalın delikli süzgeç kullandığım için kızgınım.
sevmemem hatta ve hatta nefret etmem gereken birini hala sevdiğim için kızgınım kendime. bunun sınırları nedir? nasıl olur. bilmiyorum ama körlük sadece gözlerin görmemesiyle ilgili değilmiş sözlük! beyin, akıl, mantık ya da her ne ise onlar köreldi mi işte gözler görse ne fayda buna kızgınım sözlük! hangi ara körelttim kendimi neden kabul ettiremiyorum kendime bir küçücük bir şeyi kızgınım. öyle böyle değil kızgınım işte.

devamını gör...
1537.
dün bir cemaatçi cemaati överken ilk defa sempati duydum.annemin teyzesinin oğlu yıllardır cemaat okullarında öğretmen.rusya'da,yakutistan'da ve şimdi kuzey ırak'ta erbil'de öğretmen.adam aşkla sevgiyle yapıyor işini.adam ne para ne pul için yapıyor.dindar http://adam.bi kaç yavşak cemaatçi için önyargılı olmamak lazım cemaate.
devamını gör...
1539.
ben çok kötü bir ablayım.komşumuzun 5 yaşındaki çocuğuna senin adın burkina faso diye inandırdım .ama çocuğun adı http://burak.geçen gün bir arkadaşı var o da küçük kız.ben senin adını biliyorum dedi sırttı.o da ne benim adım dedi.burak deyince, çocuk gitti kıza yapıştırdı.benim adım burkina faso ablam öyle dedi dedi.çocuk kendini burkina faso sanıyo ya..
devamını gör...
1540.
ismail abi yaz sensiz geçmek bilmiyor. yuutup'da çevirsem de her gün tekrarını o pazartesi gecesinin eşsiz heyecanı, çişe gitme aralarında koştura koştura tuvaletten yarım çıkmanın verdiği telaşı vermiyor. donduruyorum işimi görüp geliyorum. cidden özledim be seni abi.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar