formatsavar

4953. (Tematik)
iftar yaklaştı. burada. ertesi gün yine öyle. inşallah.
devamını gör...
4955. (Tematik)
iyi iyi bişey kalmadı cüz'i bayrama.şimdi çıkarım pide almaya az biraz oyalanırım.gelirim mutfağı kontrol felan. zaman tamam olur.
devamını gör...
4957. (Tematik)
yalnız ve yalnızca iftar yapmak ne ağır.
bu mu ramazan in gelişini anlamayasima sebep yoksa ben mi ? zaten tek neden ben mi ?
devamını gör...
4958. (Tematik)
iftar 2 saaty kala uyursan ancak uyanır ve cips sigara ile iftar yaparsın :))
devamını gör...
4960. (Tematik)
savılsın cümle formatlar.

format yetmezliğinden boğul ey, boğulacaksan bu suda.
devamını gör...
4961. (Tematik)
müdürler zabiteylen polizlen gelin şu yazdımli başlıkları ifsa edin ve yazanlari toparlayin insanin kacasi geliyolooooolo
devamını gör...
4964. (Tematik)
şurda sahura kaç kaldı. uyku da yok.
devamını gör...
4965. (Tematik)
eli saçında, dudakları büzük fotoğrafı olmayan kaç kişi kaldık..*
devamını gör...
4967. (Tematik)
ne yiyebiliyor , ne icebiliyorum . elden ayaktan iyice düştüm.
uyumazsam günüm bitmiyor.
yudumladiklarim bogazimdan geçmiyor.
ibadette sadakatsiz oldum.
iyiyim diyorum , bilmiyorum . yaşayacak miyim doktor bey ?
bilmezdim bu kadar beterin beteri olunacağıni o halde yine de hamd.
devamını gör...
4968. (Tematik)
yeni bi muzik kanali acilmis musicturk diye ama hep yabanci parcalar caliyolar nasil turk oluyor bu anlamadim..
devamını gör...
4970. (Tematik)
başım dönüyor, çok sıcak, ne yapsam kâr etmiyor, günler sanki tepelerden aşağı koşan vahşi atlar misali hızlı ama boşa geçiyor.
kalkıp bir börek açayım bari...sahura iyi olur.
devamını gör...
4971. (Tematik)
bugün çok yoruldum sanırım o yüzden ölü gibiyim. hayırlı geceler.
devamını gör...
4972. (Tematik)
başım ağrıyor benim de. buraya bugün yazan herkesle birlikte ölsek, ölünür.
devamını gör...
4973. (Tematik)
dışarıda radyasyon var mı diye kontrol etmek için bir tavuk salarlar ya. işte o tavuğu sıradanlaştırmak, acıyı sıradanlaştırmaktır. zavallı tavuk ne kadar acı çekip ölecek, cık cık.
devamını gör...
4975. (Tematik)
kakuleli kahve nedir yahu icmeyin arkadaslar agiz yuz bir tarafa gidiyor.
devamını gör...
4976. (Tematik)
acim sususuzum hasta ve yorgunum sınava girdim baba gibiydi hava cok sıcak.olduğundan okulu dondurmaya.karar verdim. boyle hayatın anasini satim.
o metrobuse binerken üstüme.çıkan öküz ölsün istiyorum ama önce o yellozu oldursun.
devamını gör...
4980. (Tematik)
pinterstten fruit juice fotolaarına bakmak orucu zedeler demi. az kaldı az
devamını gör...
4982. (Tematik)
iftara amcamgiller burada olacak.
kaçmam gerek gürültü patırtıdan.
boğazım susuzluktan mı, sıkıntıdan mı düğümlendi bilmiyorum.
bir sigara yaktığımda anlayacağım.
çok kalmış.
devamını gör...
4984. (Tematik)
dudaklarımı hissetmiyorum. bugün çoooooooooooooook sıcak. sıvı gıda tüketmem lazım haydi iftar vakti gel da.
devamını gör...
4985. (Tematik)
mikail naptın abi ya, öldük bu gün susuzluktan!
devamını gör...
4986. (Tematik)
ben gidip sofrayı hazırlim bari kıskanmayın siz de tanım girin :p
devamını gör...
4989. (Tematik)
hay Allah. hey maşallah. barekallah. Allah, Allah... *
devamını gör...
4990. (Tematik)
herkesin bildiği komik videoları sonra izlemek gibi bir huyum var. o neydi ya o ye men o ye benim puanım sana dokuz kanka. :)))

biri bana "ow ye man, ow ye man, ow ye ,ye man, ye... benim puanım sana dokuz kanka" dese ne diyeceğimi bilemez bir köşede çömelir ağlardım.
devamını gör...
4991. (Tematik)
malatyada bilmem kacinci gunum ve antidepresanlik duruma geldim. burada herkes kendine aciyor, ben de oyle. aslinda kendine acima olayina cok onceden baslamaliydim, cunku bu dunyada bana aciyabilecek psikoloji ve konumda kimse yok.
devamını gör...
4992. (Tematik)
youtube'da bir video izlerken kendimi bambaska videolar izlerken buluyorum, nasil geldim nasil oldu hic anlamiyorum..
devamını gör...
4993. (Tematik)
çocuklar evde yalnız kalınca gibi.

ömrümde hiç şaka yapamadım
bu savar değil hakikat.

kahkaha bilmem
tebessümle iktifa.

cehennem ol dediler
dünyadayım zaten.

farkındayım buz kesti ortam
formatıma döneyim.

formatlı hayat
oh ne rahat.

yapabileceğim en zıpır espri bu
savın beni.


devamını gör...
4994. (Tematik)
ulan daha yeni bi süper başlık açıyordum doldurdum bi dünya şey yazdım yarım sayfa doldurdum hop net gitti geldi yazdığım her şey silindi. lan bu bana yapılırmı be.
devamını gör...
4995. (Tematik)
tek başına iftar sahur ne kadar zormuş yahu.birileri sahura çağırsın diye bekliyorum ama hala kimse çağırmadı.akrabalık komşuluk ölmüş valla.
devamını gör...
4996. (Tematik)
bu sene sultanahmet'te iftar yapan bir arkadaş arıyorum kendime. bir kaç sorum olacak kendisine.
devamını gör...
4998. (Tematik)
içim acıyor sözlük bir turgut uyar dizesi görünce.
--- alıntı ---

el ele gittiğimiz bir yolda sen gitgide
büyürsen
benim içimde çok beklemiş, çok eski bir yer kanar
turgut uyar, yokuş yol'a
--- alıntı ---
devamını gör...
4999. (Tematik)
beşiktaş meydandaki -umut sarıkayanın tabiriyle- boru heykelinin tam altında pilavlı sohbet var. gelmek isteyenlere müjde. o bayram abiyi bulduk. hiç de feyizli değilmiş.ama gecenin ilerleyen saatlerinde borunun içinden ay tutulmasını tübitak ile eş zamanlı izleyecek mişiz.
devamını gör...
5000. (Tematik)
bir haftadır kahve içmiyordum. bugün içeyim dedim, çarpıntı yaptı. çarpıntı nedir tam bilmiyorum aslında. ama böyle kulaklarım falan uğuldadı.
yaşlandım ya. valla yaşlandım. kahve bu ya, el değil ki.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar