dünyaitiraf.com

#özgürler 

4461.
sanırım sezen aksu'yu ciddi ciddi beğenmiyorum.
öyle böyle değil, gerçekten de bana hitap eden 2-3 şarkısı dışında beğendiğim biri değil ve günümüzde sezen aksu'yu sevmeyeni dövüyorlar gibi bir tutum seziyorum.
zaten birçok şarkıcının bana hitap eden en az 3-4 şarkısı varken kendi çapımda ne diye türk müziğinin tepesine onu yerleştireyim?
devamını gör...
4463.
bi doktorun ihmali yüzünden 15 yıldır düzenli ve şiddetli olarak kulak ağrıları çhttp://ekiyorum.bi dönem işitme kaybım %65e ulaştı.2 kez ameliyat oldum.
itirafıma gelince o doktoru dava etme teşebbüsüme babam boşver deyip nokta koydu. bense hakkımı bitürlü helal edemiyorum.

edit: buna eksi veren arkadaş umarım benim çektiğim ağrıları,doktor doktor gezmelerimi,okulda sağır diye dalga geçilme olaylarını yaşamazsın.
devamını gör...
4465.
güne çok kötü başladım sözlük ya.
bir rüya gördüm. rüyamda o kadar çok ağladım ki kalktığımda hala içimi çekiyodum. o kadar çok ağladım ki....
Allah muhafaza ya. içim acıdı resmen...
devamını gör...
4466.
kusura bakmasın da bazı mod.lar bizi sazan zannettikleri halde kendileri sazanlık yapıyorlar.
bir başlığın altına espri olsun diye bir tanım yazıyorum, sazanlık yaptım zannedip tanımımı siliyorlar. kimin sildiğini de göremiyorum sebebi de "ıskarta" imiş efendim.
velhasıl cidden yaptığım sazanlık olsa bile kalmasının ne sakıncası var anlamıyorum ki? cogito sözlük'e belli bir espri ve iq seviyesinin altındakileri kabul mu etmiyorsunuz?
her önünüze geleni sildiğinizde tiranlıkla yönetilen bir sözlük olduğumuzu düşünüyorum. aha da itirafımdır.
devamını gör...
4468.
hayattaki durumum, yüzmeyi daha yeni öğrenen kişinin suda saatlerce çırpınıp, didinip sonra da yerinden hiç kıpırdamamış olduğunu farketmesi gibi.. bütün çırpınmalarım, uğraşlarım boşuna.. hiçbir şey ama hiçbir şey değişmiyor.
devamını gör...
4469.
mercimek çorbası dahil hayatta herşeye esit mesafedeyim. en sevdiğim bişey yok. ne bileyim, ne gereği var bir renge diğerlerinden daha çok bağlanmanın diğmi.

*
devamını gör...
4470.
gece gece ihl dönemine gitmek, nick altı yorumlarımı okumak, o günleri yad etmek 7 sene sonra bünyemi hüzünlere gark etmiştir. unutamadığım bir kaç kişiyi hatırlamak, onların nick altını okumak gayet keyif verdi.
bir üstteki itirafçı sağolsun, tekrardan sözlükte yaşadığımı hissettirdi.
devamını gör...
4475.
itiraf ediyorum. fm oynarken tum maclari kapsamli modda oynarim. bir ara; pc basindan kalkmadan onceki son macimi "oylesine" bir sadece spiker modunda oynayip kazanirsam kazandigim maci da kaydederek cikardim, kaybedersem zaten "oylesine" oynadigim icin kaydetmeden cikardim.*
devamını gör...
4477.
okuduğumu hemen anladığım da kitabı sıkıcı ve basit bulup okumak istemiyorum, anlamadığımda yoruluyorum ve aklıma başka şeyler geliyor. sanırım buna dikkat dağınıklığı deniyor.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar