17 nisan dan sonra sözlükten kaybolmadığımız için çirkefleşenler

2. (Tematik)
hadise, verecek cevabı olmayanlar için geçerlidir. zaten şöyle genel olarak bakıldığında iktidarın bariz çuvalladığı mevzuların konuşulduğu başlıklarda bahsedilen grubun g'si olmuyor.

yazacak bir şeyleri yok çünkü, amma ve lakin bunu sindiremediklerinden ötürü alakasız mevzular ile tilt etme yoluna gitmek durumunda kalıyorlar. kardeşim bak bu adam hırsızlık yapmış diyorsun, ''bu memleketi tüp kuyruklarında bekleten şerefsizleeer vardı'' diye yürüyor sana. ulan, ben sana onu savunmuyorum ki? dilinden Allah'ın adını düşürmeyenlerin, bir müslümanın yapmaması gereken her şeyi yaptığını işaret ediyorsun; ''türbanımıza saldırdılaaar'' diyor.

ben daha hiç ''yahu haklısınız, bizim iktidar nasıl oldu da haburda seyyar mahkemelerde teröristleri salıverdi, pyd'ye terörist deyip silahlı askerlerinin konvoy halinde topraklarımızı kullanarak suriye'ye geçmesine müsaade etti, dört eski bakan muhabbetinde nasıl yargılanmalarına müsaade etmedi, gülen ile bu kadar içli dışlı iken nasıl birden bire kanlı bıçaklı hale geldi'' diye soran sorgulayan tayyipsever görmedim.

hele hele şu dört eski bakan mevzusunda nasıl tayyip'in arkasında duruluyor akıl sır erdiremiyorum. bakanları değil aklamak, ''suçlu ya da suçsuz'' mu diye mahkemeye bile çıkartmadılar. çıkartmadılar yahu? hiç mi kıllanmadınız, hiç mi vicdanınız kalmadı? tayyip onlar suçsuz dedi diye gözü kapalı tamam mı dediniz? üstüne üstlük o kadar ses kaydını, telefon görüşmelerini bunlar sahte diyebilecek tek bir bağımsız kuruluş bulamadıkları halde?...

ama şimdi size sorsak, işte biz büyük tabloyu görmüyoruz, asrın liderinin bir planı var, tuzak kurdular, kandırdılar, avrupayı titretiyoruz falan filan faso fiso.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.