ezel

#özgürler 

ekim ayında show tvde başlayacak olan kenan imirzalıoğlu dizisi..şahsım gibi kenan imirzalıoğlu hayranı şahısları ziyadesiyle heyecanlandıracağından şüphem yok..başrolde kenan imirzalıoğlunun yanında yandım aliden rol arkadaşı olan cansu dere var..dönen teaserlarında gördüğümüz yüz nakli sonucu ortaya kenan imirzalıoğlu çıkmasından sonra helal olsun işçiliğe bak arkadaş dedim kendi kendime..
devamını gör...
dun gece itibari ile yayinlanan dizi.

kenan imirzalioglu gun gectikce daha bir oturtuyor oyunculugunu bunu bi kez daha gormus olduk, ancak o senaryoyu yazan ve yoneten arkadasa sesleniyorum, o kadar agir dizimi cekilir arkadasim, akicilik diye bisey ogretmediler mi size, tamam biliyorum 90 dakikalik dizi yapmak zor is ama, o kadar da yavas hareketler falan, eger ki aksiyondan uzak tavri ve bu yavasligiyla giderse 2 ay omur biciyorum bu diziye.

ayrica kenan imirzalioglu'nun 12 yil oncesini canlandiran adami bulanida tebrik etmek lazim, turk televizyon tarihinin belki de en inandirici flashback'i olmus, adam kenan imirzalioglu'nun gercekten 12 sene onceki hali gibi.

devamını gör...
yeni başlayan dizi.ama geçen 12 yıl süresince 4 arkadaştan 3ü aynı kalırken kenan imirzalıoğlu nasıl evrim geçirmiş,henüz bu durumun ilk bölümde anlaşılamadığı dizi.muttemelen polat gibi yüz ameliyatı olmuştur demekten kendini alamıyor insan.ama 12 yıl önceki kenan gerçekten mükemmel seçim.insan insanın 12 yıl önceki haline bu kadarmı benzer.süper olmuş.
devamını gör...
konusu itibariyle saçmalama boyutuna doğru uçmuş dizi.

dostluğun yalan, ikiyüzlülüğün her yerde olduğunu gözümüze sokmaya çalışmaktadır an itibariyle dizi. anladık, kötü insan çok da bu hayatta, karakterlerin (bkz: cengiz) (bkz: ali) çocukluk arkadaşlarına (bkz: ömer) yaptıkları bu denli çiğ süt emmişlik de hiç inandırıcı olmamış şimdi. esas kızın babası karakterinin yapaylığına hiç* değinmiyorum bile.

ocean's twelve pozunda tripler falan gerçekçi değil, hayattan değil yani. hollywood'dan fırlamış gibiler. elinde daha iyi kartlar olmasına rağmen daha çetrefilli oyunlar için* masada 4 milyon lira mıdır dolar mıdır bırakmalar*

dizinin kurgusu başarılı, flashback olayının hakkını vermişler. yurtdışında çok yaygın olsa da bizim sinemacılığımızda yeni yeni uygulanmaya başlayan bir teknik ne de olsa*. betterthanin de söylediği gibi hangi cast ekibi bulmuşsa ezel karakterinin 12 yıl önceki halini, bravo. insanın kaşı gözü, hadi onunla beraber boyu posu da benzedi diyelim, gülüşü de benzer mi yahu?

bu olumlu noktalar sınırlı ancak ne yazık ki. o kadar para dök sonra birkaç afilli cümle, bir-iki yan bakış ile olayı kotarıcam diye düşün. merak edip bu bölümünü izledim, ama olmamış.yine de tutar mı bu dizi: genel oyuncu seçimlerinin başarılı olması ve hayran kitlesi olan isimler olması nedeniyle tuta da bilir.
devamını gör...



--- spoiler ---
o bu değil de dizi harbi izlettiriyor kendisini. acayip bir şekilde de insanlardan tiksinmeme sebep oldu ömer'e yapılan bu yanlış. bu intikam alma işi yüz nakli felan hayattan değil belki ama dost bildiklerinin senin hayatını karartması olayı hayatın tam içinden ve dünyada süregelen bir olay halinde ne yazık ki
--- spoiler ---
devamını gör...
afili bir kaç cümleyle diziyi kurtarma çabası nasıl olur diyorsanız; bknz. ezel.
fos diziler zincirine ekleyin bu halkayı da.
devamını gör...
tanıtım fragmanında tuncay kurtiz'in sesinden oscar wilde'nın reading zindaları'ndan (the ballad of the reading gaol) dizelerinin türkçesi duyulmuştur.

devamını gör...
turk televizyon tarihinde teknik manada en ust seviyelere cikmis dizi, gerek kamera acilari, gerek kamera hareketleri, isik efektleri, ses efektleri v.s kisacasi teknik yonden en ust siradadir sahsim icin bu dizi.

tabii ki oyunculuk olarak da ust seviyelerdedir, hatta inanamiyorum ancak koyun gozlu kiz bile super oynuyor o derece olmus yani.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar